Kuinka kauan olette seurustelleet poika/tyttöystävänne kanssa, että olette harrastaneet seksiä..?
Itsellä aikaisemmissa suhteissa tullut hypättyä sänkyyn aika aikaisin, LIIAN aikaisin, johon koko suhde on tavallaan kaatunut. Yhteiset asiat olivat seksi, seksi ja seksi.
Nyt olen tavannut, luultavasti sen maailman ihanimman jätkän, viikko oltu yhdessä. Se jätkä on niin poikkeus, niin positiivisesti kun vaan voikin olla. Voisin aika sata varmasti sanoo et tää suhde kestää, enkä sen takia haluu pilatakaan sitä liian aikasin sänkyyn menemisellä..
.. Sitten vielä luin yhdestä nuortenlehdestä jutun että mun ikäset (15 kesäset) oli seurustellu kuukauden ennen kun oli suudellut? Miten nämä, suutelu, hyväily yms. Miten kauan tunnettu, KUNNON suhteessa? Itellä on yleensä ensimmäinen.. Toinen päivä, kun kontaktia otetaan. Mahdollisesti myös suudellaan, kun se tilanne vaan kohdalle sattuu :) Sellanen vaatteiden päältä hyväily sijoittuu myös sinne aika heti suhteen alkupäähän. Tunnustellaan ja tutustutaan, ettei tulisi tehtyä mitään häitköityä..
Pistäkääs jotain "neuvoo" ja mielipidettä:)
Kuinka kauan..
9
1010
Vastaukset
- poika
Minä ja mun kultsi nukuttiin yhdessä yö jo silloin kun tavattiin ja aina siitä eteenpäin, ja suudeltiin jos silloin.. Sänkyyn mentiin joskus kk seurustelun jälkeen. Pian vuoden kestäny tämä juttu..
- Krhm.
Nukuitte siis kuukauden LATTIALLA? Miten pystyitte siihen?
- osaanLukea
Krhm. kirjoitti:
Nukuitte siis kuukauden LATTIALLA? Miten pystyitte siihen?
Hän ei puhunut mitään lattialla nukkumisesta...
- A II
On hyvä. Siinä ajassa jo näkee ihmisen todellisen luonteen ja että tuleeko jutusta mitn. Suudella voi mun mielestä jo vaikkei olis yhdessäkään =)
- nakki
mä oon seurustellu nyt oman tyttöni kans jotai vähä yli vuoden :P eikä mul mikää kiire sänkyy oo.se on totta et se vois pilata kaiken.mut onha tietty vaatteiden päällistä hyväilyä ja sellast ;) tuntuu jo hyvältä ja kiihottuu kun ees näen hänet x)
- 123
kesti naiseni kanssa melkein 2vuotta.
Nyt ollaa oltu n.7v yhessä ja lapsi täyttää kohta vuoden=)- kolibri
Ensin meni 4 kuukautta ennen ku ees suudeltiin. Pidettiin vaan käsistä kiinni ja halailtiin. oltiin seurusteltu 10 kuukautta ennen ku mentiin sänkyyn. Nyt ollaan oltu yhessä reilu vuoden. Oon 16v.
- minä..?!
oltiin tunnettu pari viikkoa ja varsinaisesti seurusteltu kaks päivää niin harrastettiin seksiä. olemme nyt seurustelleet melkein 1 ½ cuotta ja seksi ei ole todellakaan pääasia suhteessamme, vaikkakin se on todella hyvää ja pystymme keskustelemaan siitä. Olen 17, poikaystäväni 21. :)
- minä..?!
1 ½ vuotta ollaan seurusteltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089