Uusi sukupolvi tekee tuloaan. Mikä on mielestäsi paras pelilaite? Miksi? Odotatko jonkin laitteen julkaisua?
Pelilaitesota 2013
2
117
Vastaukset
- Jii25
Xbox 360 & PlayStation 3 ovat ikäänsä nähden melko kovia laittteita vieläkin (omistan molemmat), mutta enimmäkseen pelaan PC:llä. Kiinnostavammaksi tänä vuonna tulee olemaan minun mielestä WiiU ja siihen ZombiU innolla odottelemaan seuraavaa palkkaa niin voisi sen setin ostaa. :)
- zenbiologi1
WiiU on mielenkiintoisin, koska tiedän, että sille on aikanaan tulossa Nintendon huippupelejä. XBOXin vakoiluboxi ei kiinnosta yhtään. Nykyäänkin ärsyttää, kun XBOX360 pakottaa kirjautumaan Liveen vaikka haluaisin vain mättää jotain Bioshock Infiniteä yksikseni. Nintendon pitäisi nyt käyttää enemmän rahaa ja aikaa markkinointiin ja kolmannen osapuolen suunnittelijoiden lahjontaan, jotta saataisiin enemmän variaatiota pelivalikoimaan. Oon iloinen, että kasuaalimeininki on heivattu helvettiin. Pahoin pelkään, että hirveän isoa menestystä siitä ei tule, mutta jos pelivalikoima olisi jotain GameCuben ja N64:n veroista, niin se riittäisi mulle, vaikka olisin ainoa tässä maassa joka sitä konetta pelaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437407
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543683Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623308
- 512994
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/522950Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1931861- 471541