En minä mitään todella isoa odotakaan, haluan vain että olisi oikea yhteys. Tunteet ovat aika mielettömiä mutta silti en vaadi suuria ja toivo suuria. Riittää että hän olisi siinä edessä,lähellä,pienillä asioilla edeten. Ei mitään päätäpahkaa juttuja vaan, ihan tavallisesti ensialkuun.
Sitä ei missään tapauksessa kannata miettiä että pettyisin sinuun tai olisin tyly tai jos olisit hermostunut jännittynyt niin sinun ei tarvitse pelätä sitäkään että katsoisin ihmeellisenä tai kummastuneena sinua jos jännittäisit niin että se näkyisi sinusta ulospäin hyvin voimakkaana koska suurella todennäköisyydellä olen sitä itsekin, ja ei muutenkaan tarvitse mitään liian suuresti jännittää miten suhtautuisin sinuun(asioita on joskus tapahtunut ja niitä voin ja haluan joskus vielä ymmärtää),suhtautuisin vastaanottavaisesti miksei helpottuneenakin, ja onnellisena siitä, että olisit vihdoinkin siinä. Miksi? No koska sinä olet se jota olen ikävöinyt ja ihan suoraan sanottuna minulla on ollut jo pitkään tunne sinusta. Tämä on varmaan aika sekava kirjoitus mutta pakko oli kirjoittaa...
Ps: Omasta mielestäni olen ihan mukava vaikka itse sanonkin niin, tavallinen ihminen jolla on myös sydän. Ja se sydän, se kyllä kuuluu sinulle jos haluaisit sen ottaa vastaan.
Kuulostaa varmaan lapselliselta taikka teinimäiseltä kaikki tämä mutta tätä se suuri tunne toiseen ihmiseen teettää, sitä taantuu ja on epävarma koska tässä asiassa on paljon pelissä ainakin itsellä. Unia ja öitä.
Epävarmuutta
25
406
Vastaukset
- jollekin tämäkin
Kauniisti kerrottu.
Unia ja öitä! - uneksija nainen
Ihana kirjoitus, voi kun olisikin minulle. Naiselle, joka on ihastunut saavuttamattomasn.
- unelmani viesti.
Voitko laittaa suoraan hänen s-postiin.
- itkettää
Kaunista. Toivottavasti saat yhteyden häneen kenelle ikinä tämän kirjoitit.
- n->m
Olen aikuinen, mutta huomaan käytöksen olevan kuin teinin. Kaikki tämä menee vain yli oman ymmärryksen. Tuntuu leijuvalta.
- lämminsydän7
Hieno kirjoitus. Kirjoittajalla on sydän paikallaan.
- King8
Lähtisitkö kanssani syömään ja keskustelemaan?
Pienillä asioilla edeten, mutta kasvokkain.
Molemmat voisivat esim. kertoa siitä, millainen on oma elämäntilanteensa
ja katsoa sitten miten edetään.- h-h-hermona
En ole aloittaja etkä sinä kaipaamani, mutta sanon vain, että joillekin voi esim. tuo syömään lähteminen tuntua aika hurjalta ajatukselta. Itselläni ei ehkä kaipailun kohteeni seurassa tulisi syömisestä juuri mitään, ja pahimmassa tapauksessa saattaisin hermostuksissani vahingossa kipata ruuat tai juomat itseni tai hänen päälle ;).
Eli voisi ehkä keskustella vaan, ilman mitään syöminkejä ja juominkeja. Riippuu toki henkilöstä, aina voi kysyä.
- oikein kiva
teksti näin ennen nukkumaan menoa :) tiesin että sinä jos kuka osaisit käsitellä minua sillä olihan tunne heti niin oikea että sitä kohden vain mennyt. olen ollut hyvin yksinäinen mutta sinun kanssasi varmasti pääsisimme alkuun ja uskallanpa väittää että vieläpä melkoiseen lentoonkin... minullakaan ei ole sensaatiomaisia ajatuksia sinusta vaan läsnäolosi riittäisi minulle. tärkeintä on vain se että saisimme alkaa tutustua toisiimme. tarkoititko kenties sitä että sinulla on ollut tunne minusta jo ennenkuin tiesit minun olevan olemassa? minä olen ainakin jotenkin aina tiennyt sinun olevan jossain :) sydämesi vastaan ottaisin mitä onnellisempana ja siitä hyvää huolta pitäisin! hyvää yötä ja kauniita unia. olemme aivan todeksi muuttumisen kynnyksellä joten luotetaan nyt tähän :)
- aloittaja.
Se olisi erittäin upea juttu jos hän ottaisi sen vastaan onnellisena.
- ei voisi olla
onnellisempi!!!! täällä tämä on pelkkää vähättelyä ja arkailua... en ikinä voisi sanoin ilmaista sitä onnea mitä saat minussa aikaan vaan teoin näyttäisin sen parhaiten. tuntuu että täällä ei voi sanoa mitään oikein joten jos vain saisin kertoa ja näyttää tunteeni sinulle oikeasti sitten kun tapaisimme niin olisin hyvin kiitollinen. tehkäämme meidät todelliseksi. haluatko kirjoittaa minulle jotain mailia niin pääsemme alkuun vai jotenkin muuten? hyvää yötä kuitenkin.
- King8
In a way, tavallaan. Olen kuullut eräästä kotipaikkaasi liittyvästä jutusta jo lapsena ja sitten jossain vaiheessa sinun kohtaamisesi jälkeen minulle valkeni, että liityt jotenkin asiaan ja se tuntui tärkeältä. Merkilliset, normaaleille ihmisille käsittämättömät asiat, yhdistävät meitä kahta.
Olisit siinä, koskettaisimme tassujamme, löytäisimme varmasti yhteisiä harrastuksia.- Yritän kyllä
Nyt vasta pystyn vastaamaan ja et ole paikalla, vaikka niin voisi olettaa...En ole sinua unohtanut ja tiedätkö, miten kamppailen...Jos olet mun kingi tiedät kyllä...
- öitä sinnekkin.
Kaunis kirjoitus jollekin,selkeesti suuria tunteita pelissä.
Miten hyvin tunnet kaipuusi kohteen, muutama sana mietityttää? ..olet hyvin varma tunteistasi,etkö voi ilmaista hänelle mitenkään toisella tavalla irl ,..tarvitseeko hän mielestäsi noin paljon rohkaisemista. Oletko luonteeltasi ylisuojelevainen ,ihanasti kuitenkin tuot esiin välittämisen toista kohtaan. - ,.-,.-
Hermostuneita ja jännittyneitä olisimme molemmat, luulen, mutta mitäpä siitä. Tunteita nekin siinä kuin muutkin. En vaatisi minäkään mitään sinulta enkä itseltäni. Jos vain olisi tilaisuus olla hetki yhdessä, hiljaisuuskin olisi aivan hyvä. Tai ehkä saisin pitää kädestä. Tiedänhän minä, että sä olet mukava ja hyväsydäminen, ja luotan muutenkin sinuun, pieni ihminen.
- Ihana..
Kiitos :)
Hyvää yötä..
- NO PROPLEMS! : )
Kauniisti kirjoitettu. Suhtaudun naisiin kyllä täysin luonnollisesti, jopa rakastamiini.
- Näissä asioissa heik
Tämä kirjoitus voisi olla minulle jotenkin tunnistan siinnä oman itseni. Luontevuus, mutta kuitenkin jännitys ja pieni pelon poikanen. Mukavaa on tuo teinimäisyys luo uskottavuutta ja syvempiä tuntoja tuo esille hienosti.Se juuri kismittää kun mietityttää miltä näytän, kun jos yritän "änkätä" jotain olisiko se kovin lapsellista tai outoa.
Ystävyyttä haluan mutta pelkään, että heti ajatukset kulkeutuvat herkästi väärille urilleja olisin vain iskemässä yhdenillan juttua.- Aamun iloa lukea
On niin kauniisti kirjoitettua, että sydän heltyy - ja mietin toimintaa eteenpäin.
Suurta rakkautta ei saa vähätellä, vaan vähitellen kohdata se täytenä.
Se on ihmeellistä, jota on koko entisen elämänsä haaveillut, mutta jota ei ole uskonut kohtaavansa. "Sydän rakastaa, sydän haluaa" - toisen ihmisen lähelleen, elämäänsä.
- vrt.
Söpöä suorastaan herttaista...
melkein kuin itsekirjoitettu ;) En minäkään vaadi sen enempää. Itellä 100% pelissä.
- sivuilija.2
Sun viestisi on lukemisen arvoinen. Se tuo lohtua ja antoi rakentavalla tavalla ajattelemisen aihetta minulle ja monelle muullekin. ( kun välillä jokainen on hieman hukassa täällä "viisastenkerhossa" )
Joskus olisin itsekkin toivonut hieman tuonkaltaista ymmärrystä ,olen 99% varma että kohtaatte ja voitte jutella rauhassa . Ole rohkea myös irl ,teot on kuitenkin lopulta se mitä vie asioita eteenpäin. - voivoiv
Eikö teitä yhtään häiritse se ettette edes tiedä aloittajan sukupuolta ja sitä kelle hän aloituksensa kohdisti?
Kaikki vaan ihquu, iih, ihanasti sanottu blaablaablaa - Inhimillistä
Ihana viesti, sillä epävarmuus ja jännittäminen on inhimillistä ja varsin todennäköistä ainakin minun tapauksessa. Ei aina, mutta aina niissä kohdissa kun ei niin haluaisi käyvän. Sen salliminen ja ymmärtäminen kuulostaa upealta. Muutenkin kuulostaa tekstisi sellaiselta, mitä itsekin toivoisi.
Oikeaa yhteyttä täällä kuitenkin suurin osa kaipaa, tai luulisin niin.- 6+2
Tää meni taas suoraan sydämestä sydämeen. Oikea yhteys jo on, vaikka emme vielä paljoa ole nähneetkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2085289SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun494057SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site344018Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813746Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers253662SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt673633Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto302670Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062410SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412366Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?332247