Moi! Paljon maksaa kuntosalikortit esim ladylinelle ja muillekin kuukausikortit? vai pitääkö liittyä jäseneksi? Mikä on halpa ja hyvä?
Kuntosalikortit??
9
1346
Vastaukset
- David
Halpa ja hyvä harvoin kulkevat käsi kädessä. 99 niiralassa on ihan hyvä. Sopivan kokoinen ja mukavaa porukkaa.
- Heidi
Onko se kalliskin?
- David
Heidi kirjoitti:
Onko se kalliskin?
Jäseneksi kun liittyy niin 39.90 €/kk, muuten taitaa olla jotain 50 €/kk.
- aejp
David kirjoitti:
Jäseneksi kun liittyy niin 39.90 €/kk, muuten taitaa olla jotain 50 €/kk.
opiskelijoille hieman edullisemmat hinnat... Tämä on tieto!
- Typy
Siellä käy yksi aivan ihana mies! Ja on siellä muitakin. Kannattaa Heidi tulla ; )
- perhonen
Myös minua kiinnostaisi tietää näistä Kuopion kuntosaleista/korteista. Mitä muita hyviä paikkoja on kuin Gym 99? Ja suhteellisen edullisia...
- hattara
En tiedä sitten miten kova tasoista tahdot, mutta kuopion uimahallilla on minusta hyvä kuntosali. Ja samaan hintaan saa uidakin! Ja jos et ole innostunut joka päivä käymään, voit ostaa 10, 20, 50, 100 tai 200 kerran kortin. (Muistaakseni voimassa kaksi vuotta) Hinnoista en mene vannomaan, mutta olisiko ollut se 10 kertaa 28 euroa.
- pontus
hattara kirjoitti:
En tiedä sitten miten kova tasoista tahdot, mutta kuopion uimahallilla on minusta hyvä kuntosali. Ja samaan hintaan saa uidakin! Ja jos et ole innostunut joka päivä käymään, voit ostaa 10, 20, 50, 100 tai 200 kerran kortin. (Muistaakseni voimassa kaksi vuotta) Hinnoista en mene vannomaan, mutta olisiko ollut se 10 kertaa 28 euroa.
Uimahallilla on joo ihan hyvät ja uudet laitteet, mutta paikka on toosi pieni. Ja yleensä siellä on niin paljon porukkaa, että laitteisiin pääsyä pitää odottaa. Tämä on ainakin minun kokemukseni. Ehkä olen sattunut käymään siellä ruuhka-aikoina, mutta on sekin vähän tyhmää jos salille ei voi mennä silloin kun se itselle parhaiten sopii.
- pontus
Ladylinen jäsenyys taitaa olla 44 e/kk, ja normaali kuukausikortti 55 e/kk. Ellen aivan väärin muista. Kuntostudio on kai aika samaa hintaluokkaa. Ovathan nuo aika tyyriitä, mutta hyvähän ei kai koskaan ole halpaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606531Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483856Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,162928- 52920
- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17869Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847