WWE Faneja Suomessa?

WWEVideoUploader99

Itse katon kaikki SmackDownit Ja Rawit ja laitan YouTubeen otteluita...
Kattooko suomes kukaa muu WWE:tä???
Pistäkää vaikka muutama suosikki ottelija ;)

Itel on:
Ryback, Rey Mysterio, Sin Cara, Randy Orton, Zack Ryder, Big Show...

Ja jos on YouTube kanavaa ni tilatkaa WWEVideoUploader99 :D

Pistäkää siel viestii ni kattoo sit.

18

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaneanite4ever

      Mulla on YouTube-käyttäjä kaneanite4ever

      suosikkityypit Kane, Kane, Kane ja Kane

      • WWEVideoUploader99

        No joo, seki(n)on kova tyyppi :D jos jaksat tilata mut ni mäki tilaan sut ;)


    • kaneanite4ever

      Tilattu

    • LerssiMies!

      Tässä tultu 5-7 vuotta seurattua. "Alkuaikoina", kun sitä näki vielä Urheilukanavalta ja Subilta, tuli katottua tosi paljon.

      Ja näistä lemppareista ehottomasti: "Stone Cold" Steve Austin, Sheamus, Randy Orton ja Brock Lesnar! =)

      Youtube: LerssiMies

    • wwefani123456

      "Cult of personality" eli CM-Punk, The Rock,Stone Cold,Ryback ja Brock Lesnar =)

      Ja itse seuraillut WWE:tä aktiivisesti 4-vuotta :)

    • great one

      Wwetä tullu katottuu jo 10 vuotta Undertaker ja The Rock on niitä parhaita. jonh cenaa vihannut debyytistä asti ja mies pilaa wwetä viiikkoviikota lisää

    • sdada

      Ite katon suosikkini on john cena ja brock lesnar

      • Steve Doorface

        Miun suosikkeija ovat Hulk Hogan,Bad News Brown,Honky Tonk Man ja Ron Jeremy


      • HereComesThePain

        Miten sun suosikit voi olla lesnar ja cena kun miehet on ku yö ja päivä?:D


      • jfgfjggfjf

        Steve Doorface--miten ihmees Ron jeremy liittyy showpainiin???


      • Kakkakakakakakdjfkf

        Mun lempi painijat on the bella twins,john cena,daniel bryan lana, natalya, randy orton ja kauheesti viel


    • paimen
    • Attitude-era

      Joo! Sait just lisää tilaajia

    • ToothlessAgression

      ite kattonu aktiivisesti nyt 2 vuotta parhaat pinijat chris benoit(joo tiedän mitä se on tehnyt) chris jericho . cm punk harmi kun ei enää paini mutta meni kuitenkin ufc. ja eddie guerrero...

    • Timetoplaythegame

      Omia suosikkeja mm. brock lesnar "stone cold" steve austin the undertaker rey mysterio triple H

    • katievick
    • Wwefani

      Joo siis katon mut katon vaa naisten ja oon kattonu yhen vuoden sitä ja lemppareit on
      "Nikki Bella, Charlotte Flair, Alexa Bliss, Sasha Banks, Becky Lynch ja Bayley" tietty sit ku Brie palaa takas nii listoille pääsee :D

    • WWEsuomeen

      WWE tulee suomeen 2019!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe