Nyt on sopiva aika alkaa elintapamuutos
http://www.cancer.fi/?x38278=80306333
Hyvää Tulevaa Vuotta 20123
Säilyttäköön tämä vuosi sen mitä rakastat.
Tuokoon uusi sen mitä kaipaat
ja vieköön mennessään sen mitä taakkana kannat.
Stressipallo, diskohelmi vai naamakirja-addikti?
Tätä toivon
2
160
Vastaukset 2
- Erreyksessä
No aikas kauas tulevaisuuteen Hyvän uuden vuoden toivotuksesi asetit ;).
Jospa nyt kuitenkin elettäisiin enisn vuosi 2013 :) - ikävä jäi
Hyvää Uutta Vuotta 2013!
Kaikille palstan syöpäpotilaille!Toivikaamme että tuleva vuosi on entistä parempi.Rauha palstalle,ja annetaan syöpäpotilaiden kirjoitella rauhassa.Jakaa iloja ja suruja. Jokaiselle löytyy oma palsta ja suodaan tämä vain syöpää sairastaville.Meidän ilot ja surut!Vuosi 2012 päättyi surullisesti,Claudia nukkui pois keskuudestamme,jäljelle jäi tyhjyyden tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459