Skype-nimesi ei ole tunnettu?

okjbf

Täällä Skypen kanssa tappelemassa on siis naispuolinen henkilö joka ei ymmärrä tätä tekniikkaa, toivottavasti joku fiksumpi tulis auttamaan ja mielellään tosi nopeesti. :D

Mulla on siis ollut toi mese parisen vuotta, ja nyt on tullu paljon mainoksia että mese yhdistyy skypeen. Päätinpä sitten tehdä sillä mesetunnuksella (joka on siis hotmail-sähkärillä) skypetunnuksen ku mulla ei oo koskaan ollukkaan sellasta. No, se suju ihan hyvin, sain luotua sen ja oon tällä hetkellä netin kautta ilmeisesti mun profiilissa. Oon ladannu aikasemmin ton skypesovelluksen tähän koneeseen joten sitä ei tarvinnu ladata ja päätin kirjautua siihen mun tunnuksilla. Mut tää valittaa, ettei mun skype-nimeä ja salasanaa oo tunnettu? Katoin sieltä mun profiilista sen skype-nimen ja kokeilin sitä mun sähkärin/mesen salasanaa, mutta ei toimi. Kokeilin skypenimenä myös mun omaa nimeä ja sähkäriä mut ei toiminu sekään. Missä vika?

No, sitten toinen asia. Tätä skypeä kehuttiin tosi paljon ja mainostettiin vielä ilmasia puheluita. Nyt kun oon näitä skypen sivuja lukenu nii kaikkialla lukee jotain, että hanki premium tili, hanki saldoa, saa nyt 30 prosenttia alennusta, nyt ulkomaanpuhelut puoleen hintaan ja muuta tuon tapaisia, niin onko tää nyt sitte ollenkaan ilmanen? En haluu tuhlata tämmöseen yhtään rahaa, en sentin senttiäkään. Voinko tehdä yhtään mitään ilmaseks?

Kiitos jo etukäteen :)

1

211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okjbf

Ahaa, asia näytti ratkeavan päivittämällä. Mutta nyt mun pitää kirjautua mun hotmail-tilillä. Mitä sille mun mese-skype tilille tapahtu? Vai onko tää se tili? En ihan älynny... :D

Ja jos oikein ymmärsin, voin puhua ilmaseks kavereiden kanssa koneella, mut en voi soittaa skypellä puhelimiin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      29
      2394
    2. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      370
      2002
    3. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      18
      1494
    4. Pelkään suunnattomasti

Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k
      Ikävä
      52
      892
    5. Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik

Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed
      Maailman menoa
      10
      871
    6. Mies, etko ole miettinyt

että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?
      Ikävä
      52
      783
    7. Olet ihan sairaan

Kylmä mua kohtaan.
      Ikävä
      54
      711
    8. Shellin omistajan vaihdos.

Uutta tuulta purjeisiin.Uuden yrittäjän toimesta .
      Kuhmo
      18
      710
    9. Mitä kuuluu

Elämänirakkaus, sielunkumppani, peilikuvani 😘
      Ikävä
      25
      689
    10. Olette kyllästyneet

Mutta hyvää huomenta kuitenkin. Mukava päivä tämäkin. 😊⚜️🦌🎄✨❤️
      Ikävä
      135