Laihduttaisin myös. (on iskiasvaivaa ja alaselkäkipua aamuisin)lisäksi kilpirauhasongelmaa. Tuleeko tästä vuodesta parempi, oli kaamea vuosi 12.
Aloitammeko 3.1. ? Kiva olis kimpassa
Keskiyö
2
70
Vastaukset 2
Hei
kyllä vain!!! minä lähden jo huomenna sauvakävelylle, tänään se jäi väliin. lähdethän sinäkin liikkeelle?
tule sitten samalla nimimerkillä juttelemaan, että voimme kertoa kokemuksista....
käydään kerran viikossa punnituksessa, ei sen useammin. nesteet heittelevät kuitenkin...
minulla kuului naksahdus alaruumissa toista kymmentä vuotta sitten, kun olin imuroimassa. siitä se iskias alkoi. toki raskaana ollessani se vaivasi myös.
sinulle näkyy ainakin onnea miesrintamalla, olisi kaksikin mahdollisuutta. se itsetunto senkuin paranee laihduttamisen myötä! sitten sinä valitset mitä halajat...
aivan kuin toivoisit tukea itkevälle naiselle, vaikka samalla jo tiedätkin, ettei häntä voi auttaa. tuo suru nielee rahaa ja apuvälineitä.
muutos on tulossa kohdallesi. oikein hieno muutos. näen sinulla uuden vyön ja uudet vaatteet.
tulevassa näen sinulle pientä kipua tai vilustumista. ja samalla myös lapseen kohdistuvan erittäin hyvän viestin. jos sinulla ei vielä ole lasta, niin se olisi uutinen tulevasta lapsesta. en voi puhua ajasta enkä iästä, sillä usein näen kysyjän eri-ikäisinä jaksoina, siitä vain yritän hahmotella tätä päivää....
näkeminen ja tulkinta kulkevat käsi kädessä, minä yritän pukea sanoiksi sen, minkä eteeni saan. työn kautta sinä saat rahaa, enemmänkin kuin aikaisemmin. siihen liittyy muutoksia, mitkä ovat positiivisia.
t. Keskiyö- hilmat
Kiitos Keskiyö!
Nyt sauvat handuun ja lenkille! Olen ollut niiin passiivinen koko viime kurjan vuoden.
Nyt alkaa muutos.
Lasta ei ole tullut , olen jo viiskymmentä ylittänyt leidi..
mutta rakkaita kummi yms lapsia parveilee ympärilläni, suurta rakkautta
erityisesti pikku vesseliin, kohta 4 vuotta.
Kaksi ystävätärtä joita täytyy tukea.
Hammaskipua minulla ja siinä lämpöilyä.
Miesrintamalla yksi sydämessä..
Mukavaa jos työn kautta rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741384
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1391122Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i116779Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku19673S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant26649Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀37616Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁67587Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul26559Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52549Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk65538