Jasmine TukiainenjulkaisiJohanna Mia Mari Tukiainen
TÄSTÄ SAAT.
JOHANNA tämä oli VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu mitä kuvittelin että teet.
yhden päivän sisällä olet TUHONNUT yhden Kokonaisen perheen. OMAN PERHEESI. VALHEILLA JA ÄLLÖTTÄVÄLLÄSI tavallasi millä AINA olet ja tulet aina olemaan.
"perhe on aina sun puolella ja täällä sun tukena" -Joo on OLLUT mutta kaikella rajansa. Vittuilet, lähettelet ilkeitä ja KAUHEITA textareita Omalle ÄIDILLE USEIN, haukut kaikkia ja MINÄ olen AINA hyökkäyksen kohde AINOASTAAN koska et koskaan saa mun elämää.
sun "glamour" ajat on OHI ja on olllut kauan sitten. :)
En IKINIÄ , IKINÄ, KOSKAAN halua kuulla susta MITÄÄN, älä kirjota KOSKAAN mulle. Ja JOS vanhemmat enään sua tukholmaan haluu, ni AINOASTAAN sillon saat ilmottaa ni lähden kauas susta!!!
Ystävät, miehet, ja nyt perhe. Sulla on ollut vakavia ongelmia kauan, olet tarvinnut apua mutta se ei kelpaa. SUUTUT ja HUUDAT tai HAUKUT , HETI jos joku sanoo jotain sua "vastaan"
-näsäviisas pikku jassu tässä, niimpä, ainaki YHDELLÄ on hevoset tallissa ja järki kädessä tässä perheessä
Johanna haukkuu kaikki pystyyn ja huorittelee OMAA ÄITIÄÄN. NYT (koska ITSELLÄÄN on MiesONGELMIA (noshit) ) ni laittaa oman Perheen perseelleen.
Sano mitä vain, SULLA ei ole MITÄÄN tekemistä Äitisi ja Isäsi ongelmien tai suhteen tai avioliiton kanssa. EI MITÄÄN.
Toivottavasti luet tämän ja tämä menee perille. (todennäköisesti EI mene perille mikään)...
Sulla ei ole aitoja ystävia, perhe meni ja lähti ja PYSYN poissa vaikka LEIKKISIT kuinka kilttiä. Miehet... UNOHDA NE.
Sulla on "vaikeaa" olla ja "paha mieli" jne. Toivoin ja TOIVOIN oikeasti että löytäisit Itsesi, rakkautta ja lämpöä ja haluaisit APUA. sä Tarvitset edelleen ja enemmän kun Koskaan APUA.
se apu on ollut sun tukena kaikkina vuosina ja sä jauhat "anteeksi antoa". Olet saanut anteeksi. TÄTÄ en vain koskaan anna anteeksi. muista se. rajat kaikella.
Alkoholiongelmasi on mennyt jo KAUAN sitten LIIAN pitkälle. Avataan viina pullo 6 aamulla ja vedetään perseet ja sit taas nukkumaan ja annetaan koirien paskoa matoille ja kusta lattioille. Kuritat koiraa joka ei edes TIEDÄ mitä se on tehnyt väärin. jne jne jne jne jne jne jne jne AINII ei saa unohtaa pillereitä ja Lääkkeitä ni olo "paranee" ja huudetaan perheelle vähän lisää.
TÄTÄ ON JATKUNUT MONTA VUOTTA . Olen AINA antanut "anteeksi" ja "leikkinyt" "kivaa" ja en ole JAKSANUT VÄLITTÄÄ.
MUTTA NYT RIITTI.
mieti JOSKUS muita kun vaan itseäsi, et ole muuta tehnyt MONEEN vuoteen tai jos edes koskaan.
Heidå. ja ÄLÄ kirjota eikä tartte vastaa, en lue :) KOSKAAN. kirjotan että kaikki tietää että olet tällainen ihminen. koska tämä on TOTUUS Johannasta.
20 minuuttia sitten
Jasmine Tukiainen JA SUOMALAISILLE NÄÄDILLE JA KAVEREILLE JA MUILLE.
Tuksun pikkusiskon terveiset Tuksulle fb:ssa!
246
11572
Vastaukset
- Ymmärrettävää
Huh heijaa! Perhe on saanut Tuksusta tarpeekseen...
- yhtä köyttä
Joko riidat on sovittu?
- Kivisydän?
Tuollaiset "reality-mätöt" ovat varmasti shokki koko perheelle. Jos eivät vanhemmat Johannan tuossa kuvatusta riehunnasta masennu ja ahdistu, niin täytyy olla sydämet kivestä.
- Säälin kuitenkin
Säälin kuitenkin...
- Markku Espanjasta
yhtä köyttä kirjoitti:
Joko riidat on sovittu?
Ja eikun Jollas-residanssi myyntiin.
- duksu3
on jo täällä...
- Älä nipota!
Ei kuulu sulle! Tämän saa laittaa tänne kuka tahansa!
- Voi sentään
Onko Tukiainen jo nähnyt tämän seinällään? Kohta tulee pikkusiskon huorittelua ja haukkumista ja äitikin saanee osansa...
- GTR
Jasmine Tukiainen JA SUOMALAISILLE NÄÄDILLE JA KAVEREILLE JA MUILLE.
Viimeisin viesti Jasminelta- Ikuinen ystävä
Onko mitään kauniimpaa kuin sisarusrakkaus?
- 12+7
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/uutiset/julkkikset/tukiaiset-ilmiriidassa-jasmine-tylyttaa-isosiskoaan-rankalla-kadella/
Juorulehdetkin jo kirjoittavat...- sanasaattaja
Kun katsoo päivämääriä ja kellonaikoja, täytyy todeta, että erittäin nopeasti kulkee sana.
- lähmööri
Klämöör kupla puhkes! Mitähän tästä seuroo....
- Liskoja sängyssä
Kohta haukutaan koko perhe ja uhataan itsemurhalla. Luvassa on liskojen yö...
- Pihalla
Huomenna taas rakastetaan kovasti siskoja ja ollaa maailman parasta perhettä... Nää on aivan pihalla.
- Outoa on!
Miksi Tuksu pilaa oman perheensä elämää?!
- Oma perhe
Mitä Johanna teki sellaista, mikä hajoitti hänen oman perheensä?
Kerro meille Jasmine! - Mikä temppu
Mikä siis "oli tuo VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu", minkä Jasmine totesi tapahtuneen?
- Kaikkimulleäkkiitois
Ai muun perheen elämää, EI OLE muita kuinTunkki,
minäminäminä ja kaikki muut ovat häntä varten ja Tunkilla on omasta mielestään lupa käyttää hyväkseen aivan kaikkia, ketä tahansa.
- Valitettavasti1
Pahoin pelkään, että huomenna ollaan taas rakasparasihanimpia ja kaikki jatkuu entiseen malliin.
- Jsminelle 10
Mutta pohja on pudonnut ja toivottavasti ne Tuksun opetuslapsetkin nyt vähän ajattelevat, ennenkuin peukuttavat ja hurraavat Tuksun satuilulle. Se ei tee hyvää tuollaisessa kuplassa elävälle ihmiselle.
- ihmettelen todella
ihme touhua.. kaikki täällä nyt ylistää jasiminea kuinka hän on sisaruksistaan täyspäisin? öööö.. kuka kirjottelee tollasia asioita facebuukkiin?! ihme sakkia koko porukka.. minä en ainakaan pahimmassakaan tapauksessa kirjottelis perheestäni johku facebuukkiin.
- Jasmine on best!
Etkö huomannut Jasminen kirjoituksen pointtia sinä ihmetteliä?!
Jasminehan toi asioita esille jotka on ulkopuolisetkin huomanneet Johannasta ja yleensä juuri tuo sama virsi Johanna petaa petiään ja on mukamas aina syytön ja kaikki muut pahoja jotka vähänkin ovat erimieltä hänen kanssaan.So Jasmine toi tämän julkisesti siskonsa seinällä esille,että Tuksu ei pystyisi leikkimään enään pyhimystä ja itse tydellisyyttä face kaveritkin saisivat tietää naisen todellisen luonteen miten häikäilettömästi voi käyttäytyä jopa omille perheenjäsenille.Johannalle tuli nolo ja paha olo Jasminen kirjoituksesta.Uutinen ennättänyt jo metropolinkin sivuille. - Kyllä näin on
Ehkäpä tuo Facebookkiin kirjoittaminen oli Jasminelta ainoa vaihtoehto kertoa asiansa koska hän ei halua enää ollaan missään tekemisissä hullun siskonsa kanssa. Jasmine on Tukiaisista ainoa täysijärkinen.
- SiinNäkijäMissäTekij
Kyllä näin on kirjoitti:
Ehkäpä tuo Facebookkiin kirjoittaminen oli Jasminelta ainoa vaihtoehto kertoa asiansa koska hän ei halua enää ollaan missään tekemisissä hullun siskonsa kanssa. Jasmine on Tukiaisista ainoa täysijärkinen.
No, mitäs nyt sitten tapahtuu , se on totta, että Jassukka on tullut Jollakseen bemarillaan Ruotsista?
Minkälaisen kohtaukse Tunkki järjestää ja aikooko pyrkiä Jollashoviin sisälle tänä iltana ?
Onko tietoinen Jassukan tulosta, kaippa on, kosk viikolla kirjoitteli, että ostaa bemarin, eli tiesi Jassukan tulosta etukäteen, ehken niiden perunkirjoitusasioiden vuoksi tms.
Mielenkiiintoista - no kohtapa tuo selvii
- ..................
Ovatko näädät nyt tyytyväisiä, kolkuttaako omatunto? Oma osuutenne on teillä ja se ei ole pieni, toivottavasti uneni ei ollut ennusuni.
Olen täysin ulkopuolinen, kauhistunut...- Mitä selität
Hahahaha. No miten ihmeessä "näädät" tai kukaan muukaan voisi olla vastuussa toisen elämästä ylipäätään eikä varsinkaan tässä tapauksessa missä tämä mielipuoli on itse julkisuuteem änkenyt?? Kannattaisiko kenties häipyä julkisuudesta jos ei kestä sen haittapuolia? Elämä on valintoja täynnä - myös Tukiaiselle!
- idfjkdf
Johanna se näätä on eikä kukaan muu.Kateellinen on siskoilleen sen minkä ennättää.
- Näin on näppylät
Kuule ei kolkuta omatunto yhtään! Itse on akka asiansa sössinyt ja vielä muidenkin sukulaistensa siinä sivussa. Jos ei yli kolmekymppisellä akalla ole muuta tehtävää elämässään, kuin tuijotella omaa napaansa ja miettiä, mistä löytyisi se rikas äijä, joka luovuttais mustan Amexinsa tuon akan vapaaseen käyttöön, niin jonkun on aika palauttaa se maanpinnalle. Akka on elänyt harhoissaan jo usean vuoden, manipuloinut siskojaan, sekä vanhempiaan, jonkun oli jo aika kertoa sille suoraan asiat. FB senällään ollaan mielinkielin ja kaunistellaan totuutta, mutta todellisuus on aivan toista. Tuksun käyttäytyminen äitiään kohtaankin on jo niin halveksittavaa, huorittelut ja lyömiset! Ne on nähty videolla, joten on turhaa syyttää ketään mistään valheista. Siskon purkaus oli täysin oikeutettu, huutelee se Tuksukin kaikki perheen sisäiset asiat julkisuuteen, Julian kusivaivat sun muut asiat. Toivottavasti Tuksu nyt saa itse maistaa sitä Karman lakiaan, josta aina paasaa kännätessään. Ja niille ns. kavereille, jotka kieli ruskeana kannustavat tuota kahjoa sanoisin, että te olette pahimmat viholliset Tuksulle. Itsekkin tiedätte, että puhutte täyttä p***aa, mutta jostain kumman syystä tuota nuolemista pitää jatkaa. Mulle on aivan sama, vaikka akka jois itsensä hengiltä tai roikkuisi ikkunalaudalla, jalat ulkopuolella, en soittaisi ampparia paikalle, säästyis nekin veroeurot parempaan tarkoitukseen.
- sanaton olen
Jos jotain todella tapahtuu, jos Jumala on olemassa, edes oikeus, edes ihmisyys, niin vuosien pahuudella, pahansuopuudella nämä ns. näädät ovat syyllisiä!
Ei ole puolustuspuhe asianomaiselle, en häntä tunne.
Vain vähän aikaa seurannut tätä syöpää ja järkyttynyt! Enkä tarkoita päähenkilöä virheineen, vaan näitä vihaansa häneen purkavia ihmisiä, ei muuta. - Hyvä Jasmine
Joo ja silti luet Johannaa koskevia viestiketjuja täältä, "sattumalta vain tulin tänne" jep jep..... Näädät EIVÄT ole vastuussa Johannan huonosta käytösestä perhettään ja muita ihmisiä kohtaan eikä kukaan muu kuin Johanna itse ole vastuussa alkoholismistaan, lääkkeiden sekäkäytöstään ja väkivaltaisesta ja vittumaisesta luonteestaan. Pisteet Jasminelle että sanoi vihdoin suoraan tuolle ongelmapesälle, Johanna on ihan sairas ihminen!!
- ottakaa vastuunne
En sanonut että sattumalta, luepa uudelleen!
Mutta nämä näädät ovat omalta osaltaan olleet osana onnettoman ihmisen tuhoa, tekisi mieli sanoa jopa, että myös se on "Karu totuus".
Olen s-lomalla oleva nainen, jolla ollut aikaa täällä haahuilla.
Enemmän minua järkyttää sairas pahansuopuus kuin asianomaisen sinänsä tuhoisa elämä. - 3+20
niin olet sinäkin
- Hyvä Jasmine
ottakaa vastuunne kirjoitti:
Mutta nämä näädät ovat omalta osaltaan olleet osana onnettoman ihmisen tuhoa, tekisi mieli sanoa jopa, että myös se on "Karu totuus".
Enemmän minua järkyttää sairas pahansuopuus kuin asianomaisen sinänsä tuhoisa elämä.En sanonut että sinä sanoit noin vaan odotin että olisit tuohon tyyliin selitellyt täällä oloasi, se on aika yleistä sellaisilta käyttäjiltä jotka vain vahingossa eksyvät palstalle. Vaikka näätiä ei olisi olemassakaan niin Johanna käyttäytyisi siitäkin huolimatta vakivaltaisesti, aggressiivisesti, pahoinpitelisi ihmisiä, olisi kittämätön perhettään kohtaan ja huorittelisi äitiään ja olisi alkoholisti. Nuo luettelemani asiat eivät johdu näädistä ja niistä tässä ketjussa oli pääpiirteittäin kyse. Noihin asioihin Johannan sisko Jasmine ja hänen perheensä ovat kyllästyneitä. En puolustele näätien typerää toimintaa ja sairasta stalkkerointia, mutta heidän toimintansa eivät ole aiheuttaneet niitä vakavia ongelmia mitä Johannalla on ollut jo vuosia eikä perheen sisäisiä ristiritoja joista Jasmine mainitsi Johannan Facebook-seinälle kirjoittamassaan viestissä.
- Järki käteen pliis
Enemmän minua järkyttää sairas pahansuopuus kuin asianomaisen sinänsä tuhoisa elämä.Ottakaa vastuumme? Mistä? Tuksun vanhempien avioliiton mahdollisista ongelmista? Sisarusten huonoista väleistä?
Eiks tää mee vähän liian pitkälle nyt... Tuskin kukaan kyseisistä henkilöistä edes lukee tätä palstaa! - Quiik quiik
Enemmän minua järkyttää sairas pahansuopuus kuin asianomaisen sinänsä tuhoisa elämä.Itsekäs alkoholisti tuhoaa perheensä ja lähimmäistensä elämää plus lisäksi tunkee julkisuuteen turvonneena valaanraatona. Turha kuvitella etteikö tuollaiselle v*ttuiltaisi ja rankasti, koska hänhän on kammottava olento. Tavallaan käy sääliksi mutta toisaalta yhtä dorkaparkahan hän on selvin päinkin eli kai hän sitten kerjää pikaista loppua tarinalleen.
Mutta itse hän on osansa valinnut, ei sitä ole tuputettu. Turha silloin inistä muidenkaan kanssajeesustelijoiden sairauksinensakaan. - ottakaa vastuunne
Hyvä Jasmine kirjoitti:
En sanonut että sinä sanoit noin vaan odotin että olisit tuohon tyyliin selitellyt täällä oloasi, se on aika yleistä sellaisilta käyttäjiltä jotka vain vahingossa eksyvät palstalle. Vaikka näätiä ei olisi olemassakaan niin Johanna käyttäytyisi siitäkin huolimatta vakivaltaisesti, aggressiivisesti, pahoinpitelisi ihmisiä, olisi kittämätön perhettään kohtaan ja huorittelisi äitiään ja olisi alkoholisti. Nuo luettelemani asiat eivät johdu näädistä ja niistä tässä ketjussa oli pääpiirteittäin kyse. Noihin asioihin Johannan sisko Jasmine ja hänen perheensä ovat kyllästyneitä. En puolustele näätien typerää toimintaa ja sairasta stalkkerointia, mutta heidän toimintansa eivät ole aiheuttaneet niitä vakavia ongelmia mitä Johannalla on ollut jo vuosia eikä perheen sisäisiä ristiritoja joista Jasmine mainitsi Johannan Facebook-seinälle kirjoittamassaan viestissä.
Ok, mutta eivät ole millään muotoa auttaneetkaan vaan päinvastoin olleet edesauttamassa tuhoa! Ei pyrkimys ole ollut auttaa, vaan sairas mässäily toisen alennustilalla. Poikkeuksia on, mutta tämä on se karu totuus, sorry nyt vaan.
- Mope Mokkonen
Ok, mutta eivät ole millään muotoa auttaneetkaan vaan päinvastoin olleet edesauttamassa tuhoa! Ei pyrkimys ole ollut auttaa, vaan sairas mässäily toisen alennustilalla. Poikkeuksia on, mutta tämä on se karu totuus, sorry nyt vaan.
Mitä hiton tuhoa
Käsittääkseni ns. näädät ovat jopa yrittäneet saada tuota tupeloa jopa järkiinsä paljastamalla valheita, joita hän jatkuvasti julkisuuteen syöttää,
apuakin lienee joskus sille soitettu noiden "itsemurha-aikeiden " vuoksi.
Ainoa apu, jota tuolle voi antaa, olisi vaieta koko naisesta . Sehän ei taas Tuksulle sopisi, koska hän elää julkisuudesta.
Eli niin makaat kuin petaat.
Oikein kunnon pudotus maan päälle noista miami ym. harhoista olisi suorastaan armollinen teko.
Niin...ja kiitos pikkusiskolle,että ainakin yrittää elää omaa elämäänsä isonsiskon huorittelusta ym. huolimatta. Ei päihdeongelmaisia tarvitse suojella vaan lyödä totuus kehiin ! - kkka
Mope Mokkonen kirjoitti:
Mitä hiton tuhoa
Käsittääkseni ns. näädät ovat jopa yrittäneet saada tuota tupeloa jopa järkiinsä paljastamalla valheita, joita hän jatkuvasti julkisuuteen syöttää,
apuakin lienee joskus sille soitettu noiden "itsemurha-aikeiden " vuoksi.
Ainoa apu, jota tuolle voi antaa, olisi vaieta koko naisesta . Sehän ei taas Tuksulle sopisi, koska hän elää julkisuudesta.
Eli niin makaat kuin petaat.
Oikein kunnon pudotus maan päälle noista miami ym. harhoista olisi suorastaan armollinen teko.
Niin...ja kiitos pikkusiskolle,että ainakin yrittää elää omaa elämäänsä isonsiskon huorittelusta ym. huolimatta. Ei päihdeongelmaisia tarvitse suojella vaan lyödä totuus kehiin !Olen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Olen itse seurannut ja välillä kommentoinutkin näitä tuksu-palstoja, sekä täällä, että Hymyssä.
"Näätä"-sanan on tuksu itse lanseerannut ja nimittelee tuntemattomia henkilöitä. Suuri osa heistä kuitenkin yrittävät saada tuksuttimen pysähtymään ja miettimään tekosiaan.
Tuntuu kuitenkin siltä, että nyt exrouva on ajanut itsensä niin ahtaalle, ettei edes "näätiminen" enää auta.... - kkka
kkka kirjoitti:
Olen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Olen itse seurannut ja välillä kommentoinutkin näitä tuksu-palstoja, sekä täällä, että Hymyssä.
"Näätä"-sanan on tuksu itse lanseerannut ja nimittelee tuntemattomia henkilöitä. Suuri osa heistä kuitenkin yrittävät saada tuksuttimen pysähtymään ja miettimään tekosiaan.
Tuntuu kuitenkin siltä, että nyt exrouva on ajanut itsensä niin ahtaalle, ettei edes "näätiminen" enää auta....edit. yrittää
- ulla567
Hyvä Jasmine kirjoitti:
En sanonut että sinä sanoit noin vaan odotin että olisit tuohon tyyliin selitellyt täällä oloasi, se on aika yleistä sellaisilta käyttäjiltä jotka vain vahingossa eksyvät palstalle. Vaikka näätiä ei olisi olemassakaan niin Johanna käyttäytyisi siitäkin huolimatta vakivaltaisesti, aggressiivisesti, pahoinpitelisi ihmisiä, olisi kittämätön perhettään kohtaan ja huorittelisi äitiään ja olisi alkoholisti. Nuo luettelemani asiat eivät johdu näädistä ja niistä tässä ketjussa oli pääpiirteittäin kyse. Noihin asioihin Johannan sisko Jasmine ja hänen perheensä ovat kyllästyneitä. En puolustele näätien typerää toimintaa ja sairasta stalkkerointia, mutta heidän toimintansa eivät ole aiheuttaneet niitä vakavia ongelmia mitä Johannalla on ollut jo vuosia eikä perheen sisäisiä ristiritoja joista Jasmine mainitsi Johannan Facebook-seinälle kirjoittamassaan viestissä.
Ei johdukaan, mutta ilke' pahantahtoinen kirjoittelu johtuu nimenomaan näädistä.
- Kiitos, Jasminen
kkka kirjoitti:
Olen kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä. Olen itse seurannut ja välillä kommentoinutkin näitä tuksu-palstoja, sekä täällä, että Hymyssä.
Tuntuu kuitenkin siltä, että nyt exrouva on ajanut itsensä niin ahtaalle, ettei edes "näätiminen" enää auta....Oikeastaan olen iloinen tuon Jasminen puolesta.
Siinä on rohkea ja tolkullinen nuori nainen.
- Onko kellään infoa!
Joko Tuksu on kommentoinut siskonsa kirjoitusta?
- kuuven pullo
Taitaapi nukkua vielä, jospa heräilee kuuden aikaan kun on aika korkata pullo.
- jaazzmaine
"Upeaa Johanna Tukiaista vastaan on esitetty karmeita ja katalia ja suorastaan rivoja syytöksiä. Puistattaa toistaa niitä, mutta jonkun on puolustettava kaunista Johannaa ja kumottava syytteet."
"On täysin selvä että nämä syytökset ovat ns: Johanna Tukiainen vihaajan ja herjaajan mielipuolista tuotosta, eikä ne kirjoittanut henkilö lainkaan tunne oikeaa Johannaa. Kaikki Johannan blogia ja päiväkirjaa lukeneet tietävät että Johanna on oikeasti ihana ja herttainen ja sydämmellinen ihminen. Kaikki Johannan luonnossa tavanneet ihmettelevät oikein ääneen kuinka mukava ihminen ja viehättävä luonne hän on."
http://laupis.blogspot.fi/2013/01/sisarkateutta.html - SDJSDLJSLD..
HYVÄ JOHANNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OSAAAT OLLAAA LUUSERI TUOHON EI KUMMOISTA TAITOA TARVITAAAAAAAAAA HÄVETTÄÄKÖ EDESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
- Käännöstyös
kääntäkää toi teksti englanniks myös ja lähettäkää micckey rourkelle ja muille kumppaneille niin ei esitä akka jenkkiläänkään enään mitään glamour prinsessaa
saa sielläkin ihmiste tietää todellisen tilanteen ja mitä Johanna on.eikä voui kukaan näätimisestä syyttää. oma siskonsa näitä asioita lateli jo toistamiseen. - Hyvä Jasmine
Käännöstyös kirjoitti:
kääntäkää toi teksti englanniks myös ja lähettäkää micckey rourkelle ja muille kumppaneille niin ei esitä akka jenkkiläänkään enään mitään glamour prinsessaa
saa sielläkin ihmiste tietää todellisen tilanteen ja mitä Johanna on.eikä voui kukaan näätimisestä syyttää. oma siskonsa näitä asioita lateli jo toistamiseen.Jenkeissä kukaan ei ole kiinnostunut Johanna Tukiaisesta. Kuka edes muistaa siellä Tuksua? Kaikki Miamin nusiikkijutut ym. hömppä on Tuksun itsensä keksimää.
Toivottavasti pikkusisaren kirjoitus herätti Tuksun edes vähän todelliseen elämään. Jasmine vaikuttaa järkevältä ja minua säälittää, miten hän joutuu häpeämään isosiskoaan. - juaruakka
Käännöstyös kirjoitti:
saa sielläkin ihmiste tietää todellisen tilanteen ja mitä Johanna on.eikä voui kukaan näätimisestä syyttää. oma siskonsa näitä asioita lateli jo toistamiseen.No ei kai nyt oikeesti joku luule, että Tuksulla on ollut jotain Rourken kanssa? Kuva missä se posaa Rourken kanssa, on fanikuva. Mitä ihmiettä Rourke muka tekis jonkun suomalaisen punkeron kanssa, kun saatavilla on satamäärin pitkiä ja hoikkia kaunottaria.
- Eipä ihmekään
Jasmine ja Tuksun isä ovat heittäneet Tuksun pois fb-kavereistaan!
http://aijaa.com/KG4tNg - Miten Jasmine voi?
Onko Tuksu kommentoinut Jasminin kirjoitusta seinällään? Missähän kunnossa Jasmine-parka on, kun eikös se Tuksu ole siellä Sollentunassa parhaillaan? Ettei vaan ole hiustupsut pöllynneet Jasminen päästä. Tuli vain mieleen tämä tapaus:
http://www.seiska.fi/c/87840/3338_PARI1.jpg - Pelottavaa!
Tässä kuva selitysten kanssa:
http://i39.tinypic.com/wbpflu.jpg - Jasmine-parka!
Tässä kuvia muista Johannan uhreista:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/47558_294285267342595_385406480_n.jpg- Mirkku
Ai ai,kun toi lihava lehmä tulisi mulle vittuilemaan.Kyllä sais niin paljon nokkaansa.Ihmettelen suuresti,ettei ole saanut keltään vielä kunnolla turpiinsa!!
- Lumipallo liikkeelle
Palstan karvakamut ja muut pörröhännät ovat tieneet jo vuosia, että "keisarinnalla ei ole vaatteita." Heitä on dissattu, yritetty vaientaa ja vähätellä.
Kuitenkin pääpiirteissään Johanna Tukiaisen todellisessa elämässä kaikki on ollut juuri sitä, mitä ajattelevaiset ihmiset ovat täällä esille julki tuoneetkin.
Nyt osan tuosta kokonaisuudesta kiteytti Jasminen Tukiainen Facebookiin.
Ja se on vuorilta vyöryvän lumipallon ensimetri. - Jossun ex-fani
Odotan Johannan kommentteja mielenkiinnolla asiasta. Mitähän Johanna teki, että sai systerinsä noin kirjoittamaan? Jotain todella, todella pahaa on tapahtunut Sollentuunasessa tai Tukkiholmassa. Jotain sellaista, mikä hajoitti perheen. Hmm...hmm..... mitähän se voisi olla? Epäilyksen siemen kasvaa...... kasvaa...... kasvaa...... ja itää...........
Josko se Johanna avaisi vähän savuverhoa ja kertoisi taas muunneltua ja siloteltua totuutta meille taviksen hamraille. Tai josko nyt olisi Johannan aika kertoa karu totuus, mistä kaikki sen vuosikausia kestäneet sekoilut juontavat juurensa?- Livets Ord
Viittaatko siihen, että perheen sisältä paljastuu sellainen synkeä salaisuus, josta palstan pörhöhännät ovat maltillisesti supisseet pitkin syksyä, ja joka liittyy osaksi uskonlahko Livets Ordin vanhempiin, hyvin pukeutuviin setämiehiin?
- Yhteiset eväät
On puhuttu, että "yhteisiä ovat uskovaisten eväät?"
- Hämärä menneisyys
Hämärä menneisyys alkaa tästä raottua... odotellaan vaan kaikessa rauhassa.
- Anteeksi pyyntö
Veikkaan, että tänään Jasmine-parka joutuu kirjoittamaan anteeksipyynnön Tuksun seinälle. Tuksu seisoo Jasminen takana kaksin käsin Jasminen kurkussa kiinni ja käskee Jasminin naputella kiltisti sellaista tekstiä kuin Tuksu haluaa.
"Anteeksi rakas Johanna! Olet maailman herttaisin ja hyväsydämisin sisko ja kaunis sekä sisäisesti että ulkoisesti. En ymmärrä mikä minuun meni, kun menin tuollaisia valeita kirjoittamaan. Johanna on ihanin sisko maailmassa. Anteeksi rakas sisko ♥♥♥♥♥" - Sekoboltsinen
Jasminen 3.1.2012: "Yhden päivän sisällä olet TUHONNUT yhden Kokonaisen perheen. OMAN PERHEESI. VALHEILLA JA ÄLLÖTTÄVÄLLÄSI tavallasi millä AINA olet ja tulet aina olemaan."
Johanna taisi seota totaalisesti eilen. Mitä muuta tapahtui?
Joko hoitajat veivät sekoboltsisen Johannan laitokseen? - ei säälitä yhtään
taitaapa olla koko suku mielenterveyttä vailla, johan noi saastat voisi laittaa pakkohoitoon.
- Hullu, kauhea?
Mikä on "se VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu", jonka Tuksu teki eilen?
- Esko Matias
Tää on vain ihan mutu-tuntumaa, mutta muratit ovat asuneet erossa jo pitkään. Isäpappahan majailee milloin Jollaksessa ja milloin Espanjassa. joten avioliitto on ollut todennäköisesti pelkkä kulissiliitto. Oiskohan pappa löytänyt jostakin naisen ja paksukaien on mennyt paljastamaan isäpapan touhut ja siitä tämä kohu?
- k--
Esko Matias kirjoitti:
Tää on vain ihan mutu-tuntumaa, mutta muratit ovat asuneet erossa jo pitkään. Isäpappahan majailee milloin Jollaksessa ja milloin Espanjassa. joten avioliitto on ollut todennäköisesti pelkkä kulissiliitto. Oiskohan pappa löytänyt jostakin naisen ja paksukaien on mennyt paljastamaan isäpapan touhut ja siitä tämä kohu?
Joo niinpä. Lue Jasminan poikakaverin fb-seinää.
- Jeesuskortti
Miten tästä etiäpäin? Isketäänkö pöytään ns. jeesuskortti?
- pieninä palasina
Kaikki, mitä Tuksu tämän jälkeen kirjoittaa, on vieläkin suurempaa vitsiä, kuin ennen tätä paljastusta. Tätähän näädät on jo kauan yrittäneet suomentaa, mutta nyt lopultakin on saatu vahvistus oman perheen sisältä, minkälainen Tuksu on.
- pysyn kaukana
Tukevainen on väittänyt, että ihmiset, jotka tuntevat hänet lähemmin, sanovat häntä sympaattiseksi, lämminhenkiseksi ja älykkääksi. Onneksi ei ole ollut kunnia kuulea hänen lähipiiriinsä, koska elämä hänen läheisenään onkin ollut painajaista.
- Jasmine kateellinen
Johannalla on luksusomakotitalo Helsingin kalleimmalla alueella ja oma yritys. Hän on esiintyvä taiteilija ja suosittu laulaja. Johanna matkustelee ympäri maailmaa, asuu luksushotelleissa, tapaa julkkiksia ja hänellä on rikkaita, hyvin koulutettuja miesystäviä.
Jasminella on vain tekotissit ja kiinnitys jossain kylätetatterissa, asuu vanhempiensa kanssa Tukholman esikaupunkialueella.
Jasmine on vaan kateellinen Johannalle joten hänen vuodatukset voi jättää omaan arvoonsa ...- Jasminintuoksu
Niin moni perskärpänen haluaisi tapahtuvan, kun on oma lehmä ojassa.
- Karma is a Bitch
Ei vaan juurikin toisinpäin, Johanna on kateellinen Jasminelle. Tuksu katuu menetettyä ja viinanhuuruissa vietettyä nuoruuttaan ja pilattua ulkonäköään. Jasmine on nuori, kaunis ja fiksu. Tukiaisen perheen ainoa järkevä ihminen.
- Kateuttako?
Ei kukaan,ei kukaan tervellä järjenjuoksulla ole JOHANNA TUKIAISELLE kateellinen. Ja mitä Tukiainen Johanna omistaa ei mitään muuta kuin velkaa monille tahoille.
- GlämöyRRRRRRRRRRRRRR
Vai luksusomakotitalo? Ja silti, missälie seiskan tulolistauksessa tuksun tulot oli pienemmät kuin sossupummin! Millä se ne rahat ansaitsee? Taitaapi tulla verokarhu luksusomakotitalon pihalle, kattelemaan hiukan GLÄMÖYRIÄ ja millä se on ansaittu.. Pässi!
- Jasmine uransa tekee
Jasmine on vasta 22-vuotias ja hänellä on käynnistynyt oikein lupaavasti oma ura näyttelijänä. Hän pystyy nykyelämässään luomaan erinomaiset edellytykset jatkoon. Toista on hänen kahdella vanhemmalla siskollaan.
- Luksus, glamour
Onhan se Tuksu niin glamour!
Likaiset ja liian pienet vaatteet, glamour-pidennys pelkkää hamppua, epäsiisti meikki, jne. Hän on juoppo, huonokäytöksinen ja epahasti velkaantunut.
Luksus ja glamour?
- maijami vais
Pikkusisko on vaan kateellinen... että isosisko on supertähti (omasta mielestään)
hah haha hahah hahah - Jasmine-fani
Onneksi Jasminella on poikakaveri, jonka kanssa hän voi pysytellä erossa noista kahdesta alkoholisoituneesta siskostaan.
- joulu ja uusi vuosi
Sollentunassa =pilvilinna joka romahti.
- tieto perille?
Joko Hymyn näätäpalsta savuaa?
- 11+15
Toteavat, että tätähän me on yritetty sanoa jo monet vuodet.
- Kuplii, kuplii
Johanna Tukiainen Facebookissa 4.1.2012 keskipäivällä noin klo 12:
"Yksi vuorokausi Danderydin sairaalassa, tämähän vuosi lähti hienosti käyntiin......Pikku Jassu, tiedoksesi vaan että kirjoituksesi oli todella TÖRKEÄ, mutta en ala julkisesti puimaan mitään perheongelmiamme joita on itseasiassa joka perheessä (en usko että on olemassa täydellistä perhettä.)
Kirjoituksestasi huokuu kateus, MIKSI ihmeessä minä haluaisin pilata omien vanhempieni liiton, siksi täällä raivosinkin asiasta????? Et halua nähdä asioiden läpi koska et edes yritä. Eikä tämä onneksi ole mikään menetys mulle, mäkään en nimittäin halua olla missään tekemisissä sun kanssa, olet aina ollut näsäviisas ja luulet tietäväsi kaiken, vaikka et ole nähnyt puoliakaan siitä elämässä mitä minä. Kunnioittaisit lähes 10 vuotta vanhempaa sisarustasi!!!!!
Ja ööh.....ehkä en enää edes halua bilettää Miamin klubeissa, mutta hyvän miehen ja perheen tulen kyllä saamaan, sen tulet näkemään. Tätä tekstiä et nyt näe, koska nähtävästi blokkasit mut pois, mutta eiköhän joku tämän kopioi sulle.
Eikä KENELLEKÄÄN ihmisellä ole oikeutta käydä käsiksi fyysisesti toiseen!!!! Eikä väitteesi edes pidä paikkaansa, EN ole lähetellyt mitään "huora" viestejä äidilleni, päinvastoin, olen auttanut hänta taloudellisesti jo vuosikausia ja tulen auttamaan, lisäksi lähdemme Dubaihin (tietty ILMAN sua!!!)
Muuten en ala tätä asiaa ruotimaan, mutta jos olisit kuullut lääkäreiden lausunnot sairaalassa, niin saattaisit olla ehkä vähän toista mieltä!!!!! TÖRKEÄÄ TEKSTIÄ OMALTA SISKOLTA!"- hdhieisji
Tuossahan ei kerrota, että oliko Tuksu itse hoidon tarpeessa, vaiko joku muu. Asiahan voi olla, että Tuksu on jonkin kamalan tapahtuman seurauksena ollut sairaalassa lähiomaisen ominaisuudessa odottamassa jonkun toipumista. Samoin se voi olla vaan pelkkä "huuli" Tuksulta, että saisi symppispisteitä Jasminen latelemien kovien totuuksien jälkeen. Tuksuhan tunnetusti osaa kertoa asioita aina niin, että ne näyttäisivät positiiviseltä hänen kannaltaan.
- Kuittia tulee...
Keskustelu Facebookin kautta jatkuu... Johanna Jasminelle 4.1.2013 iltapäivällä:
"Jaahas, kun nuo "shokkipaljastukset" eivät EDES PIDÄ PAIKKAANSA, paraskin sanoja lapsellnen Jasmine!!! ja törkeää levitellä perheemme asioita julkisesti!!!!"
- arton lihava exä
Totuus tulee joskus yllättävistäkin paikoista ja jopa ennustuksena:
http://johannatukiaiselle.blogspot.fi/ - Ei lähe Dubaihin
Mitähän tuo viimeinen kappale oikein pitääkään sisällään?
- Glamour elämää
Todellista Glamour-elämää, jota kaikki muut perheenjäsenet ja ystävät kadehtivat:
http://vimeo.com/30840997 - tipahdin tuolilta
Ajatelkaa tämä sitaatti on Johannan itse kirjoittamaa;
"En ymmärrä miten ihmiset osaavat olla niin ilkeitä, ja omia virheitä ei myönnetä sitten millään!!!! Minä todellakin osaan pyytää anteeksi ja tarkoitan sitä sydämestäni, jos olen tehnyt jotain pahaa tai loukannut jotain ihmistä (silloin kun siihen on syytä.) "- vakuuttelua
Tuksu on näyttänyt sen todeksi, että kun kirjoittaa em. mukaista tekstiä, niin se on sitten siinä ja synnit on anteeksi saatu ja saa tehdä taas uusia.
- Siinä he o
Kumman kaa yhteinen elämäsi, mies: Jasminen (22 v) vaiko Johannan (34 v)?
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545128_448289841891853_1452795649_n.jpg - Petri Pringles Penna
Jassu on vain kateellinen, ja yrittää JOhannan siivellä julkisuuteen törkeästi!!!!
Me Anssin kanssa olemme täällä Anssin huvilalla, ja sain taan maksun käteisellä .... Johtaja olet historiaa, hahahahah !!!!- lolleroblollerodoood
Eikö ketään muuta häiritse nuo Jasminen isolla kirjoitetut sanat ihan väärissä kohdissa? :D
- Matkustuskielto
Pitääkö muuten paikkansa, että Amerikkaan ei saa edes turistiviisumia jos henkilöllä on takanaan tuomio? Jos näin on, niin Rattijuopumuksesta ja pahoinpitelystä tuomitulla Mia-Marialla ei ole enää asiaa Jenkkilään, joten se siitä Miami-Vice tyylisestä Jetset elämän haaveilusta rapakon takana.
http://www.hymy.fi/keskustelu/t951,2725- Tuleeko ehdotonta
Kaipa sinne matkustamaan pääsisi noilla tuomioilla vielä, mutta ehdoton vankeus varmaan estäisi pääsyn.
- Kirjaudu sisään tai
Suomen kansalainen ei tarvitse Yhdysvaltoihin viisumia matkustaakseen lomamatkalle. Sen sijaan on pakollista tehdä etukäteen ESTA-hakemus. Siinä on joukko kysymyksiä, mm onko hakijalla tuomioita ym ja myöntävä vastaus johtaa maahanpääsyn eväämiseen.
- g gft555h
Tuksun vastaus:
Eikä KENELLEKÄÄN ihmisellä ole oikeutta käydä käsiksi fyysisesti toiseen!!!!
Tuksu pahoinpitelemässä ex-miehiään, siskoaan ja naapuriaan:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/47558_294285267342595_385406480_n.jpg
Live without regrets by Mia Mari Johanna Tukiainen
Tuksu pahoinpitelemässä siskoaan juhannuksena:
http://i39.tinypic.com/wbpflu.jpg - Kaveri töppää, taas
Petri Penna 4.1.2013 illalla blogissaan:
"Kannanotto Jasmine Tukiaisen viestiin Johannalle!
Kuten kaikki ovat ilmeisesti huomanneet, niin Jasmine Tukiainen kirjoitti Johanna Tukiaisen seinälle pitkän viestin täynnä haukkumista.
Pakko myöntää, että on tollanen temppu oli todella lapsellinen. Pakosti tulee mieleen, että Jasmine haluaa Suomen julkisuuteen Johannan varjolla.
Joka viikko uusi teksti jossain päin internettiä Jasminesta ja luonnollisesti nimi Johanna Tukiainen esiintyy kyseisissä artikkeleissa. Laitan tohon vielä kyseisen tekstin (teksti on kuvana Facebookista; ei kopioidu tähän).
Pakko sanoa, että olen tuntenu Johannan jo melko kauan aikaan, enkä ole koskaan kuullut Johannan haukkuvan vanhempiaan, päinvastoin Johanna aina sanoo miten upeita ja ihania hänen vanhempansa ovat sekä ylistää heidän upeaa avioliittoaan.
Johanna ei myöskään ole koskaan kurittanut koiriaan. Johanna rakastaa pieniä koiriaan ja huolehtii heistä hyvin! Johanna ostaa koirille kaikkia laadukkaita ja tasokkaita herkkuja ja hemmotelee heitä.
Tässä vielä Johannan sanoin:
''Pikku Jassu, tiedoksesi vaan että kirjoituksesi oli todella TÖRKEÄ, mutta en ala julkisesti puimaan mitään perheongelmiamme joita on itseasiassa joka perheessä (en usko että on olemassa täydellistä perhettä.) Kirjoituksestasi huokuu kateus, MIKSI ihmeessä minä haluaisin pilata omien vanhempieni liiton, siksi täällä raivosinkin asiasta?????''"- Penna ei tiedä
Onko maailmassa typerämpää kannanottoa?
- valheita
Tuollaista tekstiä ole olemassakaan....
- Totuus!
"Johanna ei myöskään ole koskaan kurittanut koiriaan. Johanna rakastaa pieniä koiriaan ja huolehtii heistä hyvin! Johanna ostaa koirille kaikkia laadukkaita ja tasokkaita herkkuja ja hemmotelee heitä."
Tämä ei pidä paikkaansa! Johannalla ei ole ollut aina edes ruokaa koirilleen! Perkele! - JULKKIS-STALKKERI
Johanna on helvetin sairas ihminen. Hän on aiheuttanut suomessa niin paljon pahaa ja haukkunut ihan kaikki. Sille ämmälle mikään ei oo koskaan hyvin, aina vaan omaan napaan katellaan ja elellään ns. 'glamour-elämää. Artoakaan ei voi jättää rauhaan vaan pakko napata se mukaan joka juttuun ja verrata joka helvetin asiaa Artoon. Eikö Johanna voisi jo jättää Artoa rauhaan ja antaa arton elää omaa elämäänsä ilman julkisuutta ?
Täysin totta mitä Jasmine kirjoitti, harmi vaan, että teksti poistettiin varsin nopeasti facebook-sivuilta. Nyt johannan fb-kaverit eivät välttämättä kaikki saa tietää totuutta tästä väkivaltaisesta hullusta.- kkka
Jasminen kirjoitus on levinnyt jo niin moneen someen, että varmasti siihen kaikki törmäävät ennen pitkää....
- Hyvää Ötyä!!!
Jokohan mentäs nukkumaan, eiköhän tämä jo tälle päivälle riitä.
- Ho-ratsu
Kyllä se Johanna tästä vielä nousee suupielet spermaa valuen, koska maailma on täynnä tyhmiä miehiä ja heillä k'ppaisia k'rpiä imettävänä.
- 56+75+jki
Tuksun vastine oli vain, että pikkusisko on "kateellinen". Kuinkahan monta sataa kertaa Tuksu on käyttänyt tätä kateuskorttia, kun häntä tai hänen tekemisiään on kritisoitu?
Mistä hänen kaunis, hyvämaineinen pikkusiskonsa (22v) voisi olla hänelle kateellinen? Missä asioissa Tuksu on menestynyt tai edennyt urallaan? - 1+1=kaks
Jos joku tuhoo ton Johannan, niin kyllä se on noi typeryyteen kannustavat "tykkääjät" ja "fanit". Vanhat kuvat peukutetaan uudelleen ja uudelleen.
- surullista!
"Media" saa paljon pahaa aikaan!!!
- Miten etiäpäin?
Johanna Tukiainen on hirvittävän sairas ihminen, suorastaan hirviö, Jekyll & Hyde.
Tämä on selvä asia ollut tämän palstan seuraajille jo pitkät ajat.
Pisteenä i:n päälle oli sitten tuo Jasminen fb-kirjoits. Siinä se. Piste.
Mutta miten tästä etiäpäin?
Mikä voisi olla ratkaisu umpikujaan ajautuneelle ja itsensä tehokkaasti nurkkaan maalanneelle 34-vuotiaalle vantteralle naiselle?- Huolenpidosta...
Pringles-Pennalla on pinkit lasit silmillä. Ei se ole nähnyt tuksua (vielä) kaikessa kaameudessaan. Pringles-Penna ei ole ollut tähän mennessä paikalla yhdessäkään katastrofi ja tuksun totaali sekoraivopilleri sekoiluissa.
Pringlesi on käynyt "glamour" bileissä tuksulla ja yöpynyt muualla, tai ollut yökylässä kun tuksulla ja koomalla ollut lääkitys kohdallaan.
Ei Pringless-Penna ole ollut paikalla kun tuksulla sekoo pää ja seinät kaatuu jollaksessa päälle. Ahistaa ja masentaa, eikä pääse sängystä ylös.Ei edes jaksa hiuksia harjata, tuksuin sanoin. Kooma on ollut yhtä pihalla. Kuka on koirista huolehtinut? Mitä on ne kikkareet sohvalla, joista on kuva todistekkin???
EI kenenkään koirista huolehtivan kotona ole kakkakikkareita kämpän sohvilla ja lattioilla, sekä pissaläikkiä matoilla! - marrmori
Ratkaisu on helppoo: Nainen kieltää, kiertää, valehtelee ja jatkaa temmellyksiään nokka pystyssä. Näkihän sen moni jo siellä asemalaiturilla, kun k u s t a luritteli ja sit vaan junaan. Ei se välitä mistään. Se on narsissi. Sitä vikaa ei paranneta ku mielisairaalassa, vahvoilla lääkkeillä. Tiedän, kun usea tuntemani on lääkityksen seurauksena muuttunut persoonaltaan pahasti.Mutta on senjälkeen pikkuhiljaa palautunut...huooh, joo en jatka aiheesta, koska ei kuulu yhteyteen, tai kuuluupas :D
- Yx friidu.
marrmori kirjoitti:
Ratkaisu on helppoo: Nainen kieltää, kiertää, valehtelee ja jatkaa temmellyksiään nokka pystyssä. Näkihän sen moni jo siellä asemalaiturilla, kun k u s t a luritteli ja sit vaan junaan. Ei se välitä mistään. Se on narsissi. Sitä vikaa ei paranneta ku mielisairaalassa, vahvoilla lääkkeillä. Tiedän, kun usea tuntemani on lääkityksen seurauksena muuttunut persoonaltaan pahasti.Mutta on senjälkeen pikkuhiljaa palautunut...huooh, joo en jatka aiheesta, koska ei kuulu yhteyteen, tai kuuluupas :D
Tuksulle tekisi hyvää päästä mielisairaalaaseen. Se olisi paras ratkaisu ja samalla pakollinen katkaisu. Kumpa hän ymmärtäisi omaa parastaan ja tekisi läheisilleen mieliksi.
- Lukekaas
Yx friidu. kirjoitti:
Tuksulle tekisi hyvää päästä mielisairaalaaseen. Se olisi paras ratkaisu ja samalla pakollinen katkaisu. Kumpa hän ymmärtäisi omaa parastaan ja tekisi läheisilleen mieliksi.
tositapahtumiin perustuva elämäkertakirja kuvineen Kellokosken prinsessasta!!!
Eikä elokuvakaan huono ole. Petri Penna on huumorilla itsensä ristinyt Kellokosken prinsessaksi. Sopii kyllä paremmin Johanna Tukiaiseen tuo vertaus. Todellisuudessa Kellokosken prinsessa kylläkään ei ollut väkivaltainen, vaikkakin vaati "alaisiltaan" kunnioitusta ja "palvelijoiltaan" nöyristelyä. Sinänsä harmiton tapaus hän.
Jotenkin vain vahvistuu tunne siitä, että johannalla olisi järkkynyt mieli ja pahasti. - Hietalinnan tie
Yx friidu. kirjoitti:
Jokin katkaisuhoitojuttu olisi tässä nyt paikallaan. Ehkäpä Järvenpään sosiaalisairaalassa?
- triangle.
Johanna on ihan tavallinen suomalainen väkivaltainen ja alkoholisoitunut "peräkammarin poika". Haaveilee naimisiinmenosta, mutta kun kukaan ei huoli epäsosiaalista alkkista..
- Psyk. kandi
Johanna Tukiaisen on ilmeisesti ollut henkisesti tasapainottomassa tilassa jo pitkään.
Tässä on perheelläkin peiliin katsomisen paikka. Pakkohoidon kriteerit ovat kyllä täyttyneet jo monta kertaa (on vaaraksi itselleen, muille tai omalle taloudelleen).
Moneen mielensairauteen kuuluu sairaudentunnottomuus, henkilö ei siis itse tajua olevansa sairas. Mielestäni tällaisille ihmisille nauraminen on aika epäkypsää, säälittäviä he toki ovat.
Toki kaikessa ei voi vedota sairauteen, eikä persoonallisuushäiriöihin voi välttämättä vaikuttaa paljoa edes hoidolla. Johannan tilanne kannattaisi kuitenkin selvittää, sillä myös selkeästi fyysiset ongelmat, kuten aivokasvaimet voivat aiheuttaa käytöshäiriöitä.- christian.kiviniemi
Psyk. kandi tekee diagnoosin netissä ihmisestä jonka tuntee vain seiskasta ja täällä.
:))))))))))))))))))
Onneksi kyseessä vain provoilija olisin muuten tosi huolissaan jos tuollainen "ihminen" pääsee hoitoalalle. - Kerro
Kaikkihan sen tietävät että Johanna on mielisairas. Ja höntä TODELLAKIN vaivaa sairaudentunnottomuus. Mutta kertoisitko Psyk. Kandi että miten aikuisen ihmisen saa pakkohoitoon? Onhan tuo nyt osoittanut vaarallisuutensa jo monta kertaa. Voisivatko vanhemmat tehdä samoin kuin Britney Spearsille ali ottaa huostaan? Onko se Suomessa mahdollista?
- Hjkoutu
christian.kiviniemi kirjoitti:
Psyk. kandi tekee diagnoosin netissä ihmisestä jonka tuntee vain seiskasta ja täällä.
:))))))))))))))))))
Onneksi kyseessä vain provoilija olisin muuten tosi huolissaan jos tuollainen "ihminen" pääsee hoitoalalle.Ole sinä pässi hiljaa. Psyk kandi puhuu ihan asiaa
- christian.kiviniemi
Kerro kirjoitti:
Kaikkihan sen tietävät että Johanna on mielisairas. Ja höntä TODELLAKIN vaivaa sairaudentunnottomuus. Mutta kertoisitko Psyk. Kandi että miten aikuisen ihmisen saa pakkohoitoon? Onhan tuo nyt osoittanut vaarallisuutensa jo monta kertaa. Voisivatko vanhemmat tehdä samoin kuin Britney Spearsille ali ottaa huostaan? Onko se Suomessa mahdollista?
Yleensä pakkohoitolähetteeseen vaaditaan riippuvuus netistä, alkoholista ja pakonomainen googletus julkisuuden henkilöistä sekä heistä kirjoittaminen.
- .....
Yleensä pakkohoitolähetteeseen vaaditaan riippuvuus netistä, alkoholista ja pakonomainen googletus julkisuuden henkilöistä sekä heistä kirjoittaminen.
Niii-n. Itsepä tuon kirjoitit.
- 1+10
Kerro kirjoitti:
Viime kädessä on ajan kysymys milloin Tuksu joutuu jonkinlaisten lukkojen taa. Eihän se voi loputtomiin hommata itselleen pahoinpitely ym. syytteitä ja tuomioita ilman että tää nahjus oikeuslaitokskin herää. Ja sitä se tulee tekemään kun ei muuta tietä pidä edes vaihtoehtona, esim. omaehtoinen raitistuminen alkoholista ja lääkkeistä taitaa olla jo menneitä mahdollisuuksia. =(
- Näätänum336
Voin sanoa monta vuotta alkoholiriippuvaisen ja mielenterveydeltään epävakaan ihmisen omaisena että ei saa edes silloin pakkohoitoon. Ja jos jonnekin hoitoon saa niin sieltä karkaaminen ei ole kovin vaikeaa.
- Hoitoon Jossukka
Näätänum336 kirjoitti:
Voin sanoa monta vuotta alkoholiriippuvaisen ja mielenterveydeltään epävakaan ihmisen omaisena että ei saa edes silloin pakkohoitoon. Ja jos jonnekin hoitoon saa niin sieltä karkaaminen ei ole kovin vaikeaa.
Mun ystäväni sekoili pahemman kerran ja otti erilaisia lääkkeitä tappaakseen itsensä. Tatä tapahtui pariinkin otteeseen lyhyen ajan sisällä. Mahahuuhtelun jälkeen hän kuvitteli pääsevänsä pois, vaan eipä päässyt. Lääkäri sanoi, että tämä henkilö on vaarallinen itselleen ja ympäristölleen, joten osastolle vaan.
Voihan sieltä osastolta toki karata (jos ei ole suljetulla), mutta ekana pitää hankkia vaatteet. Jos kaverit eivät niitä tuo, niin siellähän ainakin talvipakkasella pysyy.
Ei ne siellä kovin pitkään pidä, mutta sen aikaa, että tokkurainen pää selviää ja on käynyt useamman keskustelutuokion ammatti-ihmisten kanssa. Se pelkkä selvänä keskustelu saattaa olla se punainen lanka, että saadaan ihminen tajuamaan oma terveytensä ja miten hän sekoilullaan on tuhoamassa omaa kallista elämäänsä. - Täyttä asiaa!
Tuossa viestissä sanotaan, että "ilmeisesti" ja "kannattaisi selvittää"... Tuollaisia lausahduksia ei oikein voi sanoa diagnoosiksi. Christian Kiviniemen kannattaisi vähän treenata luetunymmärtämistä....
Itse en ole ammattilainen, mutta pakkohoitoon joutuu käsittääkseni niin, että omaiset toimittavat henkilön psyk.päivystykseen, jossa hänen tilanteensa arvioidaan. Myös poliisit voivat tämän tehdä. Mutta tilanteen pitää kai olla aika lailla akuutti. Tuon Tuksun kohdalla ei akuuttitilanteista varmaan ole pulaa...
- nbvmj
Ne Tuksun ns. fanit niitä todellisia näätiä ovat. Uskoisin että ihan silkkaa ilkeyttään ja pahasuopuuttaan yllyttävät Tuksua jatkamaan itsetuhoista elämäntapaansa, vaikka asiasta kärsii koko Tukiaisten perhe ja Tuksukin on monta kertaa kirjoittanut ettei ole onnellinen, ei ole ollut vuosikausiin. Ne ns. fanit kyllä ajaa glamöyrtanssijan ennen aikaiseen kuolemaan, joko alkoholin aiheuttaman sairauden tai itsarin kautta. Ei sen omakaan pää kohta kestä enää moista sontaista ja halveksittavaa elämää. Eikä pysty oleen ja elään raittiina, koska sillon todellsuus iskee aivoon.
Niin että jatkakaa vaan, "fanit", sitä itsetuhoisen elämäntavan tukemista, kohta saatte sitä mitä olette tilanneetkin!- Näätänum336
Kuka tässä on Tuksua itsetuhoon ajamassa? Jos Tuksun mieliala on niin alhaalla, niin järki sanoo tässä vaiheessa että pois julkisuudesta! Ei kirjoitella saatana joka vitun faceen seinälle julkisesti ja blogissa kailoteta missä on juuri nyt. Silloin Tuksu saisi olla edes vähän rauhassa, ja voisi hakea apua vaikkapa psyykkiseltä avo-osastolta itsetuhoisiin ajatuksiinsa (alkoholi ongelmaan? lääkkeiden käyttö?) Siellä saa olla rauhassa, moni suomalainen saa olla ja saa apua ongelmiinsa, julkkis tai ei, mutta sen takia on itse otettava askel. Tuksun on itse otettava se askel, kukaan vittu ei sitä hänen vuokseen tee että elämä paranee. Jos Tuksu päättää oikeasti ettei tee näin, mieluummin koittaa tappaa ittensä, niin jos siinä epäonnistuu niin sitten vievät ainakin osastolle. En minä ainakaan toivo että Tuksu tekee mitään typerää, toivon että Tuksu kokisi valaistumisen (ei mitään helvetin jeesustelua....) ja hakisi oikeaa apua!
Sitten voidaan ruveta kasaamaan elämää ja sitä "glamouria" kun on pää kunnossa henkisesti. - Näätänum336
Näätänum336 kirjoitti:
Kuka tässä on Tuksua itsetuhoon ajamassa? Jos Tuksun mieliala on niin alhaalla, niin järki sanoo tässä vaiheessa että pois julkisuudesta! Ei kirjoitella saatana joka vitun faceen seinälle julkisesti ja blogissa kailoteta missä on juuri nyt. Silloin Tuksu saisi olla edes vähän rauhassa, ja voisi hakea apua vaikkapa psyykkiseltä avo-osastolta itsetuhoisiin ajatuksiinsa (alkoholi ongelmaan? lääkkeiden käyttö?) Siellä saa olla rauhassa, moni suomalainen saa olla ja saa apua ongelmiinsa, julkkis tai ei, mutta sen takia on itse otettava askel. Tuksun on itse otettava se askel, kukaan vittu ei sitä hänen vuokseen tee että elämä paranee. Jos Tuksu päättää oikeasti ettei tee näin, mieluummin koittaa tappaa ittensä, niin jos siinä epäonnistuu niin sitten vievät ainakin osastolle. En minä ainakaan toivo että Tuksu tekee mitään typerää, toivon että Tuksu kokisi valaistumisen (ei mitään helvetin jeesustelua....) ja hakisi oikeaa apua!
Sitten voidaan ruveta kasaamaan elämää ja sitä "glamouria" kun on pää kunnossa henkisesti.Omaisetkin kärsivät tästä, Tuksu tietää sen itsekin varmana, ja olen varma että hän heitä rakastaa joten olisi hyvä, jos hän hakisi itselleen apua jo edes heidän vuokseen!!
- lillemig
Näätänum336 kirjoitti:
Omaisetkin kärsivät tästä, Tuksu tietää sen itsekin varmana, ja olen varma että hän heitä rakastaa joten olisi hyvä, jos hän hakisi itselleen apua jo edes heidän vuokseen!!
onnekseni asun eteläpuolella ja näinollen en tarvi hävetä familjen tukiainen .
Mutta ajattelen ottaa tilini pois Nordealta, se on vähin mitä voin tehdä jos tollaiset tollukat ovat johtavavissa asemissa,voiei elämän kevät. - Näätänum336
lillemig kirjoitti:
onnekseni asun eteläpuolella ja näinollen en tarvi hävetä familjen tukiainen .
Mutta ajattelen ottaa tilini pois Nordealta, se on vähin mitä voin tehdä jos tollaiset tollukat ovat johtavavissa asemissa,voiei elämän kevät.Ihan pakko kysyä, että mitä helvettiä oikein sekoilet? :) Koska tuossa ei ollut kauheasti järkeä.
- Palkollinen
Näätänum336 kirjoitti:
Ihan pakko kysyä, että mitä helvettiä oikein sekoilet? :) Koska tuossa ei ollut kauheasti järkeä.
Tarkoittikohan nimimerkki "lillemig" sitä, että Johannan äiti on Nordean palkkalistoilla, eli töissä Nordeassa? Muistan jotain tuollaista joskus lukeneeni.
- kkka
Näätänum336 kirjoitti:
Ihan pakko kysyä, että mitä helvettiä oikein sekoilet? :) Koska tuossa ei ollut kauheasti järkeä.
Et ilmeisesti ole tietoinen, että kviini tilittelee äitinsä olevan Nordeassa "johtoasemassa"!
- Tukiaisten tuki
Näätänum336 kirjoitti:
Marja-äiti on Tukiaisen perheen todellinen tukipylväs, joka sentään ponnistelee asioitten puolesta ja eteen, jotta elämä pysyisi raiteillaan.
- Mediakin vastuuseen
Seiska-lehtikin on osittain vastuussa Tuksun tuhosta. On käsittämätöntä, että lehti mahdollistaa Tuksun "glamour"-elämisen ja toilailun tekemällä juttuja Tuksusta ja rahastamalla Tuksun blogilla.
Jokainen tajuaa, että Johanna ei hallitse enää omaa elämäänsä. Seiskan pitäisi nyt lopettaa Tuksun tukeminen.
Voisiko joku viitseliäs tehdä adressin nettiin, jossa vedottaisiin Seiskaan ja muihin lehtiin, etteivät ne tukisi Johannan syöksykierrettä enää julkaisemalla hänestä juttuja.- Sairaala kutsuu..
No hoitoon ja pakkolääkitykselle niin pitkäksi aikaa että alkaa touhuun tulla järkeä. Vaikka vuosi näin niinku aluksi ja katsotaan sitten tuleeko hoitoon jatkoa.
- Esko-Matias
On suorastaan törkeää Seiskalta antaa palstatilaa Tuksulle ja vielä maksaa siitä hyvästä. Akan harhat siitä, että olis suurikin tähti lisääntyy vaan entisestään. Ei muuta kuin palautetta Seiskan päätoimittajalle. Useat mediat ovat jo lopettaneet uutisoinnin Tuksusta, koska ovat tietoisia, ettei se ole ihan terve. Oikeustoimikelvottoman juttujen julkaiseminen ei ole moraalisesti oikein, vaikkakin keräisi lukijoita.
- Herrasiunaajavarjele
Ai kun on ihanaa, kun saa rakastaa? http://www.seiska.fi/seiskatv/_a523783/johanna ja juha avautuvat yhteisesta seksielamastaan/
- niinjustiinsa
- Siitäs sait!!
Johanna,kumihuuli,sekopää on tullut tiensä päähähän?
- &*&
Hirvittävää Johanna dissaamista ....mutta eiköhän tuo ole tuon ansainnut ....
- Järkyttävää
Jasminen kirjoituksesta tajuaa miten hirveä ihminen Johanna oikeasti on. Voin vain kuvitella, miten kviini sotkee kaiken kun saapuu vierailulle Sollentunaan, Jasminehan sen kertoo! Juo koko ajan, sammuu, jättää koiransa muiden huolehdittaviksi. Kun joku yrittää puhua järkeä, niin kviini huutaa, haukkuu, uhkailee, rähjää, nimittelee, ei ota kuuleviin korviinsa mitään järkipuhetta. Kuvitelkaa omaan perheeseenne tuollaista perheenjäsentä. Että oma persaukinen, koko maan naurunaiheena oleva sisko saapuu esim joulunviettoon kuin kuninkaallinen: odottaa että kaikki asiat tehdään hänen mielensä mukaan, vetää viinaa hereilläoloaikansa, sammuu haisemaan minne sattuu, tuo mukanaan lauman pikkukoiria, joista ei viitsi huolehtia, pilaa kaikkien pyhät kännissä huutamalla.
Ei käy kateeksi Tukiaisia...- Raskas taakka
Mahtaa olla äidille ja isälle painajainen katettuna juhlapöytään, kun tietävät, että The Suuri on lähestymässä Sollentuunasta.
Tuollainen lapsi on vanhemmilleen raskas taakka kantaa. - Raskasta on
Milloin tuo Raskas Taakka saapuu takaisin Suomeen; Herra varjele ja siunaa meitä!
- Helvetti juhlii
Kiinostaisi tietää mitä tämä seiskan "uskovainen" ex-missi Carmen ns. toimittajana ajattelee työnkuvastaan vai voiko uskovainen ex-missi olla töissä mediassa, jonka ainoa tavoite on voiton maksimaalinen tekeminen keinoista piittaamatta.
Kun nämä "uskovaiset" ovat tätä tasoa kuin Carmen ja Tuksu, niin tuskin on ihme ettei ole odotettavissa joukkopakoa karismaattisten evankelistojen suuntaan, kuten Nokian Missionin homopastori joka terapoi ahdistuneita sieluja koskettelemalla muualtakin kuin päälaelta! - Sollentunan taistelu
Yhteenveto: vuoden 2013 alussa tilanne ajautui väkivaltaiseksi yhteenotoksi Sollentunassa, Johanna Tukiaisen Marja-äidin asunnossa, jonne Johanna ja Julia Tukiainen olivat tulleet viettämään rauhallista Joulua ja sädehtivää Uutta Vuotta.
Johannan aamupäiväisen (3.1.) juopottelun ja pilleripöhnän myötä hänen räksytyksensä, uhittelunsa ja väkivaltainen riehumisensa kärjistyi Sollentunassa laajemmaksi väkivaltaiseksi mätöksi, jossa purettiin samalla perheen patoutuneita, tukahdettuja asioita, hämärää menneisyyttä.
Puoleltapäivin olikin sitten vuorossa Johanna sairaalareissu Danderydin sairaalaan. Siellä meni Johannalta yksi vuorokausi päätä selvitellessä ja kärhämää muistellessa; tosin muistikuvia ei ollut.
Näin perhe siis kriisiytyi vajaan kahden viikon kuluessa siitä, kun Johanna ja Julia saapuivat viettämään idyllistä perhejoulua Sollentunaan...
Nyt tilanne Sollentunassa on se, että Johanna on ajettu pois sieltä ulkoruokintaan,ja hän majailee Kistan alueella. Ehkä motellissa, ehkä hotellissa, ehkä jonkun kaverinsa nurkissa.
Julia on ilmeisesti Sollentunassa, mutta tähän ei olle saatu vahvistusta.
Samoin Joel lienee myös siellä, missäpä muuallakaan.
Jasmine on suojautunut poikaystävänsä asuntoon Tukholmaan eikä pidä yhteyttä Johannaan eikä Juliaan. Välit ovat kai vuosikymmeniksi eteenpäin poikki.
Markku-isän ja Marja-äidin tilanteesta ja suhteen tilasta ei ole uusia tietoja.
Perheen tulevaisuus yhtenä "yksikkönä" on katkolla, sillä siinä on jo erittäin pahoja repeämiä. - Valkoinen on musta!
Tuksu selittelee taas mustan valkoiseksi...
Johanna Mia Mari Tukiainen
no ei tuossa kyllä mistään "räyhäämisestä" voi puhua, Jasmine vaan nyt sattuu olemaan äärimmäisen lapsellinen, mutta antaapa meidän perheiden asioiden pysyä meidän välisenä.- Väkivaltainen Tuksu
Sollentunassa 3.1.2013 koettiin väkivaltainen Johanna Tukiaisen riehunta, mikä tuhosi koko perheen sidokset yhdellä kertaa.
- Näätänum336
Näinhän se aina... Tuksu ei ole ikinä lapsellinen itse, ei ei tietenkään.....
- Ei matkaa Dubaihin
Vanhemmat ovat päässeet Tuksun riehumisesta ylitse ja hoitavat arkeaan tasaiseen tahtiin. Johanna maalasi itsensä pois perheensä elämän ulkoradalle.
- Opettele olemaan
Tuksun kannattaisi opetella olemaan hienotunteinen.
- ÖÖÖÖÖÖ?
ÖÖÖÖÖ.... Kukahan siellä lapsellinen on?
Kohta 35v. "klamööritanssija" vai 22v. vakituisen työn omaava?
Kolmevitonen leikkii barbia ja kerää hellokitty-krääsää, asuu ilmaiseksi vanhempiensa residenssissä, nukkuu 20 tuntia vuorokaudessa, hommaa koirilleen kusettajan, kun ei itse yötyöltään kerkiä :DDDDDDDD! - is this weird or not
Näädätkin sai terveiset, eli luultavasti tätä sekä hymy-lehden "Tuksu" palstaa luetaan sekä Suomessa että Ruotsissa, sillä miten muuten pikkusysteri olisi osannut lähettää terveisiä Näädille?
- Lakiviisas JT
On tainnut tuksendaali känniriehumisen päälle sairaalaan jouduttuaan tehdä rikosilmon isipapasta, mikä sopisi olla tuo nuorimman kolmannen siskon mainitsema kamalin asia.. kyllähän se hieman poikkeaa aiemmasta Isi sanoi... Isi osaa.. Isi on viisas/älykäs/koulutettu -linjasta, ja repäisee hiukkasen perheen sisäistä onnea, rauhaa ja rakkautta :)
jossain päivityksessäänhän JTuk uhosi että Ruotsissa lait on kovemmat ... no sehän ne pahoinpitelylait tuntee, lahden jokapuolella on juristiaNI tarvittu ja putkiin & polliiseihin tutustuttu. - Kaunis jasmine
Pikkusisko on todella fiksu, samaa ei voi sanoa tunkista!
- Mirva vaan
No en tiedä onko kovin fiksua huudella perheen sisäisistä ongelmista facebookkiin...mutta tämä oli varmaan ainoa ja taattu tapa yrittää herättää Mia Mari todellisuuteen, sekä paljastaa hänen todellinen luonteensa. Kuppi läikkyi Jasminalla yli. Kiitos Jasmina ja koita jaksaa. Esikoinen, tempuillaan on tahrinut koko suvun maineen. Jaapati jaa, nähtäväksi jää, mitä tämä vuosi tuokaan mukanaan Mia Marille. Nyt Julia pitää irrottaa Mia Marin napanuorasta, näitten siamilaisten kaksosten aika on ohi. Prinsessa leikit on leikitty, mollamaija meni rikki.
- Näätänum336
Mirva vaan kirjoitti:
No en tiedä onko kovin fiksua huudella perheen sisäisistä ongelmista facebookkiin...mutta tämä oli varmaan ainoa ja taattu tapa yrittää herättää Mia Mari todellisuuteen, sekä paljastaa hänen todellinen luonteensa. Kuppi läikkyi Jasminalla yli. Kiitos Jasmina ja koita jaksaa. Esikoinen, tempuillaan on tahrinut koko suvun maineen. Jaapati jaa, nähtäväksi jää, mitä tämä vuosi tuokaan mukanaan Mia Marille. Nyt Julia pitää irrottaa Mia Marin napanuorasta, näitten siamilaisten kaksosten aika on ohi. Prinsessa leikit on leikitty, mollamaija meni rikki.
Komppaan ylempää kommenttia.
- Tunkki pois
Mirva vaan kirjoitti:
Juuri näin asiat ovat, ja juuri näin tulee toimia. Hyvä!
- Kunniaa takaisin
Mirva vaan kirjoitti:
Tukiaisten esikoinen on todellakin tahrannut suvun mainetta, mutta onneksi hänen pikkusiskonsa on palauttamassa Tukiaisten perheen kunniaa.
- Kaunis Jasmine <3
Kunniaa takaisin kirjoitti:
Tukiaisten esikoinen on todellakin tahrannut suvun mainetta, mutta onneksi hänen pikkusiskonsa on palauttamassa Tukiaisten perheen kunniaa.
Hyvä, hyvä sinä kaunis ja fiksu Jasmine!
- Ei-Narinari
Olipas harvinaisen tuskallisen vaikeaa lukea. Tällä poerusteella uskon että kyseessä on Tu(n)kiaisen sukulaisen kirjoittama.
- upswing
ups
- glämöör sano pox
todellaki toi tuksun räähkänä on jo niin kulahtanu ja elähtäny.
- Osui oikeaan
DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:[5]
1.suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan;
2.keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta;
3.uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot;
4.vaatii korostunutta ihailua;
5.oikeus erityiskohteluun;
6.muiden hyväksikäyttö;
7.empatian puute;
8.kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä); ja
9.ylimielisyys ja röyhkeys.- Ikävä kierre
Tämä lista olisi hyvä postata sähköpostilla Johannalle tiedoksi...
Alkaisi vähän ajatella asioita, eikä aina vaan koheltaisi ympäriinsä.
Edelleen, hallitsematon alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttö ovat lisäksi kärjistäneet hänen kielteisiä luonteenpiirteitään. - Kohublondin temput
Mikä on seuraava lööppi?
- Hanna-Mari Eskola
Kävin pikkusisko fb-sivuilla ja katselin valokuvia. En yhtään ihmettele, miks Tuksu on raivoissaan. Pikkusisko on todella kaunis nuori nainen ja luonnekin taitaa olla ihan toista kuin Tuksulla. Lisäksi Jasmine on saanut julkisuutta viimeaikoina suomen medioissa ja kaikki kehuu siskon kauneutta. Kaiken kukkuraksi neito on menestynyt työelämässään ja palkittukin siitä näyttävästi.Vähemmästäkin sitä tuollainen ylipainoinen ja rupsahtanut lähiövalas hermostuu. Voi voi Tuksu, aikasi on ohi ja parasta ennen-päivä meni jo aikoja sitten.
Menestystä vaan Jasminelle. Tuksu voi minun puolesta tukehtua kateuteensa- Iki olio
Ai minkä palkinnon pikkusisko on saanut?
Mutta joo, oot oikeassa, Jasmine on todella kaunis ja vaikuttaa fiksultakin.
- fanittaa3
Aika mielenkiintoista. Paljon herkullisempaa kuin kauniit ja rohkeat.
- 6027 lukukertaa
Aika mahtava määrä lukukertoja viikossa, nyt 6027 lukukertaa!
- Muistinvirkistys
Jasmine:
"... sun "glamour" ajat on OHI ja on olllut kauan sitten. :).. "
Tämänhän me olemme tienneet ajat sitten, mutta eipä raikkaasta muistinvirkistämisestä ole ainakaan haittaa. - faktoja tarvitaan
hyvä että tieto kulkee
- *demonista naurua*
Demonista naurua :o)))
- Hellokittyraivarit
Hello Kitty -raivarit tiedossa. Johannan kosto Jasminelle on varmaan erittäin kiero, ja sitä jatkuu pitkään.
- Tampio mikä tampio
Tampio mikä tampio.
- Ne luonteenpiirteet
Kaikki varmaan näkee, että Johannalla on tiettyjä ongelmia ja hankala luonne..
- Nut loppuu tuo!
Me kaikki haluamme nähdä Tuksun oikeassa työssä, vaikkapa lihatiskin takana jossain marketissa. Sellainen on kunnon työ.
- Jasminelle kuitti
Jasminelle lisää kuittailua.
Johanna Facebookissa tänään 13.1.2013, eli 10 päivää riehumisensa jälkeen:
"Niin no Julia on aina puolustanut minua, koska on huomattavasti kypsempi ja elämää nähnyt ihminen kuin kolmas pikkusisaremme, pikkuvanha Jasmine.
En ala häntä nimittelemään julkisesti sen enempää, mutta Julian kanssa olemme matkustelleet ympäri maailmaa viimeisen 10 vuotta ja luulisin, että Jassulla taitaa olla pieni kateus meitä (ja varsinkin minua kohtaan) koska se nyt vaan on fakta, että 80% ¨nuorista ihmisistä haaveilee julkisuudesta (kuulin tämän Helsingin Sanomien toimittajilta) vaikka eivät valitettavasti tiedä ollenkaan kuinka raadollista ja julmaa media pystyy olemaan. Media näyttää itse päättävän, kenestä ihmisestä "muokataan" kansan silmissä mitä vaan.
Mutta Kiitos rakas kaunotar siskoni Julia joka julkisesti uskaltaa minua puolustaa ja kiitos lähettämistäsi kuvista! ? Nauti Tukholmasta, minä tulen sinne kuun lopulla tekemään musiikkia erään kuuluisan ruotsalaisen naispuolisen laulajan kanssa!
... Tällainen tukka mulle seuraavaksi, haluan seuraavaksi ihan kirkkaan blondin ja merenneito tukan, nyt kokeilin välillä tällaista luonnonvaaleaa, mutta seuraavaksi haluan takaisin kiiltävät ja kirkkaan vaaleat pidennykset! :) "- Julia, käskyläinen
Tuksu Tukiaisen mielestä kaikki ne, jotka eivät ole yhtä kuuluisia ja yhtä glamourisia kuin Tuksu itse, ovat vain luusereita.
- Mitä seuraavaksi?
Jatko-osia odotellessa...
- Ei julkisuuteen!
Kauhea paasaus.
- klamour-siskot
Meniköhän Näädille terveiset perille?
- sisäpiiritietoja
Onko teistä kukaan tämän pikkusiskon fase ystävä? Häneltä saisi varmaan tietoa, että onko Jollaksen Residenssi myynnissä ja ollaanko isosiskoja häätämässä pesästä?
- Jasmine looks nice
Varmaan pikkusisko lukee blogia ja myötähäpeän suuruutta ei voi kuin arvailla.
- J-ASS MINE
ONKO SUKU EDELLEEN ILMIRIIDOISSA KVIININ OSALTA ??
- dumpattu roskiin
Missä Penna, miksi hän ei enää puolusta idoliansa?
- Kannanotto? Hahhaha!
Petri Penna 4.1.2013 illalla blogissaan:
"Kannanotto Jasmine Tukiaisen viestiin Johannalle!
Kuten kaikki ovat ilmeisesti huomanneet, niin Jasmine Tukiainen kirjoitti Johanna Tukiaisen seinälle pitkän viestin täynnä haukkumista.
Pakko myöntää, että on tollanen temppu oli todella lapsellinen. Pakosti tulee mieleen, että Jasmine haluaa Suomen julkisuuteen Johannan varjolla.
Joka viikko uusi teksti jossain päin internettiä Jasminesta ja luonnollisesti nimi Johanna Tukiainen esiintyy kyseisissä artikkeleissa. Laitan tohon vielä kyseisen tekstin (teksti on kuvana Facebookista; ei kopioidu tähän).
Pakko sanoa, että olen tuntenu Johannan jo melko kauan aikaan, enkä ole koskaan kuullut Johannan haukkuvan vanhempiaan, päinvastoin Johanna aina sanoo miten upeita ja ihania hänen vanhempansa ovat sekä ylistää heidän upeaa avioliittoaan.
Johanna ei myöskään ole koskaan kurittanut koiriaan. Johanna rakastaa pieniä koiriaan ja huolehtii heistä hyvin! Johanna ostaa koirille kaikkia laadukkaita ja tasokkaita herkkuja ja hemmotelee heitä.
Tässä vielä Johannan sanoin:
''Pikku Jassu, tiedoksesi vaan että kirjoituksesi oli todella TÖRKEÄ, mutta en ala julkisesti puimaan mitään perheongelmiamme joita on itseasiassa joka perheessä (en usko että on olemassa täydellistä perhettä.) Kirjoituksestasi huokuu kateus, MIKSI ihmeessä minä haluaisin pilata omien vanhempieni liiton, siksi täällä raivosinkin asiasta?????''"
- huh huh huh
Kova on teksti ottaen huomioon että viestin sisältö on OMAN PIKKUSISKON KIRJOITTAMAA...
- näädille myös
Näädille myös!
- Hon är söt
Taitaa Jasmine olla perheen ainoa järkevä ihminen, jolla ei ole kokemusta putkasta, käräjäoikeudesta tai maksuhäiriöistä?
- yyzay44
Onko Jasmine Meilahdessa Koomaa katsomassa?
- siis täh
Tuksun mielestä pikkusisko on vain kateellinen.
- Varma Nakki.
Onko Jasmine T oikeesti tuollaista kirjoittanut? Siis OIKEESTI. Huhuu, nyt ei hyvä heilu Tuksulle. Oma syrran on tuota mieltä ja kirjoittaa lopuksi: JA SUOMALAISILLE NÄÄDILLE ja kavereille ja muille. Jos tuo siis on totuus Johannasta, niin ompahan vastenmielinen nainen, ruma päältä ja sisältä.
- Jasmine on söpö
Joko Jasminen ja Johannan riidat on sovitettu?
- piste pieste.
Minun mielestäni pikkusisko sanoi kaiken tarpeellisen kun kertoi että tämä
niin sanottu "Glamour elämä" on ollut ohi jo aika päiviä sitten jos sitä on edes koskaan ollutkaan. Piste- Glamouraikaa
Glamouria? Karkkirintaliivit elokuussa 2012 Vantaalla:
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/424280_10151011502198803_906687950_n.jpg
Sotanorsu on ottanut paritteluasennon Vantaalla:
http://aijaa.com/0018110745338
Tuksu keikalla lokakuussa 2012 Hyvinkäällä:
http://aijaa.com/ItQRKh
Tuksu istuu miehen sylissä:
http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/c0.0.403.403/p403x403/47873_3765781703447_371585795_n.jpg
- Glamour ohi!
Glamour-ajat ovat todellakin ohi:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/545128_448289841891853_1452795649_n.jpg
Jasmine siinä asiaa kirjoittaa.- Sotakirveet esiin!
Tukiaisten vappubrunssi 2013. Vasemmalla näkyvät Marja-äidin kädet, pöydän päässä on Johanna, pöydän takana Joel ja Jasmine. Julia on jäänyt kuvan ulkopuolelle. Isä-Markku otti kuvan, ja hänen ruoka-annoksensa näkyy pöydän päässä:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/947102_10151620784417429_1480924760_n.jpg - Iltaan kaartui päivä
Sotakirveet esiin! kirjoitti:
Tukiaisten vappubrunssi 2013. Vasemmalla näkyvät Marja-äidin kädet, pöydän päässä on Johanna, pöydän takana Joel ja Jasmine. Julia on jäänyt kuvan ulkopuolelle. Isä-Markku otti kuvan, ja hänen ruoka-annoksensa näkyy pöydän päässä:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/947102_10151620784417429_1480924760_n.jpgAuringonvalon lankeamisssuunnasta voi päätellä, että on jo illansuu...
Ei siis brunssi, vaan pikemminkin iltaruokailu. - Kartta-Näätä
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/947102_10151620784417429_1480924760_n.jpgVappubrunssin paikka tässä kartalla:
http://www.hitta.se/joel tukiainen/sollentuna/person/i0L~SMWWWP?var=stockholm&vad=tukiainen
Tosiaan, auringonvalon lankeamisen suunnasta voi päätellä, että klo on noin 16 iltapäivällä. Käytännössä on kyse iltaruokailusta.
Tuon linkin sisällä, kuvan päällä, on linkki ”Promenera på Nämndemansvägen.” Kun siitä napsautat, pääset näkymään, jolla voit tarkastella asuinalueen ympäristöä katutasolla.
Kuvaa voi raahaamalla pyörittää. Voit edetä näkymän katutasossa olevia sinisiä täpliä pitkin eteenpäin klikkaamalla niihin. Vaella Sollentunassa!
Edelleen, satelliittikuvan avulla rakennettu karttakuva samasta osoitteesta:
http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=tx7hn4jgsv2v&lvl=19.33&dir=1.33&sty=b&where1=Nämndemansvägen 2A, SE-192 70 Viby, Sweden&form=LMLTCC - Eri henkilö kyseessä
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/947102_10151620784417429_1480924760_n.jpgTuo poika ei ole Joel Tukiainen vaan hän on Alec A-Style. Bloggaaja ja Johannan vanha tuttu http://www.vanitybackstage.com/
http://www.youtube.com/watch?v=a8Y1__SOQYg
- TOTUUS Johannasta
Tästä eivät ole Tuksun asiat tai luonne mihinkään muuttuneet... Jasmine Tukiainen kirjoitti Facebookissa Johannalle avoimen kirjeen Sollentunan taistelun jälkeen 3.1.2013 illalla näin:
"TÄSTÄ SAATTE.
JOHANNA tämä oli VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu mitä kuvittelin että teet.
Yhden päivän sisällä olet TUHONNUT yhden Kokonaisen perheen. OMAN PERHEESI. VALHEILLA JA ÄLLÖTTÄVÄLLÄSI tavallasi millä AINA olet ja tulet aina olemaan.
"Perhe on aina sun puolella ja täällä sun tukena"
- Joo on OLLUT mutta kaikella rajansa.
Vit.tuilet, lähettelet ilkeitä ja KAUHEITA textareita Omalle ÄIDILLE USEIN, haukut kaikkia ja MINÄ olen AINA hyökkäyksen kohde AINOASTAAN koska et koskaan saa mun elämää. Sun "glamour" ajat on OHI ja on olllut kauan sitten. :)
En IKINÄ, IKINÄ, KOSKAAN halua kuulla susta MITÄÄN, älä kirjota KOSKAAN mulle. Ja JOS vanhemmat enään sua Tukholmaan haluu, ni AINOASTAAN sillon saat ilmottaa ni lähden kauas susta!!!
Ystävät, miehet, ja nyt perhe.
Sulla on ollut vakavia ongelmia kauan, olet tarvinnut apua mutta se ei kelpaa. SUUTUT ja HUUDAT tai HAUKUT , HETI jos joku sanoo jotain sua "vastaan"
- Näsäviisas pikku Jassu tässä, niimpä, ainaki YHDELLÄ on hevoset tallissa ja järki kädessä tässä perheessä.
Johanna haukkuu kaikki pystyyn ja huorittelee OMAA ÄITIÄÄN. NYT (koska ITSELLÄÄN on MiesONGELMIA (no shit)), ni laittaa oman Perheen perseelleen.
Sano mitä vain; SULLA ei ole MITÄÄN tekemistä Äitisi ja Isäsi ongelmien tai suhteen tai avioliiton kanssa. EI MITÄÄN.
Toivottavasti luet tämän ja tämä menee perille. (todennäköisesti EI mene perille mikään)... Sulla ei ole aitoja ystävia, perhe meni ja lähti ja PYSYN poissa vaikka LEIKKISIT kuinka kilttiä. Miehet... UNOHDA NE.
Alkoholiongelmasi on mennyt jo KAUAN sitten LIIAN pitkälle.
Avataan viinapullo 6 aamulla ja vedetään perseet Ja sit taas nukkumaan ja annetaan koirien paskoa matoille ja kusta lattioille. Kuritat koiraa, joka ei edes TIEDÄ, mitä se on tehnyt väärin. jne jne jne jne jne jne jne jne
AINII ei saa unohtaa pillereitä ja Lääkkeitä ni olo "paranee" ja huudetaan perheelle vähän lisää.
TÄTÄ ON JATKUNUT MONTA VUOTTA. Olen AINA antanut "anteeksi" ja "leikkinyt" "kivaa" ja en ole JAKSANUT VÄLITTÄÄ.
MUTTA NYT RIITTI.
Mieti JOSKUS muita kun vaan itseäsi, et ole muuta tehnyt MONEEN vuoteen tai jos edes koskaan.
Heidå. Ja ÄLÄ kirjota eikä tartte vastaa, en lue :) KOSKAAN. Kirjotan että kaikki tietää että olet tällainen ihminen. Koska tämä on TOTUUS Johannasta."- Jasmine, syvä uurre
Tämä on todellinen määrittely Johannasta, joka säilyy hel.vetin tulessakin. Muista! Tekstin kirjoittaja - Jasmine Tukiainen - on tässä kuvassa toukokuussa 2013:
http://aijaa.com/LQd3EE
- fasekaveriksi?
Onkohan pikkusisko tietoinen Jullen 23.5.2013 saamasta tuomiosta?
- Pikkusysteri 666
1) Jasmine ruudullisessa paidassa lehmäaitauksen luona:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=521818344548490&set=a.521112021285789.1073741833.231683486895312&type=1&relevant_count=1
2) Kasvokuva:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=502163143180677&set=a.509086019155056.1073741832.231683486895312&type=1&relevant_count=1
3) Kasvokuva soikean peilin kautta otettuna:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=509086062488385&set=a.509086019155056.1073741832.231683486895312&type=1&relevant_count=1 - Neiti Kaunokainen
Mielenkiintoista, että perheen tytöt haluavat silikonit ja jotain normaalia hienompaa elämää. En tarkoita vain Johannaa ja Juliaa. Ei ainakaan omassa perheessä ollut ykköshaave vetää silikonit rintaan ja päästä eroottisesti latautuneisiin kuviin sun muihin.
Tuntuu hiukkasen siltä, että pikkusisko seuraa isosiskojen jälkiä -loppujen lopuksi.- Pelastuspolku
Jasminen saattaa pelastaa se tukholmalainen poikaystävä ja Jasminen opiskelu ammattiin.
- putkaan mars
Tuleeko pikkusisko vierailulle kun isosisko päätyy naisvankilaan?
- Yhteislaulua
He lauloivat vielä yhdessä duettona Tuksun häissä helmikuussa 2011... sittemmin välit ovat jäätyneet. Siskosten lauluesitys 3 minuuttia:
http://www.youtube.com/watch?v=CN1P3gchiRA - Stockholm news
Hyvä Joululahjavinkki Jasminelle..
Lähettäkää hänelle suomalaista kirjallisuutta luettavaksi ja hyvä vaihtoehto on kirja
"koko kansan Johanna". - Jasmin on hot
Olen samaa mieltä, että isosiskot ovat näyttävämpiä ainakin kokonsa puolesta kuin kaunis ja söpö pikkusisko
http://i5.aijaa.com/b/00042/10722470.jpg- Jasmine istuu
Jasmine istuu lattialla, kesäkuu 2013:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/1013683_10151442260946268_1925862276_n.jpg - Tavallinen tytsä
Jasmine istuu kirjoitti:
Jasmine istuu lattialla, kesäkuu 2013:
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/q71/s720x720/1013683_10151442260946268_1925862276_n.jpgTuossa ylempänä olevalla häävideolla, kun Johannan kanssa laulavat, tämä pikkusiskokin on ihan tavallinen peruspunkero.
Istumakuvassa on tainnut olla laihiksella, tai muuten on asetellut itsensä myyvemmin.
Muuten ja yleensä alkavat pikkuhiljaa närästämään nämä peilin kautta keikistellyt omakuvat.
- puolustaudu
Jasmine voisi lähettää terveiset myös tälle uudelle keikkamyyjälle.
- Kaunis Jasmine
Viimeisten rättisitikka-episoiden jälkeen voi taas uudestaan todeta kuinka
oikeassa Tuksun pikkusisko on ollut koko ajan. - Prosessia pukkas?
Tuliko avauksessa kuvatusta tapahtumasta millaiset syytteet ja oikeudenkäynti?
- prinsessa Ruusunen
Ihanaa, Jasmine tulee Suomen BB-Taloon 2013.
Koomalle ja Kviinille eivät ovet aukea.. - että siinä sulle
Isäni Markku ei ole koskaan halunnut tulla julkisuuteen, ei myöskään muu perheeni lukuunottamatta Juliaa, joka onneksi ei ole joutunut kärsimään samanlaisesta loanheitosta ja kiusaamisesta kuin minä.
Käsittääkseni isäni on tällä hetkellä sairastunut psykoosiin, ei hän muuten antaisi kyseisiä kummallisia ja ilkeitä kommentteja omasta esikoistyttärestään.
Hänen psyykensä on aina ollut heikko, ja uskon, että meistä kirjoitettu törkykirja jota mainostetaan "paljastuskirjana" laittoi hänet sekaisin, samoin perhettämme jatkuvasti kiusaavat törkykirjeet ja valokuvat. Ainoastaan minä ja isämme olemme lukeneet kyseisen kirjan juridisia toimenpiteitä varten.
Jos isäni ei niihin kykene, niin minä alan sotimaan yksin juristini kanssa kyseistä tuotantoyhtiötä sekä kirjaan kommentoimia ihmisiä vastaan.
Vanhanen voitti oikeudessa Susan Ruususen "paljastuskirjan" jostain seksijutuista ja uuniperunoista, ja tässä puhun nyt sellaisesta kirjasta joka ei enempää voisi olla törkeää kunnianloukkausta.
MIKSI IHMEESSÄ SIIHEN PITI SEKOITTAA PERHEENJÄSENENI??????????????
Minä en ole vastuussa kirjasta, vaan päästään sairas ja äärimmäisen vihamielinen Mia Oksanen Halsualta joka on entinen keikkamyyjäni, sekä Metrotuotanto yhtiö ja Marko Haapahuhta, jotka jaksavat heittää lokaa niskaani niin paljon kuin ehtivät.
Isälleni Markulle tiedoksi, minä en ole menossa mihinkään "kadotukseen", enkä koe tekemilläni keikoilla tekeväni mitään helvettiin johtavaa syntiä. En ole koskaan kokenut tekeväni syntiä tanssimalla, itseasiassa tunnen virolaisia striptease tanssijoita jotka ovat uskovaisia ja tienaavat rahat köyhälle perheelleen ja lapsilleen kun ovat yksinhuoltajaäitejä.
Vetoat tekstissäsi, että minua ei saa tilata enää keikoille. Saanko kysyä, miksi ihmeessä????????? En halua elää muiden ihmisten verorahojen kustannuksella, tekemättä mitään sosiaalipummina. Koulujen käynnistä olen jo saanut ihan tarpeekseni. Etkö ymmärrä, että julkisuus ja esim. Seiska Liven päivittäminen on minun työtäni??? - Sisäinen Kipuilu
Tuksun julkinen viesti 2.9. pikkusiskolleen Jasminelle:
”No nyt tuli mitta täyteen näiden omien perheenjäsenienkin kanssa!!!!!!
Isääni en lähde julkisesti solvaamaan, enkä kertomaan hänen henkilökohtaisia psyykeongelmiaan, sillä yritän pitää edes jonkinlaisen kunnioituksen häntä kohtaan. Mutta nyt laitan sitten avoimen kirjeen pikkuriiviölle, kolmannelle siskollemme Jasminalle (Jasmine, mikä onkaan.)
Sinä kirjoitit minusta hyvin törkeällä tavalla julkisella seinälläsi Facebookissa, joten täältä pesee takaisin sulle!!!!!! Olet jo 24 vuotias, et ole mikään teini, ja silti roikut vanhempiemme omistamassa asunnossa, vaikka arvostelit sitä, että asumme Julian kanssa vanhempiemme kodissa, vaikka tiedoksesi vaan, maksamme siitä kovaa vuokraa!!!!!
Minä muutin lapsuudenkodistani pois 21-vuotiaana mieheni luokse, mitä hemmettiä sä itse roikut vanhempien kodissa?????? Ja mitä tulee siihen kun katsoit mua ja Julia Tukiainen silmiin ja väitit olevasi "parempi ihminen kuin me", sorry vaan, kukaan ei voi sanoa toiselle niin!!!!!
Olet pieni lapsellinen pirpana, joka yrittää matkia mua ja Juliaa kaikilla mahdollisilla tavoilla vaikka sen kiellätkin!!!!! Olit välillä brunetti, blondasit tukkasi mun ja Julian takia! Sitten otit silikonit (oho mikä sattuma!!!!), matkustit Miamiin, vihaat kuulemma julkisuutta vaikka itse nyt tyrkytät itseäsi suomalaiseen Reality TV ohjelmaan!!!!!!
OLET NOLO, TAJUATKO SEN?????
Inhoan ihmisiä jotka ovat tekopyhiä pas-koja ja SINÄ OLET JUURI SELLAINEN!!!!! Sanot toista ja teet toista!!!! Olet tekopyhä pas-ka, jolla ei ole minkäänlaista kunnioitusta vanhempia sisaruksiaan kohtaan! Olen aina aiemmin sua puolustanut ja kehunut ja ollut ylpeä susta, mutta se loppui nyt tähän! Onneksi asut Ruotsissa ja PYSY KANSSA SIELLÄ!!!!! – Johanna”- Tuhveroinen
Tämähän on Tukiaisen perheen dynamikkaa parhaimmillaan... eikä tämä jää tähän... :)
- metsä vastaa..
Ehkä Tuksun pikkusiskon olisi hyvä laittaa uudet terveiset ja päivityykset faceen, kun isosisko kirjoittelee jo julkisesti isälleen näin:
"Tuksu 10.9. aikaisin aamulla Facebookin kautta isälleen Markulle:
”Vihaan sua ja nyt uskallan sanoa sen ääneen!!!!! En halua olla missään tekemisissä enää sun kanssa, äiti ottaa eron!!!!!! Vihaan sua!!!!!!!!”
Ps. Tuksun pitäisi päästä nopeasti hoitoon johonkin suljettuun laitokseen/vankilaan? - Maatilan Prinsessa
Tänä syksynä Jasmine Tukiainen on TV5:n Maatilan Prinsessa -sarjan päätähti!
Tässä Jasmine ruudullisessa paidassa lehmäaitauksen luona:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=521818344548490&set=a.521112021285789.1073741833.231683486895312&type=1&relevant_count=1 - Upea ja hemaiseva
Upea ja hemaiseva Jasmine Tukiainen haastattelussa 11.9.2013!
”Jasmine-sisko Johanna Tukiaiselle: Ota kiinni elämästäsi!
Ruotsissa asuva Jasmine Tukiainen, 24, toivoo, että hänen siskonsa Johanna hakisi apua.
- Olen huolissaan hänen elämäntilanteestaan. Toivottavasti hän ottaa kiinni elämästään, Jasmine sanoi.
Jasmine kertoi tunnoistaan TV5:n syyskauden ohjelmien pressitilaisuudessa. Hän on mukana uudessa tosi-tv-sarjassa Maatilan Prinsessa, jossa kymmenen kaunotarta työskentelee maatilalla.
Jasmine asuu vakituisesti Ruotsissa ja näyttelee Tukholman kaupunginteatterissa. Hänet on nähty Suomessa muutama vuosi sitten Telia-Soneran tv-mainoksessa.”
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jasmine-sisko-Johanna-Tukiaiselle-Ota-kiinni-elamastasi/1017174 - Jasmine 24 v
Näin hänet esitellään kanavan tiedotteessa:
"Jasmine Tukiainen, 24; julkisuudesta tunnettujen Johannan ja Julian topakka pikkusisko luo tällä hetkellä näyttelijän uraa Ruotsissa.
Energinen ja määrätietoinen nuori nainen tykkää maaseudusta, muttei omien sanojensa mukaan "sovi sinne". Silmissä kuitenkin siintää romanttinen kuva kauniista maisemista ja ruutupaidoista, mikä riittää syyksi ottaa maaseutuhaaste vastaan. Tankotanssilla kunnostaan huolehtiva kaunotar sanoo olevansa järjen ääni, joka tulee toimeen kaikkien kanssa." - Sotanorsu 666
Tuksun mielestä Jasmine on ”ylimielinen pikkuhirviö” (FB 12.9.):
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1236840_10202079969301880_721120503_n.jpg
”Toivottavasti Kalinainen lyö tota ja kunnolla. Tai joku toinen ämmä talossa, Geronimalla on varmaan voimaa!” - Jassukka STCK
Tuksun kosto on hirveä ja nytkin hän haukkuu pikkusiskonsa viimeisessä päiväkirja-kirjoituksessaan ja varmaan tyyli jatkuu samana myös jatkossa.
Tuksu on kateellinen pikkusiskolleen, joka on kauniimpi ja menestyy ilman alastonkuvia. - Näätä nro xxx
Yököttää Tuksu ja strippari Geronima on myös täysi pelle. Saan silti mielihyvää siitä, että Tuksukkaa taitaa kyrsiä pikkusiskon ja stripparin hyvät välit. Näin siis telkkarista katsoen. Tuksukalla olisi tehnyt mieli mukaan mutta kai tuollaisessa ohjelmassa pitää jonkinlainen perusterveys ja kunto olla.
- ds0f973
Ihana perhe, joka haukkuu perheenjäsenet mediassa..
- tuhosi perheensä
Luin aloitustekstin ja nyt vasta ymmärrän kuinka oikeassa Jasmine olikaan.
Perheen isosisko todellakin "tuhosi" perheensä ja se on kaikkien tiedossa. - jasmine raivona tuxu
http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Ensin-kerrotaan-Artolle-hautajaiskutsun-todenakoisyydesta-/1027481
18 minuuttia sitten | Jasmine Tukiainen
Anteeksi pyyntöni heti. Suunnistan siis mun kommentit sille joka ne on kirjoittanut. Julmaa, törkeää!! Täällä koko perhe itkee ja on täysin murskaantuneina ja siellä...........
51 minuuttia sitten | Mr. Urbaanilegenda
Toihan on sun sisko joka kirjoittaa Jarnan tunnuksila. "JULIA RAKASTI ENSIMMÄISTÄ RAKKAUTTANI MIKQQ." Kaikki jutut Jarnan nimissä - se on siskosi Johanna. Palaute kannattaa osoittaa hänelle.
59 minuuttia sitten | Jasmine Tukiainen
Jarna ei TODELLAKAAN ole kutsuttu minnekkään. "jota julia rakasti" olet varmasti yksi viimeisimmistä Jarna. Sekopää........!! Pysy erossa Johannasta muutenkin! kuka sä olet aukomaan päätäs jonkun ihmisen hautajaisista! HÄPEÄISIT
42 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24041
Mua ihmetyttää myös, että Johanna antaa noita haastatteluja medialle, kerää säälipisteitä, kuinka murtunut on ja kuinka on ollut sairaalassa ja kuitenkin on todistettavasti viettänyt aikaa Jarnan kanssa, juoden shamppanjaa Julian kunniaksi.
45 minuuttia sitten | Livekäyttäjä24041
Jasmine, siskosi on parhaillaan Jarnan luona ja on hänen fb.tunnuksillaan kirjoittanut hirveitä viestejä mm.Artolle, koskien tulevia hautajaisia.
1 tunti, 2 minuuttia sitten | Jasmine Tukiainen
TÄÄ JARNA VOIS JO PAINUA JA KAUAS, hänellä ei ole MITÄÄN tekemistä meidän perheasioiden kanssa. aivan TÄYS sekopää.....
33 minuuttia sitten | Jenny
Jarna Lahdenvuo Pyydän kaikilta anteeksi, kun Johanna on täällä kirjoitellut kaikenlaista. Muistakaa et on shokissa ynms. Jarna Lahdenvuo Mietin nyt et vienkö uudelleen lääkäriin.
35 minuuttia sitten | Jenny
Johanna on kirjoittanut nuo txt Jarnan tunnuksilla :( - ryyppyputki jatkuu
Miksi Johanna käyttäytyy noin suruaikana?
- real deal
Mitähän mieltä Jasmine on siitä, kun isosisko hakkasi isän ja isä paettuaan vessaan sai soitettua hätäkeskuksesta apua?
Jos isä ei olisi päässyt vessaan pakoon, niin luoja tietää miten tilanne olisi kehittynyt ja mitkä olisivat olleet seuraukset tammikuussa 2014 ?!?! - napakymppi.
Osui ja upposi
- MIKÄ TEMPPU ?
3.1.2014 Jassukka lyönyt Johkin seinälle ton pitkän, ihanan viestin.
Mitä Jassukka tarkoittaa:
......JOHANNA tämä oli VIIMEINEN ja HULLUIN ja KAUHEIN temppu mitä kuvittelin että teet.
yhden päivän sisällä olet TUHONNUT yhden Kokonaisen perheen...
Mitä lienee Johki puuhastellut vuodenvaihteessa tai heti sen jälkeen, eikös ne lähteny hetimiten sinne Maroccooseen ?- Johtuuko tästä
Tästä tapahtumastako johtunee myös se että Olkalaukku-Immoska on painunut maan alle ja on hiirenhiljaa ?
Siellä on täytynyt olla tosi kova metakka ja Immoskan itsesuojeluvaisto on herännyt. - Nokinenä
Tuohan oli jo vuosi sitten!
- huhhieija
JASMINE!! http://tinyurl.com/pl8toyx
- vaatteet hukassa
Jatkuvatko perheriidat hamaan tulevaisuuteen saakka?
- f40l5c
Jasmine on tulossa Suomeen. Varmaan mukava jälleen näkeminen siskonsa kanssa?
- voi sääli häntä
Ei jossua kukaan kadehdi,, miksi pitäis.
Eihän hänellä ole muuta omaisuutta kun paljon käytetty ja läskinen tuulen ja huuhtoma per*e.
Huono maine ,, jollekkin seksihullulle se kelpaa.
- haha ha
ha ha ha
- paljastukset nr 1
Jasmine voisi antaa syvähaastattelun Hymylle, Seiskalle tms. medioille siitä miten heidän perhe-elämänsä on sujunut vuosien saatossa.
- ja broidilla myös
Onko Tunkki kade kun pikkusiskolla menee elämässä hyvin?
- On se ........
Se on aina kade...jos ei tuosta, niin sitten jostain muusta.
- Totuus Tuksusta
Lisää kohteliaisuuksia
http://jasminetukiainen.se/2014/02/24/aikamoinen-paiva-pari-totuutta-tassa/ - törky-turpanen
Tuksu taas vaihteeksi haukkuu uusimmassa postauksessa pikkusiskonsa ja rivien välistä luettuna ruinaa rahaa uusiin implantteihin äidiltään.
Ps. Miten Tuksu voi olla noin katkera kauniille, menestyvälle pikkusiskolleen? - sukuvika?
Taitaa olla pikkusiskokin jo vähän pölhö
- haukkuu siskoaan
ja Tunkki kertoo uusia stooreja juorulehden sivuilla.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942593- 196990
- 55792
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti129722- 55616
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15536- 51535
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 40494
- 55485