mutta laitetaanpa uusiksi. . Muutaman tunnin kuluttua kun alkaa uusi vuosi lähestyä ja tinoja valellaan, niin minkälaisia loruja ja sanomuksia teillä on kun nakkaatte sen tinasulan sinne kylmään veteen?
Varmaan kyselin tätä viime vuonnakin
9
67
Vastaukset
- Kossua kehiin
Oshuhan she si...sinne ämpä....rriin.
- Rimmir tänään
Hei senkin lurjus :))) Nyt meni iltameikit häneksi kun vedet silmissä sai nauraa höhöttää. Hyvä loru....
Minä en ole valanut tinoja kuin joskus nuorena. Ei poltella kynttilöitäkään. Sen verran maistellaan viiniä ja ehkä konjakkiakin, että ei viitsitä tulen kanssa pelata....ja hölökynkölökin sanotaan...
- Rimmir tänään
No hölökynkölökyn täälläkin joskus toisinaan , tänä iltana taitaa tulla vaan yks jos toinen skåål sanottua. ja kahdentoista maissa gott nytt år.
- FF 58
Enpä minäkään tinoja valele kun yksin olen. Silloin kun lapset vielä olivat pieniä, koetettiin katsoa mitä tinasta tulee mieleen. Kynttilöitä sytyttelin ja toivottelin lapsille ja tutuille Uudet Vuodet. Ulkona näkyy olevan kaikki kulmakunnan koirulit nyt ennen kuutta.
Hyvää Uutta vuotta myös tänne kaikille.- Rimmir tänään
Juu, pauke poikineen on jo alkanut kuulua tuolta ulkoa. Saapas nähdä kuinka monta tänä iltana loukkaa itsensä ilotulitteiden kanssa. En ole ostanut ainuttakaan.
Ei tule tänä vuonna tinataikoja
Sensijaan:
Tullos uneni sikeä,
aamun virkkuna heräjä
vaikka ulkona paukkuu
ja tinat astiaan läiskyy
Hyvää Uutta Vuotta !Ei ole tinoja, saati raketteja. Pihalla kyllä palaa seitsemässä lyhdyssä kynttilä.
Kaikkea ne keksii.
http://yle.fi/uutiset/uudenvuoden_ekoteko_syntyy_sokerista/6429931- turistiii1
ei ole tullut valella tinoja vuosiin vaikka mukavaahan se vois olla.
uusi vuosi otettiin vastaan ihan selvänä vaihteeksi, oli ihanan rauhallinen koti ilta hyvine ruokineen. parasta on tämä energinen ole tänään. normaalisti kun ruukaa olla niin väsynyt uuden vuoden päivänä kun on valvottu aamu tunneille. krapulasta en ole kärsinyt aikoihin. vissiin hyvät geenit... isälläkään ei ollut koskaan krapulaa.
rakettejakaan ei ostella ja säikytellä eläimiä.
nyt täss odottelen että pääsen lähteen kuntosalille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753636
- 463202
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512391Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442011- 1401769
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161595Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131471Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121289- 451214
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671130