Ratto-bändi

Jarmoµ

Aika vähän kyseinen kokoonpano keikkailee, mitä en ihmettele. Ei oikein säväyttänyt.
Ykkösorkesterina soitti hurmaava Hurma, joka pelasti illan.

5

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nähty joo
    • Sami 1

      Ratto soittaa suomenkielistä psykedeelistä vahvasti punk-henkistä särömusaa, myös akustisia versioita djembe- ja tbila-sovituksilla, eli ns. hippie-henki kuuluu myös. Bändin jäsenet asuvat Helsingissä ja ikäjakauma on 50 molemmin puolin

      • H u m p p a m i e s

        Taitaa olla eri bändistä kyse, koska aloituksessa mainitaan myös tanssiorkkana tunnettu Hurma. Ei siis Ratto vaan Ratto-band. Ratto-band soittaa tanssimusiikkia.


    • Yksflikka11111

      Olin itse ensimmäistä kertaa ko. bändin keikalla taannoin. Minulle jäi kohtalaisen positiivinen vaikutelma, bändi on selvästi uudehko ja keikkaillut melko vähän. Siihen nähden minusta rytmit olivat varsin kohdallaan, vaikka joissain kappaleissa pidin tempoa aavistuksen liian nopeana.

      Kappalevalikoima poikkesi selvästi tunnetumpien bändien valinnoista, mutta sitä en pidä heikkoutena, vaan virkistävänä vaihteluna. Tunnnettuja vanhojakin kappaleita kuului paljon, eli myös ikivihreät onnistuvat. Selvästi bändi vielä haeskelee omaa tyyliään ja linjaansa, omaa kuulija- ja tanssijakuntaansa, mutta minusta heillä on hyvä alku ja ainakin minä tykkäsin kyllä heidän esityksestään.

      Uusia tanssibändejä ei pulpahtele lavoille aivan joka päivä, suosioon kulkeminen on pitkä ja kivinen tie.. ei siitä ole kauaa, kun Hurma ja Sinitaivaskin vasta aloittelivat. Nykyisin he ovat jo suuressa suosiossa! Ts. uskon, että Ratto on tulevaisuuden suosikkibändi.

    • Ei Natsaa

      Homma ei oikein klaaraa.... Pesäkalliollakin 12.1.2014 havaittavissa turhaa erikoisuuden tavoittelua ja soitannassa suorastaan "hölmöjäkin vivahteita".
      Jos jotakin voi tehdä, niin väistää em. bändin tulevina iltoina

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe