Huolettaa...

tyhmä tyttö 17v

Olin yhdynnässä (eilen) ilman ehkäisyä ja kuukautiset pitäisi alkaa 12.1... eli 12 päivän kuluttua. Eikös ovulaatio ole 14pv ennen kuukautisia, eli onko mahdollista että olisin tullut raskaaksi? :o Pelottaa todella paljon.. tiedän että olen tyhmä kun menin sählämään ilman ehkäisyä:(

18

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä tyttö 17v

      ja mulla on JO tänään ollut nännit todella arat/tummat/kipeät.. enteileekö tuo jostain vai mihin voisi liittyä?

    • apteekkiin

      Käy hakee apteekista jälkiehkäisy pillerit, jos et raskautta halua.

      • tyhmä tyttö 17v

        voiko sellaisen vielä ottaa, tai vaikuttaako ottaa, kun yhdynnästä on yli vuorokausi?


    • f....

      http://www.yliopistonapteekki.fi

      sieltä haet Norlevo-tuotteen ja luet sen pakkausselosteen. 72 tuntia on takaraja, mutta mitä nopeammin pillerin ottaa sitä parempi teho. Totta kai voit sen vielä ottaa. Se että toimiiko se sitten, sen näet ajan kanssa, teet testin, joka tapauksessa 3 viikon kuluttua, tuli vuotoa tahi ei.

      Oireita mahd.raskautumisesta ei tule noin pian.

      Muistathan testauttaa sitten sp-tauditkin.

      • tyhmä tyttö 17v

        Kiitos! Aloin tässä myös miettimään, että mitä jos ovuloinkin vasta tänään. Eilinen rintojen kipu on vain kasvanut ja nyt rintoja myös "pistelee/tuikkii". Samoin kylkeä jomottanut vähän.. tai ehkä vain kuvittelen kun mietin asiaa nyt niin paljon? :o Voisinko kuitenkin tulla raskaaksi jos yhdyntä tapahtunut toissapäivänä ja ovulaatio vasta tänään? :s


      • HNehha
        tyhmä tyttö 17v kirjoitti:

        Kiitos! Aloin tässä myös miettimään, että mitä jos ovuloinkin vasta tänään. Eilinen rintojen kipu on vain kasvanut ja nyt rintoja myös "pistelee/tuikkii". Samoin kylkeä jomottanut vähän.. tai ehkä vain kuvittelen kun mietin asiaa nyt niin paljon? :o Voisinko kuitenkin tulla raskaaksi jos yhdyntä tapahtunut toissapäivänä ja ovulaatio vasta tänään? :s

        : D voi herranjumala. Tyhmä todellakin.


      • tyhmä tyttö 17v
        HNehha kirjoitti:

        : D voi herranjumala. Tyhmä todellakin.

        niinpä :( mutta luulin että tämä palsta on sitä varten että saa myös kysyä itseä askarruttavista asioista.. näköjään ei vaikuta kun aina vain haukutaan. ihan kuin olis itsestään selvyys että kaikki tietää kaikesta kaiken. enkä ole vielä koskaan ollut raskaana/yrittänyt hankkiutua raskaaksi, nii kai nämä asiat ovat mulle uusia..


    • tuleva äiti 94

      Voit olla ihan hyvin raskaana.. Siittiöt elävät 3-5päivää.. Itselleni tapahtui juuri 2 kuukautta että harrastin seksiä ilman ehkäisyä ja ovulaatioon oli tuolloin 4 päivää.. Ja nyt siis olen raskaana..

    • 1+1

      Siittiöt saattavat elää hyvissä olosuhteissa 7 vrk, tämä ihan lapsettomuuteen eikoistuneelta lääk.saatu tieto.

      • hNehha

        Joo kyllä se on mahdollista mutta oireet ei ala KOSKAAN!!!! noin nopeesti kuin tämä tyhmä väittäää, ei siis koskaan :D


    • tyhmä tyttö 17v

      Kiitos asiallisista vastauksista! :) Tarkoitin tuossa kylläkin, että voisiko olla ovulaatio oireita tuo rintojen/vatsan pistely.. ei auta kuin oottaa pari viikkoa ja tehdä testi

    • tinasku94

      Jospa täältä saisi ASIALLISIA vastauksi! Eli mulla on menkat viikon verran myöhässä. Olen tehnyt testejä jotka on näytäny vaa negaa. Mitä pitäs tehä?

      • asdfghg

        No oottele rauhassa vielä vaikka viikko, jos menkat sitte vaikka alkaaki :) Nehän saattaa myöhästellä joskus jostain syystä.. ja sinuna tekisin vielä sitten testin, koska negaakin saattaa näyttää jos ei hcg hormonia erity vielä tarpeeksi. Jos sittenkin vielä negaa nii lääkäriin ---> tsemppiä! :)


      • tinasku94
        asdfghg kirjoitti:

        No oottele rauhassa vielä vaikka viikko, jos menkat sitte vaikka alkaaki :) Nehän saattaa myöhästellä joskus jostain syystä.. ja sinuna tekisin vielä sitten testin, koska negaakin saattaa näyttää jos ei hcg hormonia erity vielä tarpeeksi. Jos sittenkin vielä negaa nii lääkäriin ---> tsemppiä! :)

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mulla on ollut säännölliset menkat yleensä.


      • asdfghg
        tinasku94 kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mulla on ollut säännölliset menkat yleensä.

        Mullekkin kävi kerran niin, että kun toivoin olevani raskaana nii menkat ei tullukkaan normaalisti (vaikka siis yleensä säännölliset). Tuli siis viikon myöhässä ja testinkin ehdin ennen sitä tehdä. Pettymyshän se oli, mutta sinnikkäänä yritetään aina uudestaan :)


    • apua?15

      Olin myös samana päivänä yhdynnässä poikaystäväni kanssa ilman ehkäisyä. Kaduttaa todella enkä tiedä mitä tehdä. Olen 15 vuotta, ja olen seurustellut poikaystäväni kanssa yli kaksi vuotta. Seksikertoja on ollut monia, mutta nyt ei ehkäisyä ollut. Toivon todella etten ole raskaana, en uskaltaisi kertoa äidilleni. Oma vikanihan tämä on, tiedän. Pelottaa niin hirveästi enkä tiedä mitä pitäisi tehdä. Teen raskaustestin heti jos kuukautiseni ovat myöhässä. Samassa veneessä sisko...pärjäile.

      • tyhmä tyttö 17v

        Jaksamisia sulle myös! Toivottavasti nyt saat sen tuloksen mitä toivot :) Turhauttavaa tämä oottaminen kun vielä pitäis puoltoista viikkoa oottaa ennen kuin voi testin tehdä, mutta ei auta kuin elää päivä kerrallaan.


      • apua?15
        tyhmä tyttö 17v kirjoitti:

        Jaksamisia sulle myös! Toivottavasti nyt saat sen tuloksen mitä toivot :) Turhauttavaa tämä oottaminen kun vielä pitäis puoltoista viikkoa oottaa ennen kuin voi testin tehdä, mutta ei auta kuin elää päivä kerrallaan.

        Älä muuta sano ): no kyllä tää tästä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe