Kätkis on MULKVISTI

Secret

Sukset jalkaan Käkätti Kätkis ja suksit juuri sinne, tiedät kyllä minne.

10

648

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Secret

      Pyydä muuten Hutkija Tutkijaa mukaan suksimaan sinne.

    • Kätkäläinen

      herr mengele, niin olen. Joudunko nyt kaasukammioon? Vai tuleeko isopaha meri-orgi tosiscientologi ja pistää turpaan? Vastausta odottaen, mulkvisti-kätkäläinen.

      • Tutkija

        Miten tässä vielä käy Hubbardin teorian mukaan!


      • Kim
        Tutkija kirjoitti:

        Miten tässä vielä käy Hubbardin teorian mukaan!

        Kätkis, sain juuri nerokkaan idean! Kun ehdotit, että menisin terveyskeskukseen ja sitä kautta hoitoon. Minulla on parempi ehdotus. Mitäs jos menisimme sinne yhdessä? Aivan, yhdessä! Katsotaan, kumpi kestää kauemmin pehmustetussa huoneessa, pakkopaidassa ja lääkehöyryssä. Ja kilpaillaan siitä, kumpi kestää eniten sähköshokkeja, jooko? Ja siitä kumpi saa hulluimman paperit ja monimutkaisimman diagnoosin. Hubaa! Voittaja maksaa toiselle OT-paketin.

        Mutta musta tuntuu, Kätkis, että ALL YOU NEED IS LOVE, ihan niin kuin Deksukin.


      • Kätkäläinen
        Kim kirjoitti:

        Kätkis, sain juuri nerokkaan idean! Kun ehdotit, että menisin terveyskeskukseen ja sitä kautta hoitoon. Minulla on parempi ehdotus. Mitäs jos menisimme sinne yhdessä? Aivan, yhdessä! Katsotaan, kumpi kestää kauemmin pehmustetussa huoneessa, pakkopaidassa ja lääkehöyryssä. Ja kilpaillaan siitä, kumpi kestää eniten sähköshokkeja, jooko? Ja siitä kumpi saa hulluimman paperit ja monimutkaisimman diagnoosin. Hubaa! Voittaja maksaa toiselle OT-paketin.

        Mutta musta tuntuu, Kätkis, että ALL YOU NEED IS LOVE, ihan niin kuin Deksukin.

        Vai sait nerokkaan idean, tais olla ensimmäinen kerta, sattuko? Mutta mennään vaan. Heti kun löydät paikan, missä sähköshokkeja annetaan. Tiedätkös, vastoin L. Ronin sinulle antamaa "tietoa", niitä ei enää saa vaikka pyytäis. Pakkopaidasta, lääkehöyryistä ja pehmustetusta huoneesta sinulla on luultavasti tarkempaa tietoa kuin minulla. Btw, onko sinulla secretin ja Kimin lisäksi montakin nimimerkkiä, jota käytät tällä palstalla? Sen vuoksi vaan, että haluaisin tietää, monellako scientologilla riittää ÄO kirjoittamiseen? Mutta, herjaukset sikseen ja takaisin asiaan; L. Ronilla oli jo ennen scientologi aikojaan hyvin vaikeaa. Hän mm. pyysi päästä avohoitoon, johon häntä ei kuitenkaan huolittu, vaikka häntä hoitanut psykiatri sellaista suositteli (siihen aikaan sota oli imenyt mielenterveystyön resurssit). Luultavasti nåiltä ajoilta on peräisin L. Ronin sairaalloinen julkisen mielenterveystyön vihaaminen. Tämä mielenterveystyön vihaamisesta alkanut julkisen terveydenhoidon halveksunnaksi kasvanut oire, on tänäkinpäivänä osa scientologi kulttia. Scientologien mukaan esim. AIDS-oireyhtymä ei ole sairaus, vaan mielentila josta voi parantua, kun vaan muuttaa "asennetta". voihan (!).

        http://www.clambake.org/archive/ronthenut/

        On muuten hyvä linkki, suosittelen sitä kaikille scientologiasta kiinnostuneille ja sen parissa jo oleville. Katsokaa rohkeasti, ei L. Ron tai etiikka upseeri oikeasti voi teitä tarkkailla koko aikaa.


      • Tutkija
        Kätkäläinen kirjoitti:

        Vai sait nerokkaan idean, tais olla ensimmäinen kerta, sattuko? Mutta mennään vaan. Heti kun löydät paikan, missä sähköshokkeja annetaan. Tiedätkös, vastoin L. Ronin sinulle antamaa "tietoa", niitä ei enää saa vaikka pyytäis. Pakkopaidasta, lääkehöyryistä ja pehmustetusta huoneesta sinulla on luultavasti tarkempaa tietoa kuin minulla. Btw, onko sinulla secretin ja Kimin lisäksi montakin nimimerkkiä, jota käytät tällä palstalla? Sen vuoksi vaan, että haluaisin tietää, monellako scientologilla riittää ÄO kirjoittamiseen? Mutta, herjaukset sikseen ja takaisin asiaan; L. Ronilla oli jo ennen scientologi aikojaan hyvin vaikeaa. Hän mm. pyysi päästä avohoitoon, johon häntä ei kuitenkaan huolittu, vaikka häntä hoitanut psykiatri sellaista suositteli (siihen aikaan sota oli imenyt mielenterveystyön resurssit). Luultavasti nåiltä ajoilta on peräisin L. Ronin sairaalloinen julkisen mielenterveystyön vihaaminen. Tämä mielenterveystyön vihaamisesta alkanut julkisen terveydenhoidon halveksunnaksi kasvanut oire, on tänäkinpäivänä osa scientologi kulttia. Scientologien mukaan esim. AIDS-oireyhtymä ei ole sairaus, vaan mielentila josta voi parantua, kun vaan muuttaa "asennetta". voihan (!).

        http://www.clambake.org/archive/ronthenut/

        On muuten hyvä linkki, suosittelen sitä kaikille scientologiasta kiinnostuneille ja sen parissa jo oleville. Katsokaa rohkeasti, ei L. Ron tai etiikka upseeri oikeasti voi teitä tarkkailla koko aikaa.

        ...oikein ajan tasalla olevaa tietoa näillä Hubbardin oppipojilla tästä terveydenhuoltojärjestelmästä.

        Kannattaa tutstua siihenkin ennen kuin alkaa hehkuttaa. No, lähteethän toki tunetaan.


      • Öljymies
        Kim kirjoitti:

        Kätkis, sain juuri nerokkaan idean! Kun ehdotit, että menisin terveyskeskukseen ja sitä kautta hoitoon. Minulla on parempi ehdotus. Mitäs jos menisimme sinne yhdessä? Aivan, yhdessä! Katsotaan, kumpi kestää kauemmin pehmustetussa huoneessa, pakkopaidassa ja lääkehöyryssä. Ja kilpaillaan siitä, kumpi kestää eniten sähköshokkeja, jooko? Ja siitä kumpi saa hulluimman paperit ja monimutkaisimman diagnoosin. Hubaa! Voittaja maksaa toiselle OT-paketin.

        Mutta musta tuntuu, Kätkis, että ALL YOU NEED IS LOVE, ihan niin kuin Deksukin.

        Kato Kim puppelipojat kiljuvat taas täällä tappituntumalla.


      • Kätkäläinen
        Öljymies kirjoitti:

        Kato Kim puppelipojat kiljuvat taas täällä tappituntumalla.

        Tää Öljymies on selvästi käyny scientologien kommunikointikurssin. Sen verran henkevää ja järkiperäistä on teksti. Kuule Öljymies, keskity sinäki naisiin, niin ei tarvii käyttää öljyä liuk... oho meinasin eksyä samalle tasolle öljymiehen kanssa. Noin se kultti leviää, muistakaa varoa.


      • Tutkija
        Öljymies kirjoitti:

        Kato Kim puppelipojat kiljuvat taas täällä tappituntumalla.

        Pane jo hiukan paremmaksi tuota juttuasi.
        Näkee että auditointi on tehnyt kohdallasi tehtävänsä.


    • Tomahavk

      Veit sanat suustamme. Kätkis on oikea persläpi! Ovat puppelipoikia Tutkijan kanssa. Hyi Yäk!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe