muistan pienenä nähneeni telkkarista tulleen anime-elokuvan johon tykästyin mahdottomasti. mulla ei kyllä ole mitään muistikuvaa mikä sen nimi mahtaa olla.. muistan juonesta jotain, olisin tosi kiitollinen jos joku muistaa mikä sen animen nimi on ja kertois :)
en juonestakaan muista paljoa, mutta siinä joukko nuoria joutui jollekin oudolle ja pelottavalle saarelle (ei digimon!!) missä oli pelottava luola ja tapahtui kaikkea pelottavaa.. xD? saari oli kai vähän viidakkomainen...?
tiedän, surkea juonenkuvaus mutta tuossa kaikki mitä muistan. muistan vain että se oli tosi hyvä ja haluaisin nähdä sen uudestaan! :D
että jos jollain olisi pieninkin aavistus niin kertokaa ihmeessä!!
mikä anime kyseessä??
animeeee
4
123
Vastaukset
- animeeee
muistin vielä että saarella oli jokin haaksirkkoutuneen laivan hylky jota ne nuoret menivät tutkimaan..? tässä taitaa olla kaikki muistamani :P
- Kikkeliskokkelis
Tulee ensimmäisenä mieleen anime elokuva suomalaiselta nimeltään
Kahden Vuoden Loma-aika.- Minar
Nimi on Kahden vuoden kesä-loma:) sorisori tuun tänne pätemään:D
- Kikkeliskokkelis
Minar kirjoitti:
Nimi on Kahden vuoden kesä-loma:) sorisori tuun tänne pätemään:D
Tuossa kyllä näyttää lukevan loma-aika...
Joko olen oikeassa tai pitänee varata aika näontarkastukseen.
http://www.puhummesuomea.com/img/I-00350-1.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922124Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882049- 981762
- 4421715
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1091203- 211965
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41812Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72810