YLIVOIMAISESTI Suomen parhaita ! :p
Pakkahuoneen munkit
5
236
Vastaukset
- von Lagerbom
Missä mahtaa olla ugin paras karaoke, minä päivinä ja mihin aikaan alkaa?
- Ilmainen mainos
Raumlainee taitaa olla itse munkiyrittäjä. Ei tarvitse mainostaa rahalla.
Karaokessa Lagerbomin kannattaa käydä Laitilassa tai Raumalla. Ilmainen mainos kirjoitti:
Raumlainee taitaa olla itse munkiyrittäjä. Ei tarvitse mainostaa rahalla.
Karaokessa Lagerbomin kannattaa käydä Laitilassa tai Raumalla.lännenties on hyvä. muist en juur tiedä
- munkkimussuttaja
Olis ihan hieno että tässä maan kuulussa turistirysässä jotenkin huomioitaisiin myös ne, jotka ei ole maitopoikia. Niinkun nykyisin on tapana lähes missä tahansa kuppilassa muualla päin mailmaa. On mistä valita vaikka olis mikä allergia.
- Surman suu
Kannattaa hakea Lidlistä paketillinen niitä pyöreitä, rapeita riisikakkuja. Hinta on 79 senttiä ja yhdellä paketillisella kahvittelee koko kesän. Ja nuukalla riittää syksyksi ja alkutalveksikin.
Munkit lyhentää ihmisen elämää ja aiheuttaa vielä siinä sivussa kaariesta, eli reikiä hampaisiin.
Riisikakuille ei kukaan ole allerginen ja ne käyvät keliaakikoillekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666114Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312213
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191783Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131532- 181529
- 501504
- 91463