Muuttaa?

Pitäskö

Onko Mikkeli oikeasti niin hyvä paikka asua miltä se näyttää? Ollaan poikaystävän kanssa mietity muuttoa sinne ens kesänä kun valmistutaan mutta.. Onko töitä auto/rakennusalalla? Kalliita vuokra-asuntoja? Yöelämä? Rokki/jenkkitapahtumat? Ja yleensä ottaako ihmiset hyvin vastaan uusia tyyppejä jne? Toiv siellä on vähemmän "tummaihoisia" kuin täällä meidän nykyisessä kaupungissa, joka on aivan p****stä.

10

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ötökkä

Kyllä mä tykkää, vaikka en missään muualla olekkaa asunut. Noihin vastauksia:

- Mitä nyt jäänyt päähän, niin töitä on ehkä just raksalla ja metalli puolella. Mikkelissa on aika paljon metallialoja.
      - Vuokrat aika kohtuulliset. Jos nyt ei ihan keskustatsta, niin aivan hyvät vuokrat, vaikka kaikki niistä vallittaakin.
      - Yöelämä normaalia normaaleina viikonloppuina. Mutta jos jotain ST.Michel tai Marski-cup, niin aivan liikaakin jengiä liikenteessä, kun loppuu noi hyvät baarit(5-6)
      - yksi rokki baari (pieni), Amrican car tapahtuma kerran vuodessa. löytyy "yhdistyksiä" jenkki miehille.
      - Tummat ihmiset turisteja (tai sit ne on hyvin piilossa)

Oikein huba, sopivan kokoinen.

Siis mun mielipide tämä.

• Asukas

Ei todellakaan tarvita sun kaltaisia tätä kivaa kaupunkia pilaamaan, pysy vaan siellä missä olet nytkin tai muuta mieluummin vaikka ruotsiin.

• Just
        Asukas kirjoitti:

Ei todellakaan tarvita sun kaltaisia tätä kivaa kaupunkia pilaamaan, pysy vaan siellä missä olet nytkin tai muuta mieluummin vaikka ruotsiin.

Mitenkähän mä sua oikein loukkasin?? onpa todella suvaitsevaista porukkaa teillä päin. Jos ei kunnon, työtä tekevät ihmiset saa sinne muuttaa ni en yhtään ihmettele että muuttoluvut mikkelissä on kasvussa, kiitos sunlaisten ihmisten. Pitää miettiä uudemman kerran muuttoa jos kaikki ihmiset on tollasia v**ttupäitä niinkuin sinä. Kiitos hyvästä vastaanotosta!!
        No Ötökällä oli kiva vastaus, kiitos sulle =)

• rintaäänellä...

Älkää muuttako.
      Ne, jotka täältä ovat lähteneet, eivät yleensä ole palaneet.
      Kaupunki ihan jees, mutta nämä ihmiset täällä.. en viitsi edes sanoa.

• Ötökkä

Ehkä teidänkaltaiset ihmiset eivät tapaa muita ihmisiä kuin juuri noita eläämään kyllästyneitä hyypiöitä. Olisiko vaikka tuttavapiirin vaihto edessä....??? Tai ehkä kaupungin :-)

• Mies

Muutin vuosi sitten Lahdesta Mikkeliin. Lahteen verrattuna ihmiset ovat todella ystävällisiä, ja todellakin, täällä on paljon vähemmän "kulttuurinrikastuttajia" kuin etelämmässä. Kesällä kaunis kaupunki, ja yöelämä on vilkasta. Upea luonto lähellä.

Miinuspuolina vaikea työnsaanti. Mutta kyllä täältä nuorille töitä löytyy.

Itse suosittelen!

• Niin

Niin et onko töitä autoalalla? valmistun vuoden päästä asentajaksi.

• Minäpä

• Asukas

Että täällä ei tarvita mitään rasisteja. Itse olen kihloissa nigerialaisen miehen kanssa, ja en todellakaan kaipaa tänne ketään hankaloittamaan meidän elämää. Utsjoella on kuulema hyvin alhainen prosentti ulkomaalaisia asukaslukuun nähden, ja porotalous kukoistaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      266
      5749
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      36
      3336
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      143
      2607
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      220
      2082
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      74
      1614
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1037
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      971
    8. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      825
    9. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      823
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      10
      768
    Aihe