Eli onkelman nimi on: sivuillanin on paljon "alasivuja" jotka siis omina .html tiedostoina. Jotkut hakukoneet löytää juuri nuo alasivut ja sieltä avaamalla, *klick* jää pääsivun framet ym. aukeamatta. Mikä koodi pitäisi lisätä noilla alisivuille, että aina aukeaa framet myös? Kiitos,
miten linkittää kaikki alasivut pääsivulle?
7
733
Vastaukset
- Heh
..ota kehykset pois käytöstä.
Ihan totta, sivuista saa yleensä toimivammat ilman frameja.- Tõppõ
Jos kuitenkin välttämättä haluaa framet säilyttää niin luultavasti ainoa mahdollisuus on se että pakotetaan lataamaan pääsivu. Tämä taas on helvetin huono idea koska kukaan ei jaksa framehässäköiden linkkejä nipsauttelemalla hakea sitä asiaa jonka hakukone löysi.
Enkä edes tiedä miten tuo tehdään mutta mahdollista se on.
Mainitsemasi ongelma on yksi monista kehysten huonoista puolista. Hyviä puolia tuskin on yhtään.
- leo
Alasivusi head osaan:
- Lauri
Kiitos vaan. Helppoa.
Ja miksi framet? No mites nääkin sivut toimis, jos tos vasemmalla ei olis linkkejä kaikille muille aiheille? Tuskin kovin hyvin. En tiedä saako homman toimimaan jotenkin fiksusti, mut tää riittää mulle. - Strawman
Lauri kirjoitti:
Kiitos vaan. Helppoa.
Ja miksi framet? No mites nääkin sivut toimis, jos tos vasemmalla ei olis linkkejä kaikille muille aiheille? Tuskin kovin hyvin. En tiedä saako homman toimimaan jotenkin fiksusti, mut tää riittää mulle."Kiitos vaan. Helppoa. "
No ei se nyt niin helppoa ole. Tuo mainittu skriptihäkkyrä ei ainakaan minun selaimessani saa aikaan yhtään mitään.
"No mites nääkin sivut toimis, jos tos vasemmalla ei olis linkkejä kaikille muille aiheille?"
Todennäköisesti paremmin kuin nyt. Ei niitä samoja linkkejä tarvitse joka sivulla roikottaa. Ja jos välttämättä tarvitsee, niin miksi ihmeessä ne pitää tunkea johonkin frameen? Miksei niitä voi pitää sillä samalla sivulla missä se muukin sisältö (?) on. - leo
Strawman kirjoitti:
"Kiitos vaan. Helppoa. "
No ei se nyt niin helppoa ole. Tuo mainittu skriptihäkkyrä ei ainakaan minun selaimessani saa aikaan yhtään mitään.
"No mites nääkin sivut toimis, jos tos vasemmalla ei olis linkkejä kaikille muille aiheille?"
Todennäköisesti paremmin kuin nyt. Ei niitä samoja linkkejä tarvitse joka sivulla roikottaa. Ja jos välttämättä tarvitsee, niin miksi ihmeessä ne pitää tunkea johonkin frameen? Miksei niitä voi pitää sillä samalla sivulla missä se muukin sisältö (?) on.Niin, minä vain laitoin kysyjälle (Laurille) tuon scriptin (joka kyllä toimii). Ottamatta kantaa mitenkään siihen kannattaako frameja käyttää? Koska tätä kysyjä ei käsittääkseni kysynyt.
- Lauri
leo kirjoitti:
Niin, minä vain laitoin kysyjälle (Laurille) tuon scriptin (joka kyllä toimii). Ottamatta kantaa mitenkään siihen kannattaako frameja käyttää? Koska tätä kysyjä ei käsittääkseni kysynyt.
Joo kiitos leolle scriptistä joka kyllä toimii! Päivitin jo sivut eilen. Ehkä frame keskustelun voi jättää käymättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83373338Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2092933Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771520Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181329Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551320Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14945- 60943
- 89885
- 20834