Iltaa ja kiitos tämän vuoden katsannoista, joita olet tehnyt minulle muutaman kesällä.
Voisitko katsoa vähän alkuvuoteeni? Olen tässä koko illan kotona, kun ei ole oikein selkä kunnossa, niin parempi oli jäädä kotiin. Olen siis eronnut, asun yksin, lapset maailmalla
Keskiyö
3
<50
Vastaukset
Hei
olenkin kertonut, etten usko aikoihin ja ettei niitä minulle näytetä.
no, toivomasi muutokset tulevat onnistumaan. tyttärellä on onni käpälässään.
olen varmaan ennenkin kertonut sinulle, että se oikea kumppani löytyy. niin hän näkyy nykin. mutta ei ihan vielä. hänellä on oma koti.
kun sitten menette yhteen, sinun talouskin paranee tästä päivästä.
mutta rehellisyys maan perii, se soi korvissani. sinä et saa rahaa tai varallisuutta sieltä, mistä uskot sen joskus tulevan. se tulee toista tietä.
teet työtä ja poimit marjojasi, sinulla on herkät korvat jotka kuulevat enemmän, kuin olisi tarpeen. kuulet tulevassa sellaista, mistä on sinulle hyötyä. pidät heikompasi puolta ja sitä kautta saat tukea itsellesi.
se vaikuttaa työhösi. onko sinun tai lähimmäisesi nimi r-kirjaimella?
t. Keskiyö- itä-suomalaineNainen
Kiittelen vastauksestasi, ei nyt tule mieleen r-kirjaimella ketään? olisiko hänestä viestiä? nainen vai mies?
En ole enää työelämässä. Varakkuutta jos olisin pitänyt tärkeänä, en olisi eronnut, enkä osaa odotella mistään päin lisää varoja. Hei
tuo r-kirjain oli minun oma kokeeni, oikein säikähdin. olen helpottunut, ettei se osunut sinuun.
ja työtä on monenlaista, en näe sinun istuvan käsiesi päällä. mutta olen samalla hämmentynyt, koska näin sinut työelämässä. ehkä se tarkoitti jotakin muuta.
kun en tosiaan osaa nähdä aikoja.
ei sinun pidäkään odottaa mitään, mitä vähemmän odotat, sitä paremmin ilostut.
kuule, sinulle tulee mukava vuosi, ehkä muistelemme sitä vuoden päästä tähän aikaan?
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763143Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2392025- 671956
- 711654
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51396Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391264MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241018"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22979- 64976
Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165927