Olemme harkitsemassa koiran ottamista ja Chow Chow -yhdistyksen mukaan tämä rotu olisi omiaan luonteenpiirteiltään perheeseemme. Tietoa rodun käyttäytymisestä lasten kanssa tuntuu olevan kuitenkin vähän. Nyt siiis kapaisin käytännön kokemuksia chowien kanssa. Meillä on yksi 10 vuotias erittäin koirarakas tyttö joka haluaa paijata ja helliä koiria. Onko choweista tuollaisten hellyydenosoitusten vastaanottajaksi. Lisäksi meillä häärää 5 -vuotias poika.
Chow Chow lapsiperheen koiraksi?
stellasofia1
1
146
Vastaukset
- ei rotuasia
Chow chow on yhtä perinteimnen koira kuin kaikki muutkin koirarodut. Nartut saavat pentuja ja kasvattavat ne. Urokset kilpailevatav siitä mikä pääsee astumaan nartun ja saamaan perimänsä maan päälle. Jos chow chow kiintyy perheensä ihmislapsiin, se kyllä tulee niiden kanssa toimeen. Tosin 10-vuotiashan alkaa olla jo lähemmäs teini kuin mikään pikkulapsi, mutta 5-vuotiaasta ei tietenkään voi vielä puhua muuna kuin lapsena.
Koiran suhtautuminen lapsiin ei ole rodusta kiinni, vaan kaiken rotuisilla koirilla on yhtä lailla vastuu omistakin pennuistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442