Taas olisi tullut se kamala viisi vuotta täyteen, että mentävä tarkistukseen. Inhottava kokemus ja homma, mutta pakko kai se on. Suositelkaa ny t ihmismäistä lääkäriä. Ehkä sekin vähän auttaisi asiaa ja joku muukin saa tästä kimmokkeen.
Suositelkaa gynekologia
32
8903
Vastaukset
- Mirre S
Gynekologian Professori Juha Mäkinen. Ottaa vastaan Turussa. Aivan parasta A-luokkaa oleva lääkäri. Ja Suomen paras asiantuntija Gynekologian alalla.
- pöytäviinilogi
Kuukkarissa kyllä löytyy joku "kreivi" tai tollanen loordi joka tutkii kaikki sopukat eikä varmaan maksa kuin pullon pöytäviinaa tms.
- Poikkee tääl
Nakkilas niin määki voin vähä "vilkasta" sitä kettua
- Vasilv
Poikkee tääl kirjoitti:
Nakkilas niin määki voin vähä "vilkasta" sitä kettua
Vasilv Kropeloi on paras. Venäläinen alan erikoislääkäri. Tutkii hellästi ja antaa saikut päälle, jos tarvis
- hahaeheahheahehhaeha
Huonomuistinen gynekologi palasi ruokatauolta ja kysyi:
Mihis vittuun mä jäinkään?- Mirre S
On todella käsittämätöntä miten asiallinen kysymys saa aikaan tuollaisia teini-ikäisten kommentteja jotka ole tavaraa nähneetkään kuin äidillä saunassa.
- Meenmuorin
Mirre S kirjoitti:
On todella käsittämätöntä miten asiallinen kysymys saa aikaan tuollaisia teini-ikäisten kommentteja jotka ole tavaraa nähneetkään kuin äidillä saunassa.
Tuhero näytti pikaisella wilkaisulla auton alle jääneeltä siililtä.
Lättänä kuin kampela kokonaan harmaa ja kieli roikku ulkona
- tyytyväinen
Pentti Kilkulla olen vuosia käynyt, ja melkein kaikki muutkin kenen kanssa olen jutellut asiasta.
Vastaanottoajat pitää paikkansa, ei turhia jaarittele, Sanoo asian miten se on tai ei ole, ei jää asia vaivaamaan. Hänelle voi soittaakin jos joku jää epäselväksi. Tietysti makunsa kullakin.
Jos haluaa mennä naisen vastaanotolle, siihen en osaa vastata kuka olisi hyvä.- Porin paras
Kilkkua suosittelen myös!
- 9,5
Kirsi Liljeqvist, hyvä, mutta totinen.
- nimimerkki111111
Ehkä osaa työnsä, mutta jäykkä ja kylmäkiskoinen.
- ensuosittele
En todellakaan suosittele. Nuorena kävin ensimmäisen kerran hänellä, mutta käsittely oli kovakouraista, eikä hän liiemmin ollut mitenkään ystävällisen oloinenkaan. Sain pitkäksi aikaa traumat tästä gynekologikäynnistä, myöhemmin uskaltauduin toiselle gynekologille ja se kerta oli huomattavasti miellyttävämpi. Myöhemminkään en ole törmännyt yhtä ikävään kokemukseen, kun tuo ensimmäinen kerta oli.
- Entykänny
En suosittele myöskään. Ihan sama kokemus kuin edellisellä. Kovakourainen ja jotenkin töykeä. Jäi myös trauma, että oliko minussa jotain vikaa.
- Anonyymi
Helpotus. En siis ole ainoa, joka ei pitänyt. Myös koin, että olisin jotenkin syy hänen pahan tuulisuuteen. Hänestä jäi kyllä kuva, että tekeeköhän hän välttämättä ihan oikeaa hommaa. Tutkimus pelottaa monesti ihmisiä ja hänestä on empatia kyllä kaukana.
- Anonyymi
Varmasti ärtyy kun hommat menee joka päivä päin v...ua.
- Anonyymi
Huhujen mukaan olisi tämän jutun takana:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ska-mehilaisen-laakari-tuomittiin-urkinnasta-haki-luvatta-ex-miehensa-uuden-naisystavan-tietoja/7605472#gs.ypase7
- Pirre Porista
Kyllä Porissa on paras Sinikka Oksa!
Siinä on sellainen lääkäri joka selittää kunnolla ja on ÄLYTTÖMÄN mukava.Itse en mene kellekään muulle.- okulääri
Tohtori Bonnel alias 'Jörn Donnerin näköinen mies'
- 1234
Outi Yli-Kesti, lääkäritalo.. Suosittelen! Omaa kokemusta, on ystävällinen ja mukava ja häneltä voi kysyä mitä tahansa :)
- Wai niin
"Outi Yli-Kesti, lääkäritalo.. Suosittelen! Omaa kokemusta, on ystävällinen ja mukava ja häneltä voi kysyä mitä tahansa :) "
Tykkäätkö persepanosta, kuolaatko suukkuotossa??? - Kokemuksesta
Esko Taina Eteläkauppatorilla. Lund ei osaa vaitiolovelvollisuutta. Muut ovat liian kokemattomia.
- Mies ei tarvitse
Minä tiedän erään erittäin kauniin gynekologin Porista! On kuulemma hyvä työssäänkin. Olen salaperäinen, enkä kerro nimeä,,,:-)
- .....
Onko kokemusta kierukan laitosta, siis mitä maksaa ja kuka laittaa kivuttomasti.
- Anonyymi
..... kirjoitti:
Onko kokemusta kierukan laitosta, siis mitä maksaa ja kuka laittaa kivuttomasti.
Minä suosittelen poisnostoa ennen ruiskaisua.
- Onsevaanniinneiti
Luooojuopuksen myyjällä j-p viija Anto . Sillä on Kai tiemmä pillu..kauppojen perusteella???😎
- pllamen
Hyvät kaupat. Ny.
- Anonyymi
Kyll maar paras ole mää,
- Anonyymi
Sellainen gynes, joka on persu, on hyvä.
- Anonyymi
Mä sain pimppiä siellä!
- Anonyymi
Salaisuus on purettava kun kerran on jälki tiedossa. Eteläkauppatorin komentokeskus on päivitetty ja saatu lupaavia tuloksia koeistutuksista. Varovainen arvio on 23 % koko tuotosta.
KiinteistövASTAAVA Mutikainen. Vuokraa tila.
- Anonyymi
Pimppa tohtori S.Velinov on paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491496Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 14947
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi78764Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730