Keskiyö

hilmat

Laihduttaisin myös. (on iskiasvaivaa ja alaselkäkipua aamuisin)lisäksi kilpirauhasongelmaa. Tuleeko tästä vuodesta parempi, oli kaamea vuosi 12.
Aloitammeko 3.1. ? Kiva olis kimpassa

2

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

kyllä vain!!! minä lähden jo huomenna sauvakävelylle, tänään se jäi väliin. lähdethän sinäkin liikkeelle?
      tule sitten samalla nimimerkillä juttelemaan, että voimme kertoa kokemuksista....
      käydään kerran viikossa punnituksessa, ei sen useammin. nesteet heittelevät kuitenkin...

minulla kuului naksahdus alaruumissa toista kymmentä vuotta sitten, kun olin imuroimassa. siitä se iskias alkoi. toki raskaana ollessani se vaivasi myös.

sinulle näkyy ainakin onnea miesrintamalla, olisi kaksikin mahdollisuutta. se itsetunto senkuin paranee laihduttamisen myötä! sitten sinä valitset mitä halajat...
      aivan kuin toivoisit tukea itkevälle naiselle, vaikka samalla jo tiedätkin, ettei häntä voi auttaa. tuo suru nielee rahaa ja apuvälineitä.
      muutos on tulossa kohdallesi. oikein hieno muutos. näen sinulla uuden vyön ja uudet vaatteet.

tulevassa näen sinulle pientä kipua tai vilustumista. ja samalla myös lapseen kohdistuvan erittäin hyvän viestin. jos sinulla ei vielä ole lasta, niin se olisi uutinen tulevasta lapsesta. en voi puhua ajasta enkä iästä, sillä usein näen kysyjän eri-ikäisinä jaksoina, siitä vain yritän hahmotella tätä päivää....

näkeminen ja tulkinta kulkevat käsi kädessä, minä yritän pukea sanoiksi sen, minkä eteeni saan. työn kautta sinä saat rahaa, enemmänkin kuin aikaisemmin. siihen liittyy muutoksia, mitkä ovat positiivisia.

t. Keskiyö

• hilmat

Kiitos Keskiyö!
        Nyt sauvat handuun ja lenkille! Olen ollut niiin passiivinen koko viime kurjan vuoden.
        Nyt alkaa muutos.
        Lasta ei ole tullut , olen jo viiskymmentä ylittänyt leidi..
        mutta rakkaita kummi yms lapsia parveilee ympärilläni, suurta rakkautta
        erityisesti pikku vesseliin, kohta 4 vuotta.
        Kaksi ystävätärtä joita täytyy tukea.
        Hammaskipua minulla ja siinä lämpöilyä.
        Miesrintamalla yksi sydämessä..
        Mukavaa jos työn kautta rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      126
      4828
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      13
      3498
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3310
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2752
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      86
      2486
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1823
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1442
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      124
      1341
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1268
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1259
    Aihe