Mistä kannattaisi vuokrata mökki 4 hengen naisporukalle Posiolta. Rantaan ei saisi olla pitkä matka.Mitä suosittelisitte?
Posion mökit
5
1380
Vastaukset
- aina minä
Oma suosikkini ko. alueella on Livojärvi. Katso Villi-pohjolan sivuilta paikasta enempi.
- Ari
Hei!
Jos olet / joku on Tampereelta.!?!
Tampereen kaupungin mökki Posilla on hyvä halpa.
Olin siellä juhannusviikon ja maastot on hyvät.
Järvi on ihan rannassa, hah. Vieressä siis on.
Jne.
Ari - PCpc
Akantupa- Kitkajärven rannalla
Ritva Poropudas
Lohirannatie 189
97900 Posio
Puh. (040) 5056994
Akantupa on v. 1996 rakennettu lomakohde Akanlahdessa, Kitkajärven rannalla. Tuvan ympäriltä avautuu avara näköala vanhaan maalaismaisemaan. Kohde sijaitsee erittäin rauhallisella paikalla niemessä.
Kalastus- ja marjastusmahdollisuudet erinomaiset. Kohteeseen kuuluvat 4 - (6) hengen hirsimökki, rantasauna, hyvä uimaranta (hiekkapohja), aitta, grillikatos, jossa savustuspönttö ja puuhella ja vene kalastusluvat. Sähköistetyn mökin varustukseen kuuluvat takka, keittomahdollisuus (kaikki astiat), jääkaappi ja televisio.- mari
Kiitos vastauksestasi. Täytyy tuo paikka laittaa muistiin ensi vuoden retkeilyjä varten. Minkälainen vuorokausihinta teillä, jos saa kysyä?
- PCpc
mari kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Täytyy tuo paikka laittaa muistiin ensi vuoden retkeilyjä varten. Minkälainen vuorokausihinta teillä, jos saa kysyä?
Tuo on itseasiassa tätini mökki tai toinen niistä. Tuon mökin tarkkaa hintaa en nyt tiedä mutta sen saat kunhan rimpautat ko. numeroon. Paikkana tuo on rauhallinen sillä ko. niemessä ei ole kuin nuo kaksi mökkiä ja lisäksi tie noille mökeille kulkee tätini asunnon pihapiirin poikki joten satunnaisista harhailijoistakaan ei liene haittaa. Vanhemmillani on myös mökki vuokrauskäytössä mutta se on Kirintövaarassa ja matkaa järvelle kertyy 1,5 km.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203