Naiset ei halua yksinäistä miestä

suoraa puhetta

jolla ei ole kavereita. Sellanen mies on naisten mielestä täysi luuseri eikä naiset halua sellaseen tutustua. Eikä yksinäinen nainenkaan halua yksinäistä miestä. aina löytyy joku tekosyy miksei kelpaa tutustua.

164

8353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanomikro

      Yksinäinen on jotenkin outo ja naisia pelottaa outo mies.
      Vosu haluu hymyilevän, ulospäin suuntautuvan, sporttisen juopon retaleen !
      Kuitenkin selalisen juopon joka on edes kerran kuussa selvinpäin tiedätte miksi?

      • ???????????

        " sporttisen juopon retaleen" ?
        Aika outo ilmaisu!
        Kyllä se niin on, että juopot retaleet ei ole sporttisia.
        Seuraavalla kerralla koitat keksiä tarkempia ilmaisuja / jookosta ?


      • gjgjgjgjgjj

        Naiset ei halua yksinäistä miestä.

        Nii totta,niin totta. ja todella kummallista samalla!


      • Anonyymi
        gjgjgjgjgjj kirjoitti:

        Naiset ei halua yksinäistä miestä.

        Nii totta,niin totta. ja todella kummallista samalla!

        Nainen haluaa ilmeisesti miehellä olevan lisäksi ainakin toinen nainen ehkä useampikin. Tällöin voi kilpailla ja osoittaa olevansa paras. Kunnes joku toinen nainen vuorostaan vie voiton.


    • ---

      Olkaamme sitten yksinään. Miehenä voi sentään aina mennä huoriin ja tehdä tuottavia asioita miehisillä aivoilla. Naiset voi sitten vaikka ostaa ajankulukseen 10 kissaa.

      • samaasia

        Tai matkustella säännöllisesti etelän seksilomakohteisiin,jossa ei tarvii edes maksaa seksistä ja kosketuksesta. Naiset vain ovat älynneet kutsua tätä lomaromanssiksi.


    • dssfddfs

      En kyllä usko tuota. että yksinäinen mies ei kelpaa:) Ainakaan en itse pääse edes treffeille kovin usein ja jos pääsen niin eihän se toinen voi tietää, että olen yksinäinen.

    • a18plus6

      Eivät miehetkään halua yksinäistä miestä edes kaveriksi, eikö siten ole hieman hölmöä odottaa, että nainen haluaisi yksinäisen miehen kumppaniksi? Yksinäisyyshän sisältää terminä jo sen, etteivät muut ihmiset välitä juuri seurastasi, tai vaihtoehtoisesti, sinä et juuri välitä muiden ihmisten seurasta.

      • Yksinäinen mies

        Kyllä minulle kelpaa kaunis yksinäinen nainen.


      • ...
        Yksinäinen mies kirjoitti:

        Kyllä minulle kelpaa kaunis yksinäinen nainen.

        luin väärin.


      • näin on

        Meinaatko tosiaan että piää olla jo valmiiksi parisuhteessa ,jotta kelpaa nykyajan naisille ?
        Minä en ainakaan halua kenenkään toisen miehen naista ,se on varmaakin varmempaa.Kunnollinen vapaa nainen kyllä kelpaa,silloin ei olla kenellekkään tilivelvollisia.


      • näin on
        näin on kirjoitti:

        Meinaatko tosiaan että piää olla jo valmiiksi parisuhteessa ,jotta kelpaa nykyajan naisille ?
        Minä en ainakaan halua kenenkään toisen miehen naista ,se on varmaakin varmempaa.Kunnollinen vapaa nainen kyllä kelpaa,silloin ei olla kenellekkään tilivelvollisia.

        Tossa uunohtu mainita yksi tärkeä kriteeri (tanssiotaito)
        Mutta sekään ei ole ehdoton,minä opetan niin paljonkun
        pystyn ja tanssikursseilla lisää.


      • juk124
        näin on kirjoitti:

        Meinaatko tosiaan että piää olla jo valmiiksi parisuhteessa ,jotta kelpaa nykyajan naisille ?
        Minä en ainakaan halua kenenkään toisen miehen naista ,se on varmaakin varmempaa.Kunnollinen vapaa nainen kyllä kelpaa,silloin ei olla kenellekkään tilivelvollisia.

        Aloittaja ei kyllä puhunut mitään parisuhteesta, vaan KAVEREISTA.


      • ninni115
        Yksinäinen mies kirjoitti:

        Kyllä minulle kelpaa kaunis yksinäinen nainen.

        täällä on sellanen nainen!


      • näppi-s
        juk124 kirjoitti:

        Aloittaja ei kyllä puhunut mitään parisuhteesta, vaan KAVEREISTA.

        Kaveriahan minäkin vähän etsiskelen, en parittelusuhdetta, ja nimenomaan yksinäisestä, en toisen omasta. Yksinäinen 60 nainen olisi tervetullut juttu- ym seuraksi vaikkapa Oulusta. Yksi sellainen treffipalstalla olisikin, vaan eipä sinne kirjautumatta voi viestittää, joten taidetaan molemmat jatkaa yksinäistä tietämme loppuun asti.


      • Paimentyttö 2

        Mitä tarkoittaa tosiaan yksinäinen mies? Onko hän yksinäinen siksi että hänellä on outoja tapoja eikä hän sovi porukoihin vai haluaako hän erakkona ollakin yksin?
        Harrastusten kautta voisi seuraa löytyä jos uskaltaa lähteä mukaan. Kyllä siellä naisiakin varmaan on ja harrastuspohjalta luulisi olevan yhteisiä puheenaiheita ja kiinnostuksia. Valokuvaus, luonto, puutyökurssit...
        Oma mieheni on työn puolesta sosiaalinen kun on pakko, muut ajat hän haluaa olla vain kotona eikä tykkää vieraista tai perheiden yhteisistä touhuista. Itse olen taas hyvinkin sosiaalinen eikä törmäyksiltä vältytä.
        Kahdella yksinäisellä voisi hyvinkin olla harmoninen arki, kun vain löytäisivät toisensa...


      • Anonyymi
        näppi-s kirjoitti:

        Kaveriahan minäkin vähän etsiskelen, en parittelusuhdetta, ja nimenomaan yksinäisestä, en toisen omasta. Yksinäinen 60 nainen olisi tervetullut juttu- ym seuraksi vaikkapa Oulusta. Yksi sellainen treffipalstalla olisikin, vaan eipä sinne kirjautumatta voi viestittää, joten taidetaan molemmat jatkaa yksinäistä tietämme loppuun asti.

        Outo juttu, kerron miehenä, että mies hakee ystävää.

        Alussa voi hakeakin, jossakin elämän vaiheessa kunnes.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo juttu, kerron miehenä, että mies hakee ystävää.

        Alussa voi hakeakin, jossakin elämän vaiheessa kunnes.....

        Voihan mies laskea riman matalaksi ja ruveta homoksi, jolloin kavereita rupea pukkaamaan. Pukkaamisen seurauksena alkaa peräpukamat vaivata.


    • Adina...............

      "Vosu haluu hymyilevän, ulospäin suuntautuvan, sporttisen juopon retaleen !"

      Tässä on jotain ristiriitaista. On urheilullisia iloisia miehiä, joilla on aina naamallaan jenkkihymy. Ja sitten on yhteiskunnallisesti syrjäytyneitä päihteidenkäyttäjiä, joiden asiat ei ole kovin hyvin. Mutta sporttinen juoppo? Aika harvinainen miestyyppi.

      Mutta tottahan tuo on muuten, mitä aloittaja sanoo. Ainakaan itse en ole kovin ihastunut koskaan ollut yksinäisiin miehiin. Jos on itse epäsosiaalinen ja persoonaton, kyllä siltä kumppanilta hakee silloin niitä vahvuuksia, joita itsellä ei ole, mm. rohkeutta, sosiaalisuutta, välittömyyttä ja spontaaniutta. Yleensäkään ihmiset eivät rakastu täysin itsensä kaltaisiin ihmisiin.

      • JingJang

        "Yleensäkään ihmiset eivät rakastu täysin itsensä kaltaisiin ihmisiin. "

        Miksi rohkea, sosiaalinen ja spontaani nainen ei sitten voisi rakastua ujompaan mieheen?


      • ryijyselkä

        Theo Fleury oli aika sporttinen juoppo.. :D Lisäks se oli vielä kauhee wifebeatteri, mut silti se varmaanki on saanu elämässään enemmän pillua ja rahaa, ku me kaikki yhteensä.. :D


      • GaryBatman
        ryijyselkä kirjoitti:

        Theo Fleury oli aika sporttinen juoppo.. :D Lisäks se oli vielä kauhee wifebeatteri, mut silti se varmaanki on saanu elämässään enemmän pillua ja rahaa, ku me kaikki yhteensä.. :D

        Pystyi juomaan ja olemaan pistepörssin kärkinimiä yhtä aikaa ennen kuin joutui katkolle.


      • Poikien kans kaljall

        " Mutta sporttinen juoppo? Aika harvinainen miestyyppi."

        EI KYLLÄ TODELLAKAAN HARVINAINEN. Ehkä rapajuoppo vasta joskus vähän myöhemmin...


      • Adina..........
        JingJang kirjoitti:

        "Yleensäkään ihmiset eivät rakastu täysin itsensä kaltaisiin ihmisiin. "

        Miksi rohkea, sosiaalinen ja spontaani nainen ei sitten voisi rakastua ujompaan mieheen?

        "Miksi rohkea, sosiaalinen ja spontaani nainen ei sitten voisi rakastua ujompaan mieheen?"

        Nimenomaan näin voi olla myös. Sosiaaliset naiset varmaan tuntevat vetoa erilaisiin miehiin.


      • Anonyymi
        Adina.......... kirjoitti:

        "Miksi rohkea, sosiaalinen ja spontaani nainen ei sitten voisi rakastua ujompaan mieheen?"

        Nimenomaan näin voi olla myös. Sosiaaliset naiset varmaan tuntevat vetoa erilaisiin miehiin.

        Ihminen rakastuu toiseen ihmiseen eikö siinä ole koskaan kysymys miten paljon on kavereita tai ei yhtäkään, sillä Olishan se jo kauppaan käyntiä jos laitetaan ehtoja mitä on oltava ihminen in se tärkein ei mikään muu oli ujo tai vilkas . Rakkaus ei aseta ehtoja . Ja kun on vähän aikaa yhdessä niin näkee onko se rakkaus kestävää vai hetken huumaa . Ujo mies on yhtä hyvä kun vilkaskin se on vaan siinä että kehen mieltyy .


    • döldföfgfg

      minkälainen on yksinäinen??? on niin monenlaista yksinäistä ihmistä

      sain käsityksen että ap kuvaili sen kaltaista yksinäistä miestä joka on ihan ulkona kaikesta,ei kavereita ei työpaikkaa,erittäin huono itsetunto

      et voi pelkästään laittaa yksinäisyyden piikkiin,

      minulla oli nuoruudessa vain yksi oikea kaveri jota harvakseltaan tapasin,silti minulla oli naissuhteita ja seurustelu kokemuksia,nnykyään olen naimisissa

    • ei mulla ainakaan

      Yksinäisellä ei aina ole huono itsetunto

    • ..................

      Joo se on ihan totta. Oli mullakin ennen jonkunverran enemmän kavereita, mutta minunkin pitäisi mennä heitä moikkaamaan eikä ainoastaan masentua kotona.

      • Anonyymi

        Iso kalunen mies saa naisia ja auto pitää olla iso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso kalunen mies saa naisia ja auto pitää olla iso.

        Molo on yksinäinen mutta aivot eivät.
        Ristiriita.


    • On tuossa avauksessa hiukan perää. Nainen valitsee mielellään seurallisen miehen. Mutta kun hän saa miehen hallintaansa, hän alkaa järjestelmällisesti katkoa tämän ystävyys- ja muita siteitä, ainakin sellaisia jotka hänen käsittääkseen vaarantavat jollain tavalla hänen asemaansa parisuhteessa. Siis sellaisia, jotka vallitsivat parisuhteen syntymistilanteessa; nainen sabotoi uuden suhteen syntymismahdollisuutta. Tiedostamatta ja/tai tiedostaen.

    • ........

      Mullekin kelpaa komea yksinäinen mies =)

    • niin.

      Naisille kelpaa aina komea vaikka olis yksinäinen. Tavis ei kelpaa vaikka taviksella olis kavereitakin.

    • Olet aivan oikeassa, en usko että voisin seurustella yksinäisen miehen kanssa. Jos nelikymppinen pääkaupunkiseudulla asuva mies on niin yksinäinen, ettei hänellä ole työ- tai harrastuskavereita, ei sukulaisia, ei mitään menoja muiden ikäistensä miesten kanssa, niin kyllä hänessä on jotain outoa. Vaikka miehillä ei välttämättä olekaan "bestiksiä" kuten naisilla, niin kyllä normaalielämässä pitäisi syntyä jonkinlaisia kaveruussuhteita. Vaikea kuvitella, että joku olisi kokonaan ilman niitä, jos kuitenkin osallistuu työelämään ja harrastaa jotain.

      Eikä yksinäinenmies haluaisi seurustella minun kanssani, joten tasapeli. Minulla ei todellakaan olisi aikaa eikä halua korvata hänelle kaikkia maailman muita ihmisiä. Minulla on omat työni ja omat harrastukseni ja omat sukulais- ja ystäväsuhteeni, jotka haluan ylläpitää. Etenkään seurustelun alkuvaiheessa en todellakaan kuljettaisi miestä mukana kaikilla sukulaisvierailuilla tai kun käyn "parantamassa maailmaa" kaverin kanssa kahvikupillisen tai viinilasillisen äärellä, kyllä minä oletan että miehelläkin on omat menonsa eikä hän vain istu kotona minua odottamassa tai änkeä mukaan minun menoihini.

      Ja pakko sanoa vielä, että näiden palstan keskustelujen lukeminen on kyllä muuttanut käsitystäni yksinäisistä miehistä... huonompaan suuntaan. Täällä on muutama aika pahasti todellisuudesta vinksahtanut kirjoittaja.

      • pepe peeveli

        Kirjoituksesi perusteella en kykene edes ymmärtämään, miksi olet tällä palstalla, joten onko ihme, etteivät ajatusmaailmat kohtaa?


      • pepe peeveli kirjoitti:

        Kirjoituksesi perusteella en kykene edes ymmärtämään, miksi olet tällä palstalla, joten onko ihme, etteivät ajatusmaailmat kohtaa?

        Tunnen oloni ihan yhtä yksinäiseksi kuin muutkin, minulla se yksinäisyys vain ajoittuu iltoihin ja öihin, kun ei ole ketään koskaan vierellä.


      • eroavaisuudet
        pepe peeveli kirjoitti:

        Kirjoituksesi perusteella en kykene edes ymmärtämään, miksi olet tällä palstalla, joten onko ihme, etteivät ajatusmaailmat kohtaa?

        Naisten ja miesten yksinäisyys tunnetusti eroaa toisistaan.

        Miehet -> ei kumppania tai vähäinen sosiaalinen verkosto

        Naiset -> Kumppani tai laajahko sosiaalinen verkosto


      • näkee tarpeekseen

        Miksi vapaa-ajalla pitäisi riippua työkavereissaan, vaikka yksinäinen olisikin.


      • 1-1
        näkee tarpeekseen kirjoitti:

        Miksi vapaa-ajalla pitäisi riippua työkavereissaan, vaikka yksinäinen olisikin.

        Voisiko johtua siitä että yrittää rimpuilla irti siitä yksinäisyydestään ja luulee että jopa välittäisit hänestä.

        Mutta älä ole yhteudessä heihin. Ja kun seuraavan kerran menet pyytämään jotakin tuolta "riippuvalta" työkaverilta mieti miksi hän sinua auttaisi.

        Ei tarvitse auttaa opi - vittu itse hoitamaan asiasi.


      • 1-1
        näkee tarpeekseen kirjoitti:

        Miksi vapaa-ajalla pitäisi riippua työkavereissaan, vaikka yksinäinen olisikin.

        Voisiko johtua siitä että yrittää rimpuilla irti siitä yksinäisyydestään ja luulee että jopa välittäisit hänestä.

        Mutta älä ole yhteudessä heihin. Ja kun seuraavan kerran menet pyytämään jotakin tuolta "riippuvalta" työkaverilta mieti miksi hän sinua auttaisi.

        Ei tarvitse auttaa opi - vittu itse hoitamaan asiasi.


      • ;))
        simasuuneiti kirjoitti:

        Tunnen oloni ihan yhtä yksinäiseksi kuin muutkin, minulla se yksinäisyys vain ajoittuu iltoihin ja öihin, kun ei ole ketään koskaan vierellä.

        no eikös se yksinäinen mies voisi pitää sinulle seuraa iltaisin, ja aamulla molemmat katoaisitte omille teillenne seuraavaan iltaan saakka .... ;)


      • kiljotiini

        Ja juuri sun kaltasia naisia suurin osa miehistä karttelee kuin ruttoa.


      • Jake_45

        Selvästi huomaa että kaupungista ollaan.Teen ite kahta työtä eli toinen palkka ja toinen sitten omana yrittäjänä ja ei kyllä kaverit enää illalla ja vkl kiinnosta yhtään,soitellaan kyllä välillä mutta muuten en jaksa lähteä mihinkään,olen ihan tyytyväinen kun saa iltaisin vaan olla tekemättä mitään.Yksinäisyys on niin suhteellinen käsite,saan ite sosiaalista kanssakäymistä töissä ihan riittävästi eli siellä sitä maailmaa parannellaan ihan yltä kyllin.


    • Marcus3

      Itse ainakin viihdyn yksin. sukua ei enää ole paljoa jäljellä samalla paikkakunnalla. Kaverieta on mutta asuvat nykyään toisella puolella maata/maailmaa, ja yhteyden pito on vähäistä. eli olenko outo?

    • pixi0

      tutustuin ns. yksinäiseen mieheen.... se osoittautu TRANSUKSI mun puolesta se saa olla edelleen yksin.......

      • ihmettelijä.

        Mitäs vikaa siinä on jos on transvestiitti ja miksi transvestiitti mielestäsi antsaitsee olla yksin?

        "Transu" sanan käytön voit lopettaa heti alkuunsa.


      • et voi olla tosissas
        ihmettelijä. kirjoitti:

        Mitäs vikaa siinä on jos on transvestiitti ja miksi transvestiitti mielestäsi antsaitsee olla yksin?

        "Transu" sanan käytön voit lopettaa heti alkuunsa.

        Sairasta...


      • Ihmettelijä.
        et voi olla tosissas kirjoitti:

        Sairasta...

        Ihan yhtä normaalia kuin se, että naisella on siilitukka ja lökäpöksyt.


      • et voi olla tosissas kirjoitti:

        Sairasta...

        Ei ole, transvestismi ei kuulu sairausluokituksiin.


      • juk124
        ihmettelijä. kirjoitti:

        Mitäs vikaa siinä on jos on transvestiitti ja miksi transvestiitti mielestäsi antsaitsee olla yksin?

        "Transu" sanan käytön voit lopettaa heti alkuunsa.

        Transuhan voi tarkoittaa sekä transvestiittiä että transeksuaalia.


      • ...
        juk124 kirjoitti:

        Transuhan voi tarkoittaa sekä transvestiittiä että transeksuaalia.

        tarkoittaa vain transvestiittia. Toki jotkut saattaa tietämättömyyttään nimittää myös transsukupuolisia transuiksi.

        ja transeksuaali termiä ei suomessa enää käytetä sen harhaanjohtavuuden vuoksi.


    • 4+17

      Minulla on aina ollut tosi pieni ystäväpiiri... tai no, yksi läheinen ystävä vain läpi kouluaikojen. Olen introvertti ja toivoin sellaista miestä, joka ei olisi koko ajan menossa. Viihtyisi kotona minun kanssani. Minä tulen toimeen paremmin sellaisen miehen kanssa ja sellainen minulla nyt onkin, eikä kumpikaan ole enää yksinäinen. Kun hän kertoi, että hänellä ei juuri ole kavereita, ajattelin "kiva, nyt voin kertoa hänelle ettei minullakaan ole kavereita :)".

      • uteliaisuuttani ...

        mistä sellaisen introvertin naisen löytäis, kiven altako ;) ?


      • Yksin jo lähes 70 v
        uteliaisuuttani ... kirjoitti:

        mistä sellaisen introvertin naisen löytäis, kiven altako ;) ?

        Sehän tuossa ylhäällä just kertoi, että löysi jo kaverin eikä enää ole yksin. Niin että älä turhia haaveile, en minäkään.


      • Kyllä löytyy
        uteliaisuuttani ... kirjoitti:

        mistä sellaisen introvertin naisen löytäis, kiven altako ;) ?

        Silmät auki!!


      • 4+17
        Yksin jo lähes 70 v kirjoitti:

        Sehän tuossa ylhäällä just kertoi, että löysi jo kaverin eikä enää ole yksin. Niin että älä turhia haaveile, en minäkään.

        En tiedä missä muut introvertit naiset ovat, mutta minut löysi nettideitistä. Mutta aivan varmasti meitä jostain löytää. :)


    • 566gnhd

      Yksinäinen voi olla joidenkin silmissä joissakin tapauksissa mielenkiintoinen ja positiivisella tavalla erikoinen ihminen. Jotkut yksinäiset ihmiset vaikuttavat joskus sosiaalisia älykkäämmiltä.

      Itse olen nainen jota kiinnostaa kovasti yksinäiset miehet. Vieläpä paljon plussaa jos on introvertti ja sisäänpäin kääntynyt luonne. Ensirakkauteni oli ujo asperger-poika.

    • ei kukaan muu

      Niin joku psykologi saattaa olla kiinnostunut jututtamaan yksinäisiä. Ei tavis naiset kiinnostu yksiäisistä miehistä.

      • ei kukaan muu

        Monesti kaikkia yksinäisiä luullaan hulluiksi, joilla on joku ongela tai sit niitä luullaan vaarallisiksi joten kukaan ei halua tutustua.


      • huoooohh...
        ei kukaan muu kirjoitti:

        Monesti kaikkia yksinäisiä luullaan hulluiksi, joilla on joku ongela tai sit niitä luullaan vaarallisiksi joten kukaan ei halua tutustua.

        Tuo on niin totta. Yksinäinen ihminen leimataan nopeasti oudoksi, hulluksi tms. Sellaisen seuraa sitten kartetaan, ja mietitään että miksi se on aina yksin..? NO SIKSI KUN TE PIDÄTTE MEITÄ OUTONA JA PYSYTTE KAUKANA!!


      • Rohkeutta etsintään

        No, no. Älä nyt yleistä "ei kukaan muu". Olen nainen eikä mullakaan ole koskaan ollut montaa ystävää. Olen sinänsä ihan seurallinen, mutta viihdyn hyvin yksin. En kaipaa jatkuvaa menemistä ja puhetulvaa. Joskus silti masentaakin, jos olen monta päivää puhumatta kenenkään kanssa. Kyllä mulle yksinäinen mies kelpaisi ainakin kaveriksi, muu riippuisi siitä kohtaako kemiat. Juoppo tai alkoholin suurkuluttaja ei kävisi eikä tupakointi. Yksinäistä miestä (tai naista) ei ehkä haluta helposti sen tähden ystäväksi, että pelätään, että hän tulee liian riippuvaiseksi uudesta ystävästään, ja on jatkuvasti oven takana tai haluamassa tavata. Eli hänestä tulisi riippakivi. Mulle on käynyt noin pari kertaa ja voin sanoa, että raskasta oli. Ne ystävyydet lopetin äkkiä.


      • 097*´`?88
        Rohkeutta etsintään kirjoitti:

        No, no. Älä nyt yleistä "ei kukaan muu". Olen nainen eikä mullakaan ole koskaan ollut montaa ystävää. Olen sinänsä ihan seurallinen, mutta viihdyn hyvin yksin. En kaipaa jatkuvaa menemistä ja puhetulvaa. Joskus silti masentaakin, jos olen monta päivää puhumatta kenenkään kanssa. Kyllä mulle yksinäinen mies kelpaisi ainakin kaveriksi, muu riippuisi siitä kohtaako kemiat. Juoppo tai alkoholin suurkuluttaja ei kävisi eikä tupakointi. Yksinäistä miestä (tai naista) ei ehkä haluta helposti sen tähden ystäväksi, että pelätään, että hän tulee liian riippuvaiseksi uudesta ystävästään, ja on jatkuvasti oven takana tai haluamassa tavata. Eli hänestä tulisi riippakivi. Mulle on käynyt noin pari kertaa ja voin sanoa, että raskasta oli. Ne ystävyydet lopetin äkkiä.

        "Mulle on käynyt noin pari kertaa ja voin sanoa, että raskasta oli. Ne ystävyydet lopetin äkkiä."

        Eli sinäkö katkasit välit tuollaiseen ns. riippakiveen? Sanoit lopettaneesi ne ystävyydet äkkiä. Jos oli siis noin, niin kävikö mielessä, ettei tämä kyseinen ole ehkä tajunnut olleensa liian takertuvainen frendi......


      • vanha uusiosinkku
        ei kukaan muu kirjoitti:

        Monesti kaikkia yksinäisiä luullaan hulluiksi, joilla on joku ongela tai sit niitä luullaan vaarallisiksi joten kukaan ei halua tutustua.

        Entinen esimieheni, DI, esitti kerran ihan tosissaan, että jos mies on 30 v eikä naimisissa, hänessä täytyy olla joku vika. Samoin kaikki työkaverini pilkkasivat ja ivasivat vanhojapoikia, useammassakin työpaikassa. Kun sitten löysin vanhanpiian ja menin naimisiin, pilkka loppui. Eikä se alkanut uudestaan eronkaan jälkeen.
        Nyt olen taas ollut yksin 15 vuotta enkä enää etsi mitään, vaikka juttukaveri olisikin mukava olemassa. Näkisimme tai edes kuulisimme joskus, mutta eihän kaikkea voi saada, joten unohdetaan koko juttu.
        Tai olihan minulla juttukaveri, mutta hän löysi jo paremman.


      • Kokenut...
        Rohkeutta etsintään kirjoitti:

        No, no. Älä nyt yleistä "ei kukaan muu". Olen nainen eikä mullakaan ole koskaan ollut montaa ystävää. Olen sinänsä ihan seurallinen, mutta viihdyn hyvin yksin. En kaipaa jatkuvaa menemistä ja puhetulvaa. Joskus silti masentaakin, jos olen monta päivää puhumatta kenenkään kanssa. Kyllä mulle yksinäinen mies kelpaisi ainakin kaveriksi, muu riippuisi siitä kohtaako kemiat. Juoppo tai alkoholin suurkuluttaja ei kävisi eikä tupakointi. Yksinäistä miestä (tai naista) ei ehkä haluta helposti sen tähden ystäväksi, että pelätään, että hän tulee liian riippuvaiseksi uudesta ystävästään, ja on jatkuvasti oven takana tai haluamassa tavata. Eli hänestä tulisi riippakivi. Mulle on käynyt noin pari kertaa ja voin sanoa, että raskasta oli. Ne ystävyydet lopetin äkkiä.

        Juu, mut monilla naisilla ja miehilläkin ne kaverit on sitten niin tärkeitä, ettei siihen väliin voi kumppani oikein päästä. Aina etusijalla on sitoutuminen kaveripiiriin.

        Sitten tulee eroja jatkuvasti. Aina on jokin pikkujuttu huonosti ja sitä kavereiden kanssa päivitellään sen sijaan, että ratkaistaisiin ongelmat ja sitouduttaisiin.

        Yksinäisestä voi saada pysyvän kumppanin, jos on valmis tekemään töitä ja sitoutumaan. Aina kannattaa silti olla varovainen ja väkivaltaisuus ja mustasukkaisuus ym. epänormaali käytös on syytä tarkkaan huomioida ja puntaroida. Pitäisi näåhdä ihmisen sisään, sinne ihan perille, että onko ainesta, se ei ole helppoa ja naiselle pelottavaakin usein ja aiheestakin.

        Silti esim. ujot maalaiset yksinäiset voi olla todella aarteita ja tulet saamaan paljon, kun murrat ennakkoluulosi ja olet valmis sitoutumaan ja kasvamaan yhdessä. PUolin ja toisin.


      • kohta alkaa irtoamaa
        huoooohh... kirjoitti:

        Tuo on niin totta. Yksinäinen ihminen leimataan nopeasti oudoksi, hulluksi tms. Sellaisen seuraa sitten kartetaan, ja mietitään että miksi se on aina yksin..? NO SIKSI KUN TE PIDÄTTE MEITÄ OUTONA JA PYSYTTE KAUKANA!!

        No, naisethan tunnetusti tuntevat suurta seksuaalista vetoa mm. vampyyreihin ym. epeleihin. Vaara viehättää ja kiihottaa kaikki naiset seksuaaliseen hurmostilaan.

        Eli on vain hyvä, jos kaikki yksinäiset miehet leimataan vaarallisiksi.


      • Anonyymi
        Kokenut... kirjoitti:

        Juu, mut monilla naisilla ja miehilläkin ne kaverit on sitten niin tärkeitä, ettei siihen väliin voi kumppani oikein päästä. Aina etusijalla on sitoutuminen kaveripiiriin.

        Sitten tulee eroja jatkuvasti. Aina on jokin pikkujuttu huonosti ja sitä kavereiden kanssa päivitellään sen sijaan, että ratkaistaisiin ongelmat ja sitouduttaisiin.

        Yksinäisestä voi saada pysyvän kumppanin, jos on valmis tekemään töitä ja sitoutumaan. Aina kannattaa silti olla varovainen ja väkivaltaisuus ja mustasukkaisuus ym. epänormaali käytös on syytä tarkkaan huomioida ja puntaroida. Pitäisi näåhdä ihmisen sisään, sinne ihan perille, että onko ainesta, se ei ole helppoa ja naiselle pelottavaakin usein ja aiheestakin.

        Silti esim. ujot maalaiset yksinäiset voi olla todella aarteita ja tulet saamaan paljon, kun murrat ennakkoluulosi ja olet valmis sitoutumaan ja kasvamaan yhdessä. PUolin ja toisin.

        Se mustasukkaisuus on se kamalin tauti ihmisellä. Se ei ole rakkautta mitenkään .
        Itse en laita ehtoja jos rakastun niin se on koko ihmiseen


    • 1-1

      Sittenhän ei halua, aivan sama

    • silly life

      No, ei miehet nyt kauheasti yksinäisistä naisista kiinnostu. Sen on saanut kokea, että on toisten mielestä ihan hyvännäköinen, mutta aina se yksinäisyys pilaa kaiken. Ja sitten kun on saanut sen yksinäisen leiman niin siitä on tosi vaikea päästä eroon.Varsinkin koulussa tämä on ongelma :( Ja mistä minä nyt yhtäkkiä laajan kaveriporukan taikoisin jolla voisin viestiä muille, että olen sosiaalinen ja kiinnostava ihminen. Sitten saa kuulla, että on liian hiljainen. Vähän naurettavaa sillä en ole edes mikään hiljainen. En ole vaan tavannut niitä ihmisiä joiden kanssa juttu luistaa ja ne vähät joiden kanssa olen ollut ovat vaihtaneet koulua. Ja toivon aina, että joku tulisi juttelemaan, kun itsellä ei rohkeus aina riitä.Lisäksi tuntuu siltä, että monilla on jo niin laaja kaveripiiri, että heille on ihan sama olenko mukana vai en. Haluaisin sellaisen ihmisen kaveriksi, jolle merkitsisin jotain.

      Ei kai tälläistä " hiljaista, outoa ja tylsää" voi kukaan tyttöystäväkseen ottaa. Menisi pojalta vielä mainekin, kun tälläisen "hylkiön" kanssa alkaisi olemaan. Hauskaa on vaan se, että olen todellisuudessa ihan toisenlainen ihminen, muut ovat vain luokitelleet minut näin. Surullista, mutta totta. Pitää vaan olla todella vahva. Jos nyt tästä selviän niin sitten selviän mistä vaan. Kai joskus tulee vastaan joku ihminen jolle merkitsen jotain :) Meni vähän nyt ketjun aiheesta ohi.

      Minullekin kelpaisi yksinäinen mies. Oltaisiin samalla viivalla. Eikä tarvitsisi hävetä omaa kaverittomuuttaan.

      • fellowes1

        Mitäs jos tekisit suomi24 treffeihin profiilin niin yksinäiset miehet pääsisivät kirjoittamaan sinulle rakkauskirjeitä. Niistä sitten vain valitset parhaan. Jos ei parhaankaan kanssa sytytä niin voitte kuitenkin olla kavereita tai tuttavia edes, jolloin on tässäkin maassa yksinäisyyttä edes hieman vähemmän.


      • Yksin

        Hei, Silly life! Olen nimim. Rohkeutta etsintään. Kirjoitat aivankuin omasta kouluajastani, se oli juuri tuollaista. Aina sanottiin hiljaiseksi, ei kaivattu porukoihin. Toisaalla saatoin olla aikamoinen ilopilleri. Aikanaan kumminkin perustin perheen, elämä oli hyvää. Silti vuosia myöhemmin tuli ero. Kaipaan ystävää, mutta samalla mietin, osaisinko enää olla itse ystävä kenellekään. Kai olen taas se epävarma hiljainen tyttö vanhemmassa kropassa vain.


      • hmph.

        minä olin kouluaikoina sairaalloisen ujo enkä juuri sanonut sanaakaan toisille ... minut olisi varmaan pitänyt kaiken järjen mukaan laittaa terapeutille mutta jotenkin onnistuin selvittämään ne kauheat vuodet. En ole kovin hyvin päässyt ujoudesta koskaan eroon. Ankarasta ujoudesta seuraa väistämättä yksinäisyys kun koittaa aika muuttaa kotoa pois. Ehkä seuraavassa elämässä on parempi onni ...


      • toisella tavalla se

        Ei ketään miestä haittaa "yksinäinen nainen". Se on ihan päinvastoin.

        Naiselle tilanne on siinä mielessä helpompi ettei miehet tuollaisista asioista välitä. Eivätkä miehet ajattele ns. naisen mainetta (korkeintaan sitä tiettyä mainetta), mutta millään muulla ei ole väliä. Tuollainen "yksinäisyys" katsotaan pikemminkin positiiviseksi seikaksi kuin negatiiviseksi (miksi noin monta plussaa?).

        Pojalla maine kasvaa aina tyttöystävästä. Sillä ei ole edes välttämättä väliä minkälainen tyttöystävä on kyseessä.


      • Eläkeukko Oulusta
        Yksin kirjoitti:

        Hei, Silly life! Olen nimim. Rohkeutta etsintään. Kirjoitat aivankuin omasta kouluajastani, se oli juuri tuollaista. Aina sanottiin hiljaiseksi, ei kaivattu porukoihin. Toisaalla saatoin olla aikamoinen ilopilleri. Aikanaan kumminkin perustin perheen, elämä oli hyvää. Silti vuosia myöhemmin tuli ero. Kaipaan ystävää, mutta samalla mietin, osaisinko enää olla itse ystävä kenellekään. Kai olen taas se epävarma hiljainen tyttö vanhemmassa kropassa vain.

        Mitä ikäluokkaa olet?
        Oletettavasti huomattavasti itseäni nuorempaa.
        Minä olen jo liian vanha, mutta vaikutat kiinnostavalta.


      • silly life
        Yksin kirjoitti:

        Hei, Silly life! Olen nimim. Rohkeutta etsintään. Kirjoitat aivankuin omasta kouluajastani, se oli juuri tuollaista. Aina sanottiin hiljaiseksi, ei kaivattu porukoihin. Toisaalla saatoin olla aikamoinen ilopilleri. Aikanaan kumminkin perustin perheen, elämä oli hyvää. Silti vuosia myöhemmin tuli ero. Kaipaan ystävää, mutta samalla mietin, osaisinko enää olla itse ystävä kenellekään. Kai olen taas se epävarma hiljainen tyttö vanhemmassa kropassa vain.

        Kiva vähän purkaa ajatuksia täällä sitten kun oikein ärsyttää :) Kyllä mä vielä sen oman porukkani löydän. Kiitti sulle viestistä :)


      • silly life
        silly life kirjoitti:

        Kiva vähän purkaa ajatuksia täällä sitten kun oikein ärsyttää :) Kyllä mä vielä sen oman porukkani löydän. Kiitti sulle viestistä :)

        Jooo, ja tää viesti oli siis tarkoitettu nimim. Rohkeutta etsintään.


      • silly life
        toisella tavalla se kirjoitti:

        Ei ketään miestä haittaa "yksinäinen nainen". Se on ihan päinvastoin.

        Naiselle tilanne on siinä mielessä helpompi ettei miehet tuollaisista asioista välitä. Eivätkä miehet ajattele ns. naisen mainetta (korkeintaan sitä tiettyä mainetta), mutta millään muulla ei ole väliä. Tuollainen "yksinäisyys" katsotaan pikemminkin positiiviseksi seikaksi kuin negatiiviseksi (miksi noin monta plussaa?).

        Pojalla maine kasvaa aina tyttöystävästä. Sillä ei ole edes välttämättä väliä minkälainen tyttöystävä on kyseessä.

        Kyllä mä olen vähän eri mieltä. Kyllä tolla maineellakin on vaikutusta.Kuppikunnasta toiseen ei ole helppo siirtyä, eikä ulkonäkö auta. Täälläpäin yksinäisyys on aina huono juttu ja ongelma. Mitä positiivista siinä muka on?


      • rtrtrtt

        sä oot vielä nuori, teini?, joten ehdit löytää sen miehenkin. Minä mies samassa tilanteessa kuin sinäkin.


      • "No, ei miehet nyt kauheasti yksinäisistä naisista kiinnostu."
        Riippuu miehestä. Itselleni kelpais mainiosti yksinäinenkin nainen, kun ei mullakaan ole juuri kavereita, vain tuttuja on joiden kanssa harvakseltaan on tekemisissä.


    • lonerness

      kukaan aikuinen jaksa kaveerata nuorten malliin ..
      ei kaikki kaipaa huomioita ja hälinää ympärilleen

      ei mua haittaisi jos mies olisi yksinäinen kunhan järkeä päästä löytyy-olisi enemmän aikaa tehdä yhteisiä asioita ..hmm...

    • eeeeeeeeees

      Miettikää itse ketä miestä kiinnostaa naisen tulot - harvaa. Miehet 1 naiset 0

      Ulkonäkö? - tämäkin on stereotypia. Monelle miehelle ulkonäkö ei ole niin tärkeää. Sitä vastoin monelle naiselle on. Tässä tulee tasapeli 1-1

      Pituus - miehelle naisen pituudella ei juurikaan ole väliä. Miehet 1 naiset 0

      Paino - Tasapeli 1-1. Kaunis nainen harvoin ottaa lihavan miehen, ellei tällä ole korkeaa sosiaallista asemaa.

      Supliikki. Miehet eivät arvostele naista, jos tämä on hiljaisempi. Ujolla miehellä sen sijaan on vaikeaa. Miehet 1 Naiset 0

      Tulot. Miehiä harvemmin kiinnostaa naisen tulotaso, kunhan on töissä. Miehet 1 naiset 0

      Yhteenveto: Miehet ovat huomattavasti empaattisempia ja jalat maassa olevia yleisellä tasolla. Harmi, etten tykkää miehistä seksuaallisesti.

    • Yksinäisyyttä on positiivista ja negatiivista, ja negatiiviseenkin yksinäisyyteen voi suhtautua toiveikkaasti ilman säälin ja huomion kerjäämistä. Ehkä kaikille ei kelpaa hyvälläkään asenteella varustettu yksinäinen mies, mutta ihan varmasti asenteella saa jo paljon aikaan, vaikka olisikin yksinäinen.

      • åutå

        Musta ei ketään huomaa ees, että oon yksinäinen.. Kaikki tutut luulee, että mulla ois paljon kavereita.. Eipä oo!! Mua luullaan sosiaaliseks, ku heitän todella paljon huumoria ja tykkään hauskuuttaa ihmisiä.. Ja joudun myös puhumaan asiakkaiden kanssa töissä todella paljon.. Kukaan ei sinänsä pidä mua outona ja munhun on muutama menevä ja sosiaalinen ja kaunis nainen rakastunut, mut kyllä se vaan niin on, että on sitten rakkaus loppunut jossain vaiheessa..


    • voi jeesus jo :)))

    • varatun tapailusta

      voi äkkiseltään tulla keuhkot kipeiksi

    • Hmm, taidan kuulua tähän yksinäinen -kategoriaan. Se ei oikeastaan itseeni häiritse. Mulla ei ole tarvetta pitää yllä vapaa-ajallani sosiaalista verkostoa sellaisten ihmisten kanssa, joista en oikeastaan juurikaan välitä. Ja kun alkoholia en käytä niin ei ole tarvetta lähteä kännäämäänkään kaveriporukalla.

      Ei se silti tarkoita sitä, että olisin epäsosiaalinen. Oikeastaan saatan olla liiankin avoin ja puhelias kun sille päälle satun :D Esim. uimahallin saunassa/pukuhuoneissa multa on kyselty, tulisinki illalla käymään (ja annettu numero johon soittaa) tai onko mulla tyttö- tai poikaystävää tai lähtisinkö kahville. Sattuneesta syystä oon jättänyt nämä väliin vaikka ei kai se kerta homoa tekis? :D

      Ja kun olen tällä hetkellä enimmäkseen naisvaltaisilla aloilla hommissa, niin on siinä oppinut suunsa aukaisemaan vastakkaisen sukupuolen kanssa pakostakin. Siis ihan puhumiseen! Mutta eipä sieltä ole kiinnostuneita löytynyt. Olettaisin, että haluavat miehensä jostain toisesta sosiaalisesta statuksesta kuin omalta alaltaan.

      Töissä käyn siis normaalisti 6-7 päivänä viikossa 3 eri työnantajalla. Työnteko ei silti ole mulle mikään pakkomielle vaan lähinnä tapa kuluttaa aikaa paremman tekemisen puutteessa. Liikuntaa taas harrastan lähinnä pyöräilyn, lenkkeilyn ja uinnin muodossa lähes joka päivä ja nyt uuden vuoden kunniaksi aloitin myös kuntonyrkkeilyn.

      Mutta niin, kun kotiin pääsen niin loppuillat vietän oikeastaan lähes 100% varmuudella yksikseni kotona tietokoneen ääressä. Toki nettituttuja on, joiden kanssa tulee juteltua ja pelailtua sun muuta, mutta niitähän ei lasketa? Eli yksinäiseksi minut kai keskivertoihminen luokittelee vaikka itselleni yksinäisyyden tunne iskee lähinnä silloin kun kaipais tavalla tai toisella naisen lämpöö ja läheisyyttä.

      Mutta jos tämä nyt sitten tarkoittaa sitä, etten saa nauttia yhteisistä illoista jonkun ihanan naisen kanssa, niin kuin tässä avauksessa arvellaan, niin olkoon sitten niin :) Enemmän mä tiedän niiden naisten menettäneen, joille en ole kelvannut.

      Tosiaan myös tämän sivuston treffiosion kautta oon vuosien saatossa muutamien naisten kanssa viestitellyt niin että on tavattukin, mutta ei ole kolahtanut. Paitsi kerran, mutta se nainen osoittautui aika sekopääksi tutustumisen jälkeen.

      Pari kertaa on käynyt niin, että "mietitään rauhassa yön yli" ja seuraavana päivänä kohtelias "kiva olet mutta enempi kaverina sut koen". Tiedä sitten mistä syystä. En mä tietääkseni miktenkään ruma, epähygieeninen tai epämiellyttävä ole, vaikka ulkonäköni ja persoonallisuuteni eivät ihan tavallisii ole. Ja vaikka noihin pakkeihin onkin jo tottunut niin ei se hirveän aktiivisesti enää houkuttele etsimään treffiseuraa. Mieluummin kai sitä ilman pettymyksiä kuitenki elää, kun toiveet on kuitenki ehtineet nousta jo jollekin tasolle jos tapaamiseen asti juttu päätyy.

    • 11+3

      milläs tapailet kavereita kun teet vuorotyötä illat töissä ja vapaat menee treenatessa eikä ole edes autoa niin ei sitä jaksa enää mihinkään sitten lähteä. joskus nuorempana sitä jaksa vielä roikkua kavereiden kanssa ei enää vanhempana. näin se vaan menee ja töitä tehtävä että elossa pysyy.

    • ppkone

      Höpön löpöä... hölmö termi tuo 'luuseri'.
      Mutta totta on sekin, että yksinäisellä miehellä tai naisella on suppeammat kuviot ja mahdollisuudet löytää kaveria. Ei se silti sitä tarkoita, etteikö olisi mahdollisuutta. Elämä heittelee suuntaan tai toiseen ja kaveruus voi löytyä vaikka kaupassa tai kävelyllä ollessa. Kemiat kun alkaa jylläämään, niin siinä jää yksinäisyyden tabu toiseksi.

    • Marikkin

      Uskoisin, että sosiaaliset ja aktiiviset ihmiset menestyvät parisuhdemarkkinoilla paremmin lähtökohtaisesti jo siksi, että liikkuvat ihmisten parissa = tutustuvat uusiin ihmisiin niin ystävinä, tuttavina ja kumppaneinakin. Yksinäiselle ihmiselle jo muiden ihmisten pariin meneminen ja jutustelun aloittaminen on vaikeampaa, se on selvä, ettei niitä uusia tuttavuuksia näin ollen oikein saa aikaiseksi.

      Yleensä tutustuminen alkaa pikkuhiljaa, keskustellen ja mielipiteitä vaihtaen. Toisaalta myös itse ajattelen, että kovin yksinäisen ihmisen kanssa voisi olla ahdistavaa olla, koska toinen voisi ripustautua minuun; Loukkaantua ja olla mustasukkainen siitä ajasta, jonka olisimme erillämme (esim. töissä ja ystävän kanssa kävelyllä tai sisaren apuna lapsenvahtina tms). En haluaisi olla kenellekään koko maailma. Että tietäisin toisen katselevan kelloa ja odottavan kärsimättömästi paluutani, kun käyn kastelemassa vanhempieni kukat tai auttamassa iäkästä sukulaistani siivouksessa.

      Yksinäinen jää yksin, ellei ota lähelleen muita ihmisiä. Niihin muihin voi sisältyä oma rakaskin, mutta ei ainoastaan hän.

      • Vormark

        Yksin oleminen on aivan mukavaa, kun sen oikein oivaltaa!


      • looginen päätelmä

        Kyllä se on niin että jos yksinäiset miehet alkavat liikaa näistä kommenteista välittämään niin uskon että siinä ei enää mietikkään naista tai kumppania itselleen.

        Miehen koska pitäisi ensin päästä yksinäisyydestään saadakseen kumppani. Tämä on oikeastaan aika monen naisen ajatusmaailmasta.

        Miehelle taas tuolla asialla ei ole juurikaan väliä.


      • Adina..............

        "En haluaisi olla kenellekään koko maailma. Että tietäisin toisen katselevan kelloa ja odottavan kärsimättömästi paluutani, kun käyn kastelemassa vanhempieni kukat tai auttamassa iäkästä sukulaistani siivouksessa."

        Juuri näin. Fiksua tekstiä.


      • Adina...............
        looginen päätelmä kirjoitti:

        Kyllä se on niin että jos yksinäiset miehet alkavat liikaa näistä kommenteista välittämään niin uskon että siinä ei enää mietikkään naista tai kumppania itselleen.

        Miehen koska pitäisi ensin päästä yksinäisyydestään saadakseen kumppani. Tämä on oikeastaan aika monen naisen ajatusmaailmasta.

        Miehelle taas tuolla asialla ei ole juurikaan väliä.

        "Miehen koska pitäisi ensin päästä yksinäisyydestään saadakseen kumppani. Tämä on oikeastaan aika monen naisen ajatusmaailmasta.

        Miehelle taas tuolla asialla ei ole juurikaan väliä."

        Taas näitä "naiset vaativat miehiltä niin paljon ja miehet eivät mitään naisilta"-juttuja. Kyllähän tosiasia nyt vaan on, että naiset odottaa miehiltä tiettyjä asioita ja miehet naisilta tiettyjä. Monille miehille on naisen ulkonäkö tärkeä ja naisille taas rohkeus, riskinottokyky ja kyky muodostaa laajasti ihmissuhteita. Se on tavallaan naiselle "turvallista", että mies on sosiaalinen, koska se tuo naisellekin laajemman sosiaalisen verkoston ilman, että tarvitsee itse niin nähdä vaivaa sen eteen. Lisäksi ei tarvitse itse koko ajan olla höpöttämässä, kun mies on sosiaalinen.

        Tosin nämä on taas sellaisia yksilöllisiä juttuja. Hyvin rempseä ja sosiaalinen nainen voi kaivata hiljaisempaa ja vetäytyvämpää miestä vastapainoksi. Eikä kaikille miehille naisen ulkonäkö ole kaikki kaikessa. Mutta noin yleensä.


      • Yksinäinen mies

        "Yksinäinen jää yksin, ellei ota lähelleen muita ihmisiä."

        Sulle voisi ehdottaa Darwin awardia. Oletko koskaan tullut miettineeksi että kaikille tuo toisiin tutustuminen ei ehkä mene mallilla "otampa ton tosta nyt lähelleni".

        Luepa joskus mitä tarkoittaa sosiaalisten tilanteiden pelko ja mieti vähän mitä lauot.


    • Nvm55

      Itse olen kokenut että miehet ei halua yksinäistä, varsinkaan työtöntä, naista kuin korkeintaan seksiseuraksi ja kun en siitä puuhasta ole enää lainkaan kiinnostunut, niin yksin saan olla edelleenkin, kun miehiä ei todellakaan kiinnosta ystävyys / kaveruus ILMAN SEKSIÄ.

      • Kyllä minä haluaisin työttömän kaveriksi tai kumppaniksi.


    • Tavara kelpaa

      Suomalainen mies on aika usein yksinäinen susi, metsästäjä, naisen kaataja oli sitten kyseessä vapaa tai varttu.

      Mies on aina ollut kova metsäsätämään ja välillä istuu mättään päälle kun himot jylläävät. Oli sitten kuinka varattu tai mätäs paljas tai karvainen.

      Ja kyllä naisetkin nykyään harrastavat tätä samaa kaatotaktiikkaa ja iskemistä. Ravintoloissa ja tanssilavoilla, jopa itseään tyrkyttäen "yksinäiselle miehelle".

      Suomalainen mies on naisen kaataja eikä mikään muu! Aina se tavara kelpaa ei se yksinäisyyttä ole vaan lihanhimoa.

    • Dozen Takk

      En tarvitse miespuolisia ystäviä. Oon sitten mieluummin louisieri.

    • jaah?

      Mitä tarkoitat "yksinäisellä"? Ehkäpä sinun pitäisi korvata nuo sanat "nainen" ja "mies" tekstistäsi sanoilla "tyttö" ja "poika", koska tekstistäsi tulee mieleen, että olisit 15- vuotias jou kasvukipuileva teini ( anteeksi vaan).

      Ja Suomi24:lle lievä ihmettely: Miten h*vetissä "yksinäisyys" keskustelunaiheena on kategoriassa henkinen "hyvinvointi ja mielenterveys", miten noi kaksi käsitettä muka liittyy toisiinsa? "Yksinäisyys" tuskin on mikään mielenterveydenongelma.

      En kyllä käsitä näitä Suomi24- palstoja, näiden palstajaottelutkin on ihan tampiomaisia... Ja etusivulta tulin tätäkin nimetöntä ketjua lukemaan, en käy "yksinäisyys"- palstalla yleensä.

      • 16+1

        Jos asiasta puhutaan, yksinäisyys liittyy hyvin vahvasti esim. masennukseen ja sitä kautta tuohon "hyvinvointiin ja mielenterveyteen". Joten hölmöähä siitä risailla.


    • täyttä elämää

      Suomessa on aina joku tekosyy. Lähtekää maailmalle!

      itse olen yksin ja silti aina saanut kavereita. Tosin Suomessa vaikeeta. Ihmiset pitää outona jne. Mutta voisin seurustella yksinäisen naisen kanssa, jos tapais sellaisen Suomessa.

      Ulkomailla on tosi paljon kavereita ja muutenkin olen ymmärtävä ja elämää avarasti katsova.

      Yksinäinen voi olla myös tosi fiksu ihminen, joka ei tahdo olla massassa!

    • mie vaan

      no haloo ota nyt järki käteen mikä siitä tekee huonoman ihmisen jos on yksinäinen

    • rehellinen vastaus

      Minusta yksinäisyydessä on nämä ongelmat:
      -joko ei ole olleenkaan kavereita tai kaverisuhteet pinnallisia
      ->aina jos on jotain ongelmaa, kumppani ei voi puhua ongelmista ja asioista kenenkään kanssa. Parisuhteessa tosi huono juttu, jos vain hautoo asioita sisällään.

      -on yksinäinen siksi, koska ei saa kavereita
      ->millaiset sosiaaliset taidot tällaisella ihmisellä silloin on ja miten käy silloin, kun
      parisuhteessa on erimielisyyksiä tai ongelmia. Kykeneekö tällainen ihminen keskustelemaan asioista?

      -ei halua ihmiskontakteja itse
      ->tuleeko minusta sitten kielteisellä tavalla tuon kumppanin elämän keskipiste, kyttääkö hän jokaista menoani, saanko mennä, tavata ystäviä ja harrastaa?

      -ei halua lähteä ihmisten ilmoille ->pitääkö minun järkätä aina kaikki tapahtumiin lähtemiset ja haluaako tällainen kumppani aina vain nyhjätä kotona, ei koskaan konsertteihin, teatteriin, juhliin? Itse en ole ihan niin koti-ihminen etten koskaan halua käydä missään.

      • tärkeä pointti

        Monilla voi olla se ongelma että kaverisuhteet jää liian pinnallisiksi..... Hyvistä yrityksistä huolimatta.

        Sosiaalinen älykkyys ja varsinainen sosiaalisuus, että kaipaa seuraa jatkuvasti, on kaksi eri asiaa. Voi olla sosiaalisesti älykäs mutta viihtyä omissa oloissaan.

        Ripustautuminen on aina paha asia. Täytyy oppia olemaan itsenäinen ja tarpeen tullen selviytyä yksin. Luottamus on tärkeintä. Nykyihmisillä sitä ei ole, vaan moni käyttää toisen luottamusta väärin. Ikävät kokemukset tekee ihmisistä varovaisempia tutustumaan uusiin ihmisiin.

        Aktiivisuudessa tulee olla samankaltaisia. Ihmiset jotka kaipaa jatkuvasti menoa ja meininkiä, ei sovi sellaisille jotka tahtoo vaan rentoutua kotona viikonloppuisin. Ite olen kriittinen viihteen laadun suhteen, enkä todellakaan pistä rahojani p.skaan sen takia että olisi vaan menoa. Joo, osaan olla luova itse jos alkaa käydä tylsäksi. Ihminen joka kaipaa kokoajan minulta aktiivisuutta, on kamala riippakivi ja aiheuttaa ahdistusta ja tappaa luovuuden!


    • MisMieOon

      Tulisin varmaan hyvin toimeen yksinäisen introverttimiehen kanssa, tutustuminenhan se ongelma onkin.

      Terveisin: Yksinäinen introvertti, ei todellisia harrastuksia, ei liiemmin kiinnostusta perheenrakentamiseen, ei uskoa eikä taipumusta pikarakastumisiin, ei kiinnostusta panosuhteisiin, epämieltynyt kaikkimullehetinyt-ihmisiin

      • 2323

        Uskoisimpa,että meitä ns. kriteerisi täyttäviä, itseni lisäksi siis, on täällä Suomessa vaikka kuinka paljon. Pitäisi olla vain joku ? yksinäisten? nettitreffisaitti tms. joka yhdistää. Nuo tuossa virelläkin pyörivät deittisivut ovat vaan niille kauniille ja rohkeille. Ei meille hissukkatavismiehille,joista voisi joku yksinäinen nainen saada itselleen ihan kelpomiehenkin. Ei dokata, polteta, petetä jne. Taatsuti luotettavia ja rehellisiä. Eläneet pitkään yskin,jote osamme kotihommat, ruuanlaiton jne. Olemme tasa-arvoisia, huomaavaisia,kilttejä. Mutta myös hiljaisia ja ujoja seurassa. Kahden kesken juttua varmasti ois. Harrastamme kaikenlaista.
        Minäkin rakastan luontoa ja teen pitkiä kuvausretkiä luontoon. Se toimiikin yhtenä akkulataamanoa:) Joten kyllä meitä on. Onnea sulle miehen etsintään:)


    • lopettakaaitsesääli

      Miettikää ensin käytöstänne, ei kiinnostamattomuus johdu siitä että olette yksinäisiä vaan siitä että keskustelunne on yksinomaan valitusta yksinäisyydestänne, mua ainakin ärsyttää juuri sen takia eräs mies kun joka kerta alkaa sama valitus miten hän on yksin, surkee itsesäälijä, kierrän kaukaa sellaisen uikuttajan. Jos ootte juuri sellaisia niin ette tarvitse syytä kauempaa etsiä miksi ei naisia kiinnosta.

      • joku yksinäinen

        Jos mä olisin suhteessa niin en mä valittaisi. Eikä yksinäiset valita vaan puhuvat tosiasioita niiden oikealla nimellä. Pitäiskö sit huijata et onkin paljon kavereita ja elämä on niin vi.tun hienoa?


      • ieohfhududh

        Miten voit selvästi masentunutta miestä kutsua surkeaksi itsesäälijäksi ja uikuttajaksi?!!!!!!!!


    • itsenäinen mies

      Useilla ihmisillä on varmaan sellainen käsitys yksinäisestä, että hän on sitten joku mustasukkainen ripustautuja. Minä olen siksi yksin, kun en vain ole kovin kiinnostunut ihmisten seurasta. Haluaisin toki yhden tai pari hyvää ystävää, joiden kanssa jutella yhteisistä kiinnostuksista ja lisäksi parisuhteen. Pelkkä parisuhdekin saattaisi kuitenkin riittää, jos nainen olisi myös paras ystävä. Enkä todellakaan katselisi kelloa ainakaan siinä mielessä, että tulisipa se jo kotiin. Pikemminkin siinä mielessä, että puuh se on taas kohta kotona, olisin mieluusti vielä ollut yksin pari tuntia. :D Toki ottaisin silti halauksin vastaan ja alkaisin puuhailla ruokaa tai mitä nyt ohjelmassa olisikaan.

      Ripustautujanainen olisi painajainen. Ei koskaan tiedä kuka sellainen on. Ihan yhtä hyvin voi olla sekin, jolla on 500 kaveria facessa. Siellä minä en ole ollenkaan.

    • bulls.

      eikä voi pitää paikkaansa, jos mies on yksinäisempi, niin silloinhan on aikaa naiselle, koska totuus on myös että nalkutusta voi tulla siitäkin jos viettää aikaa kavereiden/harrastusten kanssa, varsinkin silloin jos parempi puolisko sattuisi olemaan yksinäisempi, TOTUUS: mikään ei ole ikinä täydellisesti! ja juuri tämänkin takia voi olla yksinäisempi, jos on esim. tullut aikaisemmasta suhteesta ero, ja menettänyt hetkellisesti kaiken, ei kai siitäkään voi loppuelämää kärsiä...

      yksinäisyydessä pahempi on, jos sitä pitää jonain häpeänä itselleen tai sitten sitä on niin muiden yläpuolella ettei mikä tahansa satunnainenkin kahviseura kelpaa/riitä ja sitten kumminkin valitetaan.

    • 2+10

      Näin on. Miehet joilla on 0 (nolla) kaveria kelpavaat verkonpainoiksi, ei muuhun.

      • 1-1

        Ja ylisosiaaliset naiset joilla on liian suuret luulot itsestään voisi lähettää Gulageille metsätöihin. Palauttaisi kaltaisesi ihmiset maanpinnalle.


    • saahanhaaveilla

      Minä haluaisin miehen joka ei ole aina kavereiden kanssa vaan viihtyisi oman naisensa kanssa vaikka vaellusmatkoilla, kalassa kesällä ja talvella, parannettais yhdessä maailmaa keskusteluin, enkä kaipaa mitään pitkälle koulutettua, ihan kunnollinen, uskollinen mies olis mukava kaveri.

    • Minä tykkään kalastaa. Olen kalastanut varmaan 5 vuotiaasta lähtien. Haluaisin lappiin kalastus matkalle joskus. Kerran olinkin kuusamossa kalastamassa.

    • Pinnallisuus out

      Ei kai parisuhdetta nyt kaverien määrällä ratkaista,aivan muut seikat ratkaisee sen.Muutenhan moista kaverien kautta eläjää ei kannata kumppanikseen huolia.
      Ei ystävien määrä mitään meinaa vaan laatu,yksikin helmi riittää.

    • yksimäinen

      Yksinäisestä miehestä usein leimataan heikko, vaikka voi olla päin vastoin.

    • ei löydy

      Minä ainakin pidän miehestä, jolle ei ole kaverit tärkeitä, vaan oma kumppani.

    • yksinäinen susi

      Minä tykkään vähän oudoista ihmisistä. Mikään ei ole toivottavampaa kuin itsenäinen ja älykäs mies, joka ei kaipaa mölöttävää apinalaumaa elämäänsä. Mies ja sen kaverit on yleensä typerä yhdistelmä! Toiset ei aikuistu sitten millään.

      No tietty saa kavereita olla mutta mielellään laadukkaita sellaisia. Olen itse erakko nainen joten se on suotavaa myös miehelle. Ei silti tartte ola kuin paita ja peppu, nimittäin kaipaan omaa yksinäisyyttä jolloin pystyn olemaan luova ja kuulla omaa sisäistä ääntä.

      Luuserit yksinäiset miehet on eri asia. Miehet jotka olisivat yhtä pinnallisia jos vaan PYSTYISIVÄT on ratkaiseva tekijä. Ne miehet potee huonoa itsetuntoa jatkuvasti kun eivät voi olla yhtä dorkia kuin yleensä miehet. Nämä miehet ei siis älyllä loista muutenkaan. Puistattavaa.

    • ....

      Ei mua haittaisi miehen yksinäisyys. Oikeastaan se olisi vain plussaa, koska en itsekään ole maailman sosiaalisin ihminen.

      • fgdghbd

        No miksei teitä naisia joita ei yksinäisyys haittaa sitten löydä mistään?


      • ...
        fgdghbd kirjoitti:

        No miksei teitä naisia joita ei yksinäisyys haittaa sitten löydä mistään?

        Tarkennettakoon, etten siis ole mikään antisosiaalinen tapaus.. Mutten sillä tavalla (super)sosiaalinen mitä naiset yleensä ovat.

        Riippuu ihmisestä. Mistä meitä pitäisi löytää? Muhun voi törmätä normaalissa arkiympäristössä. Harvemmin esim. baarissa.


      • Erakkomainen nainen
        fgdghbd kirjoitti:

        No miksei teitä naisia joita ei yksinäisyys haittaa sitten löydä mistään?

        Löytyyhän meitä. Itse oon 35v nainen ja oon sosiaalinen erakko, eli tulen kyllä loistavasti toimeen ihmisten kanssa, mutta viihdyn vaan parhaiten itsekseni. Haluaisin miehen, mutta on vaikeaa löytää mies joka hyväksyisi mut tällasenaan, ei halua kanssani lapsia, eikä halua olla aina menossa johonkin. Tykkään rauhallisesta ja tylsästä elämästä, en halua matkustella muualle kuin omalle mökille, jne. Tuskin mua kukaan tällaisena huolii, ehkä sitte vanhemmalla iällä? Sinkkuna oon ollut jo lähes 10 vuotta ja tuun varmaan olemaankin, en usko löytäväni samanhenkistä miestä.


    • Niin just. Olen yksinäinen

    • pinnallisuus out

      Yksinäinen on se joka ei pärjää ilman isoa ns.kaverilaumaa.
      Elämä on elämistä eikä isoa kaveilaumaa varten.
      Kuka itsetuntoaan joutuu pönkittää ison porukan turvin heikko on

    • eiksjuuh

      No kukapa sitä haluaisi hengailla antisosiaalisen tyypin kanssa...?

    • Dozen Takk

      Kaveriton kaveri voi olla sosiaalinen. Sukulaisissakin on tarpeeksi tekemistä.

    • Adina...........

      Yksinäisyys on miehellä enemmän haittapuoli kuin naisella varmaankin parisuhteissa, koska nainen kaipaa mieheltä joko fyysistä tai henkistä vahvuutta (tai molempia). Miehenhän tulisi olla jollain lailla vahva ja turvallinen. Sosiaalinen mies, jolla on paljon ystäviä ja laaja sosiaalinen verkosto, on turvallinen. Samoin fyysisesti vahva mies voidaan kokea turvalliseksi. Yksinäinen mies, joka ei pysty luomaan verkostoja vaikuttaa henkisesti heikolta.

      Miehet taas hakee naisilta eri ominaisuuksia, kauneutta, ehkä empatiaa tms. naisellisia ominaisuuksia.

      Epäsosiaalisilla nörttimiehillä on varmaan omat hyvät puolensa, esim. äly, mutta äly ei välttämättä ole ensisijainen ominaisuus, mitä kumppanilta etsitään. Älyä arvostetaan, mutta naiset ei välttämättä halua seurustella "Einsteinin" kanssa. Muut asiat ratkaisee.

      Siitä voidaan ruikuttaa maailman tappiin asti, jos ei ole ominaisuuksia, mitä vastakkainen sukupuoli etsii, miehillä sosiaalisuutta ja naisilla ulkonäköä, mutta sille nyt ei vain voi mitään. Valittaminen ja ruikuttaminen naisten vaativuudesta ei varmaan yhtään lisää miehen viehättävyyttä naisten silmissä.

      • ADina...........

        Naisten viehtymys sosiaalisiin miehiin on varmaan peräisin kivikaudelta, kun keräiltiin ja metsästettiin ryhmissä. Epäsosiaalinen mies, joka ei pysty muodostamaan verkostoja muiden miesten kanssa, ei olisi tuolloin pärjännyt hyvin, kun ihmiset olivat riippuvaisia suuremmasta ryhmästä, ei vain omista perheenjäsenistään. Jos mies oli fyysisesti pienikokoinen, ja ei-vahva, hän pärjäsi kuitenkin verkostoitumalla muiden, fyysisesti itseään vahvempien miesten kanssa.

        Naisten mieltymykset tuskin ovat ratkaisevasti muuttuneet noista ajoista, sieltähän viehtymys urheilullisiin ja fyysisesti vahvoihin miehiinkin on tullut, kun tuolloin piti vielä liikkua koko ajan. Yleensä vieläkin naisten keskuudessa suosituimmat miehet ovat joko fyysisesti vahvoja ja urheilullisia tai sosiaalisia.


      • cavemann
        ADina........... kirjoitti:

        Naisten viehtymys sosiaalisiin miehiin on varmaan peräisin kivikaudelta, kun keräiltiin ja metsästettiin ryhmissä. Epäsosiaalinen mies, joka ei pysty muodostamaan verkostoja muiden miesten kanssa, ei olisi tuolloin pärjännyt hyvin, kun ihmiset olivat riippuvaisia suuremmasta ryhmästä, ei vain omista perheenjäsenistään. Jos mies oli fyysisesti pienikokoinen, ja ei-vahva, hän pärjäsi kuitenkin verkostoitumalla muiden, fyysisesti itseään vahvempien miesten kanssa.

        Naisten mieltymykset tuskin ovat ratkaisevasti muuttuneet noista ajoista, sieltähän viehtymys urheilullisiin ja fyysisesti vahvoihin miehiinkin on tullut, kun tuolloin piti vielä liikkua koko ajan. Yleensä vieläkin naisten keskuudessa suosituimmat miehet ovat joko fyysisesti vahvoja ja urheilullisia tai sosiaalisia.

        Adinalta fiksua läppää, johon ei ole paljon lisättävää. 10 000 vuotta sitten piti tietää, miten selvitä hengissä. Siihen tarvittiin joko fyysisesti vahva yksilö, tai sitten sosiaalisesti älykäs ja ovela, joka sai joukkovoimaa taakseen. Ei tää oo miksikään ehtinyt muuttua 10 000 vuodessa.


      • jfgjfj

        En jaksa alkaa kumoamaan, kun jo premissit ovat vääriä... Tai sitten ystäväpiiristäni löytyy vain niitä harvinaislaatuisia poikkeustapauksia, joilla äly vie voiton..


    • äl äs dee

      Yksinäiset eivät halua miehekästä rumaa.

    • Yksinäinen mies

      Aivan sama, sosiaaliset lauma sielut ei kiinnosta. Jos nykyajan "luolanaiset" kaipaa sosiaalista cro magnonia rinnalleen niin siitä vaan. Noita hörhöjä on punttisaleissa ja lähiöbaareissa kolmetoista tusinassa.

      Better of alone

    • Epäsosiaalinenko?

      Voihan olla myös täysin omaehtoista yksinäisyyttä?
      Yksinäisyyden voi myös rakentaa voimavaraksi tulevaisuuteen. Suurimmalta osalta kun suljettaisiin kännykät ja muut tietoliikenne yhteydet yhdeksi viikonlopuksi. Jo olisi maanantaina niin kamala olo kun jouduin olemaan yksin.
      Yksinäisyyttä kannattaa opetella, ei se ole ollenkaan paha asia.

    • Nais immeinen

      En koe olevani yksinäinen. Olen omaehtoisesti yksin. Tämä on ollut kannattavaa. Monella tapaa monipuolinen ja nautinnollinen ratkaisu. Olen aina ollut menevä ja heti uuden parisuhteen aloittava, kun edellinen on päättynyt. Minulla on paljon naispuolisia ystäviä, mutten juurikaan ole heihin yhteydessä. Olen tällainen arjen yksinkertaisten hetkien nautiskelija/puurtaja.Yksinäisyys on ollut minulle lääke, jota ei voi koskaan saada liikaa. Olen joutunut opettelemaan olemaan yksin. Olen kokenut sen lahjana. Olen naisvaltaisessa työpaikassa ja siellä kohtaan ihan riittävästi ystäviä..laidasta laitaan. Olen ruvennut kaipaamaan ystävää, miehestä. Mutta en parisuhdetta enkä yhteenmuuttamista, vaan ystävää jonka kanssa olisi yhteys. Vaihtaa ajatuksia ja jakaa yksinäisyyttä. Miespuolisia ystäviä on kyllä, mutta saisi olla enemmän. En ole heihin yhteydessä juuri ollenkaan, koska en halua olla.Tällähetkellä nautin, ettei kukaan sano mitä minun pitää tehdä ja mitä en saa tehdä. Vaikka toisinaan kaipaan sitä miehen läsnäoloa. Minulle kelpaa ihan yksinäinenkin mies. Yksinäisessä miehessä ei ole mitään vikaa ja ulkonäkö on sivuseikka. Tärkeintä olisi kitkaton juttuun tuleminen. ;D

    • 6-2

      Taas näitä "olen mielellään ystäväni" naisia. Kommenttisi kertoo kaiken.

      ---8

    • Nais immeinen

      Niin..se on sinun mielipiteesi. Voisi todellakin luulla kirjoittamani perusteella, etten välitä ystävistäni. Minulla on todella paljon ystäviä ja pidän heihin yhteyttä sähköisesti..harvoin tapaamme. Meillä jokaisella on oma elämämme,perhe- sekä harrastuskuviot eikä kaikilla ole aikaa kyläilyyn. Ja mitä noihin miesystäviin tulee, niin he on lähinnä minun entisiäni ja heidän kanssaan sama juttu. Silloin tällöin tekstiviestitellään tai pidetään yhteyttä netin kautta. Läheisimpien naisystävien kanssa soitellaan ja tapaillaan. Tuttavat tulevat ja menevät, ystävät ovat ja pysyvät. Ja kyllä minä välitän heistä, mutta nyt minulla on sellainen yksinäisyysjakso meneillään pitkän parisuhdekuvion päätyttyä. On pitänyt opetella olemaan yksin. Aluksi se oli vaikeaa, koska en ole koskaan ollut yksin. Aina on ollut oma perhe, läheiset, ystävät, parisuhdekuviot. Ja kyllä ovat olleet ihmeissään. He yrittää innostaa minua lähtemään milloin minnekkin. Kyllä he on ymmärtäneet, ettei minua voi väkisin minnekkään viedä ilman omaa halua. Mutta kaikesta huolimatta he on ymmärtäväistä sorttia. Ja aina valmiina , jos apua tarvitsen..puolin ja toisin.

    • Ujo mies : D : D

      Näin se vaan menee kunnon ujo mies ei kelpaa vasta,kun myöhemmällä iällä.

    • Gohfde

      Ei kukaan mieskään halua yksinäistä naista. Naisen pitää olla iloinen, reipas, nuori, sosiaalinen ja kaunis.

      • sdfsfssfsfsd

        Kyllä mulle yksinäinen nainen kelpaisi. Tietysti olisi kiva tietää, että mistä naisen yksinäisyys johtuu. Voi olla, että seuraa saatuaan naisesta kuoriutuisi muutenkin vähän iloisempi ja reippaampi.


      • Anonyymi

        Ei tartte. Tai no ihana pitää olla silmissäni joo, ja iloiseksi pitää voida tehdä, eihän se muuten toimi.


    • a200320140504021118a

      SELLAISEN KUVAN OISIVAT SAANEET SEEN KUVAN LUUSERI SEURUSTELU AVOLIITTO TYTTÖ YSTÄVÄ TYTTÖ KAVERI NAIS YSTÄVÄ NAIS KAVERINA EI OIS YMMÄRRETTY OLLENKAA TOTTA ON SEURUSTELU AVOLIITTOPOIKA YSTÄVÄ POIKA KAVERI MIES YSTÄVÄ MIESKAVERI MIEHENÄ TÄYDELLISESTI AVOLIITTO VAIMONA EUKKO KULTA ROUVA PUOLISO EMÄNTÄ SURAKKA VELI PARISUHDE PARISKUNTALAINEN RASKAANA SYNNYTTÄÄ TYTTÖ POIKA VAUVA VAIMON LAPSI ÄITINÄ MIEHENÄ ISÄNÄ LASTEN TARHA PÄIVÄ KOTI KERHO ESKARI ESIKOULUTYTTÖ ALA ASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 3216325 YLÄASTEKUMMUNKOULUTYTTÖ 97 TÄRISEVÄ TÄRÄYTTÄVÄ PORNOSTTAAT PORNOSEKSI PETO FIILI YHDEYTTÄ TARVITTAISSANÖRTTI NYGRI TIPSA TAPSI TAREIKÄ SILMÄ NAISELLA TAKAMUKSEN SISÄSSÄ MURSI MURMELI PINA PIMPPA PIMPERO TENA MUKSI POHJOISAHONKADU28D9 OUTOKUMPU

    • ennenoliennen

      Höpönhöpö,ennen oli 20 kaveria vuosikausia nyt ei yhtäkään,normaalia elämänjatkumoa

    • Anonyymi

      Niin löytyy ja niin valitettavasti on.Olisiko muita ehdotuksia?

    • Anonyymi

      "Naiset ei halua miestä jolla ei ole kavereita"

      Kyllä näin voi helposti käydä, mutta niin käy kaikissa ihmissuhteissa.
      Kannattaa miettiä miski jää ilma kavereita.
      On nimittäin erittäin vaikea ja raskas tutustua vetäytyvän puhumattoman ihmisen kanssa. Joka ei anna minkäänlaist merkkiä omasta puolestaan halusta tutustua.
      Täysin kaveriton ihminen on hyvin usein juuri sellainen. Ei ota askeltakaan vastaan, odottaa vain että toinen tekee aloitteen, ja se on vaikea tehdä kun vastassa on jotenkin torjuva ja epäilevä tyyppi. Siksi ovatkin kaverittomia.
      On paljon helpompi ja mukavampi tutustua niihin jotka ovat valmiita vastavuotoisesti olemaan sosiaalisia. Ei tarkoita sitä että pitäisi olla suuna ja päänä hölöttäjä, mutta antaa ainakin myönteistä palautetta hymyilemällä ja yrittämällä edes olla jonkin verran sosiaalinen. Osoittamalla että viihtyy gtoisen seurassa ja haluaa tutustua.Mykän torjuvan ja mulkoilevan tyypin kanssa ei edes uskalla mitään yrittää.

    • Anonyymi

      Mun tapauksessa oli toisinpäin. Kun ikää tulee lähes kaikki kadonnut. Luuseri heheheh kaikkea sitä luullaan Suomi katajainen kansa.

    • Anonyymi

      miehinä tiedämme, että mies on luonnostaan vähemmän sosiaalinen
      sellainen se mies vain on
      etsitään hyviä puolia siinä, että mihin miehen ei kannata sotkeutua ja maksaa
      koska vain itselleen sopia asia tuntuu hyvälle

    • Anonyymi

      ei ainakaan pyydä anteeksi naiselta, että on yksinäinen

      "Mies on yksinäinen".

      (ja nainen tykkää)

    • Anonyymi

      Sanot naiselle:

      Hej, nainen! Minä olen niin yksinäinen, että ei ole toista samanlaista!!!

      Silloin nainen rakastaa sinua paljon.

    • Anonyymi

      Jos kenelle niin naiselle itselleen yksinäisen miehen on puhuttava.

      Kun mies on hiljaa muuten, mutta naiselle jos kenelle on puhuttava.

      Sano edes jotain.

      Rima on puhumisessa.
      Ei tarvi puhua kaikille, mutta vain naiselle.
      Kun puhut naiselle, niin kaikki järjestyy.

    • Anonyymi

      YKSI-NAINEN

      yksi-näinen

      YKSIN-NAI-EN = yksin emme nai

      pitää naida ryhmässä tai kahdestaan

      odotetaan että

      YKSI nainen saapuu

      mielitietty

      se yksi

      YKSINÄINEN = MIELITIETTY

    • Anonyymi

      Kaikkihan ovat jossain elämänvaiheessa yksin!

    • Anonyymi

      Lasketaanko facebookin pikkunäppärä kommentointi ja 3000 kaveria sosiaalisuudeksi? Sen kulissin takanahan voi olla kuinka kiero manipuloija tahansa!

    • Anonyymi

      Minä olen nainen ja minulle kävisi yksinäinen mies. Sitten hänellä olisi paljon aikaa minulle, voitaisi olla ihan kaksistaan

    • Anonyymi

      No enpä nyt tiedä. Minä olen paljon omissa oloissani viihtyvä nainen. Ja ei niin haittaa, jos miehilläkään ei liikaa seuraa pyöri ympärillä. Luulisi hänellä olevan enemmän aikaa seurustella naisystävän kanssa, kun ei ole koko ajan joku viemässä muualle.

    • Anonyymi

      Miehellä EI kuulu olla kavereita. En milloinkaan ole ymmärtänyt että miksi mies hakeutuu toisten miesten seuraan. Homomiehet erikseen tietenkin, rakkautta pitää saada. Mutta jos on täysi hetero niin ei. Onko mitään säälittävämpää kuin mies joka ei pärjää ilman kavereita.
      Mulla on aina ollut naisystävä vaikka ei ole yhtään kaveria ollut 15 vuoteen. Nykyisen "emännän" kanssa olen ollut jo 8 vuotta ja hän on sanonut että ei osaa kuvitella minulle kavereita. Miehen tulee pärjätä ilman. Muuten ei ole mies.

    • Anonyymi

      Ei se sosiaalisuus mitään auta. Koettu on.

    • Anonyymi

      Naiset eivät halua runkkareita. Runkkaaminen tekee miehen epätoivoiseksi mikä karkoittaa naiset. Ratkaisu: lopeta masturbointi.

      Huomaat todennäköisesti mielialan kohenevan jo muutamassa päivässä eikä yksinäisyyskään tunnu enää yhtä raskaalta.

      Lopettamalla r*nkkauksen energiaa ja aikaa jää muuhunkin kuin haaveiluun ja r*nkkaamiseen mikä vie energiaa ja tekee passiiviseksi naisten suhteen.

      Muutenkin elämässä on hyvä olla muutakin sisältöä kuin naisista haaveilu

      • Anonyymi

        Tämä on totta MUTTA myös miehen yksinäisyys (= se että hänellä ei ole ystäviä) vaikuttaa negatiivisesti. Naisten mahdollisuuksiin löytää kumppani se ei vaikuta samalla tavalla. Mutta elämä on...


    • Anonyymi

      Sellainen tietty elämänasenne; kielteinen ja negatiivinen heijastuu monista jotka valittavat yksinäisyyttä.
      Sanotaan että yksin on paha olla mutta jos yrität tällaista ihmistä lähestyä nousee jääseinä eteen. Torjunta on kova, ennakkoluulot ja jopa vihamielisyys.
      Olen tämän kokenut muutaman kerran enkä enää edes yritä. Miksi, kun toinen puhuu yhtä ja tekee toista?
      On tapahtunut miesten kohdalla että pelästytään ja juostaan kirjaimellisesti karkuun.
      En tiedä miten silkkihansikkain näitä pitäisi käsitellä ja miten hellävaraisen varovasti lähestyä etteivät kauhuissaan pakene?
      Olen ihan tavallinen nainen, en ujo enkä yksinäinen. Normaali itsevarmuus ja itsetunto olemassa. Ihmisten kanssa tulen toimeen. En ole päällekäyvä amatsooni jota pitäisi pelätä.
      Nyt sitten tullaan sanomaan että kun on kokenut paljon pahaa niin sitä muuttuu araksi. ehkä niin, mutta milläpä siitä yksinäisyydestä ja arkuudesta sitten pääsee jos ei ole valmis sitä haastamaan? Saa olla yksin maailman tappiin.

    • Anonyymi

      Kyllä minulla oli riesaksi asti kavereita kun rahaa oli, kaikki saa aina mitä vaan, kunhan vaan rahaa on! Raha ratkaisee, kuten Irwin laulussaan, aikoinaan kertoi. Tämmöinen vanhempi erakoiunut äijä ei kai ketään naista enää kiinnosta? Olen lukenut paljon, tiedän joistakin asioista paljon. Paljon on opittavaa vielä edessä, haluaisin opiskella naista.

    • Anonyymi

      Miksi kuvittelet, että miehen pitäisi haluta nainen joka pitäisi häntä luuserina. Naisista ei ole kuin murheita. Kun perheen perustamisikä on ohi niin pääsääntöisesti yksikään mies ei halua naisen kanssa asua.

    • Anonyymi

      Minä olisin halunnut yksinäisen miehen kaverikseni ja seurakseni, mutta sellaista ei tielleni sattunut . Aikoinaan jo aviossa ollessa ärsytti aina se sukulaisissa kiertely. Eron jälkeen muutama suhde ja samanlaisia sukulaisissa kiertelijöitä nekin, alkoi tuntumaan että olen joku helv näyttelyesine jota pitää kierrättää joka puolella näyttämässä. Minun mielipiteellä ei ollut mitään väliä kun menoista oli kyse ja lopulta päätin että en enää sellaista halua. Nyt olen viimeisen 20 vuotta omasta halustani mennyt omia polkujani.
      Kohta jo 70v ja innolla ootan syksyn ruskareissua jonne jälleen lähden yksin erään matkanjärjestäjän reissulle ja tiedän entuudestaan että ketään tuttua ei matkalla ole.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eli naiset valitsee ne kaverit eikä itse tyyppiä kyllä on taas vittu haloo .

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      229
      2021
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      77
      1770
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1516
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      106
      1209
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1130
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      9
      1015
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe