Onko Mikkeli oikeasti niin hyvä paikka asua miltä se näyttää? Ollaan poikaystävän kanssa mietity muuttoa sinne ens kesänä kun valmistutaan mutta.. Onko töitä auto/rakennusalalla? Kalliita vuokra-asuntoja? Yöelämä? Rokki/jenkkitapahtumat? Ja yleensä ottaako ihmiset hyvin vastaan uusia tyyppejä jne? Toiv siellä on vähemmän "tummaihoisia" kuin täällä meidän nykyisessä kaupungissa, joka on aivan p****stä.
Muuttaa?
10
1651
Vastaukset
- Ötökkä
Kyllä mä tykkää, vaikka en missään muualla olekkaa asunut. Noihin vastauksia:
- Mitä nyt jäänyt päähän, niin töitä on ehkä just raksalla ja metalli puolella. Mikkelissa on aika paljon metallialoja.
- Vuokrat aika kohtuulliset. Jos nyt ei ihan keskustatsta, niin aivan hyvät vuokrat, vaikka kaikki niistä vallittaakin.
- Yöelämä normaalia normaaleina viikonloppuina. Mutta jos jotain ST.Michel tai Marski-cup, niin aivan liikaakin jengiä liikenteessä, kun loppuu noi hyvät baarit(5-6)
- yksi rokki baari (pieni), Amrican car tapahtuma kerran vuodessa. löytyy "yhdistyksiä" jenkki miehille.
- Tummat ihmiset turisteja (tai sit ne on hyvin piilossa)
Oikein huba, sopivan kokoinen.
Siis mun mielipide tämä.- Asukas
Ei todellakaan tarvita sun kaltaisia tätä kivaa kaupunkia pilaamaan, pysy vaan siellä missä olet nytkin tai muuta mieluummin vaikka ruotsiin.
- Just
Asukas kirjoitti:
Ei todellakaan tarvita sun kaltaisia tätä kivaa kaupunkia pilaamaan, pysy vaan siellä missä olet nytkin tai muuta mieluummin vaikka ruotsiin.
Mitenkähän mä sua oikein loukkasin?? onpa todella suvaitsevaista porukkaa teillä päin. Jos ei kunnon, työtä tekevät ihmiset saa sinne muuttaa ni en yhtään ihmettele että muuttoluvut mikkelissä on kasvussa, kiitos sunlaisten ihmisten. Pitää miettiä uudemman kerran muuttoa jos kaikki ihmiset on tollasia v**ttupäitä niinkuin sinä. Kiitos hyvästä vastaanotosta!!
No Ötökällä oli kiva vastaus, kiitos sulle =)
- rintaäänellä...
Älkää muuttako.
Ne, jotka täältä ovat lähteneet, eivät yleensä ole palaneet.
Kaupunki ihan jees, mutta nämä ihmiset täällä.. en viitsi edes sanoa.- Ötökkä
Ehkä teidänkaltaiset ihmiset eivät tapaa muita ihmisiä kuin juuri noita eläämään kyllästyneitä hyypiöitä. Olisiko vaikka tuttavapiirin vaihto edessä....??? Tai ehkä kaupungin :-)
- Mies
Muutin vuosi sitten Lahdesta Mikkeliin. Lahteen verrattuna ihmiset ovat todella ystävällisiä, ja todellakin, täällä on paljon vähemmän "kulttuurinrikastuttajia" kuin etelämmässä. Kesällä kaunis kaupunki, ja yöelämä on vilkasta. Upea luonto lähellä.
Miinuspuolina vaikea työnsaanti. Mutta kyllä täältä nuorille töitä löytyy.
Itse suosittelen!- Niin
Niin et onko töitä autoalalla? valmistun vuoden päästä asentajaksi.
- Minäpä
Niin kirjoitti:
Niin et onko töitä autoalalla? valmistun vuoden päästä asentajaksi.
- Asukas
Että täällä ei tarvita mitään rasisteja. Itse olen kihloissa nigerialaisen miehen kanssa, ja en todellakaan kaipaa tänne ketään hankaloittamaan meidän elämää. Utsjoella on kuulema hyvin alhainen prosentti ulkomaalaisia asukaslukuun nähden, ja porotalous kukoistaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768