Minkälaisethan säät on olleet viime vuosina Roomassa maaliskuussa?
Ajattelin varata maaliskuun puolivälille matkaa sinne.
Onko kokemusta hop-on-hop-off tyyppisestä sightseeing bussista? Kandeeko kiertää sen mukana vai ihan omatoimisesti kävellen/metrolla? Onko ko. bussilla useampia reittejä?
Missä kannattaa käydä, aikaa on 3,5 päivää.
Rooman sää maaliskuussa
4
845
Vastaukset
- hellehattutyttö
Roomassa on yleensä lämmintä jo maaliskuussa. Yöllä on parhaassa tapauksessa 15 ja päivällä auringossa on aivan kesäinen ilma.
Liikkumisiin en osaa vastata sillä itse kuljeskelen vain kävellen, teen löytöjä mitä ihmeellisimmistä paikoista ja asioista.- Lihaleikkuri
Itse olen kerran ollut Maaliskuun alussa ja lämpöä oli noin 5 ja satoi koko viikon ajan kovasti. Eli voi vaihdella kovastikin, kannattaa katsella sääennusteita ennen matkaa.
- Olly
Hop-on-hop-off bussien reittejä on kaksi. Kannattaa ottaa huomioon, että jos ostat vaikka 48h. lipun, se ei ole voimassa 48h. Esim. ostat lipun maanantaina 12.00, voit ajella vapaasti tiistain loppuun asti, mutta et enää keskiviikko aamupäivää.
Keli vastaa suunnilleen Etelä-Suomen toukokuuta.- Marjaalii
Kiitos vastauksista. Tutkin säätiloja ennen lähtöä ja sen mukaan vaatetta mukaan ja hyvät kengät. Onhan siellä kuitenkin lämpimämpää kuin kotona.
Tuo 48 h:n tieto oli hyvä - kiitti. Olisipa pian maaliskuu, en millään malta odottaa.
Kivoja talvipäivien jatkoja teille ihanat ihmiset!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008870
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265228- 534591
- 844276
- 573523
- 513326
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583178Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262826Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432581