Laihduttaisin myös. (on iskiasvaivaa ja alaselkäkipua aamuisin)lisäksi kilpirauhasongelmaa. Tuleeko tästä vuodesta parempi, oli kaamea vuosi 12.
Aloitammeko 3.1. ? Kiva olis kimpassa
Keskiyö
2
51
Vastaukset
Hei
kyllä vain!!! minä lähden jo huomenna sauvakävelylle, tänään se jäi väliin. lähdethän sinäkin liikkeelle?
tule sitten samalla nimimerkillä juttelemaan, että voimme kertoa kokemuksista....
käydään kerran viikossa punnituksessa, ei sen useammin. nesteet heittelevät kuitenkin...
minulla kuului naksahdus alaruumissa toista kymmentä vuotta sitten, kun olin imuroimassa. siitä se iskias alkoi. toki raskaana ollessani se vaivasi myös.
sinulle näkyy ainakin onnea miesrintamalla, olisi kaksikin mahdollisuutta. se itsetunto senkuin paranee laihduttamisen myötä! sitten sinä valitset mitä halajat...
aivan kuin toivoisit tukea itkevälle naiselle, vaikka samalla jo tiedätkin, ettei häntä voi auttaa. tuo suru nielee rahaa ja apuvälineitä.
muutos on tulossa kohdallesi. oikein hieno muutos. näen sinulla uuden vyön ja uudet vaatteet.
tulevassa näen sinulle pientä kipua tai vilustumista. ja samalla myös lapseen kohdistuvan erittäin hyvän viestin. jos sinulla ei vielä ole lasta, niin se olisi uutinen tulevasta lapsesta. en voi puhua ajasta enkä iästä, sillä usein näen kysyjän eri-ikäisinä jaksoina, siitä vain yritän hahmotella tätä päivää....
näkeminen ja tulkinta kulkevat käsi kädessä, minä yritän pukea sanoiksi sen, minkä eteeni saan. työn kautta sinä saat rahaa, enemmänkin kuin aikaisemmin. siihen liittyy muutoksia, mitkä ovat positiivisia.
t. Keskiyö- hilmat
Kiitos Keskiyö!
Nyt sauvat handuun ja lenkille! Olen ollut niiin passiivinen koko viime kurjan vuoden.
Nyt alkaa muutos.
Lasta ei ole tullut , olen jo viiskymmentä ylittänyt leidi..
mutta rakkaita kummi yms lapsia parveilee ympärilläni, suurta rakkautta
erityisesti pikku vesseliin, kohta 4 vuotta.
Kaksi ystävätärtä joita täytyy tukea.
Hammaskipua minulla ja siinä lämpöilyä.
Miesrintamalla yksi sydämessä..
Mukavaa jos työn kautta rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1323019Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2602647Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641698Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2091675- 591562
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa831239- 451218
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä781202Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3051053Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391022