holovi

pubmaster63

mitä mieltä ootte kaukovainion holovi pubista? mun mielestä yks parhaimpia lähiö pubeja!

16

4316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hgfjkjdg

Vitun räkälä.. Hyi helevetti..

• pubmaster63

minusta siel on aina letkee tunnelma.

• ei oulusta

eipä ole tullu koskaan käytyä,paljon olen kuullut niin positiivista kuin negatiivista, mutta ainakin se on paikka mikä tunnetaan ja tiedetään muuallakin kuin Oulussa.
      Tosi on hieman semmonen käsitys, ettei sinne halutakkaan uusia asiakkaita, vaan että se on semmonen oman porukan paikka ja jos vieras menis, niin heti varmaan poliisiksi luulisivat. Ja turpaanhan siellä mahdollisesti sais jos erehtys edes katselemaan vieraisiin pöytiin. Oikaiskaa jos olen väärässä.

• holvimake94

kyllä sinne ei oo menemistä ellet ole istunu linnassa 15 vuotta tai jos ei ole ankkuria tatuoituna käsivartee!!

• Juha Föhn

Niin tai nahkahousuja jalassa ja rikollis(lue homo)jengin liivejä.

• Ahah !
        Juha Föhn kirjoitti:

Niin tai nahkahousuja jalassa ja rikollis(lue homo)jengin liivejä.

Kiinostaa kovasti , onko siella Musluja ?

• Neitonen3

Oon käyny muutama vuosi sitte 18-vuotiaana tyttösenä, eikä tarvinnu pelätä.

• holovisonni69

oli varmasti seksikkäitä karjuja holoooovi täynnä! housuussa pullotti pyssy!

• Imettekö hyvin?

Holovin juopoilla pullottaa housuissa 5cm sinistä, velttoa nahkaa.

• IsoEskokose

Kun Me tulemme, tulemme isoilla.

• Gghjkk

Isoilla kaljamahoilla?

• Apurattaat

Valtava kaljamahapötsi on kovin hurjalta kuulostava. Onkohan se ruokittu halvoilla pizzoilla ja huokealla kaljalla. Mahtaa Kaukovainiolla polvet tutista kun nämä hyllyvät kaljamahat sinne saapuvat.

• DimiTri ja Köpä

Holovista saa siniveristä laitosmunaa!!

• Timi Alapää

Oon Holovin kinky. Linnassa oppinut homoilun.

• zuzi

ei kannata eksyä kyseiseen paikkaan. siel on vaan hulluja tai muuten tärähtäneitä. paikan myyjätki ovat enempi tai vähempi päissään. oon muutaman kerran käyny kaketsulla asuessani ja se riitti.. pohjasakkaa koko porukka, tuolit ja tuopit lentelevät ja jos oikein tuuri käy niiin luoditkin. ai niin ja niitä haitarisaappaiden perkeleitä siellä kans parveilee, en tosiaan suosittele!

• surkuttelija22

eikös kaukovainion ostari aiota uudistaa? Kaikkiko matalaksi? mites holovin käy?
      tulee surku...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      126
      1878
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      126
      1589
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      77
      1379
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      31
      1334
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      128
      1156
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      50
      1050
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      23
      1042
    8. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1011
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      868
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      47
      810
    Aihe