Miltä tuleva vuosi näyttää minulle? Minulla on muutamia haaveita, joita aion toteuttaa. Onnistunko tällä kertaa? Jonkinlainen oman luonteen kasvatus on nyt menossa.
Keskiyölle!
4
61
Vastaukset
Hei
oman luonteen kasvatus on aina tervettä, toki se tekee kipeää. mutta älä vain mene liian pitkälle, sillä sinäkin olet ainutlaatuinen saamassasi luonteessa. silläkin on ihailijansa. kun on aito!
toivot pääseväsi matkoille, olet haaveillut siitä jo kauan.
mutta ajoista en osaa puhua, niihin en usko itsekään.
jos toivot laihtuvasi, niin se on päätettävä ajoissa. siitä ei sitten lipsuta. heitä nyt jo roskaruoka ja kaikki valmisateriat roskikseen, ne tekevät sinulle vain hallaa.
kotiisi toivot jotakin uutta, se näkyy. ja se onnistuukin. ihmissuhderintamalla sinulla on toiveita, jotka eivät ole aivan nenäsi alla. mitä rahaan tulee, sinä tulet pärjäämään. osaat iloita pienistäkin asioista. jos osaisin kertoa lottonumeroista, olisin katsonut ne itselleni jo aikoja sitten!
eli kodissasi sinä toteutat unelmiasi, saat kaunista aikaan.
sinä et ole ahne ihminen, sinä olet enemmänkin romantikko. mieleeni tulee sinua ajatellessani bridget jones, ihana ja aito romanttinen nainen. tunnetkin varmaan sen elokuvan?
raha-asiasi pysyvät järjestyksessä, kotisi pysyy pystyssä, älä kuitenkaan anna itseäsi hyvän päivän miehelle, joka valittaa huolistaan ja on surullinen. sinulla on paljon sympatiaa, mutta ole varovainen kenelle sitä annat.
t. Keskiyö- uuteenvuoteen<3
Matkoista olen haaveillut, mutta työttömyys estää turhat haaveet.
Laihtuminen on iso yritys, jossa aion onnistua tänä keväänä. Ihmissuhteet on taas niin ja näin. Minulla on vakisuhde ja lapsetkin, mutta ei tunnu oikealta tämä. Olisiko sittenkin se oikea jossain muualla? Lapset tietysti tärkeintä tällä hetkellä elämässä... koti on myös tärkeä. Näkyykö uutta koulutsua tai työtä vielä ehkä tälle vuodelle jo?
Hei
mitäs, jos laihduttaisimme yhdessä?
olen jo saanut joulun tuomat kilot pois, ärsyttävän sisukkaalla sauvakävelyllä. lähdetkö mukaan kipittämään?
tuo laihtuminen saa sinut aivan uudeksi ihmiseksi. sitä kautta saat naisellisuutesi kukoistamaan, vanhat vaatteet mahtumaan päällesi, saat uuttakin kunhan olet sitkeä.
kohdallesi tulee kyllä mies, jolla on murheita. hän haluaisi muutakin, kuin vain sympatiaa. ole hänen kanssaan varovainen.
jos ja kun lähdet kanssani laihduttamaan, sitä kautta avautuu monta uutta ovea. sitä kautta saamme energiaa vaikka mihin!
ajoista en osaa puhua. sinulla on hyvä vuosi tulossa, onni on lähelläsi jo tällä hetkellä. miehelläsi on harmeja mielessään, hänen tekisi mieli mennä jollekin reissulle. mutta sinäkin pääset pienelle reissulle, älähän hätäile.
eli alatko kanssani pudottamaan kiloja? millä nimimerkillä löydän sinut?
työtä sinä löydät, mutta se ei ole aivan oven takana. mahdollisesti saat aivan vakituisen paikan.
t. Keskiyö- uuteenvuoteen<3
Olen minäkin jo aloittanut. Viikon ajan olen tehnyt pitkiä lenkkejä ja kirjoittanut vihkoon tästä haaveesta. Olen pitänyt tärkeänä tavoitteena juuri tuota, että vaatteet mahtuu päälle ja alan nauttia naisellisuudestani enemmän. Vielä ei ole paino pudonnut ja luulen sen johtuvan syömisistä. En ole ihan saanut vielä itseäni tiukkaan kuriin, mutta uskon että se onnistuu. Aion kokeilla myös välillä paastopäiviä, jolloin vain juon tai sitten syön hyvin vähän. Viikko kerrallaan ja joka päivä itsetsemppausta, niin emme voi kuin onnistua.
Missä meinasit, että kirjoittelemme? Tuki on kyllä aina tarpeen, vaikka työ onkin itse tehtävä. Olisiko se laihdutuspalsta sitten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1383349Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2742900Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2261829Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641768- 631749
- 581455
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa841299Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781252Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3281177Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391062