Sukset jalkaan Käkätti Kätkis ja suksit juuri sinne, tiedät kyllä minne.
Kätkis on MULKVISTI
10
648
Vastaukset
- Secret
Pyydä muuten Hutkija Tutkijaa mukaan suksimaan sinne.
- Kätkäläinen
herr mengele, niin olen. Joudunko nyt kaasukammioon? Vai tuleeko isopaha meri-orgi tosiscientologi ja pistää turpaan? Vastausta odottaen, mulkvisti-kätkäläinen.
- Tutkija
Miten tässä vielä käy Hubbardin teorian mukaan!
- Kim
Tutkija kirjoitti:
Miten tässä vielä käy Hubbardin teorian mukaan!
Kätkis, sain juuri nerokkaan idean! Kun ehdotit, että menisin terveyskeskukseen ja sitä kautta hoitoon. Minulla on parempi ehdotus. Mitäs jos menisimme sinne yhdessä? Aivan, yhdessä! Katsotaan, kumpi kestää kauemmin pehmustetussa huoneessa, pakkopaidassa ja lääkehöyryssä. Ja kilpaillaan siitä, kumpi kestää eniten sähköshokkeja, jooko? Ja siitä kumpi saa hulluimman paperit ja monimutkaisimman diagnoosin. Hubaa! Voittaja maksaa toiselle OT-paketin.
Mutta musta tuntuu, Kätkis, että ALL YOU NEED IS LOVE, ihan niin kuin Deksukin. - Kätkäläinen
Kim kirjoitti:
Kätkis, sain juuri nerokkaan idean! Kun ehdotit, että menisin terveyskeskukseen ja sitä kautta hoitoon. Minulla on parempi ehdotus. Mitäs jos menisimme sinne yhdessä? Aivan, yhdessä! Katsotaan, kumpi kestää kauemmin pehmustetussa huoneessa, pakkopaidassa ja lääkehöyryssä. Ja kilpaillaan siitä, kumpi kestää eniten sähköshokkeja, jooko? Ja siitä kumpi saa hulluimman paperit ja monimutkaisimman diagnoosin. Hubaa! Voittaja maksaa toiselle OT-paketin.
Mutta musta tuntuu, Kätkis, että ALL YOU NEED IS LOVE, ihan niin kuin Deksukin.Vai sait nerokkaan idean, tais olla ensimmäinen kerta, sattuko? Mutta mennään vaan. Heti kun löydät paikan, missä sähköshokkeja annetaan. Tiedätkös, vastoin L. Ronin sinulle antamaa "tietoa", niitä ei enää saa vaikka pyytäis. Pakkopaidasta, lääkehöyryistä ja pehmustetusta huoneesta sinulla on luultavasti tarkempaa tietoa kuin minulla. Btw, onko sinulla secretin ja Kimin lisäksi montakin nimimerkkiä, jota käytät tällä palstalla? Sen vuoksi vaan, että haluaisin tietää, monellako scientologilla riittää ÄO kirjoittamiseen? Mutta, herjaukset sikseen ja takaisin asiaan; L. Ronilla oli jo ennen scientologi aikojaan hyvin vaikeaa. Hän mm. pyysi päästä avohoitoon, johon häntä ei kuitenkaan huolittu, vaikka häntä hoitanut psykiatri sellaista suositteli (siihen aikaan sota oli imenyt mielenterveystyön resurssit). Luultavasti nåiltä ajoilta on peräisin L. Ronin sairaalloinen julkisen mielenterveystyön vihaaminen. Tämä mielenterveystyön vihaamisesta alkanut julkisen terveydenhoidon halveksunnaksi kasvanut oire, on tänäkinpäivänä osa scientologi kulttia. Scientologien mukaan esim. AIDS-oireyhtymä ei ole sairaus, vaan mielentila josta voi parantua, kun vaan muuttaa "asennetta". voihan (!).
http://www.clambake.org/archive/ronthenut/
On muuten hyvä linkki, suosittelen sitä kaikille scientologiasta kiinnostuneille ja sen parissa jo oleville. Katsokaa rohkeasti, ei L. Ron tai etiikka upseeri oikeasti voi teitä tarkkailla koko aikaa. - Tutkija
Kätkäläinen kirjoitti:
Vai sait nerokkaan idean, tais olla ensimmäinen kerta, sattuko? Mutta mennään vaan. Heti kun löydät paikan, missä sähköshokkeja annetaan. Tiedätkös, vastoin L. Ronin sinulle antamaa "tietoa", niitä ei enää saa vaikka pyytäis. Pakkopaidasta, lääkehöyryistä ja pehmustetusta huoneesta sinulla on luultavasti tarkempaa tietoa kuin minulla. Btw, onko sinulla secretin ja Kimin lisäksi montakin nimimerkkiä, jota käytät tällä palstalla? Sen vuoksi vaan, että haluaisin tietää, monellako scientologilla riittää ÄO kirjoittamiseen? Mutta, herjaukset sikseen ja takaisin asiaan; L. Ronilla oli jo ennen scientologi aikojaan hyvin vaikeaa. Hän mm. pyysi päästä avohoitoon, johon häntä ei kuitenkaan huolittu, vaikka häntä hoitanut psykiatri sellaista suositteli (siihen aikaan sota oli imenyt mielenterveystyön resurssit). Luultavasti nåiltä ajoilta on peräisin L. Ronin sairaalloinen julkisen mielenterveystyön vihaaminen. Tämä mielenterveystyön vihaamisesta alkanut julkisen terveydenhoidon halveksunnaksi kasvanut oire, on tänäkinpäivänä osa scientologi kulttia. Scientologien mukaan esim. AIDS-oireyhtymä ei ole sairaus, vaan mielentila josta voi parantua, kun vaan muuttaa "asennetta". voihan (!).
http://www.clambake.org/archive/ronthenut/
On muuten hyvä linkki, suosittelen sitä kaikille scientologiasta kiinnostuneille ja sen parissa jo oleville. Katsokaa rohkeasti, ei L. Ron tai etiikka upseeri oikeasti voi teitä tarkkailla koko aikaa....oikein ajan tasalla olevaa tietoa näillä Hubbardin oppipojilla tästä terveydenhuoltojärjestelmästä.
Kannattaa tutstua siihenkin ennen kuin alkaa hehkuttaa. No, lähteethän toki tunetaan. - Öljymies
Kim kirjoitti:
Kätkis, sain juuri nerokkaan idean! Kun ehdotit, että menisin terveyskeskukseen ja sitä kautta hoitoon. Minulla on parempi ehdotus. Mitäs jos menisimme sinne yhdessä? Aivan, yhdessä! Katsotaan, kumpi kestää kauemmin pehmustetussa huoneessa, pakkopaidassa ja lääkehöyryssä. Ja kilpaillaan siitä, kumpi kestää eniten sähköshokkeja, jooko? Ja siitä kumpi saa hulluimman paperit ja monimutkaisimman diagnoosin. Hubaa! Voittaja maksaa toiselle OT-paketin.
Mutta musta tuntuu, Kätkis, että ALL YOU NEED IS LOVE, ihan niin kuin Deksukin.Kato Kim puppelipojat kiljuvat taas täällä tappituntumalla.
- Kätkäläinen
Öljymies kirjoitti:
Kato Kim puppelipojat kiljuvat taas täällä tappituntumalla.
Tää Öljymies on selvästi käyny scientologien kommunikointikurssin. Sen verran henkevää ja järkiperäistä on teksti. Kuule Öljymies, keskity sinäki naisiin, niin ei tarvii käyttää öljyä liuk... oho meinasin eksyä samalle tasolle öljymiehen kanssa. Noin se kultti leviää, muistakaa varoa.
- Tutkija
Öljymies kirjoitti:
Kato Kim puppelipojat kiljuvat taas täällä tappituntumalla.
Pane jo hiukan paremmaksi tuota juttuasi.
Näkee että auditointi on tehnyt kohdallasi tehtävänsä.
- Tomahavk
Veit sanat suustamme. Kätkis on oikea persläpi! Ovat puppelipoikia Tutkijan kanssa. Hyi Yäk!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483