menkat mökillä

Olga

auttakaas! minulla on hyvin todennäköisesti menkat juuri silloin kun menen mökille. mökillä ei ole sisävessaa. kuinka te olette selvinneet mökillä menkkojenne kanssa?

6

6668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eukkis

Mökkiä minulla ei ole, mutta suosittelisin että käytät tamponeita, ei tule niin kauheaa sotkua. Ota vessaan vaikka johonkin kippoon vettä mukaan, niin voit sillä vielä huuhtaista paikkoja ennenkuin asennat uuden tamponin. Vähän hankalaa ehkä, mutta puhtaus eli terveys ennenkaikkea.

• ronja

Jos et vedellä jaksa ulkohuussissa läträtä, käytä Savet Intimi kosteuspyyhkeitä. Kyllä pylly niillä puhdistuu! :)
        Kokeiltu on monella vaellusreissulla...

• maccie

Kaipa siellä mökillä nyt jonkinlainen sauna on?
      Riittää kun käy pesulla aamuin ja illoin. Päivällä vaihda side tarpeen mukaan..Itse en käytä lainkaan tampooneja, vaan ainoastaan sidettä. Kuukautisten aikanakaan en pese jokaisen siteen vaihdon yhteydessä, vaan pesu aamuin ja illoin on riittänyt, eikä mitään tulehduksia tai hiivoja ole tullut.

• mymmeli

elikkäs jos itselläni sattuu olemaan mökillä(jossa on myöskin ulkohuussi) ollessa menkat, otan vessaan mennessä mukaan vaihdettavan tamponin/siteen ja tuon sitten tullessani vaihdetun pois vessapaperiin käärittynä ihan sisäroskikseen. ei ole sen kummempaa kuin sisävessassakaan joten hyvin selviää!

• Mirka

Muista sitten, että terveyssiteet ei maadu, joten niitä ei voi heittää ulkovessaan, vaan ne on tuotava kiltisti sisäroskikseen ja vietävä kaatopaikalle kuten muukin muoviroska!

• Amalia

Minä otan yleensä matkoille (juna, laivaretki, alkeellinen matkailukohde jne.) mukaan kertakäyttökäsineitä siltä varalta, että ei ole kunnon käsienpesumahdollisuutta. Käsine käteen, kun ottaa ulos ja laittaa uuden tamponin. Tämä voisi olla yksi mahdollisuus mökkioloissakin.

Savettipakkaus on varmaan myös käyttökelpoinen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6431
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1764
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1548
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1300
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      972
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      37
      928
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      96
      887
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      839
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      233
      793
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      789
    Aihe