1,5v nukuttaminen omaan sänkyyn ei onnistu

olemmeko ainoa

pinnis vanhempie sängssä kiinni. 70 min nukutus ei tuottanut tulosta vaan hermokohtauksen lapsella huusi vartin siinä vaikka silittelin ja tilanne losahti käsiin ja piti ottaa hänet viereen.

3

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjaaaa

      saatko siirrettyä nukkuvan lapsen omaan sänkyynsä? Jos tämä onnistuu, en itse näkisi asiassa kovin suurta ongelmaa. Lapsesi on kuitenkin vielä pieni ja kerkeää kyllä nukahtamaan vielä omaankin sänkyyn. Huudattaminen on sitten varmaan ainoa keino saada lapsi nukahtamaan omaan sänkyyn.. Tai jos voit kokeilla siirtää lapsen omaan huoneeseen, jolloin ei ole vaihtoehtoa missä nukkua..?

    • :))

      Ikävä tilanne.. Olen aina laittanut vauvan ja lapsen omaan sänkyyn nukkumaan. Nyt se "haluaa" äitin kainaloon yöllä ja huutaa karjumalla niin paljon että naapuritkin herää.. Olen vain joskus kääntänyt kylkeä niin se on mennyt itse sitten nukkumaan, kun on kiukutellu tarpeeksi. Meillä poika on yli 1v ja uhmaa tulossa..

    • Supp-e

      Meillä tyttö täyttää ens kuussa 2 ja on nyt viikon nukkunu omassa sängyssään, joka on siis mun sängyssä kiinni. Iltaisin pyytää kainaloon ja siihen välillä nukahtaakin, aamuyön tunteina kömpii kainaloon ja nukkuu siinä vielä parisen tuntia.
      Enpä sinuna turhia stressais, etkö vois vaihtaa pinnasänkyä jo "isojen lasten" sänkyyn? Sellanen missä on pienet reunat kuitenkin ja niin ettei pääse putoomaan.
      Sinne on helppo siirtää lapsen nukahdettua ja lapsen on helpompi tunnustella ihan omaa sänkyä, ku se että ois pinnat ympärillä ja sänky ois ns. vankila. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe