Olin onnellinen kun saatiin thaimaalainen ravintola Kankaanpäähän. Se on siisti, laajentuikin jokin aika sitten, ruoka on hyvää ja palvelu vielä parempaa.
No mitäs minä tässä sitten valitan?
No sitä että milloin perkele se on auki? Miten voi yrityksellä olla varaa temppuilla aukioloillaan noin paljon , ei minulla vaan ole vaikka olen yrittäjä, aina olen töissä, ei lomia ym.
Tämä pitää kaikki mahd. lomat, sulkee ovensa. Kiinni on maanantaisin ja milloin mitenkin. Välillä on lappu luukulla kun on mikäkin syy. Ruokaa saa tuolloin ja silloin mutta ei tällöin. Kokki on poissa. Kokki tulee neljältä. Nyt saa lounasta mutta ei alakartelistalta.
VOI VIDEO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Suuressa maailamssa tämä ei toimisi. Porukat menisivät toisaalle, mutta täällä on tätä kestettävä kun ei ole kilpailua. Miten yrittäjä voi sulkea ovia viikoksi, pitää kokkia töissä kahteen otteeseen päivän aikana mutta ei koko aikaa...
Niin ja tärkein: MIKSI TÄMÄ RAVINTOLA SULKEE OVENSA JO ALKUILLASTA VIIKONLOPPUISIN, KUN SIELLÄ VOISI SYÖDÄ JA LÄHTEÄ SITTEN ILLANVIETTOON ELI BAANALLE...
EN mä tajua, Kertokaa ketkä voi.
Ai niin ei sieltä taida edes kaljaa ruoan kanssa saada.
Nyt meni hermot Kankaanpään thaimaalaiseen ravintolaan
12
4521
Vastaukset
- tilalle vitunjakelu
Kuka nyt taikkusafkaa syö ? Sehän yrittää pistää paikalle vitunjakeluhieromoa.
- ....
Totta, laadussa ei ole valittamista, mutta saatavuudessa sitäkin enemmän. Vl-iltaisin saisi kyllä olla auki johonki kymmeneen ja viikollakin edes kahdeksaan saakka. Joskus olen vielä sisälle ehtinyt kiireellä kun olen yrittänyt mennä hakemaan take awaytä, mutta enpä saanut. Olin pari minuuttia myöhässä.
- bekoni
itse olen tyytyväinen paikkaan ruoka on hyvää. ja kyllähän se välillä kiinni on ollut mutta kai mese yrittäjälle suomme. syödään sitten herkulla ranskalaiset colalla
- Nälkäinen
Niin ja lounashinta nousi eurolla vuodenvaihteessa.Vaikka ALV nousi prosentilla ei euron korotus ole sopiva.
Tätyy vaihtaa lounaspaikkaa,niitähän Kankaanpäästä löytyy,asiakkaathan perinteisesti äänestää jaloillaan... - Silimät kiaros
Minä en moisia poskeeni laittaisi. Japanialainen ravintola sen sijaan Kankkopäähän tarvittaisiin, mutta tuskin tulee.
- Nälkäinen
Juu ei niitä poskeen kannata laittaakkaan,kantsii kokeilla ensin suuta se on yleensä keskellä naamataulua vaikka olis SILIMÄT KIAROS.
Ja jos et sitä läpee löyrä kysö Äireeltä - Hekoheko
Nälkäinen kirjoitti:
Juu ei niitä poskeen kannata laittaakkaan,kantsii kokeilla ensin suuta se on yleensä keskellä naamataulua vaikka olis SILIMÄT KIAROS.
Ja jos et sitä läpee löyrä kysö ÄireeltäOu nou, taas musta makkara mies liikkeellä !! Ei naurata sun vitsit :(
- dsdasdasdasdadadasd
Aukioloajoista en tiedä tuon taivaallista, mutta ruoka siellä on todella hyvää. Tai oli ainakin joskus kun kävin kerran.
- veikko tiernapoeka
Tänään kävin siellä, oli perjantai mutta ottakaa huomioon, ollut just uusivuosi ja joulu ja eihän sitä tiedä jos näillä olis vaikka ollut joku omaloma siinä taas ihmisiä kiusaamassa.
Soitin emännälle ja kysyin mitä ottaa. Uhkasin hälle että nyt jos saatana ei ole lafka auki potkaisen ikkunan sisään - T(H)AI MAAHAN ainakin. - Äänestän
Asikas äänestää jaloillaan !
Aikakäsite on vähän erilainen Taikuissa,kuin kehittyneissä maissa.- ja veikataanko ?
Taikkumesta yrittää ujuttaa sitä vitunjakolaitostaan k-päähän ? Paljonko veikataan ? Mikä kerroin ?
- Nälkäinen
Kyllä aikakäsite on erilainen Thaimaassa,siellä on melkein kaikki auki 24h/vrk.
Että se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493242Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071332- 161049
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1081020Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah421012Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40981