mw3 vs. bf 3

xXx_3lit3_play3r_xXx

mw3 on nille jotka pitää räiskintä peleistä ja bf3 niille jotka pitää taktisemmasta
sodan käynnistä omistan molemmat pelit mutta pakko sanoa kyllä sitä mw3 tulee pelattua ehk himan enenmän ksoka minusta tuntuu etä mww3 on paremmat peli mahdollisuudet netissä ja yksin peli on pajon aidompi ja jotta selkentäisin teille sen että mw3 myi enemmän kuin bf3 siitä syystä että call of duty sarjaa on ollut puolet pidempään kuin bf sarjaa että niin.

3

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LordJules

En sano mitää siihen että kumpi on parempi tai aidompit (kummallakaan ei ole mitään tekemistä aidon sodan kanssa), mutta olet väärässä siinä että Call of Duty olisi vanhempi sarja kuin Battlefield.

Battlefield 1942: 20. syyskuuta 2002
      Call of Duty: 7. marraskuuta 2003
      Medal of Honor 30. lokakuuta 1999

• No totaa

Riippuu siitä mistä pitää.. Jos pitää siitä, että samat pelaajat pyörii helikoptereissa ja vie kaikkien pisteet niin tällöin bf3. Jos taas pitää siitä että pääsee kentän läpi juoksemalla niin cod.. Omistan itse molemmat xboxille ja puhun nyt nettipelaamisesta... Toki bf3:ssa oleva "liikkuminen" on aidompaa kuin codissa, mutta kysymys kuuluukin pitääkö pelin olla niin aito.

• pelimies890808980

Helikoptereissa kun nykyään ei kauaa pistetiä oteta.. ne kun tulee tonttiin aika helposti kun homman osaa maasta esim. tankit, AA, stinger/igla, toinen heli ja sukolla eli lenttävillä ei kauaa ilmassa pysytä paitsi sukolla, jos vastustajalla ei ilmaa ole.

Ja vieläpä on iso ero sillä mitenkä noi ilmat onnistuu eli onko kyse softcore vaiko HC moodista jolla pelaa niillä kun on selvä ero.

CODia on tullu läiskittyä ja on paljon huonompi kuin bäfät, tosin tämä on siis henkilökohtainen näkemys asioista ja muilla on omansa, jotenka jokaiselle varmaan jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      108
      4559
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3890
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3270
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2962
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2442
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2186
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1829
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe