Minkä ikäisenä lapsen voi päästä keikalle?

IsoMursu63

13-vuotias tyttäreni haluaisi lähteä samanikäisen kaverinsa katsomaan Musen ensi kesän keikkaa olympiastadionille.

Hänelle järjestyy kyydit stadionille ja sieltä takaisin kyydissämme, mutta vähän arveluttaa päästää noin nuori myöhään (21-23) isompien ihmisten seuraan..

Itselläni ei noista keikkameiningeistä ole kauheasti käsitystä muutakuin että tiedän ettei muse ole sellaista räminämusiikkia joten siellä tuskin on ne kaikkein pahimmat huumehörhöt paikalla. Ilmeisesti paljon teinityttöjä menee kuuntelemaan ja tyttäreni väittää kivenkovaan etteivät hekään mene vanhempiensa kanssa katsomaan.

Mitä mieltä? Voinko päästää hänet kaverinsa kanssa?

7

2590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......Nainen 52 v...

      Itse olen ollut 14-vuotiaana ensimmäisellä keikallani vuonna 1974. Miten lie maailma tuossa 31 vuodessa muuttunut? Mieti millainen itse olit 13-vuotiaana ja miten olisit pärjännyt. Päästikö sinun vanhempasi sinua kavereiden kanssa musaa kuuntelemaan vaiko ei?

    • 30 v. nainen

      Itse olin 14-kesäisenä katsomassa Jacksonin konserttia Olympiastadionilla vuonna 1997. Mukana oli äitini ja kaksi parasta kaveria. Muistelisin, että keikka kesti suht myöhään (ei tosin yli puolen yön). Itseäni ei haitannut ollenkaan, että äitini oli mukana, ei latistanut tunnelmaa tms. Jos et halua päästää lastasi "yksin" keikalle niin lähde mukaan. Vai onko tässä kyseessä nyt siitä, että tytär pitäisi nolona jos äiti lähtee mukaan?

    • Lina

      Kiikun kaakun, eli siinä ja siinä.

      Joka tapauksessa haku ja tuonti on järjestetty eli jos tyttö on ihan järkevä laatuaan, niin päästäisin kyllä. Itsellä samanikäinen tyttö ja päästäisin kyllä, jos on kotiin kyyditys. Paikan päälle voi mennä julkisilla alkuillasta.

    • hannabach82

      Ilman muuta!Itse olin 13-vuotiaana ekoilla fetareilla v.1995, tosin meillä oli kotiintuloajat ja ilmoitusvelvollisuus aina välillä.Hyvin meni ja hauskaa oli vaikka useampi teini meitä porukassa olikin.Tuon ikäisenä sitä on niin sekaisin jo elämästä, että päihteitä ei tarvita. :) Itse ajattelin lähteä katsomaan samaista keikkaa oman tyttäreni kanssa (6v) kun fanittaa kyseistä bändiä.Tosin ehdottomasti katsomopaikalle, eikä "monttuun".Stadioneilla ollaan aika tarkkoja muutenkin ihmisten kunnon kanssa ja anniskelualueella ne sekavimmat tyypit hengailee.Onneksi.

    • Voiko?

      Voiko tiedän mielestä päästää 10 -vuotiasta tyttöä hyväntekeväisyys konserttiin? Tyttäreni haluaisi,koska siellä (3.12.) esiintyy Robin ja 10 muuta! Hän ja bestis haluaisivat niin kovasti,että päästän heidät..Mitä mieltä te olette? Minä olin viimeksi 14v. kun pääsin Michael Jacksonin keikalle (1997) Mutta olin sentään 4- vuotta vanhempi..Vähän askarruttaa:/

    • Itse pääsin..

      festareille sitten kun olin täysi-ikäinen. En todellakaan(!!) päästäisi 13-vuotiasta mihinkään keikalle ilman aikuista.

    • kokemus-k

      Olympiastadionilla olevat keikat ovat ihan niitä turvallisimpia ja hyvin kaukana esim. festarimeiningistä jossa ihmiset saattavat olla enemmän "viihteellä" ja monet käyttävät runsaasti alkoholia. Stadionilla on tarkka tarkastus sisään mennessä ja paljon järjestysmiehiä.
      Stadionkonsertit ovat ainoita joille itse päästäisin oman lapseni joka on saman ikäinen kuin sinunkin.
      Vienti ja haku portilta niin kaikki menee varmasti hyvin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      95
      1769
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1342
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1216
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1104
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      903
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      391
      842
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      43
      827
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      822
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      134
      793
    Aihe