13-vuotias tyttäreni haluaisi lähteä samanikäisen kaverinsa katsomaan Musen ensi kesän keikkaa olympiastadionille.
Hänelle järjestyy kyydit stadionille ja sieltä takaisin kyydissämme, mutta vähän arveluttaa päästää noin nuori myöhään (21-23) isompien ihmisten seuraan..
Itselläni ei noista keikkameiningeistä ole kauheasti käsitystä muutakuin että tiedän ettei muse ole sellaista räminämusiikkia joten siellä tuskin on ne kaikkein pahimmat huumehörhöt paikalla. Ilmeisesti paljon teinityttöjä menee kuuntelemaan ja tyttäreni väittää kivenkovaan etteivät hekään mene vanhempiensa kanssa katsomaan.
Mitä mieltä? Voinko päästää hänet kaverinsa kanssa?
Minkä ikäisenä lapsen voi päästä keikalle?
7
3049
Vastaukset
- ......Nainen 52 v...
Itse olen ollut 14-vuotiaana ensimmäisellä keikallani vuonna 1974. Miten lie maailma tuossa 31 vuodessa muuttunut? Mieti millainen itse olit 13-vuotiaana ja miten olisit pärjännyt. Päästikö sinun vanhempasi sinua kavereiden kanssa musaa kuuntelemaan vaiko ei?
- 30 v. nainen
Itse olin 14-kesäisenä katsomassa Jacksonin konserttia Olympiastadionilla vuonna 1997. Mukana oli äitini ja kaksi parasta kaveria. Muistelisin, että keikka kesti suht myöhään (ei tosin yli puolen yön). Itseäni ei haitannut ollenkaan, että äitini oli mukana, ei latistanut tunnelmaa tms. Jos et halua päästää lastasi "yksin" keikalle niin lähde mukaan. Vai onko tässä kyseessä nyt siitä, että tytär pitäisi nolona jos äiti lähtee mukaan?
- Lina
Kiikun kaakun, eli siinä ja siinä.
Joka tapauksessa haku ja tuonti on järjestetty eli jos tyttö on ihan järkevä laatuaan, niin päästäisin kyllä. Itsellä samanikäinen tyttö ja päästäisin kyllä, jos on kotiin kyyditys. Paikan päälle voi mennä julkisilla alkuillasta. - hannabach82
Ilman muuta!Itse olin 13-vuotiaana ekoilla fetareilla v.1995, tosin meillä oli kotiintuloajat ja ilmoitusvelvollisuus aina välillä.Hyvin meni ja hauskaa oli vaikka useampi teini meitä porukassa olikin.Tuon ikäisenä sitä on niin sekaisin jo elämästä, että päihteitä ei tarvita. :) Itse ajattelin lähteä katsomaan samaista keikkaa oman tyttäreni kanssa (6v) kun fanittaa kyseistä bändiä.Tosin ehdottomasti katsomopaikalle, eikä "monttuun".Stadioneilla ollaan aika tarkkoja muutenkin ihmisten kunnon kanssa ja anniskelualueella ne sekavimmat tyypit hengailee.Onneksi.
- Voiko?
Voiko tiedän mielestä päästää 10 -vuotiasta tyttöä hyväntekeväisyys konserttiin? Tyttäreni haluaisi,koska siellä (3.12.) esiintyy Robin ja 10 muuta! Hän ja bestis haluaisivat niin kovasti,että päästän heidät..Mitä mieltä te olette? Minä olin viimeksi 14v. kun pääsin Michael Jacksonin keikalle (1997) Mutta olin sentään 4- vuotta vanhempi..Vähän askarruttaa:/
- Itse pääsin..
festareille sitten kun olin täysi-ikäinen. En todellakaan(!!) päästäisi 13-vuotiasta mihinkään keikalle ilman aikuista.
- kokemus-k
Olympiastadionilla olevat keikat ovat ihan niitä turvallisimpia ja hyvin kaukana esim. festarimeiningistä jossa ihmiset saattavat olla enemmän "viihteellä" ja monet käyttävät runsaasti alkoholia. Stadionilla on tarkka tarkastus sisään mennessä ja paljon järjestysmiehiä.
Stadionkonsertit ovat ainoita joille itse päästäisin oman lapseni joka on saman ikäinen kuin sinunkin.
Vienti ja haku portilta niin kaikki menee varmasti hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196