Uusi sukupolvi tekee tuloaan. Mikä on mielestäsi paras pelilaite? Miksi? Odotatko jonkin laitteen julkaisua?
Vastaukset 2
- Jii25
Xbox 360 & PlayStation 3 ovat ikäänsä nähden melko kovia laittteita vieläkin (omistan molemmat), mutta enimmäkseen pelaan PC:llä. Kiinnostavammaksi tänä vuonna tulee olemaan minun mielestä WiiU ja siihen ZombiU innolla odottelemaan seuraavaa palkkaa niin voisi sen setin ostaa. :)
- zenbiologi1
WiiU on mielenkiintoisin, koska tiedän, että sille on aikanaan tulossa Nintendon huippupelejä. XBOXin vakoiluboxi ei kiinnosta yhtään. Nykyäänkin ärsyttää, kun XBOX360 pakottaa kirjautumaan Liveen vaikka haluaisin vain mättää jotain Bioshock Infiniteä yksikseni. Nintendon pitäisi nyt käyttää enemmän rahaa ja aikaa markkinointiin ja kolmannen osapuolen suunnittelijoiden lahjontaan, jotta saataisiin enemmän variaatiota pelivalikoimaan. Oon iloinen, että kasuaalimeininki on heivattu helvettiin. Pahoin pelkään, että hirveän isoa menestystä siitä ei tule, mutta jos pelivalikoima olisi jotain GameCuben ja N64:n veroista, niin se riittäisi mulle, vaikka olisin ainoa tässä maassa joka sitä konetta pelaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091723Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss272888- 67857
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö107659- 32581
- 88557
- 32540
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61539- 42522
- 37520