Pieni pakastin

ertytrerteerte

Onko jollakin hyviä/huonoja kokemuksia jostain vielä markkinoilla olevista pienikokoisista pakastimista. Olisiko jotain tiettyä mallia suositella? Tarkoitus olisi saada pieni pakastin yksiöön, koska pelkkä lokero jääkaapissa eikä tuo riitä mihinkään.

9

4594

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdestä kokemusta

      Meillä on ollu muutaman vuoden pieni Gigantista ostettu arkku Nordcold 95 litraa. Ei moittimista.

    • errtretretret

      Kiitos vastauksesta, mutta unohdin mainita aloitusviestissäni, että haen nimenomaan kaappipakastinta enkä arkkupakastinta, koska asuntoni on pieni ja voin tuolloin käyttää tuota pakastinta myös pöytätasona jollekkin keveälle.

      Tietääkö joku, että onko tällaisesta pakastimesta mihinkään:

      http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pakastimet/MTF55W12E/matsui-kaappipakastin-mtf55w12e-143-cm

      Ei kyllä ole enää mikään kovin pieni, mutta ei välttämättä liian iso asuntooni eikä myöskään liian korkea taikka kallis. Mitä mieltä olette tuosta 42 db äänestä? Onko paljon vai normaalisti?

      • retretrtretretrett

        Olen nyt päättänyt, että haluaisin tuon kokoisen pakastimen, mutta tällä hetkellä gigantista ei saa kotiinkuljetusta tuolle tuotteelle. Ilmoittavat tuotteen alla, että on ilmainen kotiinkuljetus niin ostaessa pitää valita mistä myymälästä kyseisen tuotteen noutaa. Aika mystistä, mutta ilmeisesti sitten toimittavat kotiin vain varastossa olevia tuotteita. Pitänee varmaan käydä kysymässä liikkeestä miten asian laita on.

        Tosiaan haussa olisi n. 145cm korkea ja kohtalaisen kapea pakastin, jolla olisi hintaa alle 500 euroa (mieluusti lähellä 400euroa). Merkillä ei ole mitään merkitystä ellet nyt täydeksi sudeksi sitä tiedä.

        Olen katsonut seuraavilta sivuilta enkä ole löytänyt hyvää tuotetta: Mustapörssi, Expert, Gigantti, Verkkokauppa.com, Markantalo, Hobby-hall, Prisma, City-market, NetAnttila

        Käytettyä laitetta en halua. Markantalon sivuilla oli juuri tuo linkittämäni pakastin, mutta en ollut vielä katsonut muita vaihtoehtoja ja seuraavana päivänä tuotetta ei löytynyt enää koko sivustolta. Liekö siis tulossakaan enää sinne.

        Tuollaisten keskikokoisten pakastimien tarjonta näyttää olevan aika heikoa. Noita 85cm kokoisia löytyisi useita, mutta en tiedä onko niin pieni kuitenkaan riittävä.


    • ...

      Kokemusta?

      Pakastin on pakastin, mitä ihmeen kokemusta niistä pitää muka olla?

      Laskin, ollut kai puolenkymmentä eri pakastinta, kaikki ne on pitäneet kamat jäässä. Arkut oli perciistä hankalakäyttöisinä, kaikki kaapit olleet helppokäyttöisempiä.

      Kattele energian kulutuksia, se nimittäin vaikuttaa oleellisesti pakasteessa olevan ruuan hintaan. Alkaa pihapotuilla olemaan kilohintaa, kun niitä sähköllä pidetään jäässä.

      • ewtetwetwtwte

        Eiköhän pakastinkin ole laite siinä missä muutkin. Toiset vain ovat parempia kestävyydeltään ja käyttömukavuudeltaan kuin toiset.

        Ei nyt kovin hintavaa pakastimen pitäminen ole jos nuo sähkönkulutukset pitävät paikkaansa edes suurinpiirtein. 222 kWh/vuosi tekee n. 17 euroa minun sähkösopimuksellani vuodessa eli alle 1,5 euroa kuukaudessa. Toki tuohon vaikuttaa merkittävästi se kuinka paljon tavaraa pakastimessa on. Hankala kyllä sanoa kuinka paljon.

        Ongelmalliseksi on nyt ilmennyt yli 85cm korkean pakastimen löytäminen ilman, että mennään 180 cm korkeuteen asti. Luulisi, että keskikokoisille pakastimille olisi enemmän kysyntää, koska tuollaiseen pieneen pakastimeenhan ei mahdu juuri mitään.

        Tarkoitus olisi jättää yksi laatikko kokonaan jääpaloille, yhteen säilöä halpaa lihaa koiralle, yhteen tai kahteen säilöä marjoja kesältä, yhteen tai kahteen lihaa ja muita pakasteita. Eli tähän käyttöön ei tuollainen pieni pakastin riittäisi, vaan jostakin joutuisi karsia. Toisaalta taas iso pakastin olohuoneessa ei ole mikään kovin miellyttävä näky ja sen siirtäminen on hankalaa.


    • Anonyymi

      saat edullisesti 4 vuotta talvet käytössä olleen pienen pakastimen 70 euroa ku n
      muutan ja en tarvitse' Anja puh 0504308854

      • Anonyymi

        Kymmenen vuotta on kulunut alkuperäisen pakastinta etsivän kysymyksestä, luuletko Anja että vielä hän etsii pakastinta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kymmenen vuotta on kulunut alkuperäisen pakastinta etsivän kysymyksestä, luuletko Anja että vielä hän etsii pakastinta?

        Oletko vähän yksinkertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vähän yksinkertainen.

        Olet aika hidasälyinen. Tähän asiaan ei tarvi varmistuksia kysellä eikä siksi tarvi 10 vuotta vastaustasi odotella ;-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe