Aikuislukion liikunta kurssi?

Vaihtoaikuislukioon

Miten iltalukiossa suoritetaan tuo, alaikäisenä kun sinne suunnittelen menoa. Itsenäisenä mahdollisuus?

6

1440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11+ 9

Sen voi suorittaa itsenäisenä, ainakin näin oon kuullut?

• Nyt kaduttaa.

Onko aikuislukiossa siis VAIN YKSI pakollinen liikunnan kurssi?!
      Jos näin on, niin tuli taas yksi suuri syy, miksi olisi kannattanut mennä aikuislukioon. Ei olisi tarvinnut päivälukiossa olla tekemisissä ikävien ihmisten kanssa. Opiskelu olisi varmasti ollut paljon itsenäisempää. Lisäksi kurssejakin olisi tarvinnut käydä PALJON vähemmän.

• Ei liikuntaa

Ei kai aikuislukiossa ole yhtäkään liikunnan kurssia.

Jos äkkiä katsoen näyttää siltä, että aikuislukiossa pääsee vähällä, se on harhakuva. Opetusta on kyllä vähän, mutta oppimisvaatimukset ja yo-kirjoitukset on samat kuin päivälukiossa. Paitsi siis liikuntaa ei ole eikä kai kuvista ja musiikkia tms.

• Nyt kaduttaa.
        Ei liikuntaa kirjoitti:

Ei kai aikuislukiossa ole yhtäkään liikunnan kurssia.

Jos äkkiä katsoen näyttää siltä, että aikuislukiossa pääsee vähällä, se on harhakuva. Opetusta on kyllä vähän, mutta oppimisvaatimukset ja yo-kirjoitukset on samat kuin päivälukiossa. Paitsi siis liikuntaa ei ole eikä kai kuvista ja musiikkia tms.

"Ei kai aikuislukiossa ole yhtäkään liikunnan kurssia"
        Voih...
        Väänsit juuri veistä haavassa, mutta ei se mitään. Käsitin vain tuon avauksen ("Aikuislukion liikunta kurssi?") perusteella, että aikuislukiossa olisi yksi kurssi liikuntaa. Nyt kävin sitten tavallaan "turhaan" liikunnan, musiikin ja kuviksen pakolliset kurssit, jotka olisin voinut välttää tällä tavalla.
        Kiitos kuitenkin tuosta infosta.

• Merde!

Jos alaikäisenä aloittaa aikuislukio-opiskelun, on liikunta, musiikki ja kuvis pakollisia. Jos ehdit täyttää 18 ennen aloitusta, ei tartte käydä mitään näistä.

• re6r45fe8a

Juuri näin se menee, kuten Merde! sanoi. Aikuislukio on tosiaan hyvä, ei tartte käydä kovinkaan paljon mitään turhapaskakursseja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe