Jäljen tai reitin siirto Garminiin.
Minulla on nyt ajettuna kaikki nuo hiihtoladut käsigepsille, siirretty garminin base campiin, ja tallennettu sinne, ja siellähän ne näkyy olevankin.
Nyt liitän tuon 2545:n koneeseen, siellä näkyy ajetut jäljet niin kuin pitääkin.
Ny sitten toimin kuten käyttöohje sanoo kopioin koneelta "hiihtoladut" ja liitän ne 2545:een joka on kytkettynä ja näkyy palkissa, oukki.
Nyt ne ladut sitten näkyy tuossa 2545 kansiossa, ja kuvaruudulla myös,
vaan kun irroitan 2545:n eipä vaan näy minun latuja kartalla, kaikki muut viirut kyllä näkyy. Mihin hemmettiin ne menee, tai mihin ne pitäisi mennä, tai missä ne on piilossa tuolla 2545:ssä.
Tämä meni aivan mahottomaksi värkkäämiseksi, lentääkö kohta seinään.
Nyt nyppii.
Helppiä kiitos.
Jäljen siirto Garmin 2545
5
207
Vastaukset
- Garmin-12
Oletan siis, että haluat tuoda reitin Basecampista siihen autonaviin. Tuo menettely hieman vaihtelee Garminin autonavin mallista riippuen.
Mutta sinun vehkeesi kuulunee siihen 2505 sarjaan ja silloin pitäisi seurata tämän Garminin ohjeen viimeistä (kolmatta) kohtaa:
https://support.garmin.com/support/searchSupport/case.faces?caseId={65814150-50b3-11dc-4ec8-000000000000}
Eli se reitti pitää navista käsin erikseen siihen tuoda valitsemalla navin Sovellusvalikosta "Matkan suunnitteleminen". Siis Apps ja Trip Planner.
ps. Jos naviin kerran latailet hiihtolatuja suosittelen, että lataat myös naviisi erinomaiset Maanmittaushallituksen maastokartat, jotka Teemu Peltonen on ansiokkaasti sovittanut Garmineiden muotoon. Lataa Garminisi muistikortille tiedosto mtk_suomi13.img. Kartat eivät maksa mitään, eikä viranomaiset enää anna hänen edes vastaanottaa vapaaehtoisia pieniä lahjoituksia sovittamistyötä tukemaan! Täältä ne maastokartat siis:
http://kartat.hylly.org/ - GarEdge
Joo, noin niiden reittien siirtäminen basecampista onnistuu ainakin Nuvi malliin 2415. Tuossa on vaan se jutska, että kun oot sitä tripplanneria painanut, niin mikään ei kerro että reitit siirtyy - täytyy vaan oottaa tarpeeksi pitkään. Aika on heikosti siis toteutettu, mutta siirtyvätten kuitenkin! Siis oota vähintäin puoli tuntia.
- pöljä mä oon.
ei, ei, ei, ei ja vielä kerran ei,
on kopioitu ja liitetty, leikattu ja poistetettu, on nollattu jo pääkin välillä,
mikään ei auta, joitakin reittipisteitä meni naviin, vaan eivät näy näytössä,
erikseen hakemalla löytyy, nekin tämä piru nimesi automaattisesti tyyliin ACTIVE LOC 004 114652 tyyliin, ei edes numero järjestyksessä, aivan mahdoton yhtälö meikäläiselle tämä tapaus.
täytynee ottaa 60cx käyttöön.
ps. mtk 13 otettu käyttöön. kiitosta vaan. - Garmin-12
No, kerropa nyt yrititkö aktivoida ne Basecampin reittisi sen autonavisi Applications/Trip Plannerin kautta?
Yritä edes artikoluida selväkielisesti jos yleensäkin joltakin foorumeilta toivot apuja saavasi!- pöljä mä oon.
yritetäämpä artikuluida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621576Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281546Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251252- 1281125
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1751096Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3111040- 781036