mitä mieltä ootte kaukovainion holovi pubista? mun mielestä yks parhaimpia lähiö pubeja!
holovi
16
4281
Vastaukset
- Hgfjkjdg
Vitun räkälä.. Hyi helevetti..
- pubmaster63
minusta siel on aina letkee tunnelma.
- ei oulusta
eipä ole tullu koskaan käytyä,paljon olen kuullut niin positiivista kuin negatiivista, mutta ainakin se on paikka mikä tunnetaan ja tiedetään muuallakin kuin Oulussa.
Tosi on hieman semmonen käsitys, ettei sinne halutakkaan uusia asiakkaita, vaan että se on semmonen oman porukan paikka ja jos vieras menis, niin heti varmaan poliisiksi luulisivat. Ja turpaanhan siellä mahdollisesti sais jos erehtys edes katselemaan vieraisiin pöytiin. Oikaiskaa jos olen väärässä. - holvimake94
kyllä sinne ei oo menemistä ellet ole istunu linnassa 15 vuotta tai jos ei ole ankkuria tatuoituna käsivartee!!
- Juha Föhn
Niin tai nahkahousuja jalassa ja rikollis(lue homo)jengin liivejä.
- Ahah !
Juha Föhn kirjoitti:
Niin tai nahkahousuja jalassa ja rikollis(lue homo)jengin liivejä.
Kiinostaa kovasti , onko siella Musluja ?
- Neitonen3
Oon käyny muutama vuosi sitte 18-vuotiaana tyttösenä, eikä tarvinnu pelätä.
- holovisonni69
oli varmasti seksikkäitä karjuja holoooovi täynnä! housuussa pullotti pyssy!
- Imettekö hyvin?
Holovin juopoilla pullottaa housuissa 5cm sinistä, velttoa nahkaa.
- IsoEskokose
Kun Me tulemme, tulemme isoilla.
- Gghjkk
Isoilla kaljamahoilla?
- Apurattaat
Valtava kaljamahapötsi on kovin hurjalta kuulostava. Onkohan se ruokittu halvoilla pizzoilla ja huokealla kaljalla. Mahtaa Kaukovainiolla polvet tutista kun nämä hyllyvät kaljamahat sinne saapuvat.
- DimiTri ja Köpä
Holovista saa siniveristä laitosmunaa!!
- Timi Alapää
Oon Holovin kinky. Linnassa oppinut homoilun.
- zuzi
ei kannata eksyä kyseiseen paikkaan. siel on vaan hulluja tai muuten tärähtäneitä. paikan myyjätki ovat enempi tai vähempi päissään. oon muutaman kerran käyny kaketsulla asuessani ja se riitti.. pohjasakkaa koko porukka, tuolit ja tuopit lentelevät ja jos oikein tuuri käy niiin luoditkin. ai niin ja niitä haitarisaappaiden perkeleitä siellä kans parveilee, en tosiaan suosittele!
- surkuttelija22
eikös kaukovainion ostari aiota uudistaa? Kaikkiko matalaksi? mites holovin käy?
tulee surku...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat156723Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard2483760Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."323458Seiska: Helmi Loukasmäki, 25, rehellisenä Dannystä, 83, ja isosta ikäerosta
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat pitäneet yhtä jo useamman vuoden. Nyt Helmi kertoo rehellisenä i423198Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks203048Uus terveysassema
Ei taia olla vielä ketjua siitä ni minäpä alotan. Joko sitä ruvettas porukalla nyt mollaamaa ja arvostelemaa ku nii ruma132895Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k192729Särkyneelle sydämelle
Särjin sun sydämen En voi lakata itkemästä Minuun tekee kipeää Koska sinuunkin. Että näin.. En ole runoilija😂512395Purralla luistaa hihna isolla pyörällä, kasetti ei kestä
”Purra käy nyt pahasti ylikierroksilla” Nähtiinhän Purran sekoilut jo Lohjan torilla taannoin. Eikö eduskunnassa ole271983Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3311726