mitä mieltä ootte kaukovainion holovi pubista? mun mielestä yks parhaimpia lähiö pubeja!
holovi
16
3896
Vastaukset
- Hgfjkjdg
Vitun räkälä.. Hyi helevetti..
- pubmaster63
minusta siel on aina letkee tunnelma.
- ei oulusta
eipä ole tullu koskaan käytyä,paljon olen kuullut niin positiivista kuin negatiivista, mutta ainakin se on paikka mikä tunnetaan ja tiedetään muuallakin kuin Oulussa.
Tosi on hieman semmonen käsitys, ettei sinne halutakkaan uusia asiakkaita, vaan että se on semmonen oman porukan paikka ja jos vieras menis, niin heti varmaan poliisiksi luulisivat. Ja turpaanhan siellä mahdollisesti sais jos erehtys edes katselemaan vieraisiin pöytiin. Oikaiskaa jos olen väärässä. - holvimake94
kyllä sinne ei oo menemistä ellet ole istunu linnassa 15 vuotta tai jos ei ole ankkuria tatuoituna käsivartee!!
- Juha Föhn
Niin tai nahkahousuja jalassa ja rikollis(lue homo)jengin liivejä.
- Ahah !
Juha Föhn kirjoitti:
Niin tai nahkahousuja jalassa ja rikollis(lue homo)jengin liivejä.
Kiinostaa kovasti , onko siella Musluja ?
- Neitonen3
Oon käyny muutama vuosi sitte 18-vuotiaana tyttösenä, eikä tarvinnu pelätä.
- holovisonni69
oli varmasti seksikkäitä karjuja holoooovi täynnä! housuussa pullotti pyssy!
- Imettekö hyvin?
Holovin juopoilla pullottaa housuissa 5cm sinistä, velttoa nahkaa.
- IsoEskokose
Kun Me tulemme, tulemme isoilla.
- Gghjkk
Isoilla kaljamahoilla?
- Apurattaat
Valtava kaljamahapötsi on kovin hurjalta kuulostava. Onkohan se ruokittu halvoilla pizzoilla ja huokealla kaljalla. Mahtaa Kaukovainiolla polvet tutista kun nämä hyllyvät kaljamahat sinne saapuvat.
- DimiTri ja Köpä
Holovista saa siniveristä laitosmunaa!!
- Timi Alapää
Oon Holovin kinky. Linnassa oppinut homoilun.
- zuzi
ei kannata eksyä kyseiseen paikkaan. siel on vaan hulluja tai muuten tärähtäneitä. paikan myyjätki ovat enempi tai vähempi päissään. oon muutaman kerran käyny kaketsulla asuessani ja se riitti.. pohjasakkaa koko porukka, tuolit ja tuopit lentelevät ja jos oikein tuuri käy niiin luoditkin. ai niin ja niitä haitarisaappaiden perkeleitä siellä kans parveilee, en tosiaan suosittele!
- surkuttelija22
eikös kaukovainion ostari aiota uudistaa? Kaikkiko matalaksi? mites holovin käy?
tulee surku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275