Laihduttaisin myös. (on iskiasvaivaa ja alaselkäkipua aamuisin)lisäksi kilpirauhasongelmaa. Tuleeko tästä vuodesta parempi, oli kaamea vuosi 12.
Aloitammeko 3.1. ? Kiva olis kimpassa
Keskiyö
2
52
Vastaukset
Hei
kyllä vain!!! minä lähden jo huomenna sauvakävelylle, tänään se jäi väliin. lähdethän sinäkin liikkeelle?
tule sitten samalla nimimerkillä juttelemaan, että voimme kertoa kokemuksista....
käydään kerran viikossa punnituksessa, ei sen useammin. nesteet heittelevät kuitenkin...
minulla kuului naksahdus alaruumissa toista kymmentä vuotta sitten, kun olin imuroimassa. siitä se iskias alkoi. toki raskaana ollessani se vaivasi myös.
sinulle näkyy ainakin onnea miesrintamalla, olisi kaksikin mahdollisuutta. se itsetunto senkuin paranee laihduttamisen myötä! sitten sinä valitset mitä halajat...
aivan kuin toivoisit tukea itkevälle naiselle, vaikka samalla jo tiedätkin, ettei häntä voi auttaa. tuo suru nielee rahaa ja apuvälineitä.
muutos on tulossa kohdallesi. oikein hieno muutos. näen sinulla uuden vyön ja uudet vaatteet.
tulevassa näen sinulle pientä kipua tai vilustumista. ja samalla myös lapseen kohdistuvan erittäin hyvän viestin. jos sinulla ei vielä ole lasta, niin se olisi uutinen tulevasta lapsesta. en voi puhua ajasta enkä iästä, sillä usein näen kysyjän eri-ikäisinä jaksoina, siitä vain yritän hahmotella tätä päivää....
näkeminen ja tulkinta kulkevat käsi kädessä, minä yritän pukea sanoiksi sen, minkä eteeni saan. työn kautta sinä saat rahaa, enemmänkin kuin aikaisemmin. siihen liittyy muutoksia, mitkä ovat positiivisia.
t. Keskiyö- hilmat
Kiitos Keskiyö!
Nyt sauvat handuun ja lenkille! Olen ollut niiin passiivinen koko viime kurjan vuoden.
Nyt alkaa muutos.
Lasta ei ole tullut , olen jo viiskymmentä ylittänyt leidi..
mutta rakkaita kummi yms lapsia parveilee ympärilläni, suurta rakkautta
erityisesti pikku vesseliin, kohta 4 vuotta.
Kaksi ystävätärtä joita täytyy tukea.
Hammaskipua minulla ja siinä lämpöilyä.
Miesrintamalla yksi sydämessä..
Mukavaa jos työn kautta rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502114- 67833
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11833Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut66805Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me112775Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu9732Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49719Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt40717vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22693Salaisuus rakas.
Mun täytyy kertoa sulle nyt salaisuus rakas. Sä olet todella hyvä sun työssä. Pus!47660