nintendogs+cats pennuista

nindendogs+c pennut

koitan tehdä nytten koirilleni pentuja mutta kun on sanotu että naaras lihoo niin on se lihonut mutta niin on uroskin mistä se johtuu olen vienyt vain urosta lenkille ja kisoihin olen harjannut urosta ja naarasta ja pessytkin molempia mutta en tiedä miksi uroskin lihoo olen syötänytkin niille vain dry foodia ja maitoa auttakaa pliis!

11

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

en tiennytkään että siinä voi tehdä pentuja :D

• Nintendogs+cats pennut

koitan myös tehdä pentuja...mutta voin sanoa ohjeet teille: syötä vaan dry foodia ja maitoa, anna niiden olla koko ajan rauhassa, naarasta ei saa viedä lenkille eikä kisoihin, niitä ei saa leikittää, uroksen ja naaraksen pitää olla ystävällisiä ja kilttejä eikä ne saa tapella ainakaan hirveän paljon. Ilmoittakaa jos jotain uutta tapahtuu.

• Nintendogs+cats pennut

hyvä kysymys että miks uroskin lihoaa? mutta voi olla niin että uros lihoaa siksi koska se syö ja juo paljon. Ne jotka tietää enemmän pennun saamisesta tai on jo saanut niin auttakaa meitä...

• Nintendogs+cats pennut

hyvä kysymys että miksi uroskin lihoaa. Yritän itsekkin saada pentuja...mutta se voi tietenkin johtua siitä että uroskin syö ja juo paljon.

• Nintendogs+cats pennut

minä en usko että nintendogs cats-pelissä voi saada pentuja enään,koska kyllähän ohjeissa olisi lukenut että voi saada pentuja. Ehkä naaras koirasi on siksi lihava,koska olet syöttänyt ja juottanut sitä...ja kyllä ohjeissa olisi lukenut jos saisi pentuja. Harmi vaan ettei saa ;(... miten pennut voi saada pentuja?... kyllähän aina voi juksauksen tehdä;) :hankkia vähän isomman kokoinen koira äidiksi ja perään ostaa pienemmän kokoinen koira mutta samaa rotua, niin minä ainakin teen.:)

• AwesomeMagmar

Vabhassa versiossa pystyy tehdä pentuja, mutta uudessa EI

• 19ghf

Ei pystynyt vanhassakaan, ns pennut oli saatu aikaan action replay koodilaitteella

• korppi™

siinä pelissä ei voi saada pentuja

• welcome to nightmare

Kylläpäs täällä jaetaan väärää tietoa. Sinulle, joka väitit pentuja saavan aikaiseksi AP:llä, olet väärässä. AP:llä saa mm. muutettua koirien kokoa, ja tämä on tarjolla vain nintendogs -vanhemmassa versiossa. Nintendogs catsissa ei tietääkseni ole mahdollista saada pentuja, sillä vain vanhan version labbis - shibamix -peliversiossa on mahdollista saada aikaiseksi oikeita pentuja. Shibaversio on japanilainen, ja sitä ei jälleenmyydä Suomessa :)

• 19ghf

"Sinulle, joka väitit pentuja saavan aikaiseksi AP:llä, olet väärässä. AP:llä saa mm. muutettua koirien kokoa, ja tämä on tarjolla vain nintendogs -vanhemmassa versiossa."

Sitä juuri tarkoitinkin :), muuttamalla kokoa saadaan koirat eri kokoisiksi ja sitten vaan pam video niistä nettiin ja porukat luulee että ne on pentuja.

• wtn
        19ghf kirjoitti:

"Sinulle, joka väitit pentuja saavan aikaiseksi AP:llä, olet väärässä. AP:llä saa mm. muutettua koirien kokoa, ja tämä on tarjolla vain nintendogs -vanhemmassa versiossa."

Sitä juuri tarkoitinkin :), muuttamalla kokoa saadaan koirat eri kokoisiksi ja sitten vaan pam video niistä nettiin ja porukat luulee että ne on pentuja.

Okhei, pyydän anteeksi, ja toi on kyllä totta. Mutta ei sitä pentutarua ole tyhjästä vedetty, huomaa shibaversio ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4136
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      112
      2611
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1372
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      911
    Aihe