Muslimit myyvät sianlihaa

fgbdgfg

Mitä uskonoppineet sanovat? Saako muslimi myydä pizzoja, joissa on täytteenä kinkkua, jossa on sianlihaa? Eikö sika ole saastainen eläin? Miten samassa uunissa, jossa on paistettu kinkkupizzaa, voi paistaa pizzoja, joita muslimitkin syövät? Eikö sikamolekyylejä tartu uunista siattomiinkin pizzoihin?

16

1785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos kinkku on tehty sianlihasta, muslimi ei saa myydä sitä. Sika on pidettävä erillään ruoasta.

• fgbdgfg

No miksi sitten Suomessa on paljon muslimien pitämiä pizzerioita, joissa myydään kinkkupizzaa? Onko nää pizzamuslimit sellaisia vähän vapaamielisempiä muslimeita?

• Tarkastaja 3
        fgbdgfg kirjoitti:

No miksi sitten Suomessa on paljon muslimien pitämiä pizzerioita, joissa myydään kinkkupizzaa? Onko nää pizzamuslimit sellaisia vähän vapaamielisempiä muslimeita?

Muslimit huijaavat myymällä halal-lihasta valmistettua pizzaa kinkkupizzana!

• fgbdgfg
        Tarkastaja 3 kirjoitti:

Muslimit huijaavat myymällä halal-lihasta valmistettua pizzaa kinkkupizzana!

Hyi olkoon! Minulle halal-liha on saastaista. Lopetan muslimien pizzerioissa syömisen.

• Sikaa nauttiva

Kuules ayahya !
        Milloin söit ( tietoisesti ) viimeksi sianlihaa ?

• WT*
        fgbdgfg kirjoitti:

Hyi olkoon! Minulle halal-liha on saastaista. Lopetan muslimien pizzerioissa syömisen.

Miten halal-liha voi olla saastainen? Kertoisitko? :D

• Herkkusuu 2
        WT* kirjoitti:

Miten halal-liha voi olla saastainen? Kertoisitko? :D

WT*:lle

Miksi sianliha on sitten saastaista ? Kertoisitko ? :D

• fgbdgfg
        fgbdgfg kirjoitti:

Uskontojeni mukaan halal-liha on saastaista.

• Islam on paskaa

Vitun urpo kinkku on sianlihaa,ei sitä mistään tehdä.
        Siat on pidettävä ruoasta erillään siksi en syö yhtään muslimin valmistamaa ateriaa.

• fgbdgfg kirjoitti:

Ilmeisesti he eivät välitä alistua Jumalalle tässä asiassa vaan juoksevat vain maallisen mammonan perässä (sianliha on halvempaa ja suomalaisille kelpaa mikä vain).

• Sikaa nauttiva kirjoitti:

Kuules ayahya !
        Milloin söit ( tietoisesti ) viimeksi sianlihaa ?

Ennen kuin hyväksyin islamin marraskuussa 2006.

• a.yahya kirjoitti:

Ennen kuin hyväksyin islamin marraskuussa 2006.

Tietoisesti vältän myös tuotteita, joissa on sikaa muissa muodoissa, kuten suurinta osaa karkeista.

• Tarkastaja 3

Minä en ole syönyt pizzerioissa enkä kebab-ravintoloissa enää moniin vuosiin,
      islamilaisiin teurastusmenetelmiin perehtymisen jälkeen.
      Eivät täytä minun kriteerejäni hygieniatasonkaan puolesta.
      Loivennan tätä aiempaa väitettäni että ei kaikki pizzeria-alan muslimiyrittäjät
      huijareita ole. Valitettavan useita sellaisia joukosta vain löytyy.
      Muslimien lisääntyessä sopii epäillä kuinka paljon heitä myöskin huijataan myymällä heille
      sian ja naudan lihaa halal-lihana
      Kaupankäynti kun perustuu aina jonkin asteiseen huijaukseen

• sianlihan syöjä.

Kieltohan perustuu siihen että sian- ja muutamien muiden eläinten veri voi sisältää trikiiniloisia. Jos syö huonosti valmistettua lihaa niin loinen jatkaa elämää syöjän lihaksistossa mistä voi seurata reuman tapaista sairautta, pahimmillaan kuolema.

Aikoinaan muslimit eivät pystyneet kamelinlantanuotioillaan kuumentamaan sianlihaa vaadittavaan n. 80 asteeseen mikä riitti loisen tappamiseksi, ja sen takia sianlihaa pidettiin saastaisena.

Nyt kun on hyvät uunit millä sianlihan valmistus pystytään tekemään kunnolla, on tuo kielto mielestäni vanhanaikainen, pelkkää taikauskoa.

Mainitaan nyt vielä että teurastamoissa jokaisen sian veri tarkistetaan, eli kaupasta ostettavat sianlihat ovat turvallisia syödä.

• xcv

"Aikoinaan" muslimit tuskin edes tiesivät koko trikiiniloisen olemassaolosta saatika sen tappamiseen tarvittavaa lämpötilaa.

• Heli -68

Kaikesta te jaksattekin paasata!
      Mitä muslimin sitten pitäisi myydä?
      Jos myydään sikaa maassa maan tavalla kun asiakkaat tahtovat, niin on huono muslimi, eihän hän saisi sikaa myydä.
      Jos ei myydä sikaa vaan myydään halal lihaa, niin sikaahan pitäisi olla tarjolla - pitäähän nyt olla maassa maan tavalla...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3552
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2917
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2153
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2065
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe