Keskiyölle

pohjosen likka

Kiitokset täältäkin kuluneesta vuodesta. Osuvia katsantoja olet minullekkin tehnyt. Nyt heitänki sinulle kysymyksen,mistä se minun mies löytyy? Tämä nykyinen se ei ainakaa ole, nyt sen tiedän .. Kantapään kautta. Millainen vuosi 2013 minulle on? Toivottavasti täynnä rakkautta .

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei sinulle rakas ystäväni

      miehelläsi on vaikeuksia raha-asioiden hoidossa. mutta tuo seikka ei koske sinua, sillä sinä osaat hoitaa velvollisuuksesi.
      hänen tuulensa puhaltaa sieltä, mistä raha tulee ja minne raha menee. se on hänen luonteenpiirteensä. hän tuhlaa rahaa myös rahapeleihin.

      raakaan kysymykseen raaka vastaus, olenhan aina ollut suora kysyessäsi.
      hän ei ole sinun loppuelämäsi kumppani. mutta sen sinä sisimmässäsi tunnetkin, vaikkei finaalilla mitään kiirettä olekaan.
      älä hoppuile, jokainen tuleva kuukausi maksaa laskuja ja pehmentää tulevaa. me kaikki tahdomme mukavan ja turvallisen elämän. niin sinä, kuin minäkin.

      sinulla on hyvä äiti, jolla on sydän paikallaan. pitäkää aina yhteyttä, se antaa molemmille paljon. olette kumpikin hyväsydämisiä ihmisiä.

      sen miehen, josta kysyt, sinä jo tunnet. mies on tällä hetkellä sitoutunut, joten anna hänen nyt olla. kaikella on tapana järjestyä, niin tälläkin asialla. aika on puolellasi, vaikken aikoja osaakaan kertoa.
      kysyt tulevasta vuodesta, mutta tiedäthän, etten osaa puhua ajoista. mutta kerron jotakin muuta.

      ole varovainen, ettet sairastu liiasta työstä. muista paussit. yksinäisen polun päässä on se onnellinen liitto, mikä on toisella paikkakunnalla. sinä olet valittu silmäterä, varsinainen käpy. kaiken tuon kaarnan alla asuu varsinainen kultasydän, se sinä olet.

      kun aika on oikea, sinä asut rakastamasi miehen kainalossa omassa kodissasi. sitä ennen on työtä ja hermojen kiristelyä, on matkaa ja kiireitä. älä pakota mitään tulevaa, vaan anna sen tulla omia teitään.

      oma koti kullan kallis. haali nyt kotiasi ja kaikkea sitä, mikä siihen liittyy. tilanne muuttuu vasta sitten, kun se on kypsä.

      t. Keskiyö

    • pohjosen likka

      Kiitos sinulle ystäväni Keskiyö, nyt voin levollisesti vaan antaa elämän viedä, en ala itse toteuttamaan asioita, vaan elän päiväkerrallaan ja katson mitä tuleman pitää. Sydämessä olen tiennyt että tämä ei ole tässä... ja niinku sanoit pelihimoinen on mieheni ja raha-asiat on huonosti. Tosiaan alttarille en tämän nykyisen kanssa ole edes menossa, sydän sanoo että pitää odottaa...

      Kiitos sinulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe