Minullekin vanhana Seattilaisena, tuli Seatilta lappu arvonnasta, jossa voi voittaa tankkauslahjakortteja. Pitää syöttää rekisterinumero facebookissa ja katsoa, onko voittanut.
Mutta, mutta... ensin pitäisi rekisteröityä facebookiin, että se onnistuisi. Olen kuitenkin niin vanha mies, että pidän sellaisia "facebookeja" samanlaisina lasten kotkotuksina, kuin Habbo hotellejakin. Tästä myös lähetin palautetta Seatin asiakaspalveluun ja että en rekisteröidy, mutta haluan silti osallistua arvontaan.
Hah hah, arvatkaa mitä oli tuloksena? Sieltä tuli vain uudelleen aivan samanlainen lappu, kuin se entinenkin :-D Ellei tämä jo kerro, että ne Seatin markkinoinnista vastaavat henkilöt ovat aivan ymmärtämättömiä ja lapsen kengissä, niin sitten ei mikään. Olen vaihtamassa autoa alkuvuodesta, sillä alkaa tämä entinen Seattini olla jo hieman iällä , mutta kyllä nuo Seatin markkinoijat kaikkensa tekevät, että siirtyisin toiseen merkkiin. On tuo aivan lapsen kaltaista touhua.
Rekkariarpa
Leikkiköön itse
2
310
Vastaukset
- ohi meni
Sama kokemus täällä. Periaatteesta en käytä Facebookia.
- bookkilainen
Voitin 100€ polttoainetta Kiva oli ajella kesälomareissu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875