mw3 vs. bf 3

xXx_3lit3_play3r_xXx

mw3 on nille jotka pitää räiskintä peleistä ja bf3 niille jotka pitää taktisemmasta
sodan käynnistä omistan molemmat pelit mutta pakko sanoa kyllä sitä mw3 tulee pelattua ehk himan enenmän ksoka minusta tuntuu etä mww3 on paremmat peli mahdollisuudet netissä ja yksin peli on pajon aidompi ja jotta selkentäisin teille sen että mw3 myi enemmän kuin bf3 siitä syystä että call of duty sarjaa on ollut puolet pidempään kuin bf sarjaa että niin.

3

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LordJules

      En sano mitää siihen että kumpi on parempi tai aidompit (kummallakaan ei ole mitään tekemistä aidon sodan kanssa), mutta olet väärässä siinä että Call of Duty olisi vanhempi sarja kuin Battlefield.

      Battlefield 1942: 20. syyskuuta 2002
      Call of Duty: 7. marraskuuta 2003
      Medal of Honor 30. lokakuuta 1999

    • No totaa

      Riippuu siitä mistä pitää.. Jos pitää siitä, että samat pelaajat pyörii helikoptereissa ja vie kaikkien pisteet niin tällöin bf3. Jos taas pitää siitä että pääsee kentän läpi juoksemalla niin cod.. Omistan itse molemmat xboxille ja puhun nyt nettipelaamisesta... Toki bf3:ssa oleva "liikkuminen" on aidompaa kuin codissa, mutta kysymys kuuluukin pitääkö pelin olla niin aito.

      • pelimies890808980

        Helikoptereissa kun nykyään ei kauaa pistetiä oteta.. ne kun tulee tonttiin aika helposti kun homman osaa maasta esim. tankit, AA, stinger/igla, toinen heli ja sukolla eli lenttävillä ei kauaa ilmassa pysytä paitsi sukolla, jos vastustajalla ei ilmaa ole.

        Ja vieläpä on iso ero sillä mitenkä noi ilmat onnistuu eli onko kyse softcore vaiko HC moodista jolla pelaa niillä kun on selvä ero.

        CODia on tullu läiskittyä ja on paljon huonompi kuin bäfät, tosin tämä on siis henkilökohtainen näkemys asioista ja muilla on omansa, jotenka jokaiselle varmaan jotain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      239
      2268
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1495
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1271
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1235
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      158
      1130
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      86
      1061
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      938
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      70
      870
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      858
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe