Heippa ! Olen 14-vuotias tyttö ja käyn koulua Itä-Helsingissä. Mä oon ollu kiusattu 9.vuotta , eli siis esikoulusta lähtien silloin se oli vain sitä että rumat vaatteet , hyi mitkä hiukset.. Ekalla se rupesi olemaan sitä että puhuttiin selän takana , jätettiin yksin jopa silloiset 6 luokkalaiset kävivät kiinni , sitä jatkui 4 luokkaan saakka kunnes rupesin puolustamaan itteäni... Kiusaajat saivat olla itse kiusattu . Haukuin heitä sanoilla joita käytän nykyään vain harvoin.. Kiusaajat ottivat kovemmat otteet ja laittoivat muita perään , sen jälkeen tyylini muuttui kivasta koulutytöstä angstiseksi mustaksi helmeksi , musiikki oli silloin suurin osa elämääni ja purkasin kaiken suruni laulun sanoihin...
5.luokka hellitti mutta silti kärsin siitä että liikuntatuntisin pojat piilottivat tavarani ja tytöt varastivat tai leikkivät niillä.. Silloin myös mua hakuttiin huoraksi , lumpuksi , läskiksi ja Pamela Anderssonin jälkeläiseksi koska mulla oli silloin ja aikasemmnkin jo isot rinnat...
6. luokalla mut syrjittiin ja ajettiin kuilun partaalle ja olin vaihtamassa koulua mutta sitten ihan kuin pelastava enkeli tuli ja kiusaajat "hyväksyivät" mut.
7 luokalla olin kiusattuna sen takia että mä , mun luokkalainen ja rinnakkaisluokkalainen ihastuttiin samaan henkilöön , heidän mukaansa mä oon pahin vihollinen sillä kaikki pojat on ihastunut muhun ja mun tyyliin , itse en halunnut uskoa että he ovat mustasukkaisia mutta kyllä he olivat ! Pojalta sain kuulla että olen myynyt itteäni halvalla ja yms.. Kiitos Jumalalle että hän uskoi ennemmin mua kuin heitä jotka levittivät juoruja.
8. luokan alku ? noohh.. Meille tuli uus luokkalainen , vaikutti tosi mukavalt ja tällee.. Yhtäkkii mä tajusinkin sen että muo katottiin enemmän vinoo ja haukuttiin luokassa.. eei se viel siin vaiheis menoo haitannu mut ku uus luokkalainen rupes jakamaan mun koulukuvaa koulun seinillä sit se rupes menoo haittaamaan sen jälkee kaikki on menny ihan perseelleen mun kavereihin käytii kiinni , haukutaa ja puhutaa muuta shaibaa selän takana se rupes mua masentaa ja mä aloitin viiltelyn , ei se tuntunut kovin pahalta kun tokan viillon tein peilillä mut eka viilto kulmakarvasheiverillä se sattu , ei tullut verta mutta arvet jäi. KAverit kiels ja uhkaili mua mun viiltelyjen takia.. Se ei aluks auttanu kunnes se viimenen viiltely tapahtu kirjotin käteeni "anteeks ! " ja kaverit mun homie bodys tajusivat että nyt ei enää saa tapahtua , kaveri kerto kuraattorille ja tällä hetkellä mä saan apua mun viiltelyyn ja toivon että se loppuu ! Mä en oo koskaan saanu tietää miks ne mua kiusaa mutta toivottavasti saan sen tietää sillä mä haluun parantaa itteni ! Tällä hetkellä mulla on 31 arpea , muistoa siitä mitä en voi viedä enää takas tai peruuttaa..
Mä toivon et jokainen joka on kiusattu tai tulee kiusatuks kertoo heti siitä , sillä me nuoret ollaan huomisen tulevaisuus ja jokaista siiis ihan jokaista tullaan tarvii :)
8.luokkalaisen tytön tarina !
3
1016
Vastaukset
- mantaV
"
JustMeOnlyMe
2.1.2013 18:32
" Heippa ! Olen 14-vuotias tyttö ja käyn koulua Itä-Helsingissä. Mä oon ollu kiusattu 9.vuotta. 6. luokalla mut syrjittiin ja ajettiin kuilun partaalle."
Kiuasaajat ovat sairaita paskiaisia ja heitä suojellaan kaikin tavoin myös kouluissa.
He tietävät, ettei heille voi kukaan mitään ja sen vuoksi kiusattu jääkin aina yksin kiusaajien armoille.
Älä siis syytä itseäsi.
t. kiusattu
ps. itä-hesan kouluissa ei olekkaan kiusaamista hoidettu sen paremmin kuin länsi-hesassa? se psykka veti linssiin. - 8-luokkalainen poika
Ittänikin on kiusattu pahasti, ja toivon että sinä jaksaisit uskoa tulevaisuuteen kuten minäkin! Ja niin näytätkin jaksavan! Toivon sinulle ja kaikille muillekin kiusatuille kaikkea hyvää ja jaksamista.
- Anonyymi
Ite kiusasin mun muutaman frendin kans yhtä meiän luokan kusipäätä luokilla 2-4. Mutta sillon 4 luokan lopussa pari kaveriani ei halunnut enää. Sain kahden kaverin kanssa tosi kovan puhuttelun 4 luokan lopussa. Sen jälkeen olen miettinyt mitäköhän sille on tuntunut. Ja olen hakannut itteäni rangaistukseksi moneen otteeseen. Onhan hän edelleenkin meiän luokalla, mutta en ole enään halunnut kiusata häntä. Nyt olen 5 luokalla, ja en ole kiusannut häntä vielä kertaakaan enkä haluaisikaan. Okei, nyt kerron yhden jutun niin kyllähän mää mielessä saatan ajatella vähän pahepaa. Mutta enhän minä uskalla sanoa näitä asioita ääneen. Ei kannata kiusata. Mieti aina ennen kun menet kiusaamaan muuta mieti haluaisitko että hän tekisi tämän sinulle?
Kultainen sääntö raamatusta: kaikki jonka haluaisivat ihmisten tekevän teille tehkää te heille!!
Ps. Sori jos on kirjoitusvirheitä tai sekavaa kirjoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303581Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91638Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241300Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.133916Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242903- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839