Täällä Skypen kanssa tappelemassa on siis naispuolinen henkilö joka ei ymmärrä tätä tekniikkaa, toivottavasti joku fiksumpi tulis auttamaan ja mielellään tosi nopeesti. :D
Mulla on siis ollut toi mese parisen vuotta, ja nyt on tullu paljon mainoksia että mese yhdistyy skypeen. Päätinpä sitten tehdä sillä mesetunnuksella (joka on siis hotmail-sähkärillä) skypetunnuksen ku mulla ei oo koskaan ollukkaan sellasta. No, se suju ihan hyvin, sain luotua sen ja oon tällä hetkellä netin kautta ilmeisesti mun profiilissa. Oon ladannu aikasemmin ton skypesovelluksen tähän koneeseen joten sitä ei tarvinnu ladata ja päätin kirjautua siihen mun tunnuksilla. Mut tää valittaa, ettei mun skype-nimeä ja salasanaa oo tunnettu? Katoin sieltä mun profiilista sen skype-nimen ja kokeilin sitä mun sähkärin/mesen salasanaa, mutta ei toimi. Kokeilin skypenimenä myös mun omaa nimeä ja sähkäriä mut ei toiminu sekään. Missä vika?
No, sitten toinen asia. Tätä skypeä kehuttiin tosi paljon ja mainostettiin vielä ilmasia puheluita. Nyt kun oon näitä skypen sivuja lukenu nii kaikkialla lukee jotain, että hanki premium tili, hanki saldoa, saa nyt 30 prosenttia alennusta, nyt ulkomaanpuhelut puoleen hintaan ja muuta tuon tapaisia, niin onko tää nyt sitte ollenkaan ilmanen? En haluu tuhlata tämmöseen yhtään rahaa, en sentin senttiäkään. Voinko tehdä yhtään mitään ilmaseks?
Kiitos jo etukäteen :)
Skype-nimesi ei ole tunnettu?
okjbf
1
241
Vastaukset
- okjbf
Ahaa, asia näytti ratkeavan päivittämällä. Mutta nyt mun pitää kirjautua mun hotmail-tilillä. Mitä sille mun mese-skype tilille tapahtu? Vai onko tää se tili? En ihan älynny... :D
Ja jos oikein ymmärsin, voin puhua ilmaseks kavereiden kanssa koneella, mut en voi soittaa skypellä puhelimiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi455543Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan3005365Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä724587Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos692465Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y12058Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt491905Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu311858Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva161822Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont261800Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi811735