Skype-nimesi ei ole tunnettu?

okjbf

Täällä Skypen kanssa tappelemassa on siis naispuolinen henkilö joka ei ymmärrä tätä tekniikkaa, toivottavasti joku fiksumpi tulis auttamaan ja mielellään tosi nopeesti. :D

Mulla on siis ollut toi mese parisen vuotta, ja nyt on tullu paljon mainoksia että mese yhdistyy skypeen. Päätinpä sitten tehdä sillä mesetunnuksella (joka on siis hotmail-sähkärillä) skypetunnuksen ku mulla ei oo koskaan ollukkaan sellasta. No, se suju ihan hyvin, sain luotua sen ja oon tällä hetkellä netin kautta ilmeisesti mun profiilissa. Oon ladannu aikasemmin ton skypesovelluksen tähän koneeseen joten sitä ei tarvinnu ladata ja päätin kirjautua siihen mun tunnuksilla. Mut tää valittaa, ettei mun skype-nimeä ja salasanaa oo tunnettu? Katoin sieltä mun profiilista sen skype-nimen ja kokeilin sitä mun sähkärin/mesen salasanaa, mutta ei toimi. Kokeilin skypenimenä myös mun omaa nimeä ja sähkäriä mut ei toiminu sekään. Missä vika?

No, sitten toinen asia. Tätä skypeä kehuttiin tosi paljon ja mainostettiin vielä ilmasia puheluita. Nyt kun oon näitä skypen sivuja lukenu nii kaikkialla lukee jotain, että hanki premium tili, hanki saldoa, saa nyt 30 prosenttia alennusta, nyt ulkomaanpuhelut puoleen hintaan ja muuta tuon tapaisia, niin onko tää nyt sitte ollenkaan ilmanen? En haluu tuhlata tämmöseen yhtään rahaa, en sentin senttiäkään. Voinko tehdä yhtään mitään ilmaseks?

Kiitos jo etukäteen :)

1

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okjbf

      Ahaa, asia näytti ratkeavan päivittämällä. Mutta nyt mun pitää kirjautua mun hotmail-tilillä. Mitä sille mun mese-skype tilille tapahtu? Vai onko tää se tili? En ihan älynny... :D

      Ja jos oikein ymmärsin, voin puhua ilmaseks kavereiden kanssa koneella, mut en voi soittaa skypellä puhelimiin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe