Onko kellään kokemusta Prime Fighters seurasta Helsingissä? Nyt alkais peruskurssi 8. tammikuuta. Onko ohjaajat tasokkaita ja kasvaako kunto miten KM treeneissä? Vai suosittelisitteko kropan muokkaamiseen ennemmin kuntonyrkkeilyä kuin Krav Magaa?
Tietoa?
egewgeg
3
449
Vastaukset
- Suosittelen.
Primessä on kovaa ja hyvää treeniä ja kokeneet ohjaajat, suosittelen ja krav magassa kunto kasvaa ja kehittyy realistinen itsepuolustustaito.
Prime Fighters kuuluu suomen krav maga liittoon - lady2
Se on hyvä seura. Kunto kasvaa varmasti. Kehonmuokkaukseen ottaisin lisälajeiksi kuntonyrkkeilyn ja kahvakuulan.
- egewgeg
eli 80 kg mies pääsee tunni reeneillä siihen 500 kcal kulutukseen? Onko Krav Maga muuten kuinka lajina semmoinen ns. leikkimielinen? Tarkoitan lähinnä, että onko vaikea koittaa harjoituksissa uppoutua niihin skenaarioihin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161