http://teema.yle.fi/ohjelmat/juttuarkisto/suomensukuiset-30-paivassa
YLE Teema keskiviikkoisin 2100 - suomensukuiset 30 päivässä
10
848
Vastaukset
- 16+11
Kiitos vinkistä. Villen seikkailuja on kiva katsella kun hän on tehnyt pohjatyöt kunnolla. Ei niinkun se yks pissis joka kuvitteli tietävänsä jotain ja teki sarjaa venäläisestä kulttuurista...
- Anonyymi
Pohjatyön mustamaalauksesta. Suomalaiset eivät ole siperiasta, vaan suomalaiset kansat ovat Euroopasta ja Euroopasta vietiin vankeja sotilaita ja "seikkailijoita" lähti Siperiaan ja ovat harrastaneet seksiä paikallisten kanssa. Y-DNA:n R-haploryhmä sieltä siperiasta on ja sen esi-isä (Y-DNA:n P-haploryhmä) on vielä idempää, kaakkoisaasiasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pohjatyön mustamaalauksesta. Suomalaiset eivät ole siperiasta, vaan suomalaiset kansat ovat Euroopasta ja Euroopasta vietiin vankeja sotilaita ja "seikkailijoita" lähti Siperiaan ja ovat harrastaneet seksiä paikallisten kanssa. Y-DNA:n R-haploryhmä sieltä siperiasta on ja sen esi-isä (Y-DNA:n P-haploryhmä) on vielä idempää, kaakkoisaasiasta
Siis suomalaiset ovat lähtöisin Amerikan länsirannikolta, ei läheltäkään Siperiaa. Mikään kansa ei voi olla Siperiasta! Ei ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ulpeä meistä.............olemme Euroopasta😂!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ulpeä meistä.............olemme Euroopasta😂!
"ulpeä" on jostain muualta kuin Euroopasta, veikkaan Thaimaata.
- 15+1
Villestä on tullu vanha ku vodkalounaan jälkeen simahti takapenkille samantien...
Toivottavasti seuraavissa jaksoissa päästään enempi toimintaan, ei varman koskaan noita seutuja tule itse livenä nähtyä. - dsgdfhjm
Eilen tuli teemalta kaikki silkkitie 30 päivässä jaksot, olipa mukava viettää päivä sarjaa katsellen.
- Anonyymi
Olettekin niitä alkuperäiskansoja ja teidän kieli on sukua jakutin kielelle, haa, mikä Eurooppa, menkä takaisiin, ruotsi ja venäjä kehitti teitä
- Anonyymi
RÄHJÄISET JA RÄHISEVÄT
- Anonyymi
Sut kyllä tiedetään täällä länsitrolli.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076