Tulpan luominen

tulpastakiinnostunut

Onko täällä ketään joka on onnistunut luomaan tulpan ? ja miten teit sen ? ite oon kiinnostunut todella paljon tulpan luomisesta !

voiko niitä tehdä monta ?

40

2286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _siivooja

      Minä loin tulpan pudottamalla pyyheliinan WC- pönttöön.
      Viemäri meni tukkoon !

    • tulpastakiinnostunut

      hekohekoheko... tiiät varmaan itekkin ettei kyse ole tuollaisesta tulpasta. Vaan oman mielikuvitus hahmosta.

      • tuplatulppa

        luppatulppa
        Tulppaa tulpan suu tulpalla


        lokitulppa
        Mun serkkuni Tulpa sotki mun enoni lokikirjan !


        lokilainen
        Yritä tehdä Loki !

        doubledoppler
        Tulpan tekeminen kahdesti on tuplatulppaamista !


        _työmatkailija
        Tulpa syntyy yrittämättäkin Vihdintien ja Mannerheimintien risteykseen H:gissä


    • Tanelin tulppa

      Mä olin Tanelin tulpa mut ny must tuli pääpersoona ja Taneli on ny mun tulppa.
      Et olkaa varovaisii tuppien kans.

      • kolmitulppa

        Mulla on kolme tulppaa ja ne tappelee keskenään pirusti !


    • _Jaska

      No, mä (= Jaska) , Jussi ja Maija tehtiin yhdes triplatulppa.
      Mä tein sen Jussille, Jussi teki Maijalle , ja Maija teki mulle.
      Sit kävi niin et meitin kaikkien kolmen elämä tulppaantu taydellisest !
      Kukaan ei enää kuullu eik nähny yhtikäs mitään.
      APUVAAAA !!!

      • RRAAAGGGHHH !!

        AAARRRGGGHHH !!!


      • lokiyulppa
        RRAAAGGGHHH !! kirjoitti:

        AAARRRGGGHHH !!!

        Lokinpaska on vaarattomampaa kuin tulpat !


    • lokitulppa

      Anna lokin syödä tulppa !

    • multitukpa

      Parhaimmillaan mulla oli alun kolmattasataa tulpaa!

      • shrek_on_mun_isukki

        *inhales*"boi..."
        kuinka vitun surullista on se,että sie luot yli 200 kaveria sen sijaan,että menet ulos ja hankit oikeita kavereita. hyödyllisempää olisi vaikka jos jolisit käyttänyt aikaasi vaikka A)lukemalla b)o0pettelemalla uusia taitoja,mutta päätit kuin joku sekopää vaan luoda satuhahmoja täyttämään sun sisäisen yksinäisyyden. Hirtä ittes ja yritä kuolla kuoppaan,että sinusta on mahdollisimman vähän vaivaa kun sinä kuolet. ja Hitler oli oikeassa.


    • hohhoijjakkaap

      Tiedän kyllä mikä on tulpa, ja suosittelen jättämään tämän aiheen sikseen, arvon aloittaja.
      Tulpa on käytännössä itseaiheutettu, jonkin sortin skitsofrenia.. Eristät osan mielestäsi ja se alkaa elämään omaa elämäänsä.
      Kyllä minullakin on useasti tylsää, mutta tähän muinaiseen skitsofrenian harrastamiseen en lähde mukaan. Olikohan jossain Tiibetissä keksitty meditaation yhteydessä.
      Onko mukava fiilis, kun pirstaloit mielesi etkä hallitse sitä?

    • dublaaja

      Kun luot tulpan , tee se tuplasti !

    • Belshen99

      hohhoijjakkaap:

      Tulpa on itse aiheutettu ja HALLITTU mielisairaus, paremmin kuvataan sillä, kuinka irrotat omasta tajunnastasi palasen ja kehität siitä uuden persoonan. Tulpa ei ole yhtään sen pahempi kuin mielikuvitusystävä, päin vastoin, Tulpat ovat hyviä ja rakastavia olentoja, jotka tietävät olevansa 'vain' tulpia. Itselläni on Tulpa Ewe, Ja ei, en ole havainnut minkäänlaisia eristäytymisen merkkejä itsessäni. Juuri sinunlaisesi ihmiset saavat tulpat kuulostamaan saatananpalvonnalta, ja uskokaa jo, CREEPYPASTAT OVAT T-A-R-U-A!

      Tulpastakiinnostunut: Jos haluat luoda tulpan ja olet varma että aikasi jne. riittää siihen, niin meneppä osoitteeseen tulpa.palstani.com josta saat paljon enemmän tietoa. muista kuitenkin, että tulpa on elinikäinen kumppani. itse asiassa sitä voisi verrata Daimoneihin, jos tiedätte kultaisen kompassin. Tulpia voi luoda enemmän kuin yhden, enemmän kuin 2, 3, 4.. silloin sinulla ei kuitenkaan aika välttämättä riitä ja siksi kannattaa luoda aluksi vain yksi.

    • tulpan ostaja

      Ostin viime viikolla Anttilasta uuden tulpan tiskialtaaseen, kun entinen meni rikki. Tajusin sitten, että enhän suinkaan itse sitä ole luonut, vaan kiinalaiset. Johtopäätös; KIINALAISET OVAT alieneita kun he kykenevät luomaan tulppia!!!! Tekevät varmaan melko monta päivässä!

      • tulpan ostaja N.o 2

        Oikeassa olet.
        Minulle kävi samoin.
        Merkityksetön ero on se, että minä ostin tulpan WC:n lavuaariin.
        Sekin nimittäin oli kiinalaista alkuperää !


      • tulpa ala China
        tulpan ostaja N.o 2 kirjoitti:

        Oikeassa olet.
        Minulle kävi samoin.
        Merkityksetön ero on se, että minä ostin tulpan WC:n lavuaariin.
        Sekin nimittäin oli kiinalaista alkuperää !

        Kiinalaiset ovat ikivanha sivistyskansa.
        Kiinalaisissa tulpissa on sellaista maagista voimaa, josta kotimaisilla tulpantekijöillä ei ole tietoakaan !


    • triplatulppa

      Jos tulpan luo tulppaamalla syntyy tuplatulppa.

    • Seymour Butts

      Faija loi kesämökillä veneeseen tulpan, jostain havupuusta taisi olla -niitä kun siellä runsaasti kasvaa. Apuna käytti muistaakseni kirvestä ja puukkoa.

    • tiukkatulppa

      Muista, tulpan pitää aina olla tiivis

    • .motoristi

      Tulee myös muistaa, että tulpan elektrodien väli on oikea ja jännite riittävä, muuten ei synny kunnon kipinää.

    • h.hUUSSI

      ULKOHUUSSI TULPATAAN YLEENSÄ KEVYELLÄ, LAUDASTA TEHDYLLÄ OVELLA

    • DULPA

      MITEN TULPALLE TEHDÄÄN TULPPA ?

      • anttifanttifa

        tehdään antitulppa


    • tupelus

      Luominen helppoa, tulppaus vaatii tulppataitoa.

      • ruukinpatruuna

        Teolliset tulpat ovat tulppateollisuuden tuotteita..


      • käsityön ystävä
        ruukinpatruuna kirjoitti:

        Teolliset tulpat ovat tulppateollisuuden tuotteita..

        Käsityönä luodut ovat yksilöllisempiä.


    • satunnainen seuraaja

      Olen satunnaisesti seuraillut kummittelu- palstaa.
      Siinä yhteydessä olen todennut keskustelut suurimmaksi osaksi ns.
      "huuhaaksi"
      Tämä "Tulpan luominen" on ensimmäinen todella asiallinen, aiheeseen liittyvä keskustelu. (todisteena lähes 20 ylöspäinpeukaloa)

      Kysyisinkin nyt, onko tulpan materiaalissa kysymys muovista, puusta, tai mahdollisesti jostakin muusta materiaalista ?

      • energisti

        Tulpan materiaali voi olla muovi, puu, tai ektoplasman kaltainen henkienergia.


    • L.APIO

      Tulpat luodaan lapiolla tunkiolle, joa alkavat kulkua haitata.

    • teoll.neuvos

      Tulpan luomiselle pitäisi saada teolliset standardit.

      • toim joht.

        Kyllä vain , koon, materiaalin ja mallin suhteen.


    • 2:N TULPA

      Tulppaa voi tulpata myös tulpan TUPLATULPPAAMISELLA.

    • Kiitos,piristi päivääni

      Tuli päivän naurut tästä keskustelusta :-D nauroin vedet silmissä

    • Mooses_Nasaretilainen

      Minäkin/Mekin haluamme tulpan :) Ei olisi tylsää (Ja tarkoitan tulpaa, ei tulppaa XD)

    • muista_sulkea

      Muista ! Yleisimpien alkoholi- ja virvoitusjuomapullojen tulpat suljetaan kiertämällä MYÖTÄPÄIVÄÄN !!!

    • FallenAngelGrace

      Oon ilonen jos huomaat tän kaikkien trollien ja muiden seasta.
      Mulla on tulpa Kujaki. Kujaki on tavallaan humoristinen jätkä, joka ei pelkää suojella läheisiään. Kujaki kykenee menemään asioiden läpi (vaikka seinien puiden jne.) Ja menee miten sattuun mutta tulee paikalle aina pyydettäessä. Kujaki ei tykkää valosta, vaan mielummin tulee varjoisaan paikkaa.
      Tulpia voi olla monia, mulla oli toinen tulpa mutta mä käytännössä "unohdin" sen eli lopetin sen olemassa olon.

      • FallenAngelGrace

        Ja vielä vastauksena sun toisee kysymykseen että mä loin Kujakin about vuos sitte. Harjottelu on se salaisuus, ekana keskitytää sen luonteeseen ja siitä jatketaan eteenpäin. Tällä hetkellä Kujaki on mun vieres :)


    • wertrhb

      persetulppa?

    • tulpan_ulostanut

      Ulosteeni oli sitkeää, ja loi tulpan viemäriin.
      WC-pönttö tulvi yli, ja haju oli mahtava !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1689
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1574
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1458
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1435
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1168
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe