Parinviikon päästä olis tiedossa todella epämiellyttävä viikko koulussa (tällähetkellä olen työssäoppimassa) ja joutuisin sillon olemaan tekemisissä ihmisen kanssa joka on minua muutama vuosi sitten satuttanut ja jonka takia edelleen kärsin henkisesti pahoin.. Joten tälleviikolle on ehdottomasti pakko saada äkillinen kuume nousemaan, joten onko mitään keinoja? En haluaisi todellakaan olla näin tyhmä ja tehdä jotain tällaista, mutta ei ole mahdollisuutta, että voisin jotenkin välttää tilanteen tämän henkilön kanssa ja edelleenkin olen aivan liian heikko kohtaamaan tämän ihmisen. Joten nyt jotain pikaisia vinkkejä, että miten saada kuume mahdollisimman nopeasti? En halua kuitenkaan mitään vaarallista kokeilla, vaan saada tämän nousemaan jotenkin ns. "turvallisesti" . Olen kuullut, että tupakan puruja pitäisi syödä mutta ei ole kuulemma kovin terveellistä, samoin ksylitoli. Joten mikä neuvoksi? Olkaa kilttejä ja kertokaa vinkkejä! Kiitos jo etukäteen :)
Miten saada kuume mahdollisimman nopeasti?
5
855
Vastaukset
- Sota Mies
Armeijassa hangattiin kuumemittaria viltin reunaan, siinä se lämpeni sopivasti...
- Tyrskytär
Eiköhän nyt kannattais vain hoitaa tuo aikuismaisesti ja ottaa asia puheeksi. Et ole yksin pelkosi kanssa. Rohkeasti vaan puhumaan asiasta esim. työssäoppimisjakson valvojan kanssa tai koulun kanssa. Asioita ei voi juosta pakoon.
- Dr Who
Kuume on elimistön puolustusjärjestelmän keino hyökätä taudinaiheuttajia vastaan. Virus tai bakteeritartuntojen aiheuttamat hälytyssignaalit kulkeutuvat aivojen lämpökeskukseen, joka sitten nostaa lämpötilaa edistääkseen paranemista.
Joten: Ei siis ole olemassa mitään suun kautta nautittavaa ainetta joka nostaisi kehon lämpötilaa. Tupakasta saat nikotiinimyrkytyksen ja ksylitolista ilmavaivoja. Myöskään kylmässä oleskelu ei nostata kuumetta, vaan luonnollisesti laskee kehon lämpötilaa.
Saunominenkaan ei auta, koska ihminen on tietenkin nisäkkäänä otuksena tasalämpöinen. Kehon sisäinen lämpötila ei siis muutu merkittävästi kuumassaan löylyssä.
Jos haluat kuumeen niin valitettavasti ainoa keino sen saada on sairastua oikeasti, vaikkapa flunssaan. Siihen auttaa lähikontakti jonkun sitä sairastavan läheisyydessä. - professori t.ollola
Kaiva korvastasi vaikkua, mieluiten keltaista. kaiva niinkauan että sinulla on 3 teelusikallista sitä, ja sitten sekoita siihen bensaa, varma kuume taattu. itse kokeilin niin on 45 asteen kuume. VAROITUS, SIVUVAIKUTUKSINA SAATTAA OLLA LÖYSÄ KAKKA .
- Einäin
Kukaan ei juo bensaa haloo?? Ja 45asteen kuume on tappavaa. Mieti vähän mitä puhut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251078Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54893- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22773Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759