ikä tuo..

kurpitsa

Krapulan oon huomannu menevän pahempaan suuntaan mitä vanhemmaks tulee..Aiemmin ei tullu ikinä minkäännäköstä krapulaa ja täs parin vuoden aikana on jo ruvennu tulee aika kamala olo.Pitää varmaa ruveta rajoittamaan juomista mut onneks pari pamia auttaa pahimpaan hätään nii ettei oo krapulasta tietoakaan enää.. Saa jopa nukuttua kunnolla ja huono olo on tiessään :)

7

1345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -27-

pami reseptiä, vaikka kuvailin sille helveteinmoisia ahdistuskohtauksia, (liioittelin) joita krapulassa esiintyy.

Millä helvetillä reseptin saa?

• kurpitsa

No ei kyllä kannata pyytää krapulaa varten respaa,ei varmaan saa.. Riippuu vähän,joka paikassa ei anneta pamireseptejä enää kovin helposti väärinkäyttöjen lisääntymisen takia. Joistain a-klinikoilta vissiin saa kauheaan krapulaan jotain pillereitä, en tiiä tarkemmin.. Sieltä varmaan kannattaa kysellä krapulassa apua :)

• Tyttö-82

oon huomannu saman. Mitä enemmän ikää tulee, sitä pahemmaksi krapula muuttuu. Ahdistus on pahin krapulan oire ainakin mulla. Pamit auttaa siihen, mut ei niitä määrätä jos on alkoholin ongelmakäyttäjä. En ainakaan ite saanu niitä sen takia.

• Ei-pami

tuo sen kummemmin krapulaa....enkä ole ikinä krapularyypyjä ottanu saatika pameja. Vika on jossakin muussa kuin ikäänymisessä!

• jepjep

Tuntuis ainakin naisilla pitävän paikkansa, johtuneeko sitten hormonitoiminnasta vai mistä. Sen jälkeen kun täytin 26 alkoi krapuloita todella tulla, sitä ennen ei mitään. Kaikki kaverit sanovat samaa, sen jälkeen kun 25 - 27 vuotta on mennyt rikki on krapulat tulleet kaikille enenevissä määrin tutuiksi.

Itsellä ei kyllä tulis mieleen sekoittaa viinaan vielä pamejakin, maksa joutuu todella koville...

• jep

Omalla kohdallani on käynyt päinvastoin. Kun ikää tulee, kärin krapuloista paljon vähemmän. Ehkä johtuu myös siitä että juon enemmän, mutta pääsyy taitaa olla että kuntoni on paljon parempi näin lähempänä kolmeakymppiä kuin nuorempana.

• Planeetta Maan pieni tallaaja

..niinhän se sanonta menee,että parikymppisenä sitä luulee kuolevansa pahaan krapulaan,mutta kolmikymppisenä jo toivoo kuolevansa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      803
    8. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe