mitä mielessä?

kissuli 0,5

Meillä on puolivuotisa kissa, aivan ihana, yksi tapa siinä vähän askarruttaa. eli sitä alkaa helposti panettamaan kun se leipoo etutassuillaan peittoa, samalla se alkaa hemputtamaan takapäätään. Meneekö tämä ohi kun kissan leikkauttaa?

2

142

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielitekoja..

Mistä sinä sen tiedät, että sitä alkaa p....maan? Ehkä kyse on vain luontaisesta oppimisesta, eli kissan mielessä kytee jotakin mitä se ei vielä osaa yhdistää mihinkään muuhun kuin hyvänolontunteeseen.

Seksuaaliset mieliteot kyllä yleensä jää leikkauspöydälle, jos se leikkaus tehdään ajoissa. Jos kissa on jo tapansa oppinut, ei leikkaus välttämättä asiaan vaikuta. Toki pissan haju muuttuu tavalliseksi, merkkaushajut ja -halut jää siis pois. Mutta leikatut kollit yrittää astuakin juoksulla olevia naaraita jos sille päälle sattuvat. Mitään haittaa siitä tuskin kollille on, naaralle kyllä jos leikattu uros astuu, se voi saada valetiineyden ja kohtutulehduksen.

Kaiken kaikkiaan kolli kannattaa leikkauttaa ja mielellään ajoissa, heti kun pallit on kunnolla laskeutuneet. Sitä vähemmällä vaivalla pääset itse myöhemmin.

• kissa x 2

Meillä kissat käyttäytyy kuvaamallasi tavalla ihan "normaalistikin", luulisin, että se takapään heilutus ei ole luonteeltaan seksuaalista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      298
      860
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      701
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe