Kun tuo tehtailu on ylittänyt uutispimennon kynnyksen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013010116504040_uu.shtml
Ollaanko me kitisevä vaski
13
72
Vastaukset
- Suonkansa.
Emme kilise! Myös E.I.T:hen
suomalaiset valittavat yhtä pal-
jon kuin muut pohjoismaat yh-
teensä. Valtaosa aiheellisia.
Meillä on ollut vain kitisemisen
kulttuuri. Nyt olemme Euroop-
palaistuneet. Sanoisin että olemme suorastaan se huutavaääni korvessa joka vaatii koko ajan huomiota.
Lapsesta asti annetaan kaikki periksi ja aikuisena tulee se ensimmäinen vastaan joka sanoo ei.
Suunnaton tyrmistys purkautuu valituksena ja kiukkuna kun omaa asiaa ei piretäkkään maailman tärkeempänä.
Sitten se viranomainen toimii äitinä jolta haetaan puhallusta pipiin kun oikein poppaa.- valittu kansa.
Jotenkin tuntuu, että meille voidaan
myydä mitä tahansa, ja millä nimellä
tahansa.
http://www.taloussanomat.fi/markkinointi/2010/10/16/kohukirja-paljastaa-nain-ruokateollisuus-vedattaa/201014362/135
- vihan riivaama!
-koti-kiusattu-
Olet yllättävän väärässä! Olen samoilla linjoilla koti-kiusatun kanssa.
Yhä enemmän ihmiset vaativat huomiota, koska ympäristönsä ei enää jaksa/viitsi kuunnella toisen, ehkä jatkuvaakin marmatusta. (Hah! Palsta)
Elämä ja henkinen ympäristö on muuttunut ja tulee muuttumaan vielä järkyttävän paljon.
Mukaan on kasvanut myös kk:n kuvaamaa nuorisoa, kannattaa seurata nuoria, he alkavat tulla vallan keskiöön ja päättäviin asemiin "järkyttävästi". Presidentti Niinistö vihjaili hyvin siihen suuntaan UP:essaan.
Sitä ovat ihmiset oppineet sanonnan "minulla on oikeus yhteen puheluun".
60 ihmiset ovat enimmäkseen "Sviddu, minä mitää apua kysele"- porukkaa, joka osaa hyvin omatoimisuuden ja ihmis-suhdetaidot ja heillä on ymmärrys mitä tarkoittaa kun omaa hölmöyttään menee lankaan tai möhlii.
H.Mun mielestä ihmisistä on tullut varmempia ja enemmän itseään arvostavia.
Enää ei anneta hyppiä silmille ihan miten vaan. Pidetään omia puolia vaikka sitten valittamalla väärinkäytöksistä jos ei muu auta.- Hieman on juu
Tottakai oikeuksiaan pitää perätä ja räikeimpien tapausten kohdalla vaatia korjausta.
Mutta todella paljon suomalaiset valittavat myös tyhjästä tyyliin kotipolullani on kaksi lanaamatonta kiven murikkaa, miksi kunta ei poista niitä.
Minä olen elänyt siten, että aihetta valituksiin ei ole. Ei tarvitse antautua rätiksi. Elämää voi myös ennakoida. Hieman on juu kirjoitti:
Tottakai oikeuksiaan pitää perätä ja räikeimpien tapausten kohdalla vaatia korjausta.
Mutta todella paljon suomalaiset valittavat myös tyhjästä tyyliin kotipolullani on kaksi lanaamatonta kiven murikkaa, miksi kunta ei poista niitä.
Minä olen elänyt siten, että aihetta valituksiin ei ole. Ei tarvitse antautua rätiksi. Elämää voi myös ennakoida.Minäkin olen elänyt siten ettei aihetta valituksiin ole ollut,, tuon lauseen tulkitsen nyt näin, minusta ei ole kukaan valittanut.
Enkä minä kenestäkään ihmisestä mutta valittanut olen päätöksestä jonka sain. Ja hyvin tuloksin koska olin oikeassa. Jo en olisi lähtenyt tuolle valituksen tielle niin turha olisi myöskään ollut itseni sitten ruikuttaa kenellekään.
Jos on annettu valitus mahdollisuus ja sitä ihminen ei tarvitessaan käytä niin kärsiköön sitten nahoissaan ja olkoon valittamatta muuallakaan.- Itku-Iikka.
Tässä tuotteita, joista on valitettu:
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2012090616046704_ru.shtml - Kitistään mutta
Meille on muodostunut historiasta
alistumisen kulttuuri.
- lanttuseppä.
Olemme oppineet valittamaan:
http://yle.fi/uutiset/naista_suomi_valittaa/6410315 - ...
Useimmat kai valittavat lähinnä itekseen.
Noissa kauppajutuissa tapahtuu paljon kaikenlaista, harvempi kehtaa mennä valittamaan, jos itse tehnyt typerän kaupan. Ja kuusetusten määrä tietenkin lisääntynyt, nykyaika sopii sellaiseen. Kun hokaa jonkin jutun, valitusosoitetta hankala löytää ja vielä hankalampi saada jotain korvausta tai hyvitystä mistään.
Itellä menossa yks prosessi, veetuinnuin lopullisesti muutamaan seikkaan. Niitä keissejä, joissa ainoita pärjääjiä on asianajajat. Että en ole järin toiveikas, vaan päätin kerrankin nostaa metelin.
Nuoremmat tottuneenpia narisemaan ja vaatimaan oikeuksiaan. Oletan, ne tukkivat valituspuhelimet, vanhemmat porukat väsytetty ja kuten joku kirjoittikin, alistumisen kulttuuri on edelleenkin voimakas. Monet asiat kuitenkin niin pieniä, että tahtoo säästää itseltään lisäveetutukset ja helpolla nuolee itse haavansa hiljakseen.
Jossain noista jutuista oli narinaa savuporokeiton poron määrästä. En ihan allekirjoittaisi. Savuporo hyvin voimakkaan makuista, jos sitä olisi enenpi, maku olisi jo todella raju. Mun mielestä savuporokeittoon voisi kyllä lisätä sattumia, mutta mieluummin muuta, kuin itse savuporoa. Läskiä tai vihanneksia.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin6312405Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh175321Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r344938Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4752407Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142260Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2931843FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01491Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu951345- 391256
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101225