olikaan kaikkein sosiaalisesti syrjäytyneiden alinta sakkia? Työttömät,rikolliset, muuten toimettomat.
Missä Varkauden ravintolassa....
23
1281
Vastaukset
- Pekuuuli
Jos haluat noita löytää, suunnista Juicen pubiin tai Könönpellon baariin.
- asiaa4
Onpas taas kaikenlaista potaskan jauhentaa! Olen juuri tulossa Könönpellon Baarista ja kolme olutta ottaneena! Oli kiva ilta, eikä tarvinnut katsella mainitsemisia ihmisiä!
Yli 90% baarin asiakkaista, on joko töissä tai yrittäjiä. Seuraavan kerran kun alat herjaamaan minkään ravintolan asiakkaiden henkilöllisyyksiä/taustoja, tuleppa itse tarkistamaan tai kuulutko itse johonkin alalajiin? Könönpellossa kaikki suojaa toisiaan vaikka ei olekkaan ulkopuolislta suljettu sisäpiiri, päin vastoin omistajat ilmoittavat lehdessä, milloin on esim. elävää musiikkia tarjolla! (Muuten by the way, n. kerran/kk)!
Paikalla käy myös ulkopaikkakuntalaisia ja muualta Varkauden alueelta. Tutki ennen kuin hutkit! T: Kahma asiaa4 kirjoitti:
Onpas taas kaikenlaista potaskan jauhentaa! Olen juuri tulossa Könönpellon Baarista ja kolme olutta ottaneena! Oli kiva ilta, eikä tarvinnut katsella mainitsemisia ihmisiä!
Yli 90% baarin asiakkaista, on joko töissä tai yrittäjiä. Seuraavan kerran kun alat herjaamaan minkään ravintolan asiakkaiden henkilöllisyyksiä/taustoja, tuleppa itse tarkistamaan tai kuulutko itse johonkin alalajiin? Könönpellossa kaikki suojaa toisiaan vaikka ei olekkaan ulkopuolislta suljettu sisäpiiri, päin vastoin omistajat ilmoittavat lehdessä, milloin on esim. elävää musiikkia tarjolla! (Muuten by the way, n. kerran/kk)!
Paikalla käy myös ulkopaikkakuntalaisia ja muualta Varkauden alueelta. Tutki ennen kuin hutkit! T: KahmaAnteeksi. Olen eri mieltä ku asiaa4!Te jotka siellä käytte nii tunnette meidät. Me tunnettiin myös em.Pekko.Kyllä te asiakkaat olette "määränneet" kuka saa olla siellä ja kuka ei.Me ei varmaan olla ai. . .noita jotka on saaneet porttikiellon. Mulla ei ite paikasta oo valittamista koska en oo siellä pitkiin aikoihin käyny.Könönpellon Baari on maailman paras Könönpellon baari! ps. Onkohan mulla vielä porttikielto sinne? Täytyy vuonna 2020 testata.
- Anonyymi
asiaa4 kirjoitti:
Paikalla käy myös ulkopaikkakuntalaisia ja muualta Varkauden alueelta. Tutki ennen kuin hutkit! T: KahmaEikös nuo baarien pitäjät oo pulia? Kuolevat alkoholismiin?
- Tsuhnu Hapari
Next Stepin euron illat.
- huru-ukkoko
Taitaa pahin alamaailman kerma löytyä entisestä Onni-Mannista eli nykyisestä Old Baronista.
- justjoojanii
Aika hiljanen paikka, ainenkin ilemmasta. Tulee itse käytyä joskus biljardia pelaamassa ja en taida olla 10 henkeä yhtäaikaa baarissa nähnyt (jos ei omaa seuruetta lasketa). Vaikka todettava on että ne mitä nähnyt on kyllä yleensä vähän retkahtaneempaa.
Ennemmin kuitenkin epälisin vanhaa tuoppia tai ehkä jopa rammaria (jossa ainenkin naisten lääppijöitä tuntuu riittävän).
- Dokumenttina
Olisikohan kukaan kiinnostunut Varkaus dokumentista ?
- tietävä ei kysy
Vieläkoö Päiviönsaarella on Hard Times & Rock Cafe 18 ?
- ÷÷"÷÷""
Tämähän se näyttää varkauden hyväosaisia kiinnostavan, itseään parempiosaisena pitävä taas loistaa kysymyksellään. Mitä vitt... Se sinulle kuuluu missä baarissa kukakin notkuu! Jos elämäsi kiksit tulee siitä, että luulet olevasi parempi kuin joku toinen niin älä pelkää, aina löytyy jolla on asiat paremmin kuin sinulla! Ja jos vielä olet sitä ns.keskiluokkaa, tallissa toyota, ruma suomalaismuija, 2 ärsyttävää kersaa joita et saa kuriin ja muutenkin elämä on mielestäsi perseellään ja mietit! Miksi vitussa minun elämä on näin surkeaa niin voin vastata, HEI, koska olet varkautelainen ja yleensäkin synkkämielinen luuseri, juna meni jo!
- bear
Juuri näin :) !!
- Black Pants
Itsekkin olen jo miettinyt vaihtamista virolaiseen taikka taikkunaiseen !
- Rat Bodies
Meillekin tuli ero kun nainen ei tiennyt aina että missä mun kaverit on !
- Huoh...
Tänään olisi taas mahdollisuus mennä Next Stepin ammattilaisiltaan katsomaan kulmakunnan "kermaa" ja isänmaan toivottomia.
- Simpsankeikuri
Miksi ihmeessä mennä Next Stepiin juomaan kallista euron olutta, kun kaupasta saa oluen 89 sentillä?
- Metsä vastaa
Käppärillä yhdellä kaverilla hyvä mesta saa juoda viina niin paljon ku haluaa..eikä maksa mitää..kaveri tarjoo voitti aikanaan lotossa hyvät rahat se ei tiedä mihin tuhlaisi niin alkoi juottaa kaupunkimme vähäosaisia ja yöpaikankin saa tarvittaessa!
- Anonyymi
hammas lammas hammas lammas
- Anonyymi
terttu
- Anonyymi
perunat
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
terttu perunat terttu perunat
jauhelihakeitto - Anonyymi
Mä oon varmaan vähän kaikkia muita,mut en käy baareissa.
- Anonyymi
*** YOU HAVE BEEN VISITED BY LE PELICAN! *** post this in 3 other threads or you will be killed
░░░░░░░░▄▄▄▀▀▀▄▄███▄
░░░░░▄▀▀░░░░░░░▐░▀██▌
░░░▄▀░░░░▄▄███░▌▀▀░▀█
░░▄█░░▄▀▀▒▒▒▒▒▄▐░░░░█▌
░▐█▀▄▀▄▄▄▄▀▀▀▀▌░░░░░▐█▄
░▌▄▄▀▀░░░░░░░░▌░░░░▄███████▄
░░░░░░░░░░░░░▐░░░░▐███████████▄
░░░░░░░░░░░░░▐░░░░▐█████████████▄
░░░░░░░░░░░░░░▀▄░░░▐██████████████▄
░░░░░░░░░░░░░░░░▀▄▄████████████████▄
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█▀██████▀▀▀▀█▄
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▄▄▀▄▀░▀██▀▀▀▄▄▄▀█
░░░░░░░░░░░░░░░░░░▄▀▀▀▀▀░░░░██▌
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░▄▀▄▀
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803