Jäljen siirto Garmin 2545

pöljäkö oon.

Jäljen tai reitin siirto Garminiin.
Minulla on nyt ajettuna kaikki nuo hiihtoladut käsigepsille, siirretty garminin base campiin, ja tallennettu sinne, ja siellähän ne näkyy olevankin.
Nyt liitän tuon 2545:n koneeseen, siellä näkyy ajetut jäljet niin kuin pitääkin.
Ny sitten toimin kuten käyttöohje sanoo kopioin koneelta "hiihtoladut" ja liitän ne 2545:een joka on kytkettynä ja näkyy palkissa, oukki.
Nyt ne ladut sitten näkyy tuossa 2545 kansiossa, ja kuvaruudulla myös,
vaan kun irroitan 2545:n eipä vaan näy minun latuja kartalla, kaikki muut viirut kyllä näkyy. Mihin hemmettiin ne menee, tai mihin ne pitäisi mennä, tai missä ne on piilossa tuolla 2545:ssä.
Tämä meni aivan mahottomaksi värkkäämiseksi, lentääkö kohta seinään.
Nyt nyppii.
Helppiä kiitos.

5

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Garmin-12

Oletan siis, että haluat tuoda reitin Basecampista siihen autonaviin. Tuo menettely hieman vaihtelee Garminin autonavin mallista riippuen.

Mutta sinun vehkeesi kuulunee siihen 2505 sarjaan ja silloin pitäisi seurata tämän Garminin ohjeen viimeistä (kolmatta) kohtaa:

https://support.garmin.com/support/searchSupport/case.faces?caseId={65814150-50b3-11dc-4ec8-000000000000}

Eli se reitti pitää navista käsin erikseen siihen tuoda valitsemalla navin Sovellusvalikosta "Matkan suunnitteleminen". Siis Apps ja Trip Planner.

ps. Jos naviin kerran latailet hiihtolatuja suosittelen, että lataat myös naviisi erinomaiset Maanmittaushallituksen maastokartat, jotka Teemu Peltonen on ansiokkaasti sovittanut Garmineiden muotoon. Lataa Garminisi muistikortille tiedosto mtk_suomi13.img. Kartat eivät maksa mitään, eikä viranomaiset enää anna hänen edes vastaanottaa vapaaehtoisia pieniä lahjoituksia sovittamistyötä tukemaan! Täältä ne maastokartat siis:

http://kartat.hylly.org/

• GarEdge

Joo, noin niiden reittien siirtäminen basecampista onnistuu ainakin Nuvi malliin 2415. Tuossa on vaan se jutska, että kun oot sitä tripplanneria painanut, niin mikään ei kerro että reitit siirtyy - täytyy vaan oottaa tarpeeksi pitkään. Aika on heikosti siis toteutettu, mutta siirtyvätten kuitenkin! Siis oota vähintäin puoli tuntia.

• pöljä mä oon.

ei, ei, ei, ei ja vielä kerran ei,
      on kopioitu ja liitetty, leikattu ja poistetettu, on nollattu jo pääkin välillä,
      mikään ei auta, joitakin reittipisteitä meni naviin, vaan eivät näy näytössä,
      erikseen hakemalla löytyy, nekin tämä piru nimesi automaattisesti tyyliin ACTIVE LOC 004 114652 tyyliin, ei edes numero järjestyksessä, aivan mahdoton yhtälö meikäläiselle tämä tapaus.
      täytynee ottaa 60cx käyttöön.

ps. mtk 13 otettu käyttöön. kiitosta vaan.

• Garmin-12

No, kerropa nyt yrititkö aktivoida ne Basecampin reittisi sen autonavisi Applications/Trip Plannerin kautta?

Yritä edes artikoluida selväkielisesti jos yleensäkin joltakin foorumeilta toivot apuja saavasi!

• pöljä mä oon.

yritetäämpä artikuluida.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      31
      5703
    2. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      13
      4182
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      196
      2379
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      166
      1770
    5. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      79
      1696
    6. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      35
      1477
    7. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1375
    8. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      74
      1355
    9. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      224
      1204
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1195
    Aihe