Mistä kaikista omaehtoisista työllistymistä edistävistä koulutuksista on TE-toimistossa sovittava etukäteen. Eli onko myös avoimesta ammattikorkeakouluopiskelusta 3 op -kurssista sovittava etukäteen jotta ei menetä ansiosidonnaista päivärahaa ? Opiskelu ei ole työpaikan vastaanottamisen esteenä.
Älytöntä että tällaista edes pitää miettiä !
Avoin amk koulutus ja ansiosidonnainen päiväraha
4
872
Vastaukset
- ögvl
Kaikista !
- itäistä maata
Avoimen opinnnoista ei kannata mainita, koska nehän ovat harrastusta. Toki mainita saat, mutta itse en kertonut, koska eihän niitä suorittaessaan ole kirjoilla missään oppilaitoksessa.
Tutuillekaan ei tarvitse kertoa, niin eivät ilmianna.
Tosin emme elä Itä-Saksassa. - turhautunut1
joo ei kannata mainita. menee muuten helvatin hankalaksi. tässä odotellut 30 päivää päätöstä työvoimatoimistolta. liitto on jäädyttänyt ansiosidonnaisen maksamisen kunnes lausunto työvoimatoimistolta on valmis. lasku odottaa ja nälkäkin on.
- Taasams
Pelkkä 3 op avoimen kurssi ei voi olla päätoiminen
(jollet ole tutkinto-opiskelija tai kyse ei ole jostain muusta kokonaisuudesta, jota olet jo suorittamassa tai aioitit suorittamaan). Tämä siksi, että päätoimisuuden raja on keskimäärin 5 op/kk. Pelkästä 3 opisteestä ei saa mitenkään 5 op:tä
(jollet sitten mene sanomaan, että et voi opiskelun takia ottaa työtä vastaan).
Jos/kun ilmoitat työkkäriin, ei pitäisi edes mennä minkäännäköiselle lautakunnalle tai muuhunkaan sen kummempaan tutkintaan.
"Avoimen opinnnoista ei kannata mainita, koska nehän ovat harrastusta."
Harrastusta vai ei riippuu ihan siitä, paljonko avoimessa opiskelua on keskimäärin/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815