Laihduttaisin myös. (on iskiasvaivaa ja alaselkäkipua aamuisin)lisäksi kilpirauhasongelmaa. Tuleeko tästä vuodesta parempi, oli kaamea vuosi 12.
Aloitammeko 3.1. ? Kiva olis kimpassa
Keskiyö
2
69
Vastaukset
Hei
kyllä vain!!! minä lähden jo huomenna sauvakävelylle, tänään se jäi väliin. lähdethän sinäkin liikkeelle?
tule sitten samalla nimimerkillä juttelemaan, että voimme kertoa kokemuksista....
käydään kerran viikossa punnituksessa, ei sen useammin. nesteet heittelevät kuitenkin...
minulla kuului naksahdus alaruumissa toista kymmentä vuotta sitten, kun olin imuroimassa. siitä se iskias alkoi. toki raskaana ollessani se vaivasi myös.
sinulle näkyy ainakin onnea miesrintamalla, olisi kaksikin mahdollisuutta. se itsetunto senkuin paranee laihduttamisen myötä! sitten sinä valitset mitä halajat...
aivan kuin toivoisit tukea itkevälle naiselle, vaikka samalla jo tiedätkin, ettei häntä voi auttaa. tuo suru nielee rahaa ja apuvälineitä.
muutos on tulossa kohdallesi. oikein hieno muutos. näen sinulla uuden vyön ja uudet vaatteet.
tulevassa näen sinulle pientä kipua tai vilustumista. ja samalla myös lapseen kohdistuvan erittäin hyvän viestin. jos sinulla ei vielä ole lasta, niin se olisi uutinen tulevasta lapsesta. en voi puhua ajasta enkä iästä, sillä usein näen kysyjän eri-ikäisinä jaksoina, siitä vain yritän hahmotella tätä päivää....
näkeminen ja tulkinta kulkevat käsi kädessä, minä yritän pukea sanoiksi sen, minkä eteeni saan. työn kautta sinä saat rahaa, enemmänkin kuin aikaisemmin. siihen liittyy muutoksia, mitkä ovat positiivisia.
t. Keskiyö- hilmat
Kiitos Keskiyö!
Nyt sauvat handuun ja lenkille! Olen ollut niiin passiivinen koko viime kurjan vuoden.
Nyt alkaa muutos.
Lasta ei ole tullut , olen jo viiskymmentä ylittänyt leidi..
mutta rakkaita kummi yms lapsia parveilee ympärilläni, suurta rakkautta
erityisesti pikku vesseliin, kohta 4 vuotta.
Kaksi ystävätärtä joita täytyy tukea.
Hammaskipua minulla ja siinä lämpöilyä.
Miesrintamalla yksi sydämessä..
Mukavaa jos työn kautta rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368