Miksi IHMEESSÄ rakastun lähes poikkeuksetta leijoniin, kun saan niistä vaan harmeja & huolia?
Joku viisaampi, ole kiltti ja auta!!
MIKSI????
3
449
Vastaukset
- Timpe
Mitä ne huolet ja harmit on ja mistä ne syntyy, miksi niitä ei pystyis enaltaehkäisemään jne jne.
Luonteiden erot ja horoskooppimerkit ei aina selitä kaikkea.
Ihminen on kokonaisuus, jonka käytökseenkin vaikuttavat monet asiat.
Tutki myös itseäsi. Mitä sä voisit tehdä/sanoa toisin ettei taas kävis niin ja näin. - kauris
Mulle käy kanssa aina juuri noin. Leijonissa on jotain todella karismaattista, mutta pidemmän päälle ovat niin määräileviä ja itseään täynnä että olen muutaman kerran joutunut itkeskelemään leijonamiehen perään. Mutta silti ne vaan vetoaa kun ovat niin itsevarmoja ja energisiä. Välillä tuntuu että tulee hakattua päätä seinään, mutta kyllä leijona kuitenkin aina kaksosen ja jousimiehen voittaa :)
- leijonatypy
Olen itse leijona, mutta olen myös aikoinani ihastunut monasti leijonamiehiin. Kaippa heissä sitten on oikein korostettuna se itsevarmuus ja ulospäinsuuntautuneisuus, on kiva olla sellaisen ihmisen seurassa joka on niin täynnä energiaa! Mutta nyt vanhempana olen tarkkaillut näitä ns. leijonapiirteitä ihmisissä ja todennut että naisleijonat osaavat (ainakin vanhemmiten) vähän hillitä itsekeskeisyyttään ja myös sitä piilevää epävarmuutta itsessään. Miesleijonilla taas käy juuri päinvastoin: mitä vanhemmaksi he tulevat, sitä määräilevämpiä bessewissereitä heistä sukeutuu! Pelkäävät kai sitä jatkuvan ihailun loppumista ja yrittävät pönkittää heikkenevää itsetuntoaan:) Itse olen jo kauan uskonut että olen juuri sellainen tyypillinen leijona
(lue:ärsyttävä, muiden mielestä) ja yrittänyt sitten olla vaan vähän hissunkissun vaikka mieli tekisikin loistaa ja karjua, :=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342552"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758