Pietarin katoille

pupsik

onko kukaan kuullut, kuinka Pietarin kaupunkiin pääsisi tutustumaan enemmän lintuperspektiivistä?
olen kuullut paljonkin juttuja siitä, kuinka kaupungin katoilla on yöaikaa hypitty sinne tänne, mutta paikallisista tuttavista kukaan ei tunnu tietävän myöskään sen paremmin.

7

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lena

      muistan jokin aika sitten lukeneeni peterburg news-lehdestä näistä kattokierroksista. nämä kierrokset tosin järjestettiin ihan ilta-aikaan. nyt en vaan millään saa päähäni kuka niitä järjesti. kannattaisi varmaan kysellä jostain turistbyroosta. varmaan mielenkiintoinen kokemus. toinen kiva kokemus on pyöriä raskalnikovin nurkilla heinätorin liepeillä (mitä vanhaa siellä nyt on sitten jäljellä) ja muistella rikoksen ja rangaistuksen nurkkia.

      • marko135kg

        duuniin, Lemminkäisellä varmaan venäjälläkin pulaa hyvistä vesikattomiehistä.

        Duuni Pietarissa, ns näköalapaikka ja päivärahat juoksee...

        Toisaalta, heinätorilta voi ostaa mummoilta heinää, saada siivet sen avulla ja levitoida itsensä vaikka iisakin kirkon katolle jos vaan uskallusta riittää.

        Minullakin on iso pupsik


      • Marko 3 kg
        marko135kg kirjoitti:

        duuniin, Lemminkäisellä varmaan venäjälläkin pulaa hyvistä vesikattomiehistä.

        Duuni Pietarissa, ns näköalapaikka ja päivärahat juoksee...

        Toisaalta, heinätorilta voi ostaa mummoilta heinää, saada siivet sen avulla ja levitoida itsensä vaikka iisakin kirkon katolle jos vaan uskallusta riittää.

        Minullakin on iso pupsik

        Olin ison markon kanssa katolla. Ei ollut kivaa.


      • marko135kg
        Marko 3 kg kirjoitti:

        Olin ison markon kanssa katolla. Ei ollut kivaa.

        tuota soppii. Otappa rakentajan kalenteri käteen ja katso millaisille lumikuormille etelässuomen katot on mitoitettu. Oltais tultu ryminällä laipiosta läpi :)...

        1.8 kN/m² ja kengän nro 45

        PS aivan oikein , ei lautoja voi mitata kiloissa...


      • Marko 3 kg
        marko135kg kirjoitti:

        tuota soppii. Otappa rakentajan kalenteri käteen ja katso millaisille lumikuormille etelässuomen katot on mitoitettu. Oltais tultu ryminällä laipiosta läpi :)...

        1.8 kN/m² ja kengän nro 45

        PS aivan oikein , ei lautoja voi mitata kiloissa...

        Liikaa "Pääkaupunkia" päässä ei ole hyvä asia kiipeilemiseen. Mummoparan mökin katto. Ei kannata enää kyläillä siellä. Ovat vihaisia.


      • marko135kg
        Marko 3 kg kirjoitti:

        Liikaa "Pääkaupunkia" päässä ei ole hyvä asia kiipeilemiseen. Mummoparan mökin katto. Ei kannata enää kyläillä siellä. Ovat vihaisia.

        Viimeksi raksalla votkapäissä hilluin La Tourin katolla rakennustyömaalla kaivopihalla 99. Oltiin ylitöissä ja join päivälliseksi pullon kossua.

        Kuudelta vartijat hälytti, että päivällä piikkaamasta katosta sataa vettä saliin, koska en ollut peitellyt sitä- Oravana tikapuita katolle ja reikä piiloon.

        Sit siellä katolla vartijat olivat huomanneet että, jäppinen on kauheessa piurussa ja ruvenneet huutelee ohjeita, johon mege tietysti oli proovosoitunut ja homma mutkistui.

        No, sellasta se on, joskus tulee yllätys yllätys oltua aika tyhmä kännissä...


    • eastgirl

      Oiskohan asialla se legendaarinen Peter, joka kierrättää monissa muissakin kiehtovissa paikoissa Pietarissa, Peter´s walking tours taitaa olla byroonsa nimi. Monta vuotta on jo tehny duunia, ja kuulemani mukaan osaa asiansa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe