WWE Faneja Suomessa?

WWEVideoUploader99

Itse katon kaikki SmackDownit Ja Rawit ja laitan YouTubeen otteluita...
Kattooko suomes kukaa muu WWE:tä???
Pistäkää vaikka muutama suosikki ottelija ;)

Itel on:
Ryback, Rey Mysterio, Sin Cara, Randy Orton, Zack Ryder, Big Show...

Ja jos on YouTube kanavaa ni tilatkaa WWEVideoUploader99 :D

Pistäkää siel viestii ni kattoo sit.

18

1125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaneanite4ever

Mulla on YouTube-käyttäjä kaneanite4ever

suosikkityypit Kane, Kane, Kane ja Kane

• WWEVideoUploader99

No joo, seki(n)on kova tyyppi :D jos jaksat tilata mut ni mäki tilaan sut ;)

• kaneanite4ever

Tilattu

• LerssiMies!

Tässä tultu 5-7 vuotta seurattua. "Alkuaikoina", kun sitä näki vielä Urheilukanavalta ja Subilta, tuli katottua tosi paljon.

Ja näistä lemppareista ehottomasti: "Stone Cold" Steve Austin, Sheamus, Randy Orton ja Brock Lesnar! =)

Youtube: LerssiMies

• wwefani123456

"Cult of personality" eli CM-Punk, The Rock,Stone Cold,Ryback ja Brock Lesnar =)

Ja itse seuraillut WWE:tä aktiivisesti 4-vuotta :)

• great one

Wwetä tullu katottuu jo 10 vuotta Undertaker ja The Rock on niitä parhaita. jonh cenaa vihannut debyytistä asti ja mies pilaa wwetä viiikkoviikota lisää

• sdada

Ite katon suosikkini on john cena ja brock lesnar

• Steve Doorface

Miun suosikkeija ovat Hulk Hogan,Bad News Brown,Honky Tonk Man ja Ron Jeremy

• HereComesThePain

Miten sun suosikit voi olla lesnar ja cena kun miehet on ku yö ja päivä?:D

• jfgfjggfjf

Steve Doorface--miten ihmees Ron jeremy liittyy showpainiin???

• Kakkakakakakakdjfkf

Mun lempi painijat on the bella twins,john cena,daniel bryan lana, natalya, randy orton ja kauheesti viel

• paimen
    • Attitude-era

Joo! Sait just lisää tilaajia

• ToothlessAgression

ite kattonu aktiivisesti nyt 2 vuotta parhaat pinijat chris benoit(joo tiedän mitä se on tehnyt) chris jericho . cm punk harmi kun ei enää paini mutta meni kuitenkin ufc. ja eddie guerrero...

• Timetoplaythegame

Omia suosikkeja mm. brock lesnar "stone cold" steve austin the undertaker rey mysterio triple H

• katievick
    • Wwefani

Joo siis katon mut katon vaa naisten ja oon kattonu yhen vuoden sitä ja lemppareit on
      "Nikki Bella, Charlotte Flair, Alexa Bliss, Sasha Banks, Becky Lynch ja Bayley" tietty sit ku Brie palaa takas nii listoille pääsee :D

• WWEsuomeen

WWE tulee suomeen 2019!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4740
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2471
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      576
      1861
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1723
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1138
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      987
    Aihe